مهم ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

دیجیتال مارکتینگ یک صنعت هیجان انگیز و سریع در حال حرکت است و بازاریابان دیجیتال می دانند که ابزارها، پلتفرم ها و برنامه های زیادی برای کمک به ارتقای تلاش های دیجیتالی شما به سطح بعدی وجود دارد. بله، آنها می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند، اما کشف و آزمایش گزینه های مختلف می تواند برای شما بسیار سخت و گیج کننده باشد، به خصوص در یک صنعت همیشه در حال تغییر با بسیاری از روندهای نوظهور . لذا ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ چند مورد از ابزارهای بازاریابی دیجیتال را جمع آوری کرده ایم و پیشنهاد می کنیم در سال ۲۰۲۲ به مجموعه ابزار بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید.

  1. ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی
  2. ابزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ
  3. ایمیل مارکتینگ/ابزارهای اتوماسیون بازاریابی
  4. ابزارهای سئو (بهینه سازی موتور جستجو).
  5. جستجوی پولی و ابزارهای اجتماعی
  6. ابزارهای داده و تجزیه و تحلیل
  7. ابزارهای استراتژی دیجیتال
  8. ابزارهای مدیریت بازاریابی
  9. UX و ابزار طراحی
  10. ابزارهای بازاریابی ویدئویی
  11. ابزارهای مدیریت محتوا
  12. ابزارهای فروش اجتماعی

۱٫ ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی

ابزارها و اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، از کشف محتوا، مدیریت و زمان‌بندی، پشتیبانی می‌کنند. با توجه به اینکه بازاریابی شبکه های اجتماعی در حال حاضر برای هر برند و کسب و کاری ضروری است، توسعه یک استراتژی رسانه اجتماعی که آگاهی از نام تجاری و بازگشت سرمایه را افزایش می دهد برای موفقیت ضروری است.

SkedSocial

SkedSocial یک ابزار همه‌کاره اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد پست‌ها را زمان‌بندی کنید، تجسم کنید و فید خود را برنامه‌ریزی کنید، در حالی که در اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، تیک‌تاک و اسنپ‌چت نیز منتشر کنید. یکی از ویژگی های کلیدی SkedSocial امکان زمان بندی خودکار استوری ها و چرخ فلک های اینستاگرام است. همه افرادی که حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را مدیریت می‌کنند، از مشکل ورود به سیستم در شب‌ها و آخر هفته‌ها برای ارسال استوری آگاه هستند. SkedSocial از این موضوع برای شما مراقبت می کند، و همچنین به طور خودکار – بنابراین نیازی به اعلان یا یادآوری ندارید!

Falcon.io

در حالی که SkedSocial برای اولین بازاریابان دیجیتال اینستاگرام ایده آل است، پلتفرم مدیریت محتوای دیگری که در سال ۲۰۲۲ حرکت می کند، Falcon.io است. ابزار برنامه‌ریزی و مدیریت رسانه‌های اجتماعی اخیراً با Brandwatch برای راه‌اندازی ابزار گوش دادن اجتماعی با استفاده از هوش دیجیتالی مصرف‌کننده به نیروها پیوسته است، بنابراین پیشنهادات درون پلتفرم همیشه در حال توسعه است.

Hashtagify.me

این ابزار ردیابی هشتگ توییتر به شما امکان می دهد بهترین هشتگ ها را برای دستیابی به مخاطبان خود بیابید و پیشنهادات سفارشی را به شما ارائه می دهد. همچنین به بازاریابان این امکان را می دهد که عملکرد هشتگ های مارک دار را زیر نظر داشته و تأثیرگذاران توییتر را شناسایی کنند.

Meet Edgar

MeetEdgar نه تنها یک ابزار زمان‌بندی اجتماعی است، بلکه به شما امکان می‌دهد با کشیدن خودکار پست‌ها از کتابخانه محتوای خود، پست‌های قبلی را به اشتراک بگذارید و بازیافت کنید تا هر روز اجتماعی خود را تازه نگه دارید. نتیجه یک کتابخانه از به‌روزرسانی‌های همیشه سبز است، بنابراین شبکه اجتماعی شما همیشه فعال است. گزینه های مختلف طرح برای فریلنسرها و مشاغل کوچک طراحی شده است که می توانند از وظایف تکرار شونده خودکار بهره مند. شوند.

Hootsuite

Hootsuite یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد محتوای توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست و یوتیوب را از یک داشبورد یکپارچه مدیریت کنید. از پلتفرم متمرکز، بازاریابان رسانه‌های اجتماعی می‌توانند محتوا را زمان‌بندی کنند، کلمات کلیدی و نام‌های تجاری را نظارت کنند و گزارش‌های بسیار بصری تولید کنند.

BuzzSumo

پلتفرم BuzzSumo که به شما کمک می کند بفهمید چه محتوایی بر اساس موضوع محبوب است. این ابزار عالی برای بازاریابان محتوا است، به شما امکان می دهد کلمات کلیدی جدید را کشف کنید و موضوعات پرطرفدار را بیابید. همانطور که برای موضوعات و کلمات کلیدی پرطرفدار جستجو می کنید، می توانید ایده های محتوای قابل اشتراک گذاری را نیز جمع آوری کنید که برای مخاطبان شما ارزشمند باشد. همچنین به شما این امکان را می دهد که به راحتی افراد تأثیرگذار را برای دنبال کردن و ارتباط با آنها در زمینه خود پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: بازاریابی چریکی چیست؟  گوریلا مارکتینگ و مثال هایی برای افزایش رضایت مشتری ها

۲٫ ابزارهای اینفلوئنسر بازاریابی

اینفلوئنسر مارکتینگ در حال انفجار است و به طور فزاینده ای برای هر کسب و کار یا سازمانی قابل دسترسی است و ابزارهای زیادی وجود دارد که به طور خاص به منبع یابی و دسترسی به اینفلوئنسرها کمک می کند. 

Strawberry Socials و Melody Socials

این ابزارها به شما این امکان را می دهد که با برخی از ویژگی های عالی، سازندگان و تأثیرگذاران را به ترتیب در اینستاگرام و TikTok جستجو کنید. توانایی جستجو بر اساس معیارهای متعدد از جمله هشتگ ها و مکان، منبع یابی اینفلوئنسرهای میکرو تا کلان را سریعتر و قدرتمندتر می کند. و به ویژه هنگام نگاه کردن به مکان ها یا سوله های خاص مفید است. این سیستم با فیلتر کردن فهرستی از تأثیرگذاران بالقوه کار می‌کند، که می‌توانید آن‌ها را مرتب کنید تا آن‌هایی را انتخاب کنید که مناسب به نظر می‌رسند. سپس می‌توانید اطلاعات را در یک صفحه گسترده که شامل دسته‌ها، بایوس، تعداد فالوورها و اطلاعات تماس است، دانلود کنید.

NinjaOutreach

این نرم‌افزار اطلاع‌رسانی اینفلوئنسر و بلاگر، بازاریابی اینفلوئنسر و فرآیند تولید سرنخ را با دسترسی خودکار ساده می‌کند، که برای یافتن منابع تأثیرگذار در اینستاگرام و یوتیوب عالی است. این سیستم از میان میلیون‌ها تأثیرگذار فیلتر می‌کند تا به شما کمک کند تا فردی را پیدا کنید که توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند. این نرم افزار همچنین به شما امکان می دهد تاریخچه مکالمات، باز شدن ایمیل ها، کلیک ها و پاسخ ها را ردیابی کنید.

Upfluence

Upfluence یک ابزار جستجو و مدیریت اینفلوئنسر است که عملکردهای بازاریابی تأثیرگذار، مدیریت وابستگی و ردیابی عملکرد را ارائه می دهد. Upfluence همچنین یک افزونه رایگان کروم را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد پروفایل یک تأثیرگذار را مستقیماً از مرورگر خود تجزیه و تحلیل کنید و با اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب و پینترست سازگار است. این افزونه به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا ببینند که پست‌های یک تأثیرگذار در ۶۰ روز گذشته در هر پلتفرمی چقدر خوب عمل کرده‌اند.

۳٫ بازاریابی ایمیلی/ابزارهای اتوماسیون بازاریابی

پلتفرم ها و ابزارهای زیادی وجود دارند که می توانند به برنامه ریزی و اجرای کمپین های بازاریابی ایمیلی کمک کنند. با راهنمای عملی ما در مورد بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی، حرفه ای تر به این موضوع بپردازید.

Campaign Monitor

Campaign Monitor یک برنامه وب است که به شما امکان می دهد داده ها را در یک لیست پستی آنلاین ضبط کنید، آن را مدیریت کنید و خبرنامه های الکترونیکی HTML را برای آن ارسال کنید. سایر ویژگی‌ها عبارتند از سفرهای ایمیل خودکار، و ابزار بررسی پیوند که به طور خودکار ایمیل‌های شما را جستجو می‌کند و هر لینک شکسته یا قدیمی را برای توجه شما علامت‌گذاری می‌کند.

MailChimp

MailChimp، پلتفرم کلاسیک همه کاره بازاریابی، اتوماسیون و بازاریابی ایمیلی، به شما امکان می دهد لیست های پستی خود را مدیریت کنید، قالب های ایمیل سفارشی ایجاد کنید، و کل کمپین های بازاریابی خود را پرورش دهید و خودکار کنید. 

ابزارهای ایمیل مارکتینگ بازاریابی دیجیتال

HubSpot

HubSpot یک ابزار با مشخصات بالا است که بر بازاریابی درونگرا و ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا متمرکز است. این یک ابزار عالی برای کمک به همه چیز از مدیریت محتوا گرفته تا بهینه سازی و همچنین برنامه ریزی اجتماعی و سیستم های اتوماسیون ایمیل است.

GetResponse

GetResponse یک پلت فرم اتوماسیون است که پاسخ های خودکار، تقسیم بندی مخاطبان، شخصی سازی و گزارش دهی و تجزیه و تحلیل را تسهیل می کند. همچنین می توانید از این پلت فرم برای ایجاد صفحات فرود و فرم های پاسخگو و ایمیل های خودکار بر اساس رفتارهای مختلف مشترکین استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تمام خدمات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای برای کسب و کار شما

۴٫ ابزار SEO (بهینه سازی موتور جستجو).

سئو برای نمایش بیشتر وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجوگر مانند گوگ بسیار مهم است .

SEMrush

SEMrush برای تحقیقات کلمات کلیدی و داده های رتبه بندی آنلاین، از جمله معیارهایی مانند حجم جستجو و هزینه به ازای هر کلیک استفاده می شود. این پلتفرم همچنین اطلاعاتی در مورد کلمات کلیدی آنلاین جمع آوری شده از موتورهای جستجوی گوگل و بینگ جمع آوری می کند. این پلت فرم که در تحقیقات کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و بهینه سازی کمپین تبلیغاتی گوگل تخصص دارد، به شما امکان می دهد دید آنلاین را بهبود بخشید و بینش های بازاریابی را کشف کنید.

Screaming Frog

Screaming Frog یک ابزار پیشرفته ممیزی سایت SEO است که می تواند برای خزیدن در وب سایت های کوچک و بسیار بزرگ استفاده شود. استفاده از این ابزار به شما کمک می کند تا با استخراج داده ها برای بررسی و بررسی مسائل رایج سئو، سئوی سایت را بهبود بخشید.

Ahrefs

Ahrefs یک سایت خزنده وب است که می تواند برای برجسته کردن نقاط ضعیف وب سایت شما، بازجویی از بک لینک ها، کشف رتبه بندی کلمات کلیدی و سنجش سلامت SEO استفاده شود. همچنین می‌توانید از Ahrefs برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای گوگل، یوتیوب و آمازون استفاده کنید و محتوایی را پیدا کنید که عملکرد خوبی (از نظر اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی و/یا پیوندها) در یک موضوع خاص داشته باشد. 

Moz

Moz یک نرم افزار مدیریت سئو و داده است که به کسب و کارها کمک می کند تا ترافیک، رتبه بندی و دیده شدن سایت ها در نتایج جستجو را افزایش دهند. Moz خدمات کامل راه حل های سئو را ارائه می دهد، از خزیدن سایت گرفته تا توصیه های کلمات کلیدی.

۵٫ جستجوی پولی و ابزارهای اجتماعی

مدیریت تبلیغات پولی در موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی نیاز به نگهداری زیادی دارد، اگر به دنبال حفظ کمپین های قوی برای برقراری ارتباط پیام های زیادی هستید. با روش‌های خلاقانه ما برای استفاده از جستجوی پولی، در تبلیغات موتورهای جستجو عمیق‌تر شوید و کمپین‌های خود را با ابزار کمپین پرداخت به ازای کلیک برنامه‌ریزی کنید .

Google Ads Editor

Google Ads Editor ابزاری رایگان برای مدیریت کمپین‌های Google Ads است که به شما امکان می‌دهد تغییراتی را در کمپین‌های Google Ads خود به صورت آفلاین ایجاد کنید و سپس تغییرات را در پلتفرم آپلود کنید. این ابزار به ویژه برای حساب‌های Google Ads با کمپین‌های متعدد و فهرست‌های طولانی از کلمات کلیدی یا تبلیغات مفید است، و به شما امکان می‌دهد از ویرایش انبوه برای ایجاد تغییرات سریع استفاده کنید.

Bing Ads Editor

هنگام مدیریت تبلیغات مایکروسافت، Bing Ads Editor به شما امکان می دهد با استفاده از یک برنامه دسکتاپ برای ساده کردن مدیریت کمپین PPC، درباره کلمات کلیدی و پیشنهادات جدید تحقیق کنید و ویرایش کنید. این ابزار به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که کمپین‌هایی را ایجاد کنند و قبل از اینکه کمپین‌ها را به‌طور مستقیم به نمایش بگذارند، تغییرات عمده‌ای در آنها ایجاد کنند.

AdZooma

پلتفرم AdZooma از بازاریابان دیجیتال با تبلیغات آنلاین پشتیبانی می کند و ابزارهای تبلیغاتی بصری را برای مدیریت و بهینه سازی تبلیغات گوگل، فیس بوک و مایکروسافت در یک مکان ارائه می دهد و به شما امکان می دهد چندین حساب را بدون تغییر پلت فرم مدیریت کنید. کارهای معمولی و دستی نیز می توانند از طریق پلتفرم با اتوماسیون مبتنی بر قانون خودکار شوند.

Wordstream

WordStream یک ابزار تبلیغاتی PPC است که هم خدمات مدیریت کمپین و هم یک نرم افزار بازاریابی را ارائه می دهد که به کسب و کارها کمک می کند در زمان مدیریت کمپین های PPC با کارایی بالا صرفه جویی کنند. وب سایت آنها همچنین ابزارهای مفید و رایگان و منابع یادگیری مرتبط با تبلیغات دیجیتال را ارائه می دهد.

AdEspresso

AdEspresso یک ابزار تبلیغاتی است که بر تبلیغات فیس بوک تمرکز دارد، با قابلیتی برای ایجاد سریع نسخه های متعدد از یک کمپین واحد، مدیریت تست تقسیم، و به دست آوردن بینش ارزشمند مخاطب. 

Revealbot

ابزار اتوماسیون تبلیغات دیجیتال، Revealbot برای مقیاس‌بندی و خودکارسازی استراتژی‌های تبلیغاتی برای تبلیغات فیسبوک، تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات گوگل و تبلیغات اسنپ چت با قوانین اتوماسیون پیشرفته و قابل تنظیم کار می‌کند. این به بازاریابان اجازه می دهد تا ده ها تنوع تبلیغاتی را در مقیاس ایجاد کنند، آنها را به طور خودکار مدیریت کنند و گزارش های بین پلتفرمی را دریافت کنند. همچنین می‌توانید به‌طور خودکار بهترین پست‌های خود را در فیس‌بوک تقویت کنید و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی را به صورت انبوه با تغییرات متعدد با A/B خودکار و آزمایش چند متغیره ایجاد کنید.

۶٫ ابزارهای داده و تجزیه و تحلیل

داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها حوزه‌ای است که دستخوش تغییرات بزرگی می‌شود و داده‌های درجه اول اکنون مهم‌تر از همیشه هستند.

Google Analytics

Google Analytics یک سرویس تجزیه و تحلیل وب ارائه شده توسط گوگل است که ترافیک وب سایت را ردیابی و گزارش می کند و به شما امکان می دهد روندها و الگوهای نحوه تعامل بازدیدکنندگان با وب سایت شما را شناسایی کنید. ویژگی های موجود امکان جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل، نظارت، تجسم، گزارش دهی و ادغام با سایر برنامه ها را فراهم می کند. در سال ۲۰۲۲، رابطی که به عنوان Universal Analytics شناخته می‌شود با Google Analytics 4 (GA4) جایگزین می‌شود.

Kissmetrics

Kissmetrics یک پلتفرم تحلیلی مبتنی بر شخص است که بازدیدکنندگان فردی وب سایت شما را ردیابی می کند و به شما این امکان را می دهد که سفر کامل کاربر هر مشتری را درک کنید و هر اقدام در سایت خود را به یک شخص گره بزنید، حتی زمانی که آنها از چندین دستگاه و مرورگر استفاده می کنند. این به بازاریابان دیجیتال اجازه می دهد تا نرخ تبدیل را افزایش دهند و موانع را در سفر کاربر شناسایی کنند.

Whatagraph

Whatagraph به شما امکان می دهد عملکرد همه کانال های خود را در یک ابزار تجزیه و تحلیل بازاریابی واحد پیگیری کنید. این پلتفرم داده‌های تحلیل اجتماعی و وب‌سایت را ردیابی می‌کند، آن‌ها را ترکیب می‌کند و به‌طور خودکار گزارش‌های بصری و جذابی را ایجاد می‌کند که به راحتی قابل اشتراک‌گذاری است.

Data Boards

DataBoards یک سرویس تجزیه و تحلیل و توسعه کامل است که داده‌های خام از نرم‌افزارها، صفحات گسترده و پایگاه‌های داده مختلف را به بینش‌های ارزشمندی تبدیل می‌کند که به بازاریابان اجازه می‌دهد تصمیمات بهتر، آگاهانه و سریع‌تری بگیرند.

Google Data Studio

Google Data Studio ابزار رایگانی است که بازاریابان را قادر می‌سازد تا داشبوردهای گزارش‌دهی ایجاد کنند و نمای کلی از عملکرد بازاریابی را ارائه دهند. با یک مجموعه ابزارهای بصری کشیدن و رها کردن، کاربران می توانند گزارش های حرفه ای را با استفاده از مجموعه ای از الگوها ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: در ۵ دقیقه یاد بگیرید که دیجیتال مارکتینگ چیست؟

۷٫ ابزارهای استراتژی دیجیتال

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال خوب در قلب هر سازمان موفقی نهفته است، و ابزارهایی وجود دارد که می توانند به برنامه ریزی استراتژی مشارکتی و بینش کمک کنند.

Miro

Miro یک ابزار تخته سفید آنلاین است که امکان ایجاد مشارکتی، برنامه ریزی پروژه و تجسم را فراهم می کند. آن را با تن از الگوهای مفید برای ارائه، و برای تجسم و تصویر ارائه می شود. وقتی صحبت از توسعه استراتژی بازاریابی، طراحی و نقشه برداری کمپین و برنامه ریزی راه اندازی می شود، این ابزار برای تیم های بازاریابی دیجیتال مزایایی دارد و اعضای تیم را برای برنامه ریزی، طوفان فکری و ایجاد مشترک گرد هم می آورد.

Connect Mór

این پلتفرم به معیارسنجی رقبا کمک می کند و به شما امکان می دهد تا به سرعت بهترین محتوای رسانه های اجتماعی رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و موفقیت کمپین های آینده خود را پیش بینی کنید. از طریق این پلتفرم، می‌توانید بهترین پست‌های رقبای خود را ببینید و جستجو کنید و از بینش‌ها برای برنامه‌ریزی محتوای آینده خود استفاده کنید. 

۸٫ ابزارهای مدیریت بازاریابی

مدیریت کمپین های دیجیتال مارکتینگ نیاز به همکاری، مدیریت پروژه، تحقیق و صبر دارد و ابزارهایی که ارتباطات، همکاری و تعیین تکلیف را تسهیل می کند می تواند به این امر کمک کند.

Teamwork

Teamwork یک نرم افزار مدیریت پروژه است که می تواند به تیم های بازاریابی دیجیتال برای بهبود همکاری، اجرای استراتژی بازاریابی و افزایش کارایی تیم کمک کند. در این پلتفرم می‌توانید تمام وظایف بازاریابی خود را در یک مکان برنامه‌ریزی، مدیریت و پیگیری کنید. کار بر روی یک نرم افزار مدیریت پروژه متمرکز برای تیم های بازاریابی که نیاز به همکاری برای اجرای کمپین ها تا یک مهلت تعیین شده دارند، با تجسم کامل پروژه برای کل تیم ایده آل است.

Asana

آسانا یک پلت فرم مدیریت کار است که برای کمک به تیم ها در سازماندهی، پیگیری و مدیریت کارشان طراحی شده است. از طریق آسانا، تیم ها می توانند پیشرفت پروژه را ببینند، وظایف فردی را ردیابی کنند و پیشرفت شما را در پروژه ها تجسم کنند.

Trello

Trello یک برنامه فهرست‌سازی مبتنی بر وب است که به تیم‌ها کمک می‌کند تا کار را به روشی مشترک ایده‌پردازی، برنامه‌ریزی و مدیریت کنند. ساختار پلتفرم کاربران را تشویق می‌کند تا وظایف را در ستون‌هایی بر اساس وضعیت سازماندهی کنند، مانند کارهای انجام شده، در حال انجام و انجام شد.

Slack

ارتباطات در کسب و کار حیاتی است و Slack در تغییر بازی برای همکاری پیشرو است. این پلت فرم پیام رسانی پیشرو است که از طریق کانال ها (چت های گروهی) و پیام مستقیم (چت شخص به فرد) ارتباط برقرار می کند.

۹٫ UX و ابزار طراحی

این بخش شامل ایجاد محتوای گرافیکی و ابزارهایی برای کمک به درک نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما است.

Canva

Canva یک پلت فرم طراحی گرافیک کاربر پسند است که می تواند برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی، ارائه ها، پوسترها، اسناد و سایر محتوای بصری استفاده شود. این برنامه شامل طیف گسترده ای از قالب های رایگان برای استفاده و تطبیق کاربران، و همچنین کتابخانه ای از عناصر گرافیکی و محتوای عکاسی است.

HotJar

Hotjar یک ابزار قدرتمند تجزیه و تحلیل گرما و نقشه برداری است که رفتار آنلاین کاربران وب سایت شما را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا تجربه کاربری و عملکرد سایت خود را نظارت و بهبود بخشید.

Infogram

اینفوگرافیک ها و گزارش های جذاب را با این ابزار بصری بصری، با مجموعه ای از الگوهای طراحی شده، و امکان افزودن رنگ ها، فونت ها و لوگوی برند خود ایجاد کنید. از این ابزار برای تبدیل آسان داده ها به اینفوگرافیک های قابل انتشار، جاسازی یا اشتراک گذاری استفاده کنید.

Microsoft Clarity

Clarity یک ابزار تجزیه و تحلیل رفتار کاربر رایگان است که به شما کمک می کند تا بفهمید کاربران چگونه با وب سایت شما از طریق پخش مجدد جلسه و نقشه های حرارتی تعامل دارند. تمرکز در اینجا بر روی تجربه کاربر است تا به بازاریابان کمک کند تا بینشی در مورد نحوه تعامل کاربران با سایت خود کسب کنند.

Google Optimize

Optimize به شما امکان می دهد آزمایش های وب سایت را برای آزمایش انواع صفحات وب اجرا کنید و ببینید که چگونه آنها در برابر یک هدف مشخص عمل می کنند. با آزمایش مداوم ترکیب‌های مختلف محتوای وب‌سایت، بازاریابان می‌توانند نرخ تبدیل بازدیدکنندگان و تجربه و رضایت کلی بازدیدکننده را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع اینستاگرام از صفر؛ آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها

۱۰٫ ابزارهای بازاریابی ویدئویی

ویدیوها یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند هستند و با افزایش ویدیوهای خودگرفت در رسانه‌های اجتماعی، ابزارهایی که به بازاریابان اجازه می‌دهند بدون استخدام یک حرفه‌ای ویدیو بسازند، بسیار ضروری هستند.

Animoto

این نرم افزار ساخت ویدیو به شما امکان می دهد عکس ها، کلیپ های ویدیویی و موسیقی خود را برای ساخت فیلم های با کیفیت ترکیب کنید. استفاده آسان از الگوها و ویژگی‌های کشیدن و رها کردن، ساختن فیلم‌ها و سفارشی کردن رنگ‌ها، فونت‌ها و انتقال‌ها را آسان می‌کند. برای افزودن یک لمس نهایی، می توانید یک آهنگ دارای مجوز از کتابخانه موسیقی Animoto اضافه کنید.

CapCut

CapCut یک برنامه ویرایشگر ویدیوی تلفن همراه رایگان است که به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های ویرایش پیشرفته را می‌دهد که مکمل زبان بصری و ویژگی‌های ویرایش TikTok است. این برنامه کاربر پسند است و دارای ویژگی های بسیاری است که برای ایجاد ویدیوهای اجتماعی ایده آل هستند.

۱۱٫ ابزارهای مدیریت محتوا

مهم نیست که در چه نوع بازاریابی دیجیتالی شرکت می کنید، باید در بازاریابی محتوایی عالی شرکت کنید ، و ابزارهای بسیاری برای کمک به ایجاد، ذخیره سازی و منبع یابی محتوا در شبکه های اجتماعی و دیجیتالی وجود دارد.

MishGuru

MishGuru یک پلتفرم بازاریابی است که برای استوری های اینستاگرام و اسنپ چت طراحی شده است و به شما امکان می دهد محتوای استوری را برنامه ریزی، مدیریت و زمان بندی کنید، همچنین میزان تعامل و بیننده را ردیابی و اندازه گیری کنید. Mish Guru محتوای داستان تولید شده توسط کاربر را جمع آوری و مدیریت می کند.

Oroson

Oroson یک نرم افزار تصحیح آنلاین است که ابزاری عالی برای تیم های بازاریابی با مشتری است. این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا داشبوردهای کاملی را برای پروژه‌های جداگانه ایجاد کنید، فایل‌هایی را برای بازبینی آپلود کنید و از طریق یادداشت‌ها و نکات دقیق بازخورد دریافت کنید. این پلتفرم برای انواع محتوا از گرافیک گرفته تا ویدئو و فایل های پی دی اف کار می کند، بنابراین می توانید مطالب بازاریابی را با مشتریان و همکاران به اشتراک بگذارید تا بازخورد بصری و خاص دریافت کنید. دریافت بازخورد در مورد محتوا اغلب می‌تواند فرآیند دشواری از طریق ایمیل باشد، بنابراین آنچه در مورد Oroson برای بازاریابان دیجیتال عالی است، توانایی متمرکز کردن بازخورد در یک مکان و قطع کردن عقب و جلو است.

CrowdRiff

CrowdRiff یک پلتفرم اختصاص داده شده به محتوای تولید شده توسط کاربر است که به شما این امکان را می دهد که به راحتی تصاویر تولید شده توسط کاربر را منبع، ذخیره و به اشتراک بگذارید. در حالی که تمرکز آنها بر صنعت سفر و گردشگری است، این ابزار می تواند به راحتی توسط بسیاری از صنایع دیگر که محتوای تولید شده توسط کاربر را در استراتژی خود گنجانده اند، استفاده شود. این پلتفرم با استفاده از ابزارهای کشف تصویر هوشمند برای منبع تصاویر کار می‌کند و سپس به شما امکان می‌دهد به راحتی نظرات را برای درخواست تأیید حقوق اعمال کنید. هنگامی که حقوق داده شد، تصاویر در پلتفرم ذخیره می شوند، بنابراین می توانید به سرعت یک کتابخانه محتوا از تصاویر به روز کاربر ایجاد کنید.

۱۲٫ ابزار فروش اجتماعی

کانال‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند نقش اصلی را در تغذیه خط لوله فروش با سرنخ‌های واجد شرایط بازی کنند، و این ابزارها افزودنی‌های قدرتمندی به استراتژی فروش اجتماعی شما می‌دهند.

LinkedIn Sales Navigator

LinkedIn Sales Navigator به شما امکان می‌دهد به راحتی سرنخ‌ها را پیدا کنید و توصیه‌های تماس را ارائه می‌دهد و همچنین به شما امکان می‌دهد ببینید چه کسی از نمایه شما بازدید کرده است. راهنمای ما را برای به حداکثر رساندن نحوه استفاده از LinkedIn Sales Navigator برای تلاش های فروش خود بخوانید.

Vidyard

Vidyard یک ابزار ویدئویی است که برای فروش مجازی ساخته شده است و ضبط و ارسال ویدیوهایی را که در تمام مراحل چرخه فروش یک لمس شخصی می‌افزایند، آسان می‌کند. همچنین می‌توانید از عملکرد ضبط صفحه برای ایجاد ویدیوهای ارائه جذاب و ردیابی تجزیه و تحلیل‌هایی مانند افرادی که ویدیوی شما را تماشا کرده‌اند و برای چه مدتی استفاده کنید.

Loom

Loom یکی دیگر از ابزارهای ارتباطی ویدیویی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به برنامه ریزی چند تماس چهره به چهره با افراد ارتباط برقرار کنید. با Loom، می‌توانید ویدیو را ضبط و ضبط کنید که می‌توان آن را با یک پیوند از طریق هر کانال پیام‌رسانی به اشتراک گذاشت و آن را برای فروش آنلاین عالی می‌کند.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی صفر تا صد تبلیغات شما را با بهترین کیفیت انجام می دهیم، اگر علاقه مند به کار حرفه ای باشید، ادمین اینستاگرام حرفه ای شما خواهیم بود و در کنار یک تیم حرفه ای می توانید پیج اینستاگرام خود را راه اندازی و توسعه دهید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل گوناگون است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام نموده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.

منبع: موسسه بین المللی دیجیتال مارکتینگ

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: