تمام خدمات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای برای کسب و کار شما

آژانس دیجیتال مارکتینگ آسابرندینگ

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال بخش مهمی از رشد کسب و کار شما در عصر دیجیتال است، اما مهم است که بدانیم یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای چه نوع خدماتی به ما ارائه می دهد و چگونه می تواند کسب و کار ما را رشد دهد؟

تعداد کمی از مشاغل هستند که در هر صنفی موفق می شوند و جزو یک درصد اول آن کسب و کار قرار می گیرند. امروزه می توانید تقریبا مطمئن باشید که این یک درصد مشتری اصلی آژانس های تبلیغاتی هستند و برای موفقیت شان رفیقی صمیمی تر و مفید تر از یک آژانس تبلیغاتی نخواهند یافت.

اینها برخی از خدمات بازاریابی دیجیتال هستند که به رشد کسب و کار شما در این دوران مدرن و پرشتاب کمک می کنند.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می دهند؟

در ادامه این مقاله هریک از این موارد را به صورت مجزا توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع اینستاگرام از صفر؛ آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها


لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ

۱٫ بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو همیشه در صدر لیست خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال قرار دارد. به این دلیل که بر تمام استراتژی های بازاریابی آنلاین شما تأثیر می گذارد. سئو برای اطمینان از نمایش وب سایت شما در جستجوهای آنلاین حیاتی است. بدون سئوی موثر، مشتریان بالقوه ممکن است هرگز هیچ یک از تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما را نبینند.

این به این دلیل است که موتورهای جستجو این قدرت را دارند که انتخاب کنند وقتی افراد جستجوهای آنلاین را انجام می دهند کدام وب سایت ها ظاهر شوند. آنها بر اساس الگوریتم‌های پیچیده‌ای تصمیم می‌گیرند که معیارهای متعددی را برای تعیین اینکه آیا وب‌سایت شما همان چیزی است که جستجوگر به دنبال آن است، می‌سنجید.

به زبان ساده، سئو به معنای بهینه سازی تمام محتوای آنلاین شماست تا به راحتی توسط این موتورهای جستجو قابل کشف باشد. برای مثال، اگر جوراب می‌فروشید، می‌خواهید که موتورهای جستجو ابتدا وب‌سایت شما را زمانی که افراد «جوراب» را در نوار جستجوی خود تایپ می‌کنند، معرفی کنند.

منطقی است که هزاران وب سایت اصطلاحی مانند “جوراب” مرتبط با آنها داشته باشند. به همین دلیل استفاده از خدمات یک آژانس بازاریابی دیجیتال برای کمک به شما در میان رقبا بسیار مهم است.

این کارشناسان سئو با آخرین معیارهایی که وب سایت شما را در مقابل مشتریان مناسب قرار می دهد به روز هستند. آنها می دانند که چگونه تمام محتوای شما را با کلمات کلیدی مرتبط، بک لینک، لینک های داخلی و تاکتیک های بهینه سازی محلی بهینه کنند. در اینجا می توانید بهترین آژانس های سئو در لس آنجلس را بیابید .

خدمات ارائه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند هر جنبه از وب سایت شما را تنظیم کند تا مورد توجه موتورهای جستجو قرار گیرد.  


۲٫ بازاریابی موتورهای جستجو 

در حالی که SEM و SEO هر دو بر کلمات کلیدی تکیه می کنند، این همان جایی است که شباهت به پایان می رسد. استراتژی های SEM شامل پرداخت یک موتور جستجو برای قرار دادن وب سایت شما در مقابل مشتریان است. ارتباط نزدیکی با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک دارد.

با SEM، شما کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات خود را انتخاب می کنید و آنها تبلیغاتی را در اطراف خود ایجاد می کنند. اینها نوع آشنای تبلیغاتی هستند که هنگام انجام جستجوی آنلاین مشاهده خواهید کرد.

برای اینکه تبلیغات خود را در این نقاط اصلی قرار دهید، باید برای کلمات کلیدی انتخابی خود پیشنهاد قیمت بدهید. هر بار که شخصی یک عبارت جستجو را وارد می کند، موتور جستجو تصمیم می گیرد که کدام تبلیغات را به او نشان دهد. آنها این کار را با استفاده از فرمول پیچیده ای انجام می دهند که مربوط به میزان پیشنهاد شما برای یک کلمه کلیدی و امتیاز کیفیت تبلیغ شما است. 

با Google Ads، هر بار که Google تبلیغ شما را نمایش می دهد، مبلغ پیشنهادی خود را پرداخت می کنید. در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، تنها زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند.

می توانید حداکثر مقدار را برای هر کمپین یا هر کلمه کلیدی تعیین کنید.

به راحتی می توان فهمید که برای تعیین نحوه انتخاب کلمات کلیدی، نحوه ایجاد تبلیغات با کیفیت و میزان پیشنهاد به کمک متخصص نیاز دارید. همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال بهترین راه برای اطمینان از موفقیت با SEM است.

یک کمپین SEM که به خوبی برنامه ریزی شده باشد می تواند در چند روز پاداش خالص به دست آورد. 

بیشتر بخوانید: ۳ راهکار برای اضافه کردن ادمین در اینستاگرام !


۳٫ استراتژی وب سایت

وب سایت شما ویترین فروشگاه آنلاین کسب و کار شما است. به این ترتیب، مهم ترین بخش از تلاش های بازاریابی آنلاین شما است. موارد زیادی در مورد وب سایت شما وجود دارد که می تواند به سئو و اعتبار آنلاین شما آسیب برساند.

تگ های H1، تصاویر، سرعت بارگذاری و لینک های کاربردی تنها تعدادی از مواردی هستند که به سایت شما ارزش می بخشند. یک آژانس دیجیتال خوب وب سایت شما را با دقت بررسی می کند و اطمینان حاصل می کند که هر جنبه ای از آن به نفع شما است. Key Medium اخیراً با بهبود وب سایت مشتری، ترافیک وب سایت مشتری را ۲۸ درصد افزایش داده است.

یکی از مهمترین اهداف هر وب سایت افزایش فروش است. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند اطمینان حاصل کند که مشتریان به طور یکپارچه به سمت خرید کالاها و خدمات شما هدایت می شوند. 


۴٫ خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی

برای موفقیت در رسانه های اجتماعی، نیاز به دانش کامل از هر پلتفرمی که استفاده می کنید دارید. شبکه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی برای مخاطبان مختلف جذابیت دارند، بنابراین می‌توانید به مشتریان دقیقی که مطابق با اهداف کسب‌وکارتان است، دسترسی پیدا کنید.

حدود  3 میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی  در سراسر جهان وجود دارد که این تعداد مخاطبان زیادی برای کالاها و خدمات شما هستند. بازاریابی رسانه های اجتماعی شامل افزایش آگاهی از برند شما از طریق به اشتراک گذاری محتوا و تعامل با این مخاطبان است.

خدمات بازاریابی دیجیتال رسانه های اجتماعی برای رشد کسب و کار

یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند محتوای مناسبی ایجاد کنید که برای جمعیتی که می خواهید هدف قرار دهید جذاب باشد. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا تبلیغات فیس بوک را هدف قرار دهید تا شرکت خود را به جمعیتی خاص معرفی کنید

آنها همچنین تجزیه و تحلیل عمیقی از وضعیت فعلی رسانه های اجتماعی شما انجام می دهند، کمپین های رسانه های اجتماعی قانع کننده ای را برای جذب فروش ابداع می کنند و نظرات رسانه های اجتماعی در مورد کسب و کار شما را نظارت می کنند. می توانید بهترین آژانس های رسانه های اجتماعی در لندن و بسیاری از شهرهای دیگر را در شبکه آژانس دیجیتال کشف کنید.


۵٫ ارتباط با ایمیل

اطلاع رسانی ایمیل یکی از قدیمی ترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال است، اما هنوز هم یکی از بهترین  راه ها برای ایجاد سرنخ است.

مدیریت لیست مخاطبین ایمیل، شخصی‌سازی ایمیل و پیشنهادات محصول هدفمند بخش ضروری بازاریابی ایمیلی است. همچنین زمان بر و پیچیده است.

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ این مهارت را دارد که تمام این جنبه ها را به راحتی مدیریت کند. آنها به رشد لیست ایمیل شما کمک می‌کنند، کمپین‌های جذابی را ایجاد می‌کنند که باعث ایجاد تبدیل می‌شوند، و کمپین‌های پستی مؤثر راه‌اندازی می‌کنند. 

بیشتر بخوانید: در ۵ دقیقه یاد بگیرید که دیجیتال مارکتینگ چیست؟


۶٫ هدف گذاری مجدد

هدف گذاری مجدد به شما فرصتی دوباره با افرادی می دهد که از وب سایت شما بازدید کرده اند و سپس بدون خرید چیزی آن را ترک کرده اند. 

شما یک کد کوچک را در وب‌سایت خود قرار می‌دهید که یک کوکی روی رایانه هر کسی که از سایت شما بازدید می‌کند می‌ریزد. هر بار که آنها وب را مرور می کنند، این کوکی از ارائه دهنده هدف گذاری مجدد شما می خواهد که تبلیغات شما را نمایش دهد. 

این یک راه خوب برای یادآوری مشتریان بالقوه در مورد محصولات یا خدمات شما است و می تواند آنها را زمانی که آماده خرج مقداری پول هستند به سایت شما بازگرداند.


۷٫  تولید و بهینه سازی محتوا

بازاریابی محتوا از هنر قدیمی داستان سرایی برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کند. هدف آن ایجاد روابط با مشتریان بالقوه، ایجاد نام تجاری شما به عنوان شریک در ارضای نیازهای آنهاست. این یک روش ظریف برای جلب مشتری بدون تبلیغات مستقیم است.

محتوای اطلاعاتی نوعی از بازاریابی محتوا است که هدف آن پاسخگویی به سوالاتی است که مشتریان بالقوه ممکن است داشته باشند. به این ترتیب شما خود را به عنوان یک متخصص در نظر آنها معرفی می کنید.

تمرکز اصلی بازاریابی محتوا ارائه ارزش به مشتریان و در عین حال ارائه خدمات شما به عنوان راه حلی برای سوالات آنهاست. می‌توانید بهترین آژانس‌های بازاریابی محتوا در نیویورک را در فهرست راهنمای شبکه آژانس دیجیتال جستجو کنید.

بازاریابی محتوا معمولاً به شکل ویدیوها ، وبلاگ ها، وبلاگ ها، اینفوگرافیک ها و پست های رسانه های اجتماعی است.


لینک بیلدینگ بخش مهمی از هر استراتژی سئو است و برای افراد ناآشنا کار خطرناکی است. گوگل برای لینک های هرزنامه جریمه های شدیدی در نظر می گیرد و حتی می تواند وب سایت شما را در صورتی که مشکوک به بازی نادرست باشد، تعلیق کند.

وقتی سایر وب سایت ها به وب سایت شما پیوند می زنند، به افزایش اعتبار شما نزد موتورهای جستجو و همچنین کاربران اینترنت کمک می کنند. سایت های خبری و صنعتی زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند اخبار جالبی در مورد شرکت یا محتوای اطلاعاتی خود در وب سایت های خود منتشر کنید. آنها معمولاً به شما اجازه می دهند که در صفحه خود به سایت خود پیوند بزنید.

خطر این است که اگر پیوندی را از یک سایت اسپم یا نامربوط به سایت خود ارسال کنید، می توانید جریمه هایی را به دنبال داشته باشید. یک آژانس دیجیتال معتبر کلاه سفید به شما کمک می کند تا بهترین سایت ها را برای این نوع پست مهمان پیدا کنید. 

در اینجا یک مطالعه بسیار مفید در مورد لینک بیلدینگ با محتوا برای سئو از Single Grain آورده شده است. همچنین می‌توانید پی‌دی‌اف رایگان آن‌ها را دانلود کنید که توضیح می‌دهد چگونه محتوای خود را در نشریات بزرگ دریافت کنید و به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید.


۹٫ بازاریابی وابسته

این یک نوع بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در آن شما برای تبدیل به جای ترافیک پول پرداخت می کنید.

نحوه کار این است که شما از یک وبلاگ نویس حرفه ای یا صاحب وب سایت پربازدید می خواهید محصولات شما را برای مخاطبان خود بازاریابی کند.

هر بار که از این منابع فروش به دست می آورید، درصدی از سود را به آنها می پردازید. بازاریابی وابسته نوعی از نسخه مدرن فروش خانه به خانه است. 

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده موثر از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر


۱۰٫  استراتژی های بازاریابی آنلاین یکپارچه

اکثر آژانس‌های بازاریابی دیجیتال در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال یکپارچه شرکت می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که همه پایه‌های خود را پوشش داده‌اید. این استراتژی به جای یک رویکرد همه جانبه، تضمین می کند که تمام تلاش های بازاریابی شما عمدا هماهنگ و مکمل هستند. 

به عنوان مثال، آنها یک پست وبلاگ عالی ایجاد می کنند و آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، در مورد آن توییت می کنند، آن را در یک سایت پست مهمان معتبر تبلیغ می کنند و حتی آن را به یک ویدیو تبدیل می کنند.

به این ترتیب، از یک مفهوم واحد دسترسی بیشتری به دست می آورید و با مخاطبان خود در کانال مورد نظر آنها ارتباط برقرار می کنید. 

هرگز نباید خدمات دیجیتال مارکتینگ را جدا از یکدیگر در نظر گرفت. در بیشتر موارد، ترکیبی از خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال بهترین کار را دارد. 


بهترین راه حل های دیجیتال مارکتینگ

منطقی است که با یک  آژانس بازاریابی دیجیتال پیشرو شریک  شوید تا حداکثر سود را از استراتژی های بازاریابی آنلاین ببرید و نیازهای خود را از لیست خدمات بازاریابی دیجیتال تعریف کنید. 

این کارشناسان با شما همکاری خواهند کرد تا راه حل های سفارشی برای بازار و صنعت هدف شما ایجاد کنند تا به کسب و کار شما کمک کنند تا در عصر دیجیتال رونق بگیرد. مزایای کار با تیمی از متخصصان باتجربه بسیار بیشتر از هزینه هاست. 


مقالات آموزش کسب و کار ما را دنبال کنید تا با آخرین مقالات بازاریابی دیجیتال و نکات کسب و کار به روز بمانید.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی صفر تا صد تبلیغات شما را انجام می دهیم، اگر علاقه مند به کار حرفه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ و به خصوص فعالیت در شبکه های اجتماعی باشید،ما در آسابرندینگ می توانیم به عنوان ادمین اینستاگرام حرفه ای در کنار شما باشیم و در کنار یک تیم حرفه ای  پیج اینستاگرام خود را راه اندازی و توسعه دهید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل گوناگون است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام نموده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.

منبع: https://digitalagencynetwork.com/

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: