بازاریابی ویدیویی چیست و چرا برای مشاغل کوچک اهمیت دارد؟

بازاریابی ویدئویی

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

بازاریابی ویدئویی برای مشاغل کوچک آنقدرها که فکر می کنید پیچیده یا گران نیست. ما در این مقاله که توسط تیم نویسندگان شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ آماده شده است، قصد داریم ابتدا توضیحات مختصری درباره بازاریابی ویدئویی در اختیار شما بگذاریم. سپس اهمیت بازاریابی ویدئویی را برای مشاغل کوچک بیان کنیم. پس با ما انتها همراه باشید.

۱٫ بازاریابی ویدیویی چیست؟

گفته شده است که یک تصویر به هزار کلمه می ارزد. برای فیلم، آن را در یک هزار دیگر ضرب کنید. این اساس بازاریابی ویدئویی یا همان ویدئو مارکتینگ است، شکل قدرتمندی از بازاریابی که به طور موثر مخاطبان شما را به عنوان بخشی از کمپین های بازاریابی شما درگیر می کند.

بازاریابی ویدئویی به معنای استفاده از ویدئوها برای تبلیغ و اطلاع مردم از محصول یا خدمات شما است. این به افزایش تعامل در کانال های دیجیتالی و اجتماعی شما کمک می کند. همچنین مخاطبان شما را آموزش می دهد و به شما امکان می دهد با یک رسانه جدید به آنها دسترسی پیدا کنید.

بازاریابی ویدئویی
بازاریابی ویدئویی

۲٫ چرا بازاریابی ویدئویی مهم است؟

استفاده از ویدئو به عنوان بخشی از بازاریابی در بین مشاغل با هر اندازه، از جمله کارآفرینان و مشاغل کوچک، طرفداران زیادی دارد.

کلید محبوبیت بازاریابی ویدئویی در سهولت نسبی آن برای تعامل با مشتریان و مشتریان در چندین سیستم عامل نهفته است.

مشاغل کوچک به طور فزاینده ای از فیلم ها برای جذب، تبدیل و حفظ مشتریان جدید با موفقیت بزرگ استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: ۸ تکنیک سئو مؤثر برای افزایش ترافیک ارگانیک در سال ۲۰۲۱

۳٫ بازاریابی ویدیویی چه مزایایی دارد؟

با دسترسی به شبکه های سریعتر، مشاغل از ویدئوهای بیشتری برای تعامل با مشتریان خود استفاده می کنند. بسیاری از مشاغل، احتمالاً رقبای شما، از فیلم ها برای جذب ارزش از مخاطبان خود استفاده می کنند.

چرا باید از ویدیوها در پست های شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید؟ زیرا با پست های ویدئویی:

  • در فیدهای اجتماعی بیشتر دیده می شوید.
  • بیشتر در معرض دید و تعامل قرار می گیرید.
  • درک محصول خود را افزایش می دهید.
  • بیشتر خودنمایی می کنید.
  • یک راه شخصی تر برای تعامل با مخاطبان خود ارائه می دهید.
  • ابزار فروش قوی در اختیار دارید.
  • رتبه بالاتری در جستجو هاخواهید داشت.
  • در حال افزایش محبوبیت در سیستم عامل ها هستید.

۴- نحوه شروع کار

بازاریابی ویدئویی به رهبر استراتژی محتوا در دنیای بازاریابی تبدیل شده است و محتوایی است که مخاطبان شما در آینده انتظار دارند. هرچه زودتر کار با ویدئوها را شروع کنید، موفقیت شما در دراز مدت بهتر خواهد بود.

بنابراین چگونه می توان سریع شروع کرد و نتیجه گرفت؟

از تلفن هوشمند خود استفاده کنید. این در دسترس ترین دارایی شما برای ایجاد محتوای ویدئویی است. اگر یک فیلم موبایلی به اندازه کافی برای سوپراستارهای یوتیوب مناسب باشد، احتمالاً برای اولین فیلمبرداری شما به اندازه کافی خوب خواهد بود.

بازاریابی ویدئویی
بازاریابی ویدئویی

۵٫ نمونه های ویدئویی

الف) محصول خود را با فیلم های نمایشی به نمایش بگذارید

ویدئوهای نمایشی یا ویدیوهای محصول، کلیپ های ویدیویی کوتاه و آموزشی هستند که نحوه عملکرد محصول یا خدمات شما را توضیح می دهند. تمام مزایای کلیدی محصول یا خدمات خود را برجسته کنید و یک اقدام برای تشویق بینندگان به خرید ارائه دهید.

ب) فیلم های پشت صحنه

به مخاطبان خود این فرصت را بدهید تا با افرادی که در پشت شرکت شما هستند ملاقات کرده و نحوه تولید محصول شما را بشناسند. اصالت چیزی نیست که شما باید سعی کنید آن را جعلی کنید. این یک راه موثر برای ایجاد ارتباط احساسی با مشتریان است.

ج) فیلم های آموزشی و نحوه تهیه

ویدئوها یک روش بسیار قانع کننده برای یادگیری نحوه انجام کار آنلاین هستند. شما می توانید با استفاده از ویدئو های آموزشی و نحوه تهیه آن ها به مخاطبان خود کمک شایانی کنید.

د) فیلمهای صحبت های مشتری

ویدئوهای توصیفی راهی عالی برای افزایش اثبات اجتماعی و تأثیرگذاری بر بازار هدف شما هستند. مشتریان شما می خواهند اطمینان حاصل کنند که محصول شما بهترین راه حل برای نیازهای آنها است. این نوع بازاریابی ویدئویی می تواند به شما در نمایش اعتماد محصولات شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: شش دلیل اهمیت بازاریابی محتوای ویدئویی

وقتی اولین ویدیوی شما آماده شد، آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

با برنامه ریزی و زمان بندی ویدئوها در چندین پلتفرم از قبل با استفاده از برنامه های زمانبندی، می توانید کار خود را آسان کنید.

از بازاریابی ویدیویی لذت ببرید – تعامل بهتر ، نتایج بهتر!

ویدئو یک راه عالی برای بازاریابان برای دسترسی به مردم است. ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ویدئویی با کیفیت بالا برای کسب و کارها بیش از گذشته آسان است. اگر شما هنوز ویدیویی را به عنوان بخشی از استراتژی محتوای خود ندارید، پس باید به فکر آزمایش چند پروژه باشید.

شما می توانید جهت داشتن یک تیزر تبلیغاتی موفق با مشاوران آسابرندینگ تماس بگیرید. آسابرندینگ یک مرکز حرفه ای تبلیغات و ساخت تیزر تبلیغاتی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات خود را می توانید به این مرکز واگذار کنید!

برخی از خدمات شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ در حوزه رسانه و گرافیک عبارتند از :

همچنین می توانید برای بازاریابی ویدئویی برند خود با ما تماس بگیرید تا بهترین ها را به شما پیشنهاد کنیم.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: