نقش ‌های مهم در آژانس تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

در یک آژانس تبلیغاتی و برندسازی چندین موقعیت خاص وجود دارد. یافتن موقعیت متناسب شما می ‌تواند درباره کشف کردن جایی باشد که اشتیاق رسیدن به آن را دارید. همه نقش ‌ها کارکرد مهم و ویژه خود را در آژانس تبلیغاتی دارند اما در کنار یکدیگر همه آن ‌‌ها مسئولیت یکسانی دارند که آن محافظت و رشد برند و تبلیغات است.

اگر اشتیاق شما به کار در عرصه ‌ای خلاقانه است، ارزش آن را دارد که در بین تمام گزینه ‌های موجود جستجو کنید.

نقش ‌های مهم مشتری محور در آژانس تبلیغاتی

  1. مدیر حساب

این فرد پل ارتباطی میان تیم خلاق و مشتریان است. ایشان مسئول این موارد هستند:

  • هدایت تیم برای ارائه بالاترین سطح خدمات به مشتریان مجموعه
  • ارتقاء سطح توسعه کسب‌ وکار با مشتری های موجود
  • همکاری با سایر مدیران ارشد برای ایجاد حساب ‌های جدید
  • استفاده از مهارت ‌های خود برای سوق ‌دهی مبخوانیدشتریان و آژانس تبلیغاتی و به سوی رویکردهای خلاقانه، فعال، پویا و راهبردی

بیشتر بخوانید: آشنایی با مزیت رقابتی در کسب و کار

  1. رئیس حساب

رئیس حساب از نزدیک به صورت روزانه با مشتری کار می‌نماید. آن‌ها مطمئن می‌شوند که کار به تیم خلاق ارسال شده و به موقع به مشتری برگردانده می‌شود.

یک رهبر خلاق بودن، ارائه راه ‌حل‌ های نوآورانه و داشتن تفکرات آرمانی حین صحبت از مشتریان برند، چیزی است که در این نقش اهمیت بسیار زیادی دارد.

  1. مدیر اجرایی حساب

مدیر اجرایی حساب دنبال هماهنگی ‌های مستمر و مداوم روزانه در تیم حساب است. همچنین کسی است که به عنوان مهم ‌ترین مسئول هماهنگی با مشتریان عمل می ‌کند.

مدیر خلاقیت

این نقش مسئولیت کلی را در مورد کیفیت کار خلاقانه نهایی دارد. هدایت کردن یک تیم از کارمندان خلاق و داشتن دید برای برند ها و مفاهیم کمپین‌ های خلاقانه آن‌ ها.

همچنین مسئولیت مدیر خلاقیت این است که مطمئن شود ارزش‌ ها و پیام‌ های برند در آثاری هنری نمایش داده می‌ شوند.

  1. مدیر هنری

مسئول خروجی تصویری همه کارهاست. نظارت بر تمامی مراحل خلاقانه و پروژه‌ ها پیش از رسیدن به دست مشتری از وظایف اوست. فردی که چند کار همزمان را به خوبی باید انجام دهد و به طور کلی بسیار آشنا به مد روز و آگاه از ترندهاست.

  1. مدیر طراحی

مدیر طراحی بر طراحی برند و تبلیغات برای مشتریان نظارت کامل دارد. آن‌ ها مسئول اطمینان یافتن از مطابقت با نیاز مشتری و همچنین تصویری که قرار است به زودی برای شرکت یا محصول خود ترویج بدهند، هستند.

  1. طراح

به نظر بسیاری از افراد، در مورد کلمه طراح با توجه به محبوبیت فراوان آن، ابهامات بسیار زیادی وجود دارد. این نقش طیف گسترده ‌ای که از وظایف را پوشش داده و می ‌تواند از طراحی لوگو تا دیجیتال، بسته‌ بندی یا طراحی گرافیکی تا ورودی کمپین را شامل باشد.

  1. کپی ‌رایتر

بسیار خلاقانه و در کار با کلمات عملکرد بسیار خوبی دارد. با مدیر هنری روی کمپین ‌ها و تصاویر کار می‌کند تا مطمئن شود که متن نشان‌ دهنده مناسبی از طرح است و بالعکس.

  1. عکاس/تهیه ‌کننده صوتی و تصویری

فرد مشتاق، می ‌داند که کدام تصویر داستان را بیان می نماید. برخی از آژانس ‌ها با عکاسان مستقل و تهیه ‌کنندگان صوتی و تصویری همکاری و همراهی می ‌کنند.

بیشتر بخوانید: چالش های برون‌سپاری و درون‌سپاری

۱۰٫ استراتژیست/برنامه‌ریز برند

هدف از این جایگاه مطمئن شدن از تاثیرگذاری و عدم تناقض پیام برند از طریق تحقیقات، تجزیه‌ وتحلیل و ترندهای داده‌ های بازار است. ارائه گزارش‌ از حوزه ‌های رشد در آینده و نیز داده‌ها و اطلاعات مربوط به مصرف ‌کننده ها می باشد.

۱۱٫ رهبر دیجیتال/ استراتژیست دیجیتال/ توسعه‌ دهنده/ توسعه‌ دهنده وب

اهمیت توسعه و رشد زمانی که نوبت به ارتباطات بازاریابی و پیام‌ رسانی برند می ‌گردد، اهمیت زیادی پیدا می ‌کند. مطمئن شدن از اینکه کمپین‌ ها و تبلیغات می ‌توانند از وضعیت ‌های دشوار عبور کنند و آنلاین استفاده شوند نیز اهمیتی بسیار حیاتی دارد.

وقتی حرف از ایده ‌های کمپین می‌ شود دانستن اینکه چه چیزی در فضای آنلاین کاربردی است و چه چیزی نیست ضرورت زیادی پیدا می‌کند.

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید هر آژانسی متفاوت است و هر تیم بازاریابی/برندسازی نیز متفاوت است. همه افراد نقشی دارند تا نیازهای سازمان و مشتریان خود را برآورده می ‌کنند.

این‌ نقش ‌ها وقتی نوبت به مسئولیت ‌ها می ‌رسد تغییر می ‌کنند. و بعضی وقت‌ ها از لحاظ اینکه آن شخص واقعا چه کار می ‌کند، عنوان عدالت شغلی را احتمالا رعایت نمی ‌کند.

برای کار در یک آژانس تبلیغاتی شما باید چیزی را که از آن لذت می ‌برید پیدا کنید. چیزی که فقط متناسب با مهارت ‌های شما نباشد بلکه با شخصیتتان نیز تناسب داشته باشد.

ما فکر می ‌کنیم آژانس برندسازی یا تبلیغاتی یا بخش (شعبه) بازاریابی یکی از هیجان انگیزترین تیم ‌ها برای عضویت می باشد. با توجه به تنوع و تاثیری که می ‌توانید بگذارید. البته که ما کاملاً جانبدارانه (مغرضانه) حرف می ‌زنیم.

تا بحال اقدامی جهت توسعه و گسترش برند خود انجام داده اید؟ مشتریان شما به چه نامی شمارا به خاطر می آورند؟

علاقه ای به شناخت و معرفی بیشتر برند خود دارید؟ ایمیل/شماره تماس خود را در این صفحه وارد نمایید، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شماست!

با تشکر از آران ادز

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: