محصولات پر فروش در اینستاگرام

پرفروشترین محصولات در اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

آیا می‌خواهید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید، اما دوست ندارید با دردسرهای راه اندازی و استفاده از فروشگاه اینترنتی مواجه شوید؟ اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید و می‌خواهید روند راه‌اندازی فروشگاه و خرید مشتریان از شما راحت باشد، بهترین انتخاب اینستاگرام است. با انتخاب هوشمندانه محصولات و آشنایی با اینستاگرام می‌توان به درآمد قابل توجهی دست یافت. دست کم ۸۰٪ از کل کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال می کنند. در مقالات قبلی درباره تکنیک های افزایش فروش در اینستاگرام صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم محصولات پر فروش اینستاگرام برای کاربران ایرانی را معرفی کنیم. پس اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی را دارید، با ما همراه باشید.

پرفروشترین محصولات در اینستاگرام

در ادامه پرفروشترین محصولات در اینستاگرام و فضای اینترنت را معرفی خواهیم کرد. اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی دارید ولی ایده‌ای برای محصولات فروشی ندارید می‌توانید از محصولات زیر ایده بگیرید.

پرفروشترین محصولات در اینستاگرام

لباس

لباس و پوشاک یکی از جذابترین محصولات اینستاگرامی می باشند. لباس‌های رنگارنگ و زیبا وقتی در اکسپلور یا از طریق هشتگ دیده شوند، مخاطب را به خرید کرید کردن می‌کنند. همچنین افراد در طول سال بارها لباس می‌خرند. چراکه لباس‌ها روزانه به صورت مرتب استفاده می‌شوند. به همین علت خیلی زود هم کهنه و خراب می‌شوند. به علاوه علاقه به خوش پوش بودن در انسان‌ها باعث شده به خرید لباس‌های جدید و مد روز علاقه نشان دهند.

بیشتر خریداران اینستاگرامی پوشاک بانوان می باشند. یک خانم متاهل خرید لباس‌های فرزندان خود و حتی ممکن است همسر خود را برعهده داشته باشد. به همین دلیل بهتر است استراتژی خود در تبلیغات و فروش را طوری بچینید که خانم های بیشتری را جذب صفحه خود کنید.

درآمد از فروش اینستاگرامی لباس به قدری بالاست که حتی هنرمندان مشهور خارجی مثل جاستین بیبر برند فروشگاه اینستاگرامی خود را راه‌اندازی کرده است. شما برای شروع لازم نیست مشهور باشید. تمرکز بر فروش یک یا چند دسته‌بندی لباس ( برای مثال مانتو و شال یا شومیز و لباس مجلسی) همراه با عکاسی حرفه‌ای، هشتگ گذاری درست، تعامل درست با مخاطبان و تبلیغات خوب می‌تواند با گذشت زمان مشتریان شما را افزایش دهد.

کیف و کفش

کیف و کفش مهمترین بخش استایل هر فرد است. به همین علت افراد بسیاری در برخورد اول به سبک کفش، کیفیت و تمیزی آن توجه می‌کنند. به همین دلیل کیف و کفش از پرفروشترین محصولات اینستاگرامی می باشد. خانم‌ها به خرید کیف و کفش علاقه بیشتری نشان می‌دهند. اما کیف و کفش برای آقایان نیز بسیار محبوب است.

قبل از راه‌اندازی فروشگاه خود بهتر است قشر مشتریان خود را دقیقا شناسایی کنید. برای نمونه شما می‌خواهید برای خانم‌هایی که به کیف و کفش‌های چرم یا برند علاقه دارند، محصولاتی با کیفیت و با قیمت بالا برای فروش درنظر بگیرید یا محصولات با کیفیت متوسط با قیمت مناسب!

در فروش کیف و کفش عکاسی عالی در کنار ایده‌های مختلف برای ست کردن کیف و کفش و نکات آموزشی می‌تواند فالوورهای زیادی برای شما جذب کند.

لوازم آرایش

خانم‌ها علاقه زیادی به زیبایی دارند. به همین دلیل اکثر طرفداران لوازم آرایشی و بهداشتی خانم‌ها هستند. لوازم آرایشی و بهداشتی شامل لوازم آرایشی پوست و مو، محصولات برقی پوست و مو و محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو می‌شود.

برای ایجاد فروشگاه بهتر است گروه هدف خود را مشخص کنید. برای مثال آیا می خواهید محصولات برند و اصل خارجی که قیمت بالایی دارند را در فروشگاه خود بفروشید؟ یا می خواهید محصولات با کیفیت و اصل خارجی و ایرانی ولی با قیمت مناسب را به فروش برسانید تا افراد بیشتری توانایی خرید را داشته باشند؟

این روزها لوازم آرایشی فیک و ارزان نیز در بازار زیاد دیده می شود و برخی خانم‌ها با علم به اینکه این محصولات فیک هستند باز هم به دلیل قیمت پایین ترجیح می‌دهند از این لوازم آرایش استفاده کنند.

پیشنهاد می‌کنیم از محصولات غیر اصل برای فروش استفاده نکنید. ولی اگر مجبور شدید محصولات فیک را در فروشگاه خود قرار دهید حتما قید کنید که محصول اصل نبوده تا مشتری متوجه شود که نباید انتظار زیادی داشته باشد و حتی ممکن است دچار آسیب پوستی شود.

بهترین کاری که به عنوان یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی می‌توانید انجام دهید آموزش برای خانم‌ها است که چطور آرایش کنند و از چه محصولاتی استفاده کنند تا بدون اینکه مجبور شوند هزینه زیادی پرداخت کنند از محصولات باکیفیت استفاده کنند.

لوازم جانبی گوشی و دیجیتال

افراد به تجهیزات دیجیتال خود اهمیت زیادی می‌دهند. به همین دلیل خرید تجهیزات دیجیتالی مثل هندزفری، لیبل، قاب گوشی و … طرفدارن بسیاری را خواهد داشت.

حتی برخی افراد گوشی موبایل را نیز از فروشگاه‌های اینستاگرامی می‌خرند. به ویژه خرید و فروش موبایل دست دوم که در فروشگاه‌های اینستاگرامی بسیار مشاهده می شود.

ساعت و اکسسوری

ساعت یکی از اکسسوری‌های محبوب آقایان و خانم‌ها می باشد. ساعت می‌تواند به شدت در استایل و پرستیژ شخص موثر باشد. به علاوه این محصول از محبوبترین و پرطرفدارترین اکسسوری‌ها برای هدیه هم می باشد.

هم خانم‌ها و هم آقایان از انواع ساعت برای ست کردن با استایل‌های مختلف استفاده می‌کنند. هشتگ ساعت یا Watch از پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام می باشد.

شما در فروشگاه اینستاگرامی خود علاوه بر ساعت می‌توانید سایر اکسسوری مثل انواع دستبند، بدلیجات، عینک و … را نیز به فروش برسانید.

معمولاً همه سنین و همه جنسیت‌ها از نوجوانان گرفته تا افراد کهنسال، طرفدار خرید ساعت و اکسسوری هستند. به همین دلیل ساعت از محصولات پر فروش اینستاگرام است.

لوازم خانگی

فروش انواع لوازم خانگی از محصولات کوچک آشپزخانه و خانه تا محصولات برقی و محصولات بزرگ مثل مبلمان، تلویزیون، یخچال و … در اینستاگرام بسیار رایج می باشد.

نکته مهم در فروش این محصولات در اینستاگرام داشتن قیمت‌های معقول و حتی رقابتی، ارائه گارانتی، راهنمایی مشتریان برای انتخاب بهتر با توجه به خواسته هایشان و … است.

دکوری و صنایع دستی

انسان‌ها زیبایی را دوست دارند و از زیبایی محیط اطراف خود انرژی و آرامش می‌گیرند. برای منازل و محیط‌ های داخلی، دکوری‌ها بهترین گزینه برای زیبایی بخشیدن به محیط و ایجاد تناسب و هارمونی رنگ است. این دکوری‌ها می‌توانند انواع تابلو، آینه، مجسمه، آباژور و … باشند.

امروزه از اکثر محصولات صنایع دستی ایران هم می‌توان به عنوان دکوری استفاده کرد. این محصولات با رنگ‌های جذاب و طراحی‌های ظریف می‌توانند فضای خانه را بسیار زیباتر کنند و از محصولات پر فروش اینستاگرام هستند.

نتیجه‌گیری

در هر صورت شما هر محصولی که داشته باشید را می‌توانید در اینستاگرام بفروشید. کافی است با روش‌های تولید محتوا و فروش در اینستاگرام آشنا باشید. همچنین به خوبی مخاطبان خود را بشناسید. محصولاتی که ما یاد کردیم برای کسانی است که هیچ ایده‌ای برای راه‌اندازی فروشگاه ندارند. پس اگر یک فروشگاه فیزیکی دارید بهتر است فروشگاه اینترنتی خود را در زمینه فروشگاه فیزیکی خود راه بیندازید. آیا شما تجربه راه‌اندازی یک فروشگاه اینستاگرامی را داشته‌اید؟

ارائه بهترین آموزش های اینستاگرام از جمله محصولات پر فروش در اینستاگرام را در شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ تجربه کنید. آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: