مرکز ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد - آسابرندینگ

تیزر تبلیغاتی

ما در آسابرندینگ، در دپارتمان رسانه و گرافیک، به دنبال رفع نیازهای گرافیکی و رسانه ای شما در مسیر برندسازی کسب و کارتان هستیم.

ویدئو مارکتینگ یا همان تبلیغات با استفاده از ساخت تیزر تبلیغاتی و کلیپ های تصویری به یکی از محبوب ترین شیوه های تبلیغاتی در دنیا بدل شده است. در بسیاری از اوقات، ساخت تیزر تبلیغاتی به عنوان یکی از اصلی ترین راهکارها در استراتژی مارکتینگ کسب و کارها قرار می گیرد. 

تیم متخصص آسابرندینگ با افتخار می تواند شما را در رفع نیازهای رسانه ای و گرافیکی یاری کند.  مشاهده نمونه کارهای تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد
تولید محتوای ویدئویی

ویدئو مارکتینگ با تولید محتوای ویدئویی

تولید محتوای ویدئویی

استفاده از ویدیو یکی از روش‌هایی هست که به دلیل داشتن تصاویر متحرک و جذاب به سادگی می تواند پیام‌های گوناگون را به مخاطب هدف برساند. ذهن انسان تصاویر را خیلی راحت تر از متن پردازش می‌کند بدین صورت می توانیم نتیجه بگیریم که هر روز به تعداد افرادی که علاقمند به ویدئو هستند در سراسر جهان افزایش پیدا می کند.

شما نیزر می توانید با استفاده از ویدئو برای کسب و کار خود تبلیغات حرفه ای و تاثیرگذار آماده کنید یا از ویدئوها و تیزرهاتون در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام استفاده کنید و خیلی سریع نتیجه بگیرید.

در بسیاری از کسب و کارها که آسابرندینگ ادمین اینستاگرام پیج آن هاست، ساخت محتوای ویدئویی، ادیت فیلم های خام برای اینستاگرام و تدوین انواع عکس را ، تیم حرفه ای آسابرندینگ بر عهده دارند.

ساخت ویدیو وبلاگ

با گسترش روز افزون وبلاگ های گوناگون و همچنین استفاده از ویدیو در وبلاگ مورد نظر می توانیم متناسب با کسب و کارهای مختلف به صورت ویژه ویدئو تولید کنیم و آنها را در وبلاگ های گوناگون باهدف مارکتینگ منتشر کنیم.

ساخت ویدئو مصاحبه

یکی از روش‌های ویدیو مارکتینگ تولید محتوای ویدیویی مصاحبه هست. هر کسب و کاری با تعیین استراتژی های محتوایی می‌تواند مصاحبه با افراد داخل شرکت و همچنین با بزرگان همراستای کسب و کارتان یا حتی مشتریان راضی خود مصاحبه های گوناگونی را تهیه کنید و به عنوان ویدئو در اختیار مخاطبان قرار دهید.

ساخت ویدئوی آموزشی

وقتی صحبت ازویدئوی آموزشی می‌شود بحث کیفیت ویدئو است که آموزش شما را از سایر ویدئوها متمایز می‎سازد. یک ویدئوی مطلوب آموزشی که قرار است در بستر وب قرار بگیرد باید از لحاظ زمانبندی، حجم فایل، وضوح صدا و تصویر و دسته بندی مطالب در استاندارد بالایی قرار داشته باشد.

ویدئوی تبلیغاتی ارائه محصولات یا خدمات

بسیاری از کسب و کارها به صورت مناسبتی یا عمومی علاقه مند هستند تا با استفاده از یک تیزر تبلیغاتی کوتاه محصولات خود را به دیگران عرضه کنند یا خدماتی که مجموعه آن ها ارائه می دهد را به صورت تصویری و محرک (موشن گرافیک) نمایش دهند. این ویدئو های می تواند در شبکه های اجتماعی نیز وایرال گردد.

مرکز ساخت موشن گرافیک در مشهد

موشن گرافیک

متحرک سازی تصاویر و صداگذاری روی آنها را در اصطلاح موشن گرافیک می گویند. به عبارت دیگر وکتورهای تصاویر انیمیشنی را با نرم افزارهای تخصصی گرافیکی براساس سناریو خاص، متحرک سازی انجام می دهند و سپس صداگذاری توسط گوینده روی موشن گرافیک انجام می شود تا مفاهیم بصورت کامل منتقل شود.

اگر شما هم به دنبال ساخت تیزر تبلیغاتی یا موشن گرافیک برای کسب و کار خودتون هستید حتما با آسابرندینگ تماس بگیرید.

آسابرندینگ یک مرکز تبلیغاتی تخصصی است که در حال حاضر به عنوان یک مرکز ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد و همچنین یک شرکت که کار ساخت موشن گرافیک در مشهد را به صورت حرفه ای دنبال می کند، در میان فعالان این حوزه شناخته می شود.

ساخت موشن گرافیک در مشهد

رفع نیازهای فنی، هنری و تبلیغاتی کسب و کار شما از صفر تا ۱۰۰

طراحی سایت و اپلیکیشن، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ، مشاوره کسب وکار، طراحی های هنری و گرافیکی، ساخت تیزر تبلیغاتی و برندینگ

تولید محتوای ویدئویی
طراحی و ساخت استوری موشن در مشهد آسابرندینگ

نمونه کار طراحی استوری موشن

طراحی استوری موشن بسیار زیبای پیج پیج جعبه ابزار لجند ، توسط تیم هنری و فنی آژانس تبلیغاتی . در ادامه می توانید این ویدئوی کوتاه را مشاهده فرمایید. آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ، یک شرکت تبلیغاتی است

ادامه مطلب
طراحی و ساخت استوری موشن در مشهد آسابرندینگ

نمونه کار طراحی استوری موشن

طراحی استوری موشن بسیار زیبای پیج دکتر مهدی ثابت ، توسط تیم هنری و فنی آژانس تبلیغاتی . در ادامه می توانید این ویدئوی کوتاه را مشاهده فرمایید. آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ، یک شرکت تبلیغاتی است

ادامه مطلب
ساخت تیزر تبلیغاتی داروخانه در مشهد

ساخت تیزر تبلیغاتی داروخانه

ساخت تیزر تبلیغاتی داروخانه دکتر منوری توسط تیم رسانه ای آژانس تخصصی تبلیغات آسابرندینگ . شما می توانید انواع سفارشات ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد را با کیفیت ها و کاربردهای گوناگون به

ادامه مطلب