راهکار های کسب درآمد در اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

کسب درآمد با اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

طبق آخرین آمار اینستاگرام ، این پلتفرم ۱٫۷۰۴ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. در حالی که کار خود را با برنامه اشتراک گذاری عکس آغاز کرد، به یک پلت فرم تجاری تبدیل شد. میلیون ها کارآفرین از قدرت فروش آن استفاده می کنند. از ارائه دهندگان خدمات گرفته تا سازمان های غیر انتفاعی تا رها کردن صاحبان مشاغل تجارت الکترونیکی.

شاید از خود بپرسید: چگونه مردم در اینستاگرام درآمد کسب می کنند؟ آیا من هم می توانم؟ فروش در نمایش مشخصات عمومی مختلف از انواع دیگر از کسب و کار تجارت الکترونیک چگونه است؟

در این مقاله ، ما چند تاکتیک را که می توانید از امروز شروع کنید، بررسی می کنیم. بنابراین می توانید به صف کارآفرینان موفق که از اینستاگرام درآمد کسب می کنند، ملحق شوید.

آیا می توانید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟

کاملا. تا زمانی که چند تصویر زیبا و خلاق برای استفاده دارید، می توانید توجه میلیون ها کاربر اینستاگرام را جلب کنید. 
حالا ممکن است به این فکر کنید: درست است، من فهمیدم که این امکان وجود دارد، اما از کجا شروع کنم؟ 

کسب درآمد با اینستاگرام

برای شروع ، به چند روش برای کسب درآمد در اینستاگرام اشاره شده است:

  • بر پست های حمایت شده برای برند هایی تمرکز کنید که می خواهند به مخاطبان شما برسند، و شما را به وسیله ای مناسب برای انجام این کار تبدیل می کند.
  • با فروش محصولات متعلق به برند های دیگر ، متصل شوید و درآمد کسب کنید.
  • پیشنهاد دهید که یک دستیار مجازی برای اینفلوئنسر اینستاگرام باشید. بسیاری از آنها به دنبال کمک هستند تا همه چیز را از صفحه خود دور کنند.
  • برای مشاغل بدون کارمند محتوای داخلی زیرنویس بنویسید. 
  • فروش در اینستاگرام. شما می توانید یک محصول فیزیکی یا دیجیتالی یا حتی یک سرویس را بفروشید.
  • عکاس های خود را بفروشید.

علاقه مندان به این پلتفرم همیشه به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از اینستاگرام هستند.
نگران نباشید، ما راز های کل این فرایند را به تفصیل، همراه با برخی از داستانهای موفقیت آمیز اینستاگرام، برای شما بازگو خواهیم کرد.

چطور در اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟

اینستاگرام برای فروش محصولاتی که به خوبی از آنها عکس گرفته می شود، ایده آل است. 

اگر برخی از مهارت های عکاسی را دارید ، مزیت بزرگی برای این پلتفرم خواهید داشت. اگر خودتان فتوژنیک هستید و می خواهید به عکاسی محصول خود جان بیشتری ببخشید، امتیازهای اضافی دریافت کنید. هیچ چیز مانع از کسب درآمد از برنامه اشتراک گذاری عکس و فیلم نمی شود. 

در این قسمت ۷ مدل کسب و کار برای کسب درآمد در اینستاگرام آورده شده است :

بیشتر بخوانید: نقش اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ

۱٫ اینفلوئنسر شوید و از پست های حمایت شده درآمد کسب کنید.

اگر می توانید به وضعیت تأثیرگذار مطلوب برسید، می توانید از پروفایل اینستاگرام خود برای تبلیغ انواع محصولات از انواع برند ها استفاده کنید. 

اگر آشنایی ندارید، فرد تأثیرگذار کسی است که با اشتراک گذاری منظم در حساب های اجتماعی خود شهرت و دنبال کننده وفادار ایجاد کرده است. آنها از طرفداران خوبی برخوردارند و می توانند مخاطبان خود را متقاعد کنند که به روندها(ترند) بپردازند و محصولات خاصی را خریداری کنند. آنها این قدرت را دارند. زیرا زمان زیادی را صرف ایجاد اعتماد و ارتباط با مخاطبان خود کرده اند.

برندها تمایل دارند با افراد تأثیرگذار همکاری کنند تا پست های حمایتی خود را برای اطلاع رسانی در مورد محصولات خود ارسال کنند. برای رسیدن به این نقطه، باید فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید و مرتباً پست هایی ارسال کنید که باعث ایجاد تعامل شدید از طرفداران شما شود.

اینفلوئنسرهای برتر در هر پست حمایت شده هزاران دلار درآمد دارند. به خاطر داشته باشید که رسیدن به این مرحله به زمان طولانی و کار سخت و استعداد زیادی نیاز دارد. مطمئناً قابل دستیابی است. اما اگر این مسیر را انتخاب کردید مطمئن شوید که انتظارات خود را مدیریت می کنید.

اگر یک حضور آنلاین قابل توجه ایجاد کرده اید، به احتمال زیاد برندهای بزرگ با شما تماس می گیرند. اما در حین ساختن، خودتان برند هایی را پیدا می کنید که فکر می کنید با شخصیت و ارزش های شما مطابقت دارد. 

با آنها تماس بگیرید (از طریق اینستاگرام یا از طریق وب سایت های آنها) و سعی کنید در مورد توافق مذاکره کنید. همچنین می توانید خود را در یک بازار تأثیرگذار قرار دهید تا شانس یافتن شما توسط یک برند بزرگ افزایش یابد.

به عنوان یک نکته اضافی، مراقب باشید که اعتماد مخاطبان فعلی خود را در روند کسب درآمد از پست های حمایت شده از دست ندهید. ایده خوبی است که همیشه از هشتگ اینستاگرام استفاده کنید که به مردم می گوید این یک پست حمایت شده است (چیزی ساده مانند #حمایت شده یا #ad).

۲٫ از فروش محصولات دیگران درآمد کسب کنید.

می توانید محصولات دیگران را بفروشید و بکسب درآمد کنید. افراد زیادی هستند که از طریق برنامه های وابسته از اینستاگرام درآمد کسب می کنند.

تفاوت بین اینفلوئنسر و کسی که با شما در فروش کمک می کند در این است که یک شرکت وابسته در تلاش است تا در ازای دریافت کمیسیون ،برای برند شریک فروش داشته باشد. از سوی دیگر ، هدف اینفلوئنسر عمدتاً ایجاد آگاهی است. (اگر شما فقط علاقه مند به معرفی برند خود هستید، ممکن است بخواهید از این نکات آگاهی از نام تجاری برای جلب توجه استفاده کنید ). 

شرکت های وابسته از طریق پیوند قابل پیگیری یا کد تبلیغاتی درآمد کسب می کنند تا مطمئن شوید که دقیقاً می دانید کدام فروش مستقیماً از پست های شما حاصل شده است.

پست های جذاب ایجاد کنید تا بتوانید محصولات را بدون سختی به فروش برسانید. از آنجا که فقط می توانید یک لینک در بیوگرافی اینستاگرام خود داشته باشید، ممکن است بخواهید یک صفحه فرود را به پیوند وابسته خود متصل کنید. در هر پست ، حتماً به مردم بگویید که می توانند محصول را از طریق لینک موجود در بیوگرافی شما خریداری کنند. و یک کپشن سرگرم کننده در اینستاگرام ایجاد کنید تا فروش آن کمتر به نظر برسد. 

در ابتدا ممکن است کار سختی به نظر برسد. اما اگر قصد توسعه دارید، بازاریابی وابسته پتانسیل زیادی دارد. می توانید حضور خود را با قرار دادن یک وب سایت یا سایر کانال های بازاریابی یا شبکه های اجتماعی گسترش دهید.

۳٫ دستیار مجازی اینفلوئنسر شوید

اگر ترجیح می دهید پشت صحنه کار کنید، به عنوان دستیار اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شوید.

بسیاری از اینفلوئنسرها در آنجا به کمک نیاز دارند. در مورد فیلتر کردن درخواست های حمایتی، نمایش تبلیغات، شناسایی دنبال کنندگان جعلی و موارد دیگر. شما می توانید پیشنهاد دهید که VA آنها باشید. در این صورت هزینه خدمات خود را به صورت ساعتی دریافت خواهید کرد.

به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام، در بسیاری از موارد مانند مدیریت DM ها، زمان بندی پست ها و پاسخ به نظرات، پاسخگو هستید. همچنین، اینفلوئنسر ممکن است از شما بخواهد ایده های محتوا را برای رشد نام تجاری شخصی خود به اشتراک بگذارید. 

بنابراین اگر همیشه می خواهید مهارت های بازاریابی اینستاگرام خود را بدون جلب توجه تمرین کنید ، این مکان عالی برای شروع می باشد.

۴٫ فروش خدمات زیرنویس اینستاگرام

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از اینستاگرام برای تبلیغ کالاها و خدمات خود استفاده می کنند. اما تنها تعداد کمی از آنها منابع یا تخصص لازم برای نوشتن زیرنویس های خوب اینستاگرام را دارند. اگر در تهیه زیرنویس های خلاقانه در اینستاگرام مهارت دارید، می توانید خدمات خود را به این شرکت ها بفروشید. فقط به خاطر داشته باشید، آنها شما را بر اساس توانایی شما در نوشتن یک کپی کوتاه کوتاه جذاب قضاوت می کنند.

برای جلب توجه صاحبان مشاغل، برخی از جملات را در حساب شخصی خود بنویسید و قرار دهید. سپس مواردی را که بیشترین مشارکت را در مجموعه شما ایجاد می کنند، وارد کنید. به احتمال زیاد، اگر شرکتی قصد دارد شما را برای تهیه نسخه اینستاگرام خود استخدام کند، می خواهد کار شما را ببیند. بنابراین مطمئن شوید که نمونه هایی دارید که می توانند بلافاصله به آنها نگاه کنند.

هزینه زیرنویس اینستاگرام چقدر است؟ با هر قیمتی که احساس می کنید ارزشش را دارد. این می تواند ۶۰۰ هزار تومان برای ۱۰ عنوان یا ۱ میلیون تومان برای ۲۰ عنوان باشد. نکته مهم این است که هزینه تخصص خود را به جای زمان یا محتوای خود بپردازید. 

۵٫ فروش عکس پوستر و دیگر محصولات مجازی

همه چیز اینستاگرام در مورد تصاویر بصری است. به همین دلیل محصولات و عکس های زیبا فروش بیشتری خواهند داشت. 

می توانید عکس های پوستر، نقاشی، انیمیشن، فیلم و سایر محصولات مجازی مبتنی بر تصویر یا ویدئو را بفروشید. در هر پست ، یک عنوان جالب وارد کنید و خوانندگان را برای دیدن پیوند در بیوگرافی خود معرفی کنید. این یکی دیگر از روشهای رایج درآمدزایی مردم از اینستاگرام است.

اگر فکر می کنید تصاویری با کیفیت بالا می گیرید، این احتمال وجود دارد که بابت آن پول دریافت کنید. پس از گرفتن چند عکس عالی، از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای گوشی ها استفاده کنید تا از عکس های گرفته شده بیشترین بهره را ببرید. سعی کنید هنگام عکاسی اصلی، خلاق و سرگرم کننده باشید. این موارد بیشتر از موارد خسته کننده مورد توجه قرار خواهند گرفت.

می توانید از اینستاگرام برای تبلیغ نمونه کارهای عکاسی خود با استفاده از هشتگ های مربوط به اینستاگرام استفاده کنید.

۶٫ محصولات فیزیکی خود را بفروشید

شما می توانید هر محصول فیزیکی را که خودتان تهیه می کنید یا از تامین کنندگان می خرید را بفروشید. این خرده فروشی تجارت الکترونیک معمولی معمولاً به انبار کردن مقداری موجودی نیاز دارد. به این معنی که برای خرید محصولات خود باید مقداری سرمایه اولیه هزینه کنید.

همچنین به مکانی نیاز دارید که بتوانید محصولات را در آن نگهداری کنید. مانند یک اتاق یدکی در خانه یا یک فضای ذخیره سازی اجاره ای. این امر به ویژه هنگامی صادق است که قصد دارید با خرید عمده محصولات، پس انداز کنید. قبل از سفارش و تحویل به مشتریان، باید مکانی برای نگهداری همه چیز داشته باشید.

۷٫ فروش محصولات به صورت قطره ای

فروش قطره ای یک مدل تجاری است که می توانید از آن برای اداره فروشگاه خود بدون داشتن هیچ موجودی استفاده کنید. 

پس از فروش ، تأمین کننده شما محصولات شما را از انبار خود، مستقیماً به درب منزل مشتری شما ارسال می کند. شما هرگز نگران ذخیره، بسته بندی یا ارسال محصولات خود نباشید.

این روش مشابه ایده قبلی ما در فروش محصولات در اینستاگرام برای کسب درآمد است. تنها تفاوت این است که نیازی به ذخیره هیچ موجودی ندارید. با استفاده از فروش قطره ای، می توانید محصولات بی نظیر را بدون هدر دادن سرمایه اولیه پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اهمیت بازاریابی اینستاگرام در چیست؟

آیا باید در اینستاگرام درآمد کسب کنم؟

اعداد پشت اینستاگرام سرسام آور است و این پلتفرم با رشد فیس بوک در حال پیشرفت است. 

در حالی که فیس بوک ماهانه ۲٫۸۰ میلیارد کاربر فعال دارد، رشد اینستاگرام طی ۹ سال در سال ۲۰۱۹ از زمان راه اندازی آن در ۲۰۱۰ به ۱ میلیارد کاربر رسیده است. 

با محبوبیت روزافزون اینستاگرام، جای تعجب نیست که اینستاگرامرها به یک نیروی غیرقابل توقف تبدیل شده اند. آنها راه هایی برای کسب درآمد در اینستاگرام و نقد کردن عکس هایی که گرفته اند پیدا کرده اند.

اگر می خواهید با اینستاگرام درآمد کسب کنید ، این آمار فوق العاده را بررسی کنید:

۱) 1 میلیارد کاربر در هر ماه فعال هستند. این تقریباً سه برابر جمعیت ایالات متحده است.

۲) 500 میلیون کاربر هر روز یک استوری در پیج خود قرار می دهند. تقریباً دو برابر جمعیت ایالات متحده.

۳) ۷۱ درصد از مشاغل ایالات متحده (اعم از بزرگ و کوچک) از اینستاگرام برای برندسازی و بازاریابی استفاده می کنند.

۴) 50 درصد از کاربران اینستاگرام (۵۰۰ میلیون نفر) حداقل یک حساب تجاری را دنبال می کنند

۵) ماهانه ۲ میلیون تبلیغ کننده در اینستاگرام وجود دارد

۶) زمان صرف شده در اینستاگرام هر سال ۸۰ درصد افزایش می یابد.

۷) برندها در اینستاگرام ۴ برابر بیشتر از فیس بوک تعامل می کنند.

۸) ۸۰ درصد از کاربران اینستاگرام هنگام مرور برنامه، در مورد محصول تصمیم می گیرند.

۹) ۷۱ درصد از کاربران اینستاگرام زیر ۳۵ سال سن دارند. این یک بستر ایده آل برای برند هایی است که جوانان را هدف قرار می دهند.

داستانهای موفقیت اینستاگرام

شما می توانید از تجربیات دیگران از طریق مطالعات موردی و داستانهای موفقیت مانند موارد زیر درس بگیرید. سپس یک سبک زندگی خاص را تقویت کنید و محصولاتی را که مشتاق آن هستید بفروشید. این می تواند هر گونه علاقه، سرگرمی یا هر چیزی باشد که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید. فقط بهترین کار را انجام دهید.

با برنامه هایی که بسترهای شبکه های اجتماعی را با سایت تجارت الکترونیکی شما متصل می کند، یکپارچگی حتی بهتر است. خرید کردن با یکپارچه سازی حساب تجاری اینستاگرام همراه است که کل فرآیند استفاده از اینستاگرام برای تجارت را حتی ساده تر می کند.

بیایید به برخی از برند هایی که بازاریابی اینستاگرام را با فروشگاه تجارت الکترونیکی خود ادغام می کنند نگاه کنیم. 

برند ریش

برند ریش اولین بار در مقاله ای در نیویورک تایمز نشان داده شد. فروشگاه آنها تنها با ۳۰ دلار و فروشنده متعهد راه اندازی شد. نحوه کسب درآمد آنها از اینستاگرام منحصر به فرد و فوق العاده است.

BeardBrand.com دارای بیش از ۱۸۳،۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام است که به فروش زیاد محصولات ریش کمک می کند.

فروشگاه اسلایم قرمز

با بیش از ۸۰۰۰۰۰ دنبال کننده ، سهام rad.slime معمولاً در ۲۴ ساعت به فروش می رسد. فیلم ها مشخص و واضح هستند. بینندگان می توانند بشنوند که اسلایم رنگارنگ در حال شکل گیری است. ویدئوهای روشن و فتوژنیک قدرت بازاریابی شگفت انگیزی دارند.

این فروشگاه اسلایم بیش از ۴۲۶ هزار بازدید ایجاد کرد. با این تعداد بازدید زیاد، قابل درک است که چرا محصول در عرض ۲۴ ساعت به فروش رسید.

RadSlimeShop.com از بستر تجارت الکترونیکی انعطاف پذیر و سازگار خرید کردن استفاده می کند. هنگامی که هنر و علم ویدئوهای چشمگیر محصولات را خلق کرده اید، کسب درآمد از اینستاگرام می تواند نسبتاً آسان باشد.

شرایط کسب درآمد در اینستاگرام چیست؟

استفاده از برنامه ها، پیروی از لیست بایدها و نبایدها، استفاده از فیلترهای فوق العاده و استفاده از تاکتیک های تبلیغاتی کلید موفقیت در تجارت است. اما هنوز باید از ترند ها و قوانین جدیدی که برای کسب درآمد در اینستاگرام ضروری است مطلع باشید.

اینفلوئنسر

بیایید چند مورد را بررسی کنیم.

۱) یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید 

فروشگاه اینستاگرام به شما امکان می دهد فهرست محصولات خود را با نمایه اینستاگرام خود ادغام کنید. این به شما امکان می دهد محصولات خود را مستقیماً از طریق پست ها، استوری، در برگه Explore و در یک برگه ویژه خرید در نمایه خود به کاربران اینستاگرام تبلیغ کنید. 

تیم ما راهنمای نهایی راه اندازی فروشگاه اینستاگرام است . اگر می خواهید راهنمایی هایی را بدانید که چگونه می توانید از فروشگاه اینستاگرام درآمد کسب کنید، با ما تماس حاصل فرمایید.

۲) ادغام برنامه های تجارت الکترونیکی اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت خرید محدودی دارد که برای کارکردن در تجارت نیاز به نبوغ دارد. با این حال، ویژگی خرید تجارت الکترونیک می تواند به طور یکپارچه با برنامه هایی که مخصوص فروشگاه خرید طراحی شده اند، ادغام شود.

برخی از برنامه ها را امتحان کنید تا بتوانید خودتان ببینید کدام برنامه به شما اجازه می دهد محصولات را به همراه قیمت و مشخصات آنها در صفحات جداگانه منتشر کنید. 

به این ترتیب ، خریداران احساس می کنند هنوز در صفحات اینستاگرام شما هستند در حالی که در حال حاضر در صفحات برنامه خرید آماده برای تجارت الکترونیک هستند. 

ما توصیه می کنیم از فروشگاه آنلاین استفاده کنید. زیرا دارای برنامه های زیادی است که می تواند با Instagram یکپارچه شود . می توانید بسیاری از برنامه ها را به صورت رایگان امتحان کنید. بنابراین اگر برای شما مناسب نباشد هیچ خطری وجود ندارد.

۳) بایدها و نبایدهای کارشناسی ارشد اینستاگرام

اینستاگرام قوانین مفصلی در مورد نحوه ارسال انواع تصاویر یا ویدئوها برای ارسال و چند بار در روز دارد. 

همچنین تعداد هشتگ ها را محدود می کند. بنابراین نمی توانید با بیش از ۳۰ هشتگ که به محتوای پست مربوط نمی شوند، حساب اینستاگرام خود را اسپم کنید. تقلب نکنید!

رعایت این قوانین شانس شما را برای کسب درآمد از اینستاگرام افزایش می دهد. با توجه به قوانین اینستاگرام، توصیه می شود ۱ تا ۲ بار در روز پست ارسال کنید تا دنبال کنندگان شما احساس غرق شدن نکنند. این همچنین به شما زمان می دهد تا پستهای منحصر به فرد و چشم نوازی بسازید. بهترین زمان برای ارسال پست در ساعت ۱۱ صبح روزهای چهارشنبه و جمعه می باشد.

بر اساس قوانین شبکه های اجتماعی، طول ایده آل زیرنویس های اینستاگرام بین ۱۳۸ تا ۱۵۰ نویسه است. تعداد بهینه هشتگ ها بین ۵ تا ۱۰ است، هر چند ۲۰+ امکان پذیر است اما توصیه نمی شود. 

اگر پست های شما حاوی بیش از ۲۰ هشتگ باشند، ممکن است اینستاگرام “شدوبن” را ممنوع کند. “ممنوعیت شدوبن” به این معنی است که پست های شما در جستجوهای هشتگ های خاص ظاهر نمی شوند. 

احتمالاً متوجه شدید که هر چیزی با کلمه “ممنوعیت” چیز بدی است ، بنابراین سعی کنید تا آنجا که ممکن است از این کار اجتناب کنید. این به توانایی شما در کسب درآمد آسیب می رساند.

۴) فیلترها و عکاسی در اینستاگرام

شرکت Canva مطالعه ای در مورد فیلترهای مورد علاقه اینستاگرام در آمریکا انجام داد. بر اساس رتبه، آنها عبارتند از: Clarendon ، Gingham ، Juno و Lark. و فیلترهای مورد علاقه جهان عبارتند از: Clarendon ، Juno ، Valencia ، Gingham و Lark.

محبوب ترین فیلترها برای طبیعت:

  • Valencia
  • Normal
  • Brooklyn

محبوب ترین فیلترها برای مد:

  • Kelvin
  • Valencia
  • Nashville

محبوب ترین فیلترها برای غذا:

  • Skyline
  • Normal
  • Helena

محبوب ترین فیلترها برای عکس های سلفی:

  • Normal
  • Slumber
  • Skyline

از ابزارهایی مانند Picodash استفاده کنید تا ببینید کدام عکس ها بهتر هستند. شما می خواهید انواع کارهایی را که حساب های موفق انجام می دهند انجام دهید، و همزمان محتوا و شخصیت منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. به خودتان انگیزه دهید تا هر روز بیشتر بیاموزید تا بتوانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید.

۵) پست هایی با الهام از استوری های ویروسی ایجاد کنید 

آنها را بین عکس ها و فیلم های محصول خود در حساب اینستاگرام خود قرار دهید. شما می توانید این کار را با سهولت با استفاده از ابزارهایی مانند Stencil ، PromoRepublic و Be Funky انجام دهید.

چگونه در اینستاگرام یک دنبال کننده قوی بسازیم؟

آیا باید قبل یا بعد از شروع به فروش ، یک دنبال کننده اینستاگرام ایجاد کنید؟ پاسخ ساده است: قبل و بعد.
در حالت ایده آل، قبل از شروع فروش، حداقل چند صد دنبال کننده دارید. به این ترتیب ، عکس های محصول را در یک حساب خالی ارسال نمی کنید.

حال ، چگونه می توانید یک دنبال کننده قوی در اینستاگرام ایجاد کنید؟ همین امروز از این ۱۳ نکته استفاده کنید تا بتوانید تعداد فالوور های خود را افزایش دهید. فالوورهای قوی کلیدی برای کسب درآمد از اینستاگرام است.

۱) پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید

اطمینان حاصل کنید که نام کاربری را انتخاب کنید که کمتر از ۳۰ کاراکتر باشد. در حالت ایده آل، نام از طریق یک کلمه کلیدی قابل جستجو است. همچنین باید با نام کاربری که در سایر شبکه های اجتماعی استفاده می کنید سازگار باشد.

بیوگرافی شما باید حداکثر ۱۵۰ کلمه داشته باشد. ایده خوبی است که لینک قابل کلیک را به وب سایت خود اضافه کنید. این تنها جایی است که می توانید لینک قابل کلیک را در حساب اینستاگرام خود قرار دهید. بنابراین این یک راه مهم برای بهینه سازی حساب شما است.

۲) ایجاد و تبلیغ یک هشتگ اختصاصی

برای مثال اگر نام حساب شما Jennie’s Candies است ، به فکر ایجاد هشتگ #jenniescandies باشید. هر زمان که می خواهید مکالمات مربوط به نام تجاری خود را بررسی کنید، فقط می توانید هشتگ را بررسی کنید. 

همچنین می توانید این هشتگ را در هر کجا که هستید و در سایر سیستم عامل ها، چه آنلاین و چه آفلاین، تبلیغ کنید.

۳) هشتگ های مربوط به صفحه خود را خلاقانه ایجاد کنید

در حالی که اینستاگرام در هر پست ۳۰ هشتگ را مجاز می کند، ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. توصیه می شود از ۵ تا ۱۰ هشتگ محبوب برای پیج خود و مربوط به محصولات خود استفاده کنید.

۴) در مکالمات مربوط به پیج خود شرکت کنید

سایر حساب ها را با استفاده از هشتگ های مشابه بررسی کنید. آنها را دنبال کنید و در گفتگوها شرکت کنید. از این طریق فالوور جدیدی کسب خواهید کرد.

۵) از زیرنویس های جذاب اینستاگرام استفاده کنید

زیرنویس اینستاگرام چیزی است که در زیر پست های اینستاگرام خود تایپ می کنید تا به دنبال کنندگان خود کمی شادابی و جذابیت بیشتری ببخشید. بهترین زیرنویس های اینستاگرام به دنبال کنندگان شما کمک می کند تا برای پیوستن به مکالمه دعوت شده و پست های شما را لایک کنند. 

۶) مسابقات را اجرا و تبلیغ کنید

مسابقه ای را با عکسی اجرا کنید که از شرکت کنندگان دعوت می شود و جوایز را نشان می دهد. حتماً برای مسابقه یک هشتگ ویژه نیز تهیه کنید. نحوه انتخاب برندگان را تعیین کنید و قوانین را به وضوح ارسال کنید.   

به عنوان مثال ، می توانید برای مسابقه عکس های خاصی بگیرید. هرگاه کسی عکسی با استفاده از هشتگ ارسال می کند، در مسابقه شرکت می کند. اطمینان حاصل کنید که قوانین مسابقه اینستاگرام را رعایت می کنید. 

در مسابقه خلاق باشید تا شرکت کنندگان فرصت داشته باشند در صورت امکان از اینستاگرام نیز کمی درآمد کسب کنند. می توانید آنها را دعوت کنید تا به یک برنامه وابسته که دارای جایزه است بپیوندند.

بیشتر بخوانید: بهترین محتوا برای افزایش فالوور در اینستاگرام

۷) استوری های اینستاگرام و ویدئوهای زنده اینستاگرام را ایجاد و تبلیغ کنید

استوری های اینستاگرام بخش بزرگی از اینستاگرام شده اند و همچنان در حال رشد هستند. می توانید از استوری های اینستاگرام مانند یک روش حرفه ای برای ایجاد مخاطب خود استفاده کنید.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید با محتوا بازی کنید، مانند افزودن برچسب های جغرافیایی، برچسب های سلفی، جابجایی متون، افزودن روکش های رنگی، متن ها و فیلترهای چهره (درست مانند Snapchat) به استوری های اینستاگرام خود. هنگام ارسال پیام خود خلاق باشید. آن را سرگرم کننده کنید.

۸) مرتباً پست بگذارید

نکته اصلی این است که ثابت باشید و اطمینان حاصل کنید که همه پست های شما سبک خاص خود را حفظ می کنند. به این ترتیب، فالوور های شما می توانند پست های شما را بشناسند و بدانند که از برند شما هستند. همچنین می توانید از برنامه های نرم افزاری شبکه های اجتماعی شخص ثالث مانند Hootsuite ، SocialFlow و Sprout Social برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود استفاده کنید. 

۹) با اینفلوئنسر و حسابهای همفکر همکاری کنید

برای مبادلات و پستهای پولی با افراد تأثیرگذار و حسابهای همفکر خود تماس بگیرید. به عنوان مثال، اگر طرفداران زیادی دارید، می توانید تبادلات ارسال کنید. 

اگر با اینفلوئنسرهای اینستاگرام همکاری می کنید، می توانید بسته به اندازه موارد زیر یک برنامه وابسته ایجاد کنید که کمیسیون یا هر پست را پرداخت می کند.

۱۰) از ویژگی مکان استفاده کنید

ویدئوها و استوری ها را به حساب خود ارسال کنید، سپس از هشتگ ها و برچسب های جغرافیایی مناسب استفاده کنید تا پست های شما به راحتی توسط افراد علاقه مند و علاقه مند به آن منطقه پیدا شود.

۱۱) از دیگران بخواهید که با محتوای شما درگیر شوند

اگر بپرسید، مردم ممکن است به شما کمک کنند. هیچ مشکلی در پرسیدن وجود ندارد. فقط مطمئن شوید که محتوای شما در واقع ارزشمند و جذاب است. بالاخره این راه نهایی برای کسب درآمد در اینستاگرام است.

۱۲) از تبلیغات اینستاگرام برای دسترسی به افراد بیشتر استفاده کنید

اجرای تبلیغات اینستاگرام می تواند به شما در دسترسی به افرادی که در غیر این صورت به دنبال پست های شما نیستند، کمک کند. تبلیغات اینستاگرام برای هر نام تجاری که می خواهد از طریق این سیستم درآمدزایی کند یک دارایی بزرگ محسوب. بنابراین اگر می خواهید نام تجاری خود را به سطح بعدی برسانید آن را بررسی کنید.

تبلیغ کسب و کار خود در اینستاگرام

صرف نظر از مدل کسب و کار شما، باید آن را تبلیغ کنید. ترویج خود چیزی فراتر از داشتن پوست ضخیم نیاز دارد. مهمتر از همه، شما باید استراتژیک باشید و از تاکتیک های اثبات شده برای درآمدزایی واقعی استفاده کنید. هنگام فروش در اینستاگرام، خریدها عمدتاً مبتنی بر انگیزه دادن است. نکته اصلی ایجاد انگیزه با عکس ها، فیلم ها، زیرنویس ها و انگیزه اصلی هنگامی است که مشتریان برای محصولات شما خرید می کنند.

اول: از عکسها و فیلمهای قانع کننده ای که به صورت حرفه ای و با استفاده از فیلترها و ابزارهای دلخواه تولید شده اند استفاده کنید.

دوم: برای اطمینان از یک تجربه مثبت و سازگار ، حساب اینستاگرام خود را با فروشگاه تجارت الکترونیک خود ادغام کنید.

سوم: تا حد امکان با افراد تأثیرگذار همکاری کنید. اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که فلسفه و فالوور های آنها با شما مطابقت داشته باشد.

چهارم: استراتژی خوبی را اجرا کنید. سرحال بمانید و مطالب را به صورت روزانه ارسال کنید.

پنجم: تمام حساب های شبکه های اجتماعی، صفحات وب و وبلاگ های خود را طوری طراحی کنید که یک موضوع یکنواخت و سازگار را منعکس کند.

آموزش: کسب درآمد در اینستاگرام 

اینستاگرام یک معدن طلا برای کارآفرینان مشتاق است که به دنبال کسب درآمد هستند. با خلاقیت در حساب خود، می توانید مانند همه عکس های داغ از اینستاگرام درآمد کسب کنید.
به طور خلاصه، در اینجا راهکار هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام آمده است:

  1. پست های حمایت شده برای برند ها به عنوان تأثیرگذار ایجاد کنید.
  2. اینفلوئنسر شوید و محصولات مختلف را تبلیغ کنید.
  3. دستیار مجازی یک فرد تأثیرگذار باشید.
  4. برای کسب و کارها زیرنویس بنویسید.
  5. فروش عکس پوستر و سایر موارد مجازی.
  6. کالاهای فیزیکی خود را بفروشید.
     با ارسال عکس، استوری، لایو و فیلم می توانید محصولات فیزیکی را بفروشید. همچنین می توانید خدماتی مانند بازاریابی را بفروشید.

مردم چقدر می توانند در اینستاگرام درآمد کسب کنند؟

بستگی به این دارد که چه چیزی می فروشید و از چه استراتژی های تجاری و تاکتیک های بازاریابی استفاده می کنید. اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید، احتمالاً فقط اندکی سود خواهید کرد. اما با افزایش فالوور اینستاگرام و بهبود بازاریابی، احتمالاً شاهد افزایش فروش خود خواهید بود.

چگونه می توانم بیشترین درآمد را از اینستاگرام کسب کنم؟

از اینستاگرامرهای موفق یاد بگیرید. آموخته های خود را از آنها با نقاط قوت خود در بازاریابی، عکاسی، قصه گویی و طراحی عکس ترکیب کنید. تا حد امکان دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، مسابقه ایجاد کنید و با ارسال عکس های جدید یک یا دو بار در روز فعال باشید. البته، محصول قوی داشته باشید و مطمئن شوید که همه مشتریان شما راضی هستند.

ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا بتوانید از اینستاگرام سود شخصی دریافت کنید. اما اگر آماده انجام جهش هستید، فرصتهای زیادی در انتظار شما است. همین حالا دست به کار شوید و ذهن باز داشته باشید تا همیشه بتوانید اهداف مالی خود را بیاموزید، رشد کنید و شکست دهید. 

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو ، مدیریت و تبلیغات شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال درباره بازاریابی اینستاگرام داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

این مطلب ترجمه شده از سایت ابرلو است .

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: