۷ نکته مفید در مورد استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

استخدام ادمین اینستاگرام مشهد

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

اینستاگرام برای کسب و کار می تواند امتیاز بسیار بالایی باشد. چراکه اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال، رقابت کمتر و مخاطبان بیشتری نسبت به سایر غول های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا تلگرام دارد.

این امر به مشاغل این امکان را می دهد که محصولات خود را بدون هزینه هنگفتی برای تبلیغات پولی به مخاطبان هدفمند و علاقمندتر عرضه کنند.

از آنجا که API اینستاگرام به کاربران امکان می دهد عکس ها یا فیلم ها را در پروفایل تجاری اینستاگرام با استفاده از پلتفرم شخص ثالث (مانند Sendible) منتشر کنند. این امر باعث می شود تا برند ها از تمام مزایای اینستاگرام استفاده کنند. 

این که آیا استراتژی شما نیاز به به روز رسانی دارد یا شما تازه وارد این شبکه اجتماعی شده اید، این هفت نکته در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار بسیار مفید خواهد بود.

هفت نکته برای تسلط بر اینستاگرام برای کسب و کار

اینستاگرام برای کسب و کار
اینستاگرام برای کسب و کار

۱٫ کارهایی را که انجام می دهید به شیوه ای خلاقانه نمایش دهید

بر راه حلی که ارائه می دهید تمرکز کنید، نه بر روی محصولاتی که می فروشید. در اینستاگرام، ضروری است که به مشتریان خود ارزش بدهید و در حین انجام این کار زیبا به نظر برسید. هرگز این حقیقت را دست کم نگیرید که مهمترین دارایی شما در این شبکه های اجتماعی محتوای بصری است.

اگر اینستاگرام برای کسب و کار شما خدمات محور است، بر نمایش روند ارائه خدمات تمرکز کنید. فرهنگ شرکت خود را نشان دهید. می توانید مأموریت خود را با جهان به اشتراک بگذارید یا به سادگی نکات و نحوه انجام کارها را به اشتراک بگذارید.

بسیاری از فرمت های مختلف وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام این کار در اینستاگرام استفاده کنید. امکان بارگذاری عکس ها، فیلم های کوتاه (مشابه GIF ها، بومرنگ ها) و فیلم ها به مدت یک دقیقه وجود دارد.

استوری های اینستاگرام را امتحان کنید

استوری های اینستاگرام دارای فرمت نمایش اسلاید هستند و فقط ۲۴ ساعت قابل مشاهده هستند. هرچند می توان آنها را به صورت برجسته به پروفایل شما اضافه کرد. حتی پس از ناپدید شدن استوری اصلی در پروفایل شما نشان داده می شود. این ویژگی ابتدا در پاسخ به استوری های Snapchat ایجاد شد و به طور مداوم توسط اینستاگرام برای کسب و کار ها در حال توسعه است.

برخی از مزایای استفاده از استوری اینستاگرام برای کسب و کار ها و برند ها عبارتند از:

  1. استوری ها به طور برجسته در بالای جدول زمانی دنبال کننده درست زیر لوگوی اینستاگرام نمایش داده می شوند.
  2. از آنها می توان برای ضبط محتوای پشت صحنه استفاده کرد که لازم نیست از کیفیت آن به اندازه پست های معمولی برخوردار باشد.
  3. استوری ها آزمایش انواع مختلف محتوا از جمله فیلترها، برچسب ها، عکس ها، فیلم ها و ویدیوهای زنده را آسان می کنند.
  4. برچسب زدن حساب های دیگر، به عنوان مثال instagram در Stories برای مشارکت کنندگان و بازاریابی تأثیرگذار ایده آل است.
  5. افزودنیهای سرگرم کننده مانند فیلترهای صورت، متن و برچسب ها به شما در ویرایش تصاویر در حین حرکت کمک می کند.
  6. جستجوی استوری برای هشتگ ها و مکان ها آنها را بیشتر کشف می کند.
  7. همه عکس ها و فیلم هایی که اضافه می کنید به ترتیب اضافه شده پخش می شوند و می توانید هر تعداد که دوست دارید اضافه کنید. 
  8. در مارس ۲۰۱۷ تبلیغات استوری اینستاگرام برای کسب و کار ها در سراسر جهان در دسترس قرار گرفت. می توانید از این هدف برای هدف قرار دادن مخاطبین جدید استفاده کنید که می تواند برای تبلیغات بسیار مفید باشد.

توجه داشته باشید که استوری ها فقط در دستگاه های تلفن همراه ایجاد می شود و امکان ارسال استوری های اینستاگرام به صورت پیام مستقیم (DM) وجود دارد. استفاده از استوری در شبکه های اجتماعی قطعاً رو به افزایش است و تقریباً هر برندی می تواند راهی سرگرم کننده و جذاب برای مشارکت پیدا کند!

IGTV را امتحان کنید

IGTV اینستاگرام ویژگی است که به کاربران امکان می دهد فیلم های طولانی را روی پلت فرم بارگذاری کنند. ویدیوهای IGTV طولانی تر هستند و به شما فرصت های زیادی برای ایجاد محتوای ویدئویی سرگرم کننده، تازه و جذاب برای برند خود یا مشتریان خود می دهند.

در اینجا برخی از مزایای استفاده از IGTV اینستاگرام برای کسب و کار ها و برند ها آورده شده است:

  1. ویدیوهای IGTV می توانند از ۶۰ ثانیه تا یک ساعت طول بکشند و فضای زیادی برای خلاقیت باقی می گذارند.
  2. برگه “دنبال کردن” در IGTV، به طرفداران شما اجازه می دهد تا به مطالب جدید شما دسترسی آسان داشته باشند. به دنبال کنندگان همچنین هشدار داده می شود که چیز جدیدی ارسال کنید.
  3. IGTV به عنوان یک پلت فرم اضافی برای نمایش محتوای ویدئویی شما عمل می کند. به این معنی که احتمال مشاهده آن بیشتر است.
  4. ویدئوهای IGTV را می توان با پیش نمایش یک دقیقه ای، افزایش بازدید و قابلیت کشف در خبرخوان قرار داد.
  5. کاربران اینستاگرام می توانند در مورد ویدئوهای IGTV نظراتی را که برای دیگران قابل مشاهده است و همچنین مانند آنها، نظرات اجتماعی ارزشمندی ارائه دهند. 

محبوبیت ویدئوهای طولانی مدت در حال افزایش است. بنابراین اکنون زمان خوبی برای شروع آزمایش است! 

۲٫ یک پروفایل عالی ایجاد کنید

به عنوان یک شرکت، شما احتمالاً کارهای زیادی انجام می دهید و راه حل های بیشتری را نیز ارائه می دهید.  سعی کنید در قسمت بیوگرافیی بیش تر از ۱۵۰ کاراکتر استفاده نکنید.

بر مهمترین رزومه های خود تاکید کنید. اعم از رویداد، تبلیغات یا معرفی محصول.

از آنجا که تنها پیوند قابل کلیک در قسمت Bio (درست زیر نام شما) است، عادت کنید که آن را مرتباً به روز کنید. شرم آور است که اکثر برند ها از آن فقط برای لینک دادن به وب سایت خود استفاده می کنند. زیرا می تواند موارد بیشتری را نیز انجام دهد. فکر کنید، ثبت نام رویدادها، بارگیری برنامه یا حتی خرید را انجام دهید.

اینستاگرام همچنین پروفایل اینستاگرام برای کسب و کار و تبلیغات پولی خود را راه اندازی کرده است. پروفایل اینستاگرام برای کسب و کار یک شماره تلفن به بیوگرافی شما اضافه می کند و به داده های تحلیلی گسترده ای دسترسی می دهد که در غیر اینصورت در دسترس نیستند. مگر اینکه از ابزار شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

وبلاگ ما را در مورد نحوه ایجاد حساب اینستاگرام برای کسب و کار ها را بخوانید که در آن دستورالعمل های گام به گام و عناصر کلیدی را که هنگام مدیریت اینستاگرام برای سایر مشاغل باید در نظر بگیرید، برای شما فراهم کرده ایم.

بیشتر بخوانید: برندینگ چیست؟

۳٫ پشت صحنه را برای آنها نمایش دهید

مشتریان نسبت به اینکه محصولاتشان از کجا آمده اند کنجکاوی طبیعی دارند. شما می توانید از اینستاگرام برای نشان دادن کل چرخه زندگی آنها استفاده کنید. این امر به ویژه برای شرکتهایی که محصولات دوستدار محیط زیست می فروشند، مناسب است. تصاویر منبع برای نشان دادن نحوه تولید محصولات از مواد اولیه، تولید و توزیع.

اگر چیزی به ذهن شما خطور نکرد، می توانید چیزی را که همه دارند به اشتراک بگذارید. طرح ها، یادداشت ها و تخته های سفید یا تخته سیاه. هر شغلی ایده هایی را طوفان مغزی کرده است. این به شما بستگی دارد که یک عکس زیبا بگیرید و آن را در اینستاگرام بارگذاری کنید. ممکن است به این نتیجه برسید که بهتر است انواع مختلف پست را امتحان کنید تا زمانی که با پست دیگری که مخاطب را درگیر خود می کند طلا را جلب کنید.

 

۴٫ دسترسی خود را با هشتگ افزایش دهید

از هشتگ ها برای افزایش دسترسی خود استفاده کنید. اینها می توانند مخصوص کمپین یا کلی باشند. تنها چیزی که مهم است این است که مرتبط هستند. اطمینان حاصل کنید که هشتگ اصلی شرکت (asabrandin#) خود را نیز تنظیم کرده و از آن در اینستاگرام استفاده کنید ( توییتر و LinkedIn نیز خوب هستند). این امر باعث می شود افراد بتوانند مطالب مرتبط با شما و همچنین حساب اصلی شما را پیدا کنند.

بهتر است از سه تا پنج هشتگ استفاده کنید. با وجود این واقعیت که حداکثر می توانید برای هر پست اینستاگرام ۳۰ هشتگ اضافه کنید. از هشتگ های اختصاصی کمپین خود و همچنین هشتگ های محبوب تر برای افزایش قابلیت کشف محتوای خود استفاده کنید.
همچنین باید محل قرارگیری هشتگ هایی را که اضافه می کنید در نظر بگیرید. این موارد را می توان در انتهای پست، در یک نظر اضافه کرد یا در پست واقعی کار کرد.

اینستاگرام برای کسب و کار
اینستاگرام برای کسب و کار

۵٫ همکاری کنید و دیگران را ذکر کنید

اینستاگرام یکی از قوی ترین کانال های شبکه های اجتماعی برای برجسته کردن همکاران و به اشتراک گذاری استوری های موفقیت مشتریان است. حتی اگر به طور رسمی با یک سازمان غیر انتفاعی شریک نیستید، می توانید چند بار در سال به امور خیریه کمک کنید یا کمک مالی انجام دهید. همه چیز خوب است مادامی که علت با ارزشها و رسالت برند شما مطابقت داشته باشد. توجه داشته باشید که همه بر هشتگ ها در شبکه های اجتماعی نظارت نمی کنند، بنابراین اگر می خواهید مورد توجه قرار بگیرید، برچسب زدن حساب معمولاً انتخاب بهتری است.

تکنیک دیگر شامل استفاده از “فریاد زدن” است. فریاد بدون پرداخت زمانی است که با برند دیگری همکاری می کنید که تقریباً به همان تعداد دنبال کننده شما دارد تا یکدیگر را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید و هر دو از افزایش میزان تبلیغات سود می برید.

فریاد پرداختی برای کسانی است که بودجه بالاتری دارند. زیرا اساساً یک کمپین تأثیرگذار است . این امر معمولاً شامل پرداختن به یک نام تجاری (یا تأثیرگذار) با طرفداران بسیار بیشتر برای تبلیغ محصول یا خدمات شما می شود. این یک راه عالی برای به دست آوردن تعداد زیادی فالوور جدید به سرعت است، به شرطی که شما دعوت به عمل قوی ایجاد کنید و مخاطبان تأثیرگذار واقعی باشند.

۶٫ ایجاد پیش بینی و ارائه منحصر به فرد

علاقه مند نگه داشتن مشتریان بخش مهمی از اینستاگرام برای کسب و کار در هر کمپین تبلیغاتی موثر است. به دنبال کنندگان وفادار خود با محتوای اختصاصی پاداش دهید. بگذارید آنها اولین کسانی باشند که از محصولات، خدمات یا رویدادهای جدید مطلع می شوند. عکس های تیزری ایجاد کنید که باعث ایجاد انتظار یا برانگیختن کنجکاوی در نسخه های جدید، افتتاح دفتر یا فروشگاه های شما شود. این نوع پیش نمایش باعث می شود که فالوورهای اینستاگرام شما احساس خاصی داشته باشند و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر باز می گرداند.

بیشتر بخوانید: ۷ مرحله برای شروع یک کسب و کار آنلاین

۷٫ موفقیت خود را تجزیه و تحلیل کرده و بر اساس آن پیشرفت کنید

بازاریابی بدون برداشتن یک قدم به عقب و تجزیه و تحلیل کارکرد و عدم موفقیت، به یک بازی حدس و گمان تبدیل می شود. حقیقت این است که شما می توانید همه مقالات جهان را در مورد بهترین شیوه ها و زمان انتشار بخوانید، اما فقط از طریق آزمایش و اندازه گیری نتایج متوجه خواهید شد که چه چیزی برای مشتریان شما مفید است.

اینستاگرام برای کسب و کار

ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی می توانند کمک کننده باشند. شما می توانید از آنها نه تنها برای برنامه ریزی کمپین های اینستاگرام برای کسب و کار خود از قبل استفاده کنید، بلکه از تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی برای اندازه گیری موفقیت آنها استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تعداد دنبال کنندگان، میزان مشارکت و کلیک ها را مرتباً اندازه گیری می کنید تا همه استراتژی خود را بتوانید بهبود ببخشید. گزارشات شبکه های اجتماعی می تواند به شما در ردیابی عملکرد اینستاگرام برای کسب و کار و سایر شبکه های کلیدی شبکه های اجتماعی کمک کند.

امیدواریم نکات اینستاگرام برای کسب و کار باعث بهبود عملکرد کانال شما و جذب مشتریان جدید شود. به ما اطلاع دهید که کدام یک از این نکات برای شما مفیدتر بوده است. ما همچنین دوست داریم در مورد هر تاکتیک دیگری که برای شما مفید بوده است بشنویم.

اگر به دنبال تجزیه و تحلیل عملکرد یک پروفایل اینستاگرام برای بهبود آن در آینده هستید، می توانید با ما همراه باشید.

یکی از خدماتی که توسط آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ ارائه می گردد مدیریت، تبلیغات و تولید محتوای تخصصی اینستاگرام برای کسب و کار ها است. آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان و خبرگان اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال در مورد اینستاگرام برای هر کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

این مقاله ترجمه شده از سایت sendible می باشد.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: