۳ راهکار برای اضافه کردن ادمین در اینستاگرام !

اضافه کردن ادمین در اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

امروزه سوال “چگونه در یک حساب تجاری اینستاگرام ادمین اضافه کنیم؟” به نظر می رسد به یک سوال رایج تبدیل شده است! به خصوص با توجه به اهمیت راه اندازی یک حساب تجاری ، یادگیری نحوه افزودن ادمین به اینستاگرام ضروری است! در این مطلب که به همت تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ آماده شده است، به راهکارهای ساده ای جهت اضافه کردن ادمین در اینستاگرام اشاره می کنیم.

اینفلوئنسرهای برتر اینستاگرام ، برندها و حساب های تجاری آنقدر شلوغ هستند که نمی توانند حساب های اینستاگرام خود را مدیریت کنند. بنابراین آنها تمایل دارند که یاد بگیرند چگونه یک ادمین به اینستاگرام اضافه کنند. حقیقت این است که بر خلاف فیس بوک ، اینستاگرام قابلیتی ندارد که شما را قادر سازد کاربران را به حساب اینستاگرام خود اضافه کنید. پس آیا به این معنی است که نمی توانید ادمین را به اینستاگرام اضافه کنید ؟البته که نه! در این مقاله یاد می گیرید که چگونه فردی را به عنوان ادمین در اینستاگرام اضافه کنید. پس حوصله کنید? 

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع اینستاگرام از صفر؛ آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها

نحوه اضافه کردن ادمین در اینستاگرام

سه راه برای دسترسی ادمین اینستاگرام به صفحه وجود دارد. 

اطلاعات ورود به اینستاگرام خود را با ادمین خود به اشتراک بگذارید

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه ادمین را به اینستاگرام اضافه کنید ، بیایید با اساسی ترین راه حل شروع کنیم! اولین و در عین حال ابتدایی ترین راه این است که فقط اطلاعات ورود خود را با مدیر خود به اشتراک بگذارید.

این روش مشکلات زیادی دارد! ابتدا باید بتوانید به ادمین اعتماد کنید. و این اعتماد نه تنها به شخص او تسری پیدا می کند، بلکه توانایی او برای مدیریت حساب شما را نیز شامل می شود.

چه می شود اگر این اعتماد به ضرر شما تمام شود که این همه وقت و انرژی صرف کرده اید؟! اگر شروع به از دست دادن فالوورهای اینستاگرامی خود کنید که به سختی به دست آورده اید چه می شود ؟ 

بیایید تصور کنیم که حتی از مساله اعتماد خود عبور کرده و به او کاملاً اعتماد کنید! با توجه به اینکه اینستاگرام برای استفاده شخصی طراحی شده است، ورود از آدرس های IP مختلف، اینستاگرام را وادار می کند تا حساب شما را ببندد تا از آن محافظت کند!

بنابراین حتی اگر بدانید چگونه با این روش ادمین را به اینستاگرام اضافه کنید، آن را بسیار خطرناک و محدود کننده خواهید دید. شما نمی توانید چندین کاربر اضافه کنید، و باید ادامه دهید، زیرا می دانید که اینستاگرام ممکن است هر لحظه حساب شما را ببندد!

اگر اینجا هستید، احتمالاً به این روش قبلا فکر کرده اید. و اکنون در حال تلاش برای درک نحوه اضافه کردن ادمین به اینستاگرام به روشی امن هستید!

افزودن ادمین به اینستاگرام از طریق فیس بوک

“چگونه یک ادمین به اینستاگرام اضافه کنم؟” شما این سوال را از ما پرسیدید و در اینجا ما با یک روش ایمن و در عین حال نسبتاً پیچیده روبرو هستیم. با دقت بخوانید تا متوجه شوید!

اینستاگرام و فیسبوک هم خون هستند. هیچ کس آن را انکار نمی کند با وجود تمام شباهت ها، اینستاگرام به ما اجازه نمی دهد ادمین اضافه کنیم در حالی که فیس بوک این کار را می کند. 

و با استفاده از پیوند بین این دو، می‌توانیم بدانیم چگونه یک ادمین در اینستاگرام اضافه کنیم! با این حال، قبل از انجام آن، باید به شما هشدار دهم که این روند شما را سردرگم خواهد کرد!

بیایید بخوانیم چگونه با استفاده از فیس بوک ادمین به اینستاگرام اضافه کنیم، درست است؟ این مراحل را با ما دنبال کنید:

  1. ابتدا یک حساب مدیریت کسب و کار فیس بوک ایجاد کنید.
  2. به یک حساب تجاری اینستاگرام تغییر دهید.
  3. اکنون، حساب های رسانه های اجتماعی را پیوند دهید .
  4. سپس، در حساب مدیریت کسب و کار فیس بوک خود، « افزودن شریک» را پیدا کنید.
  5. شناسه ادمین خود را وارد کنید [اگر دوستان فیس بوک هستید]. به این ترتیب شما ادمین خود را به عنوان شریک خود تعیین می کنید.
  6. و در آخر از ادمین خود بپرسید که آیا درخواست شما را دریافت کرده است یا خیر.

حالا از ادمین خود بخواهید که مراحل زیر را انجام دهد:

  1. ابتدا روی ‘ user ‘ کلیک کنید .
  2. سپس روی ” صفحه ” کلیک کنید .
  3. روی ” افزودن ” کلیک کنید .
  4. سپس، درخواست دسترسی به یک صفحه را بدهید.
  5. نام اینستاگرام را وارد کنید یا لینک را رها کنید.
  6. اکنون روی دکمه « درخواست دسترسی » کلیک کنید.

اکنون Request را در نوار سمت چپ برای مشاهده درخواست دسترسی از طرف مدیر خود پیدا می کنید. قبل از اینکه جلوتر برویم، اجازه دهید چیزی را روشن کنم.

فقط یک توضیح مهم!

برای روشن شدن مطالب باید بر یک نکته تاکید کنم. معمولاً دیگران از شما می خواهند که اکانت اینستاگرام خود را به حساب مدیریت کسب و کار فیس بوک ادمین خود پیوند دهید. 

با این حال، من صریحاً از شما خواستم که حساب تجاری اینستاگرام خود را به حساب مدیریت کسب و کار فیس بوک خود متصل کنید. و من توصیه می‌کنم حساب تجاری فیس‌بوک ادمین خود را به عنوان شریک به حساب تجاری فیسبوک خود اضافه کنید.

چرا؟ زیرا نمی دانید در آینده اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. به این ترتیب، شما اکانت فیسبوک خود را به حساب اینستاگرام خود پیوند داده اید. و به راحتی می توانید ادمین خود را با شخص دیگری جایگزین کنید.

اما اگر حساب اینستاگرام خود را به حساب فیسبوک او پیوند دهید، اگر سعی کنید جداگانه کار کنید، همه چیز پیچیده می شود.

نکات مثبت استفاده از این روش

از طرفی، با این روش می توانید چندین کاربر را به عنوان ادمین در یک حساب اینستاگرام اضافه کنید. دلیل دیگر این است که نیازی نیست اطلاعات لاگین اینستاگرام خود را به شخص دیگری واگذار کنید.

معایب استفاده از این روش

در مورد سردرگم شدن حق با من بود، درست است؟ استفاده از این روش روزانه پیچیده است و انرژی و زمانی را می طلبد که ما نداریم! 

ما تمام تلاشمان را کردیم تا آن را به ساده ترین شکل ممکن توضیح دهیم. امیدواریم اینستاگرام به زودی یک ویژگی طراحی کند تا برای یادگیری نحوه افزودن ادمین به اکانت اینستاگرام نیازی به توضیحات پیچیده نداشته باشیم. 

اما تا آن زمان، از تمام این سردردها خلاص شوید و از یک ابزار شخص ثالث رایگان برای اضافه کردن ادمین خود به اینستاگرام و کنار آمدن با آن استفاده کنید. 

سومین راهکار افزودن ادمین در اینستاگرام با آسابرندینگ!

سومین و بهترین راه این است که ادمینی پیج خود را به یک شرکت معتبر بسپارید. آسابرندینگ به عنوان یک آژانس تبلیغاتی معتبر و فعال در کشور با نمونه کارهای مدیریت پیج فراوانی که دارد و همچنین با در اختیار داشتن ابزارهای خاص و قابل اعتماد مدیریت اینستاگرام پیج شما را در نهایت امنیت بر عهده می گیرد و خیالتان از بابت امنیت و عملکرد پیج راحت است. 

شما در صورت همکاری با آسابرندینگ نام کاربری و رمز خود را تنها به مدیریت مجموعه می دهید و این مشخصات در سامانه خاصی وارد می شود . لذا مدیریت پیج به صورت غیر مستقیم در اختیار ادمین ها قرار میگیرد و آن ها به نام کاربری و رمز پیج شما دسترسی نخواهند داشت. ضمن اینکه اعتبار و سابقه بلندمدت آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ خیال شما را در امنیت و کیفیت پیج راحت می کند.

آسابرندینگ یک آژانس تبلیغاتی است که شما را برای بلند مدت می خواهد و لذا مطمئن باشید در بلند مدت از صفر تا ۱۰۰ تبلیغات و بازاریابی در کنار شماییم و افزایش فروش شما بهترین مشوق ما برای همکاری بلندمدت تر است. همین الآن برای مشاوره رایگان مدیریت پیج خود در اینجا مشخصات خود را ثبت کنید تا به زودی با شما تماس بگیریم.

نحوه تبدیل به یک حساب تجاری در اینستاگرام

ما به Insights و تجزیه و تحلیل اینستاگرام نیاز داریم تا از الگوریتم اینستاگرام پیروی کنیم و ببینیم حساب ما چقدر خوب عمل می کند. اما برای دسترسی به Insights اینستاگرام و تبلیغ حساب خود با استفاده از یک ادمین، باید یک نمایه تجاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل اینسایت اینستاگرام

برای تغییر به یک حساب تجاری در اینستاگرام، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

۱٫ روی سه خط افقی در گوشه سمت راست بالای فید پروفایل اینستاگرام خود ضربه بزنید و “Settings” را انتخاب کنید.

۲٫ از لیستی که ظاهر می شود، «حساب» را انتخاب کنید.

نحوه اضافه کردن ادمین به اینستاگرام
نحوه تغییر به یک حساب تجاری

۳٫ اکنون به پایین اسکرول کنید تا نزدیک به انتهای لیست به «تغییر به حساب حرفه ای» برسید.

نحوه اضافه کردن ادمین به اینستاگرام
به یک حساب تجاری تغییر دهید

۴٫ پس از پر کردن اطلاعات، می توانید حساب تجاری خود را تأیید کرده و راه اندازی کنید.

به همین راحتی!

چگونه یک ادمین دوم به اینستاگرام اضافه کنیم

شما قبلاً می دانید که چگونه در اینستاگرام ادمین اضافه کنید . اما ممکن است بپرسید: آیا می‌توانید ادمین دیگری را در اینستاگرام اضافه کنید؟ 

خوب، اگر از روش اول استفاده می کنید، می توانید رمز عبور اینستاگرام خود را با هر تعداد که می خواهید به اشتراک بگذارید. فقط به یاد داشته باشید که هر چه تعداد ادمین های بیشتری وارد صفحه شما شوند، خطرناک تر است!

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده موثر از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر

آخرین کلمات در مورد نحوه اضافه کردن ادمین به اینستاگرام

اگر خیلی مشغول هستید و نمی توانید حساب اینستاگرام خود را مدیریت کنید، می توانید یک ادمین به اینستاگرام اضافه کنید و از او بخواهید حساب شما را مدیریت کند. اما چگونه به اینستاگرام ادمین اضافه کنیم؟!

در اینجا، ما سعی کردیم تمام راه های ممکن را مورد بحث قرار دهیم. ما دو پاسخ به سوال شما در مورد نحوه ادمین کردن شخصی در اینستاگرام ارائه کردیم !

راه اول این است که اطلاعات لاگین خود را به ادمین خود بدهید که خیلی ایمن نیست. راه دوم اضافه کردن ادمین از طریق فیس بوک است، اما این روند یکمقدار سخت است.

سومین و بهترین راه این است که ادمینی پیج خود را به یک شرکت معتبر بسپارید. آسابرندینگ به عنوان یک آژانس تبلیغاتی معتبر و فعال در کشور با نمونه کارهای مدیریت پیج فراوانی که دارد و همچنین با در اختیار داشتن ابزارهای خاص و قابل اعتماد مدیریت اینستاگرام پیج شما را در نهایت امنیت بر عهده می گیرد و خیالتان از بابت امنیت پیج راحت است. شما در صورت همکاری با آسابرندینگ نام کاربری و رمز خود را تنها به مدیریت مجموعه می دهید و این مشخصات در سامانه خاصی وارد می شود . لذا مدیریت پیج به صورت غیر مستقیم در اختیار ادمین ها قرار میگیرد و آن ها به نام کاربری و رمز پیج شما دسترسی نخواهند داشت. ضمن اینکه اعتبار و سابقه بلندمدت آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ خیال شما را در امنیت و کیفیت پیج راحت می کند.

همچنین وقتی کار پیج خود را به شرکت معتبری مثل آسابرندینگ می سپارید علاوه بر کاهش هزینه ها و افزایش امنیت پیج شما، دیگر نگران تعطیل کار و فعالیت پیج نیستید چون یک تیم حرفه ای در تخصص های مختلف در کنار شما هستند و روی پیج شما کار می کنند.

اگر می خواهید هم از نظر حرفه ای و هم از نظر شخصی رشد کنید، امروزه استفاده از اینستاگرام مهم تر از همیشه است. می توانید ابتدا با مشاهده شروع کنید، سپس با یادگیری راه خود در مورد انواع ابزارهای اینستاگرام شروع به ارسال پست کنید. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر، یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار ارزشمند برای پیوستن به آن است و با گذشت زمان به رشد خود ادامه خواهد داد. ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی صفر تا صد تبلیغات شما را انجام می دهیم، اگر علاقه مند به کار حرفه ای باشید، ادمین اینستاگرام حرفه ای شما خواهیم بود و در کنار یک تیم حرفه ای می توانید پیج اینستاگرام خود را راه اندازی و توسعه دهید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل گوناگون است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام نموده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: