۱۰ مورد از برترین ابزار های هوش مصنوعی ۲۰۲۳

برترین ابزار های هوش مصنوعی 2023

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

هیاهوی زیادی در مورد تولید محتوای AI وجود دارد، اما امروزه در استفاده از ابزارهای ایجاد محتوای AI کمی شک دارید.

اگر آنچه که با برترین ابزار های هوش مصنوعی تولید می کنیم مطابق با استانداردها نباشد چه؟ اگر محتوای هوش مصنوعی مطابق میل و سلیقه شما نباشد چه؟ خوب در حقیقت همه چیز به نحوه استفاده شما از ابزارها و المان ها برای ارائه بهترین خروجی و انتخاب ابزارهای درست برای تولید محتواه شما خلاصه می شود. این ابزار ها میتوانند سرعت و کیفیت خروجی تیم شما را افزایش دهند و به شما کمک کنند محتوایی متناسب با تقاضا های امروزه تولید و مقیاس کنید . اما بزرگترین مشکل پیدا کردن ابزار مناسب برای رفع نیازهای شماست. به ما اعتماد کنید، زمانی که ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی مناسب را برای تولید محتوای خود پیدا کردید، دیگر متوسل به ابزار ها و روش های قدیمی تولید محتوا نخواهید شد . با توجه به وضعیت هوش مصنوعی در گزارشات و مقالات امروزه ، ۹۴٪ از رهبران کسب و کار معتقدند که هوش مصنوعی برای موفقیت بسیار مهم و ضروری است.

تیم های تولید محتوا بسته به اینکه چقدر میتوانند از هوش مصنوعی در تولید محتوا استفاده کنند ، می توانند انتظار افزایش و ارتقا بهره وری را داشته باشند و بازدهی این سرمایه گذاری بلافاصله مشهود و چشمگیر خواهد بود. بنابراین، اگر به دنبال ابزاری برای ایجاد محتوای هوش مصنوعی و ارتقا سطح کیفی محتوای خور هستید در ادامه با تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسا برندینگ همراه باشید تا به بررسی ۱۰ ابزار برتر هوش مصنوعی به پردازیم .

برترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوا چیست؟

به اختصار میتوان گفت : ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی از فناوری هوش مصنوعی برای تولید محتوای نوشتاری یا بصری بر اساس پیام های متنی استفاده می کنند. در این روش بدون نیاز به دخالت انسان، متوانید محتوایی مانند مقاله‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، توضیحات محصول و حتی ویدیوها ایجاد کنید. به طور خاص، این ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی با استفاده از پردازش زبان طبیعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و تولید محتوای مرتبط و جذاب آموزش داده می‌شوند. در نهایت این ابزار ها به شما در به حداقل رساندن زمان، تلاش و منابع صرف شده برای تولید محتوا کمک بسیار زیادی می کنند.

۱٫ کلیک آپ (ClickUp)

ClickUp یک نرم‌افزار مدیریت پروژه پرکاربرد است که صدها ویژگی قابل تنظیم را به شما ارائه می‌دهد تا شما و تیم‌های تولید محتوا از انعطاف‌پذیری و ابزارهایی که برای هوشمندانه‌تر کار کردن و افزایش بهره‌وری نیاز دارند، کمال استفاده را بکنند.

مدیریت پروژه بازاریابی و دستیار نوشتن محتوای هوش مصنوعی

چیزی که ClickUp را از بقیه ابزارها متمایز می کند، عملکرد بالای آن است. این یک ابزار مدیریت پروژه با ویژگی های درون شبکه ای برای همکاری تیمی است. کل پلتفرم کاملاً قابل تنظیم و شخصی سازی است، به این معنی که هر کاربر، تیم یا سازمانی می‌تواند ClickUp را بر اساس با نیازهای منحصربه‌فرد خود شخصی سازی و آن را مطابق با مقیاس کسب‌وکار خود تنظیم و در معرض مراجعه کنندگان قرار دهد . ClickUp ویژگی هایی را برای مدیریت کار، همکاری بصری با استفاده از تخته سفید مجازی، گزارش لحظه ای از طریق داشبورد، هزاران الگوی سفارشی و موارد دیگر به شما ارائه می دهد.

بنابراین چه به الگوهای راهنمای برند، داشبورد برای مدیریت کمپین بازاریابی کسب و کار خود یا اسناد برای مدیریت پروژه وب سایت نیاز داشته باشید، می توان گفت که ClickUp همه اینها در اختیار شما قرار میدهد . اما چگونه در فهرست ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی قرار می گیرد؟ زیرا کلیک‌آپ یک ویژگی منحصر به فرد و خاص برای افزودن ابزار های پرکاربرد به داشبرد تیم و تولید محتوای شما قرار داده است که نام ClickUp AI شناخته میشود این ویژگی یک ابزار ایده‌پردازی و ایجاد محتوا در ClickUp Docs که به تولید ایده، کپی‌نویسی، ویرایش کپی، خلاصه کردن یک متن طولانی برای نوشتن محتوا برای ارتقا سطح کیفی پروژه بازاریابی شما کمک میکند.

click up سایت برترین ابزار های هوش مصنوعی

بیشتر بخوانید : ۱۰ راهکار رشد سریع و انفجاری پیج اینستاگرام

این ابزار نوشتن AI مشترک به شما در موارد زیر کمک کند:

  • تحقیق و ایده‌پردازی محتوا : محتوای فوری و با کیفیت بالا برای پست‌های وبلاگ، ایمیل‌ها، کپی تبلیغاتی و موارد دیگر تولید و در اختیار شما قرار می دهند.
  • ویرایش کپی : با استفاده از این قابلیت پیشنهادهایی برای بهبود نوشتن برای ساده‌سازی و بهبود محتوای خود دریافت می کنید
  • خلاصه سازی محتوا : نکات کلیدی اسناد، وظایف و نظرات را خلاصه میکند و در صرفه جویی وقت شما کمک می کند
  • اقدامات خودکار : چک لیستی از موارد اقدام را از یادداشت های جلسه دریافت کنید

این ابزار مدیریت پروژه با کمک نوشتن هوش مصنوعی، آن را به یک انتخاب برتر و کاربردی برای تیم‌های مختلف در صنایع تبدیل می‌کند، زیرا همه این ویژگی‌های کلیدی را در یک برنامه به شما ارائه می‌دهد.

بهترین ویژگی های کلیک آپ

  • بیش از ۱۵ نمایش سفارشی برای مدیریت پروژه : وظایف، پروژه‌ها و گردش‌های کاری را به گونه‌ای در نظر کنید که برای شما بهترین کار را با نماهای سفارشی‌سازی ClickUp دارد.
  • مجموعه‌ای از ابزارهای کار و همکاری : تخته‌های سفید دیجیتال، اسناد کلیک‌آپ ، ویژگی چت داخلی، نقشه‌های ذهنی و موارد دیگر را دارد.
  • دستیار نوشتن هوش و ارائه مصنوعی ClickUp : بیش از ۱۰۰ ابزار مبتنی بر تحقیق با استفاده از مراجعات و درخواست‌های متناسب با نقش‌های خاص، محتوای با کیفیت بالا را برای شما تضمین و ارائه می‌کنند.
  • داشبورد با گزارش‌دهی هم‌زمان : داشبورد سفارشی بسازید و یک نمای کلی در سطح بالا از کار خود ایجاد و در معرض عموم قرار دهید
  • اتوماسیون سفارشی و از پیش ساخته شده : با خودکار کردن کار ها و اقدامات معمول بر اساس محرک ها و شرایط خاص، در زمان ارزشمند خود صرفه جویی کنید. برای افزایش فرایند کاری خود، از اتوماسیون از پیش ساخته شده استفاده کنید
  • قابلیت های یکپارچه سازی : ClickUp را به بیش از ۱۰۰۰ برنامه کاری متصل کنید تا برنامه ها را یکپارچه و گردش کار خود را ساده کنید
  • کتابخانه الگوهای سفارشی برای هر تیم : به بیش از ۱۰۰۰ الگوی قابل تنظیم دسترسی داشته باشید تا در سرعت بخشید و ثبات فرآیند کارتان کمک کند
  • برنامه تلفن همراه : در هر زمان و مکانی با برنامه تلفن همراه به ClickUp خود دسترسی داشته باشید

محدودیت ها

در حال حاضر، افرادی که از ابزار رایگان Forever استفاده میکنند نمی‌توانند به هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند

قیمت گذاری ها

  • رایگان برای همیشه لطفا برای : برنامه رایگان غنی از ویژگی ها
  • نامحدود : 5 دلار در ماه / کاربر
  • تجارت : 12 دلار در ماه / کاربر
  • افزونه های تجاری : 19 دلار در ماه / کاربر
  • شرکت : برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید 

تا اینجا خوب بود پس اینم ببین مشاوره کسب و کار: ۱۰ راه کار مواجه با چالش های کسب و کار

نظرات و رتبه بندی مشتریان

  • G2 : 4.7 از ۵ (بیش از ۲۰۰۰ نظر)
  • Capterra : 4.7 از ۵ (۳۵۱۹+ نقد)

۲٫ Narrato

بهترین برای ایجاد محتوای AI سرتاسر

Narrato سایت برترین ابزار هوش مصنوعی 2023

اگر به دنبال راه‌حلی برای مدیریت تمام تولید محتوا، برنامه‌ریزی و استفاده از برترین ابزار های هوش مصنوعی خود هستید، با استفاده و بهره گیری از ابزارهای برنامه‌ریزی و ایجاد محتوای هوش مصنوعی در جریان کار، Narrato مناسب است. Narrato یک بستر کاری تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما این امکان را می دهد تا کل فرآیند تولید محتوای خود را در یک مکان مدیریت کنید.

در هسته مرکزی Narrato دستیار قدرتمند و کاربردی ایجاد محتوای هوش مصنوعی و برنامه ریزی است که به ایده پردازی محتوای هوش مصنوعی (تولید کننده ایده های موضوعی / محتوایی)، ساخت محتوای هوش مصنوعی (برای موارد استفاده چندگانه مانند پست های وبلاگ، وب و کپی تبلیغات، ایمیل ها، تصاویر هوش مصنوعی و تصاویر، طرح‌های کلی اسکریپت ویدیویی، توضیحات محصول و بسیاری موارد دیگر پر کاربد است)، به‌علاوه برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی محتوا به شما در تولید محتوا کمک می کند.

بهترین ویژگی ها

  • دستیار نوشتن هوش مصنوعی با استفاده چندگانه : به تولید محتوا برای وبلاگ ها، ایمیل ها، کپی وب، توضیحات محصول، انتشارات مطبوعاتی، ایمیل ها، اسکریپت های ویدئویی و غیره کمک می کند.
  • تولید کننده مختصر محتوای SEO : خلاصه محتوا را در کمتر از یک دقیقه ایجاد و پیشنهادات کلیدواژه، اغلب سوالاتی که درباره موضوعات، مراجع و پیشنهاداتی که در مورد ساختار تولید محتوا پرسیده می شود، ارائه می کند.
  • مولد موضوع هوش مصنوعی : برای طوفان فکری و ایده پردازی
  • تصاویر هوش مصنوعی : تصاویر سفارشی را در سبک و گرایش های مختلف بر اساس درخواست های متنی ایجاد می کند. جستجوی تصویر Creative Commons یکی دیگر از موارد شگفت انگیز و پر بازخورد است.
  • اتوماسیون گردش کار : برای ساده‌سازی جریان کار محتوا با خودکار کردن کارهای تکراری
  • اتوماسیون انتشار : انتشار خودکار در وردپرس و سایر سیستم عامل ها از طریق ادغام های سفارشی
  • برنامه ریزی و سازماندهی محتوا: تقویم های محتوا ، قالب های محتوای سفارشی، مخزن محتوا
  • دستیار گرامر و خوانایی : دستیار محتوای هوش مصنوعی که پیشنهادات بهبود محتوا را ارائه می دهد

محدودیت ها

می تواند چند مورد استفاده شخصی سازی شده برای تولید محتوای رسانه های اجتماعی داشته باشد

قیمت گذاری

  • حرفه ای : برای تیم های کوچک و کارآفرینان انفرادی ۹ دلار برای هر کاربر در ماه
  • کسب و کار : برای تیم ها و مشاغل بزرگتر ۱۹ دلار برای هر کاربر در ماه
  • طرح های سفارشی با کاربران نامحدود، قیمت های ثابت و غیره.

نظرات و رتبه بندی مشتریان

  • G2 : 4.8 از 5 (28 نظر)
  • Capterra : 4.9 از ( 14 نظر)

۳٫ Lately

بهترین برای تولید کننده پست رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی

Lately سایت برترین ابزار های هوش مصنوعی

وقتی در مورد یک استراتژی وبرنامه ریزیی برای بازاریابی محتوای قوی صحبت می کنید، نمی توانید بدون استفاده از محتوای رسانه های اجتماعی کار کنید. Lately یک ابزار تغییر کاربری محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند پست‌های رسانه‌های اجتماعی را از پست‌های وبلاگ، ویدیوها و سایر محتوای طولانی تولید کند و در اختیار شما قرار دهد. این یکی برترین ابزار ها هوش مصنوعی است که برای سرعت بخشیدن به تولید محتوای رسانه های اجتماعی ساخته شده است. این ابزار به شما کمک می کند ده ها پست اجتماعی را از محتوای طولانی خود مانند وبلاگ ها، مقاله ها و غیره در عرض چند دقیقه بسازید. این سایت می تواند توزیع محتوا، تبلیغ در رسانه های اجتماعی و حفظ تقویم بازاریابی شما را کاملاً بدون دردسر و راحت کند.

با استفاده از سایت Lately همچنین می توانید محتوای ویدیویی و صوتی طولانی مدت خود را به کلیپ هایی با اندازه بیت تبدیل کنید تا آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و بازخورد کسب و کار تان را به بهترین شکل ممکن ارتقا دهید. به غیر از ایجاد محتوای هوش مصنوعی، این پلتفرم دارای چند ابزار بازاریابی رسانه اجتماعی دیگر است که مدیریت کمپین های شما را آسان تر می کند.

بهترین ویژگی ها

  • نویسنده محتوای هوش مصنوعی : پست های رسانه های اجتماعی را از هر محتوا ایجاد می کند
  • مولد کلیپ ویدیویی : کلیپ‌های ویدیویی با اندازه بیت را برای شبکه‌های اجتماعی از ویدیوهای قدیمی‌تر و طولانی‌تر ایجاد می‌کند.
  • تولید کننده کلیپ پادکست : کلیپ های صوتی کوتاهی را از پادکست ها برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ایجاد می کند
  • رونوشت ها : رونوشت های صوتی و تصویری تولید می کند
  • آماده سازی خودکار پست : به طور خودکار کپی، تصویر، پیوندهای ردیابی و کلیپ صوتی یا تصویری مربوطه را برای هر پست ایجاد می کند.

محدودیت ها

قیمت گذاری

  • فقط برای تولید محتوای کوتاه برای رسانه های اجتماعی است. برای فرمت های دیگر قابل اجرا نیست
  • شروع : برای افراد، ۲۹ دلار در ماه
  • Litely : برای مشاغل کوچک، ۴۹ دلار در ماه
  • به صورت حرفه ای : برای تیم ها، ۱۲۹ دلار در ماه
  • Enterprisely : طرح های سفارشی

نظرات و رتبه بندی مشتریان

  • G2 : 4.5 از ۵ (۱۵ نظر)
  • Capterra : 4.9 از ۵ (۷ نظر)

۴٫ Jasper

بهترین برای تولید محتوای هوش مصنوعی برای وبلاگ ها

Jasper سایت برترین ابزار های هوش مصنوعی

Jasper یک تولید کننده محتوای AI محبوب برای مشاغل است که به شما این امکان را می دهد که محتوای متنوعی برای بازاریابی ایجاد کنید. اگرچه Jasper در درجه اول بر تولید محتوای وبلاگ متمرکز است، اما Jasper همچنین به شما این امکان را می دهد پست های رسانه های اجتماعی، مقالات، ایمیل ها، تبلیغات و موارد دیگر را ایجاد کنید. 

این پلتفرم دارای ویژگی به نام Boss Mode است که به شما امکان می دهد محتوای طولانی مانند پست های وبلاگ، گزارش ها و ایمیل ها تولید و منتشر کنید. با این حال، هنگام استفاده و بهره گیری از نویسندگان هوش مصنوعی برای تولید محتوا ، به ویژه فرم طولانی، مانند این مورد،  همیشه برخی از نظارت های انسانی توصیه می شود .

جدا از این، جاسپر دارای چند ویژگی دیگر مانند چت جاسپر و هنر هوش مصنوعی است و بیش از ۲۹ زبان را پشتیبانی می کند که این یکی از ویژگی های برترین ابزار های هوش مصنوعی است.

بهترین ویژگی ها

  • Boss Mode : محتوای طولانی مانند پست‌های وبلاگ، ایمیل‌ها، گزارش‌ها و داستان‌ها تولید می‌کند
  • Jasper Chat : چت ربات هوش مصنوعی تعاملی برای تولید سریع محتوا
  • AI Art : هنر برای تصاویر کوچک، تصاویر، تبلیغات و غیره ایجاد می کند.
  • ادغام SurferSEO : برای بهینه سازی کلمات کلیدی

محدودیت ها

  • هیچ ابزار بومی برای سئو ، بررسی سرقت ادبی، یا سایر ویژگی های بهینه سازی محتوا ندارد .
  • می تواند برای مشاغل کوچک و انفرادی گران باشد

قیمت گذاری

  • شروع کننده : برای علاقمندان، ۴۰ دلار در ماه
  • Boss Mode : برای تیم های فردی و کوچک، ۸۲ دلار در ماه
  • کسب و کار : طرح سفارشی برای تیم ها و مشاغل در حال رشد

نظرات و رتبه بندی مشتریان

  • G2 : 4.7 از ۵ (۱۲۰۳ نظر)
  • Capterra : 4.8 از ۵ (۱۷۵۹ نظر)

۵٫ Copy.ai

بهترین برای نوشتن با هوش مصنوعی آزاد

copy.ai سایت برترین ابزار های هوش مصنوعی

Copy.ai یکی دیگر از برترین ابزار های هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند محتوا را سریعتر ایجاد کنید. چیزی که Copy.ai را از برخی دیگر از نویسندگان هوش مصنوعی متمایز می کند این است که به شما این امکان را می دهد که در زمینه بسیار واضحی محتوا را ارائه دهید، مانند نکات اصلی که می خواهید پوشش دهید، دستورالعمل های برند را که باید دنبال کنید و غیره. 

Copy.ai به تولید کپی فروش شخصی، ایمیل های اطلاع رسانی سرد، پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر کمک می کند. این پلتفرم همچنین دارای یک ربات چت است که آن را Chat by Copy.ai می نامند تا به شما در تحقیق و ایجاد محتوا هوش مصنوعی با یک رابط تعاملی کمک کند. Copy.ai همچنین دارای چند دستور از پیش ساخته شده است که می توانید از آنها برای دریافت خروجی های استاندارد از تولید کننده محتوای هوش مصنوعی استفاده کنید.

بهترین ویژگی ها

  • جمع آوری داده ها : جمع آوری داده ها در زمان واقعی با Chat توسط Copy.ai
  • ویرایشگر محتوا : ویرایشگر اسناد درون خطی برای ویرایش و صیقل دادن محتوای هوش مصنوعی
  • درخواست‌ها : درخواست‌های از پیش ساخته شده برای دریافت خروجی‌های با کیفیت
  • خلاصه : خلاصه ویدیوی YouTube به نقاط گلوله

محدودیت ها

  • هیچ بررسی کننده سرقت ادبی در پلت فرم
  • قیمت بالا است و نسخه رایگان فقط قابلیت های محدودی را ارائه می دهد

قیمت گذاری

  • رایگان : حداکثر ۲۰۰۰ کلمه در ماه را ارائه می دهد
  • حرفه ای : کلمات نامحدود و حداکثر ۵ کاربر، با ۳۶ دلار در ماه
  • Enterprise : طرح سفارشی برای خودکار کردن هر گردش کار

رتبه بندی و نظرات مشتریان

  • G2 : 4.8 از ۵ (۱۶۶ نظر)
  • Capterra : 4.5 از ۵ (۵۲ نظر)

۶٫ Synthesia

برای تولید محتوای ویدیویی مبنتی بر هوش مصنوعی

Synthesia سایت برترین بازار های هوش مصنوعی

Synthesia یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند در عرض چند دقیقه ویدیوها را از متن ساده ایجاد کند. این ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی به شما کمک می کند ویدیوهای حرفه ای کامل با روایت و حتی یک آواتار انسانی تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد کنید. Synthesia به طور گسترده ای برای ایجاد ویدئو در یادگیری و توسعه، فعال سازی فروش، بازاریابی و سایر زمینه ها استفاده می شود.

این پلتفرم بیش از ۱۲۵ آواتار هوش مصنوعی را ارائه می دهد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. شما همچنین می توانید یک آواتار سفارشی برای خود ایجاد کنید. صداهای ویدیویی را می توان به بیش از ۱۲۰ زبان محلی سازی کرد. همچنین می‌توانید ویدیوهای خود را با رنگ‌های برند و لوگوی خود سفارشی کنید. پلت فرم مشترک ایجاد محتوای هوش مصنوعی به اعضای تیم اجازه می دهد تا از طریق بازخورد و نظرات در تولید ویدیو با یکدیگر همکاری کنند. 

بهترین ویژگی ها

  • آواتارهای هوش مصنوعی : آواتارهای انسانی حرفه ای به عنوان ارائه دهنده در ویدیوها. گزینه های هر دو آواتار سهام و آواتارهای سفارشی
  • صداگذارهای حرفه ای : صداگذار به بیش از ۱۲۰ زبان، از جمله زیرنویس‌ها
  • قالب های ویدیویی از پیش طراحی شده : 55 قالب از پیش طراحی شده. می توانید قالب دلخواه خود را نیز بسازید
  • ضبط کننده صفحه : ضبط سریع و آسان صفحه برای افزودن به فیلم ها
  • دارایی‌های هویت برند : ویدیوهای خود را با دارایی‌های نام تجاری مانند لوگو، فونت، رنگ‌ها، موسیقی متن و موارد دیگر سفارشی کنید

محدودیت ها

  • هنگامی که چندین کادر متنی در یک صحنه وجود دارد، ویرایش ویدیوها می تواند کمی دست و پا گیر باشد
  • محدودیت هایی در تعداد صحنه هایی که می توانید طبق برنامه قیمت گذاری اضافه کنید وجود دارد

قیمت گذاری

  • شخصی : برای افراد، ۳۰ دلار در ماه
  • سازمانی : طرح سفارشی برای تیم ها. قیمت بر اساس تعداد صندلی است

نظرات و رتبه بندی مشتریان

  • G2 : 4.8 از ۵ (۵۴۶ نظر)
  • Capterra : 5 از ۵ (۲ نظر)

۷٫ Murf

بهترین برای تولید صدای هوش مصنوعی

murf سایت برترین ابزار های هوش مصنوعی

Murf یک پلتفرم تولید صدای هوش مصنوعی است که به شما این امکان را می دهد صداهایی شبیه به صدای انسان برای ویدیوهای خود ایجاد و تهیه کنید. برای تولید صدا برای ویدیوهای آموزش الکترونیکی، ویدیوهای توضیح دهنده و موارد دیگر استفاده می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اسکریپت صداگذاری خود را در فیلدهای اختصاصی روی پلتفرم وارد و براگزاری کنید، صدای و لهجه مورد نظر خود را انتخاب کنید و ویدیو را خروجی بگیرید.

همچنین می‌توانید صداگذاری هوش مصنوعی را با افزودن مکث، بیان و تأکید در هر جا که لازم است، سفارشی کنید تا شبیه به صدای انسان باشد. در کنار صداگذاری هوش مصنوعی با کیفیت استودیو، می‌توانید موسیقی، تصاویر استوک و ویدیوها را نیز به محتوای خود اضافه کنید. Murf پشتیبانی از چندین زبان را ارائه می دهد و همچنین دارای ویژگی تغییر صدا است که می تواند ضبط خانه شما را به صدای حرفه ای تری با هوش مصنوعی تبدیل کند.

بهترین ویژگی ها

  • تبدیل متن به گفتار : صدابردار با صداهای واقعی هوش مصنوعی تولید شده از ورودی متن. پشتیبانی از ۲۰ زبان
  • شبیه سازی صدا : یک شبیه سازی صوتی هوش مصنوعی ایجاد می کند که احساسات واقعی انسان مانند خشم، شادی، غم و غیره را تقلید می کند.
  • ویدیوی صوتی : بیش از ۱۲۰ صدای تبدیل متن به گفتار و ۲۰ زبان برای ایجاد صداهای ویدیویی
  • تغییر صدا : صدای ضبط شده در خانه را به صدای هوش مصنوعی حرفه ای و با کیفیت استودیو تبدیل می کند
  • افزونه Voiceover Google Slides : افزونه برای افزودن صداهای صوتی به ارائه های Google Slides

محدودیت ها

  • نمی توان کادرهای متنی جدید را بین کادرهای موجود اضافه کرد. ویرایش اسکریپت های صوتی مشکل است
  • منحنی یادگیری کمی دارد

قیمت گذاری

  • رایگان : برای تیم ها و افرادی که تازه شروع کرده اند
  • پایه : ویژگی های اساسی و صداهای اساسی با ۱۹ دلار برای هر کاربر در ماه
  • حرفه ای : برای صداگذاری با کیفیت بالا ۲۶ دلار برای هر کاربر در ماه
  • Enterprise : برای دسترسی نامحدود و سفارشی سازی با ۵۹ دلار برای هر کاربر در ماه

نظرات و رتبه بندی مشتریان

  • G2 : 4.6 از ۵ (۸۱ نظر)
  • Capterra : 4.5 از ۵ (۴ نظر)

۸٫ Canva

برترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا

Canva سایت برترین ابزار های هوش مصنوعی

Canva یکی از محبوب ترین پلتفرم های طراحی گرافیکی بدون کد است که قابلیت تولید تصویر با هوش مصنوعی را نیز ارائه می دهد. تبدیل کننده متن به تصویر هوش مصنوعی در Canva به شما امکان می دهد تصاویر سفارشی را با دستورات متنی ساده ایجاد کنید تا به طرح های خود اضافه کنید با این قابلیت به آسانی میتوانید هر متنی را به تصویر دلخواه خود تبدیل کنید این ویژگی یکی از برترین ابزار های هوش مصنوعی برای تولید محتوای شماست. 

شما همچنین می توانید چندین سبک را برای تصاویر هوش مصنوعی خود انتخاب کنید، از جمله آبرنگ، مداد رنگی، نئون، موج یکپارچه سازی با سیستم عامل و غیره. شما همچنین می توانید نسبت تصویر را برای تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی تعریف کنید و یا تغییر دهید تا به خوبی با طراحی شما مطابقت داشته باشد. ابزار هوش مصنوعی همچنین دارای یک ویرایشگر عکس قدرتمند است که می تواند تصاویر شما را بهبود بخشد، جلوه ها را اضافه کند یا کم کند و زیرنویس ها، برچسب ها و غیره را درج کند. 

بهترین ویژگی ها

  • متن به تصویر : تصاویر را از توضیحات متن تولید می کند
  • سبک های مختلف تصویر : انتخاب سبک های هنری مختلف برای رندر تصاویر
  • بهبود تصویر : جلوه های عکس و فیلترهایی برای بهبود تصاویر
  • ویرایش جادویی : با توضیح کارهایی که باید انجام دهید، عناصر را اضافه یا ویرایش کنید
  • پاک کن جادویی : عناصر ناخواسته را حذف کنید و تصاویر را بلافاصله بدون ویرایش دستی پاک کند

بیشتر بدانید : نکات طلایی بازاریابی تلفنی

محدودیت ها

  • همه بهترین قالب ها، عناصر، تصاویر و غیره فقط با طرح های پولی در دسترس هستند

قیمت گذاری

  • Canva Free : رایگان برای هر کسی که به قابلیت های طراحی اولیه نیاز دارد
  • Canva Pro : برای افراد، کارآفرینان انفرادی و طراحان آزاد، ۱۲٫۹۹ دلار در ماه فقط برای یک کاربر

نظرات و رتبه بندی مشتریان

  • G2 : 4.7 از ۵ (۳۹۳۷ نظر)
  • Capterra : 4.7 از ۵ (۱۱۰۴۵ نظر)

۹٫ Podcastle 

بهترین برای تبدیل وبلاگ ها به پادکست با هوش مصنوعی

Podcastle سایت بهترین ابزار های هوش مصنوعی

Podcastle یک پلت فرم تولید صدا با هوش مصنوعی است که به شما این امکان را می دهد پست های وبلاگ، مقالات و غیره خود را به پادکست، کتاب صوتی و موارد دیگر تبدیل کنید. این پلت فرم ضبط صدا و تصویر با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهد. همچنین می توانید صدای خود را با تراز خودکار و حذف نویز با هوش مصنوعی تقویت و یا جایگزین کنید. 

Podcastle همچنین می تواند برای رونویسی صدا، یعنی تبدیل گفتار یا صدای شما به متن و همچنین تبدیل متن به گفتار استفاده شود. این پلتفرم نیز مانند Murf دارای قابلیتی برای ایجاد یک کپی دیجیتالی از صدای شما با استفاده از هوش مصنوعی است. 

بهترین ویژگی ها

  • استودیو ضبط : ضبط های انفرادی و گروهی بدون درز بدون تجهیزات استودیو
  • ویرایشگر صوتی : ویرایشگر صوتی آنلاین برای ایجاد، ویرایش و بهبود پادکست
  • گرد و غبار جادویی : حذف نویز پس زمینه و تقویت گفتار با چند کلیک
  • Revoice : کپی دیجیتالی از صدای یک راوی انسانی با پوسته‌های صوتی هوش مصنوعی
  • رونویسی صوتی : گفتار زنده یا صدا را به متن تبدیل می کند

محدودیت ها

  • پیدا کردن و مرتب کردن فایل های آپلود شده در پلتفرم ممکن است دشوار باشد
  • این یک پلتفرم جدید است که هنوز در حال تغییرات UI/UX است. ممکن است زمانی که تغییرات ارائه می شود کمی گیج کننده باشد

قیمت گذاری

  • پایه : رایگان برای همیشه
  • داستان نویس : برای علاقمندان به سرگرمی و پادکست های معمولی ۴ دلار در ماه
  • حرفه ای : برای حرفه ای ها ۹ دلار در ماه
  • اگر می خواهید لیست ویژگی های خود را بسازید، قیمت گذاری سفارشی

نظرات و رتبه بندی مشتریان

  • G2 : 4.8 از ۵ (۲۳ نظر)
  • Trustpilot : 2.8 از ۵ (۳ نظر)

۱۰٫ Beautiful.ai

بهترین برای ارائه های تولید شده توسط هوش مصنوعی

Beautiful.ai سایت بهترین ابزار های هوش مصنوعی

ارائه ها برای همه مشاغل برای جلسات مشتری یا گزارش داخلی بسیار مهم هستند. طراحی ارائه ها نیازمند تلاش است، و صادقانه بگویم، هیچ کس واقعاً از صرف ساعت ها برای این کار بیش از صد کار دیگر که در دست داریم لذت نمی برد. اینجاست که ابزاری مانند Beautiful.ai می تواند کمک کند.

Beautiful.ai یک ارائه دهنده هوش مصنوعی است. DesignerBot به ایجاد سریع اسلایدهای ارائه و ایده‌پردازی کمک می‌کند، در حالی که قالب‌های هوشمند روی پلتفرم به تولیدکنندگان محتوا با ارائه‌هایشان سرحال می‌شوند. طرح‌های تطبیقی ​​به‌طور خودکار اسلایدها را قالب‌بندی می‌کنند، بنابراین لازم نیست نگران تغییر اندازه تصاویر یا متن برای ایجاد ارائه عالی باشید.

ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی همچنین به شما امکان می دهد ارائه خود را سفارشی کنید تا با کنترل کامل بر طراحی، سبک برند شما را منعکس کند. DesignerBot در پلتفرم همچنین می تواند تصاویر هوش مصنوعی، نمودارها و غیره را برای ارائه های شما تولید کند.

بهترین ویژگی ها

  • طراحی آسان اسلاید : DesignerBot طراحی اسلاید را آسان و سریع می کند زیرا اسلایدها با ورودی های شما سازگار می شوند.
  • الگوهای اسلاید : کتابخانه الگو و سازنده قالب سفارشی برای اسلایدها
  • ایجاد محتوای هوش مصنوعی : متن را خلاصه کنید، لحن را تغییر دهید، متن را سفارشی کنید و موارد دیگر
  • تولید تصویر I : تصاویر خلاقانه را از پیام های متنی ایجاد می کند
  • ویرایش های سریع : ویرایش آسان و کنترل های ساده

محدودیت ها

  • محدودیت در ویرایش و سفارشی سازی قالب های موجود

قیمت گذاری

  • حرفه ای : برای افراد، ۱۲ دلار در ماه
  • تیم : برای تیم ها، ۴۰ دلار برای هر کاربر در ماه
  • Enterprise : طرح سفارشی برای امنیت، پشتیبانی و کنترل پیشرفته

نظرات و رتبه بندی مشتریان

  • G2 : 4.8 از ۵ (۱۳۲ نظر)
  • Capterra : 4.7 از ۵ (۶۹ نظر)

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی تمامی تبلیغات شما را با بهترین کیفیت انجام می دهیم، اگر علاقه مند و خواستار کارهای حرفه ای باشید، می توانیم مشاوره های تخصصی کسب و کار و کوچینگ حرفه ای هم برای شما انجام دهیم. در آسابرندینگ، جناب دکتر مهدی ثابت به عنوان یک کوچ کسب و کار در مشهد در کنار شما خواهد بود تا با مشاوره های حضوری یا مجازی کسب و کار مسیر موفقت را سریع تر و دقیق تر طی کنید و هزینه کمتری در این مسیر پرداخت کنید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهتری ها ،

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: