۱۱ بهترین موارد استفاده از هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک

استفاده از هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک را در یک راهنمای جامع از ارائه دهنده پیشرو جستجوی تجارت الکترونیک بیاموزید.

معرفی

تجارت الکترونیک در چند سال گذشته به کندی در حال پیشرفت بوده است و بیماری همه گیر فقط این روند را تسریع کرده است. با خرید اینترنتی بیشتر از هر زمان دیگری، صاحبان تجارت الکترونیک هم اکنون فرصتی برای جذب مشتریان بالقوه بسیار بیشتری دارند و همچنین با چالش های زیادی روبرو هستند.

از تقاضاهای رو به رشد مشتری و افزایش تعداد سوالات پشتیبانی گرفته تا تلاش برای کلاهبرداری، هر کسی که یک فروشگاه آنلاین دارد، چیزهای زیادی در اختیار دارد.

بسیاری از خرده فروشان آنلاین برای انجام تمام این وظایف بدون کوتاهی، تصمیم گرفته اند از دستگاه های هوش مصنوعی استفاده کنند تا به آنها کمک کند تا در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنند و خدمات عالی به مشتریان ارائه دهند.

آیا می توانید از هوش مصنوعی در فروشگاه خود نیز استفاده کنید؟ در اینجا چند راه وجود دارد که هوش مصنوعی می تواند تجربه مشتری در فروشگاه شما را نیز بهبود بخشد.

هوش مصنوعی چگونه صنعت تجارت الکترونیک را متحول می کند؟

تا ابتدای سال ۲۰۲۱، فروش تجارت الکترونیک تقریباً به ۵ میلیارد دلار رسید و کارشناسان می گویند تا سال ۲۰۲۴ به بیش از ۶ میلیارد دلار در سال خواهد رسید.

ما نباید از این موضوع خیلی تعجب کنیم – مشتریان سال هاست که خواستار یک روش منعطف اما ساده و راحت برای خرید هستند. و فروشگاه های آنلاین راحت هستند:

-آنها ۲۴/۷ در دسترس هستند

-خریداران می توانند از راحتی خانه خود درباره محصول و محدوده قیمت تحقیق کنند.
-مردم می توانند با استفاده از پرداخت آنلاین محصولات را تنها با چند کلیک خریداری کرده و با پیک یا قفسه بسته تحویل بگیرند.

جای تعجب نیست که در حال حاضر بیش از دو میلیارد خریدار آنلاین وجود دارد و تعداد آنها به سرعت در حال افزایش است. اما این مشتریان نیز بسیار باهوش شده اند.
اکنون که هزاران فروشگاه آنلاین برای خرید محصولات دارند، به چیزی کمتر از یک تجربه خرید عالی رضایت نخواهند داد.

اینجاست که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند برای همه اندازه ها و انواع شرکت های تجارت الکترونیک مفید باشند. هوش مصنوعی بسیار بیشتر از این است که یک اسباب بازی فانتزی برای شرکت های بزرگ باشد. این می تواند بر هر بخش از تجارت الکترونیکی شما تأثیر بگذارد، از مدیریت موجودی تا خدمات مشتری.

طبق گفته Accenture، هوش مصنوعی می تواند بهره وری کسب و کار را تا ۴۰ درصد افزایش دهد. و ۸۷ درصد از سازمان های تجاری جهانی معتقدند که هوش مصنوعی به آنها مزیت رقابتی می دهد. با این حال چه چیزی آن را اینقدر قدرتمند می کند؟ توانایی جمع آوری و تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده ها برای یافتن الگوها و سپس اقدام بر این اساس.

نمونه های تجارت الکترونیک مبتنی بر هوش مصنوعی

به لطف الگوریتم‌های یادگیری ماشین، دستگاه‌های هوش مصنوعی هر چه بیشتر با مشتریان تعامل داشته باشند و داده‌های بیشتری را پردازش کنند، «هوشمندتر» می‌شوند. با استفاده از کلان داده‌های خریدها و تعاملات قبلی مشتریان خود، می‌توانید دقیقاً آنچه را که می‌خواهند مشخص کنید و پیام‌هایی را ارسال کنید که با آنها طنین انداز شود.

به عنوان مثال، هوش مصنوعی می‌تواند الگوهای خرید مشتریان را بر اساس محصولاتی که خریداری می‌کنند پیش‌بینی کند و ایمیل‌های شخصی‌شده را با تخفیف قابل اعمال برای آنها ارسال کند. اما این ابزارها می‌توانند کارهای بسیار بیشتری انجام دهند – در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط هوش مصنوعی برای تقویت تجربه مشتری فروشگاه تجارت الکترونیک شما آورده شده است.

۱-توصیه های متناسب با مشتریان شخصی شما

با توصیه‌های شخصی‌شده محصول، صاحبان فروشگاه‌ها می‌توانند تعاملات مشتری را شخصی‌سازی کنند و تجارب خرید آنلاین مرتبط‌تری را ارائه دهند که باعث افزایش نرخ تبدیل، میانگین ارزش سفارش و وفاداری مشتری می‌شود. و توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند در اینجا بسیار کمک کنند.

? نتفلیکس چگونه این کار را انجام می دهد؟

به عنوان مثال، موتور توصیه‌های نتفلیکس (NRE) که توسط هوش مصنوعی کار می‌کند، یک میلیارد دلار در سال ارزش دارد. چگونه با ارائه توصیه های دقیق و متناسب به میلیون ها مشترک برخورد می کند؟

NRE از الگوریتم‌هایی برای فیلتر کردن محتوا بر اساس نمایه هر کاربر استفاده می‌کند. این می تواند بیش از ۳۰۰۰ عنوان را در یک زمان با استفاده از ۱۳۰۰ خوشه توصیه فیلتر کند تا عناوین دقیق مورد علاقه کاربر را مشخص کند.

با تجزیه و تحلیل داده‌های هر بازدید و کلیک مشتری، موتور توصیه می‌تواند ترجیحات آن شخص را “درک” کند و برای هر یک از آنها توصیه‌های بسیار شخصی ایجاد کند. و مهم نیست که چند مشتری دارید – موتور می تواند فوراً یک مشتری خاص را با محصولات یا پیشنهادات مناسب مطابقت دهد.

استفاده از هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک

۲-بهینه سازی قیمت گذاری پویا

قیمت مناسب برای محصول شما به عوامل مختلفی مانند قیمت رقبا، هزینه های تولید و تقاضای مشتری بستگی دارد. تحقیق در مورد این همه زمان می برد، به خصوص اگر محصولات زیادی دارید.

اگر هوش مصنوعی بتواند این کار را برای شما انجام دهد و به طور خودکار قیمت گذاری را بر اساس داده های خود تغییر دهد، چه می گویید؟ زیرا می تواند، و به آن قیمت گذاری پویا می گویند.

با استفاده از آن، می توانید محصولات خود را در هر لحظه با قیمت بهینه قیمت گذاری کنید، با در نظر گرفتن هزینه های خود و قیمت های رقبا از طریق داده های بزرگ. علاوه بر این، چنین سیستم‌هایی می‌توانند پیش‌بینی کنند که در صورت دسترسی به داده‌های صحیح، چه زمانی قیمت محصول را افزایش دهند و چه زمانی فروش را آغاز کنند.

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند قیمت‌ها را برای صدها یا هزاران محصول در فروشگاه شما تغییر دهد و در زمان تنظیمات دستی صرفه‌جویی کند. چگونه می توانید از آن در عمل استفاده کنید؟

به عنوان مثال، زمانی که سهام رقبای شما کم است، قیمت های خود را افزایش دهید. وقتی مصرف‌کنندگان محصولی را فوراً می‌خواهند، اما در یک وب‌سایت در دسترس نیست، اگر بدانند می‌توانند آن را زودتر از فروشگاه شما دریافت کنند، احتمالاً مایلند که قیمت بالاتری بپردازند.

? آمازون چگونه این کار را انجام می دهد؟

آمازون فروشگاهی است که به طور کامل از یک استراتژی قیمت گذاری پویا استفاده می کند. هر زمان که رقبای آن تبلیغات یا تخفیف ارائه می دهند، به طور مرتب قیمت محصولات خود را تا ۲۰٪ تنظیم می کنند.

با این حال، این کار را به تدریج انجام می دهد تا حداکثر سودآوری را بر اساس پیش بینی های فروش تضمین کند. این به آن اجازه می دهد تا ارزان ترین باقی بماند و کنترل بر حاشیه سود خود را حفظ کند.

چت ربات برای افزایش خدمات مشتری
پیگیری درخواست های مشتری می تواند فشار قابل توجهی بر تیم های پشتیبانی وارد کند. تیم‌های پشتیبانی مشتری هر روز دست خود را پر می‌کنند، خواه پاسخگویی به سؤالات پیش‌خرید، کمک به مشکلات تسویه‌حساب، یا رسیدگی به بازگشت و مبادله. علاوه بر این، انتظارات مشتریان در حال حاضر بسیار بالاتر از همیشه است.

پاسخ “فوری” در عرض ۱۰ دقیقه توسط ۹۰٪ مشتریان ضروری یا بسیار مهم ارزیابی می شود. بنابراین یک راه عالی برای تقویت پشتیبانی مشتری در حالی که تیم پشتیبانی خود را از وظایف بیش از حد آزاد می کنید، استفاده از دستیاران مجازی یا ربات های گفتگو در وب سایت شما است.

حتی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات با چت ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌توانید پشتیبانی مشتری را ارائه دهید. در حالی که تیم پشتیبانی انسانی شما دور است، یک ربات چت می‌تواند به سوالات ساده پاسخ دهد یا کارهای ساده را انجام دهد، مشتریان را به مواد پایه دانش مناسب هدایت کند، یا به آنها اجازه دهد پیام‌هایی را برای نمایندگان بگذارند و تماس‌های تلفنی را برنامه‌ریزی کنند.

در حالی که این ربات‌ها کاملاً خودکفا نیستند، می‌توانند به حدود ۸۰ درصد سؤالات روزانه پاسخ دهند و به عوامل پشتیبانی زنده اجازه می‌دهند بر روی مسائل پیچیده‌تر تمرکز کنند. همچنین می‌توانید از چت‌بات‌ها برای جمع‌آوری خودکار بازخورد مشتریان استفاده کنید، مثلاً از آنها بخواهید نظرسنجی‌های کوتاه را پر کنند و سپس پاسخ‌ها را به‌طور خودکار جمع‌آوری کنند.

۴- تقسیم بندی مشتریان

در این نظرسنجی، ۸۰ درصد از مخاطبان گفتند که ترجیح می‌دهند با برندی تجارت کنند که تجربه کاربری آنها را شخصی‌سازی کند. در اینجا، تقسیم‌بندی مخاطبان کلیدی برای ارائه ارتباطات بازاریابی مناسب است.

علاوه بر این، تاکتیک‌های تقسیم‌بندی می‌توانند بهره‌وری، اثربخشی و بازگشت سرمایه کمپین‌های بازاریابی شما را افزایش دهند. به عنوان مثال، به مانیتور کمپین نگاه کنید – گزارش آنها افزایش ۷۶۰ درصدی درآمد از کمپین های تقسیم بندی شده را نشان می دهد.

این اعداد درآمد از تبلیغات بازاریابی شخصی، ابداع استراتژی‌های فروش برای افزایش تبدیل‌ها از هر بخش، توسعه محصولاتی که نیازهای خاص بخش‌های خاص را برآورده می‌کنند، به دست می‌آیند. اما اگر مجبور باشید گروه‌هایی را برای مشتریان خود به صورت دستی ایجاد کنید، این کار خیلی طول می‌کشد. .

اینجا همچنین جایی است که هوش مصنوعی می تواند کمک کند. ابزار هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل داده‌هایی که دارد، می‌تواند به سرعت بخش‌هایی از مشتریان را بر اساس شباهت‌هایی که پیدا می‌کند برای شما ایجاد کند.

علاوه بر این، آنها می‌توانند داده‌ها را بدون هیچ گونه پیش‌فرض یا سوگیری قبلی تجزیه و تحلیل کنند، مانند اینکه مردان جوان باید هدف اصلی بازی‌های ویدیویی باشند. در عین حال خانم ها بیشتر به محصولات تناسب اندام علاقه دارند. بنابراین، هوش مصنوعی می تواند تصویر بسیار دقیق تری از مخاطبان به شما بدهد.

بسیاری از این ابزارها همچنین می‌توانند با برجسته کردن بخش‌هایی از مخاطبان که ممکن است توسط شما یا تیمتان نادیده گرفته شوند، بخش‌های کاملاً جدیدی برای شما ایجاد کنند، حتی اگر آنها بر روی همان داده‌ها کار کنند.

۵- لجستیک هوشمند

مانند بسیاری از صنایع، لجستیک می‌تواند به طور قابل توجهی از استفاده از دستگاه‌های مجهز به هوش مصنوعی یا «هوشمند» و خودکار کردن کارهای تکراری مختلف سود ببرد. هدف لجستیک هوشمند یا هوشمند استفاده از اطلاعات بی‌درنگ جمع‌آوری‌شده از طریق حسگرها، برچسب‌های RFID یا موارد مشابه برای مدیریت بهتر سطوح موجودی و پیش‌بینی تقاضا است.

یک مثال خوب استفاده از قفسه‌های انبار هوشمند است که وزن و فشار را حس می‌کنند و این اطلاعات را با سیستم‌های مدیریت انبار به اشتراک می‌گذارند. با شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) یا بارکدها، شرکت ها می توانند موجودی های خود را با ردیابی زمان دریافت، ذخیره، برداشت و ارسال اقلام به روز نگه دارند.

بنابراین، کسب‌وکارها می‌توانند بازده تولید را افزایش دهند و در عین حال از هزینه‌های بیش از حد جلوگیری کنند، زیرا به دلیل به هم ریختگی موجودی، خطر سفارش اقلام بیش از حد لازم وجود نخواهد داشت.

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند به شما این امکان را بدهد که همه محصولات خود را در کل زنجیره تامین، از تولیدکننده گرفته تا فروشگاه خود، ردیابی کنید، نه فقط محصولاتی که قبلاً در آن هستند. با استفاده از یک سیستم ردیابی با فناوری RFID و GPS یکپارچه، می توانید محصولات یا لوازم خود را پیدا کنید و حتی نظارت کنید که در چه شرایطی ذخیره یا حمل می شوند.

به این ترتیب، اگر تامین کنندگان و فروشندگان زیادی دارید که باید مراقب آنها باشید، دستگاه های هوش مصنوعی می توانند مفید باشند. با این کار می توانید احتمال تاخیر در تحویل یا پذیرش محصولات آسیب دیده را به حداقل برسانید.

۶-پیش بینی فروش و تقاضا

شرکت های تجارت الکترونیک به طور مرتب از پیش بینی برای مدیریت موجودی ها، برنامه ریزی لجستیک و فضای انبار و تعیین استراتژی های قیمت گذاری استفاده می کنند. با این حال، پیش‌بینی دقیق تقاضا چالش‌برانگیزتر می‌شود، زیرا داده‌های تاریخی فروش دیگر کافی نیستند، حتی اگر با داده‌های فصلی ترکیب شوند.

بسیاری از برندها برای پیش‌بینی فروش به هوش مصنوعی روی آورده‌اند تا پیش‌بینی‌های تقاضا را دقیق‌تر و قابل اعتمادتر کنند. هوش مصنوعی به جای استفاده از داده‌های تاریخی، فروش و تقاضا را با استفاده از داده‌های بی‌درنگ، از جمله جمعیت‌شناسی، آب‌وهوا، عملکرد موارد مشابه و بررسی‌های آنلاین یا رسانه‌های اجتماعی، پیش‌بینی می‌کند. یادگیری ماشینی همچنین با داده های موجود بیشتر، پیش بینی ها را در طول زمان بهبود می بخشد.

? Danone چگونه این کار را انجام می دهد؟

از جمله شرکت‌هایی که سیستم یادگیری ماشینی را برای بهبود پیش‌بینی تقاضا پیاده‌سازی کرده‌اند، Danone هستند. سیستم یادگیری ماشین آنها علاوه بر ایجاد تخمین های دقیق تر برای محصولات کوتاه مدت خود، برنامه ریزی بین بخش هایی مانند فروش، زنجیره تامین، امور مالی و بازاریابی را نیز بهبود بخشید.

این سیستم همچنین کارایی و تعادل موجودی را بهبود بخشید و به Danone کمک کرد تا به سطوح خدمات هدفمند خود در سطح کانال و فروشگاه دست یابد.

۷- جستجوی صوتی

جستجوی صوتی روشی است که به طور فزاینده ای محبوب برای تعامل مصرف کنندگان با دستگاه های خود است و این روند بر نحوه خرید آنلاین مردم تأثیر می گذارد. بر اساس نظرسنجی توسط Perfect، ۵۵ درصد از مصرف کنندگان از جستجوی صوتی برای تحقیق در مورد محصولات استفاده می کنند، در حالی که ۴۴ درصد از آن برای افزودن موارد به لیست خرید خود استفاده کرده اند.

علاوه بر این، گارتنر پیش بینی می کند که تا سال ۲۰۲۳، تجارت صوتی در سطح جهان به ۸۰ میلیارد دلار خواهد رسید. برای استفاده از این روند، شرکت‌های تجارت الکترونیک باید اطمینان حاصل کنند که وب‌سایت‌ها و فهرست‌های محصولاتشان برای جستجوی صوتی، از جمله استفاده از زبان طبیعی، بهینه‌سازی برای کلمات کلیدی طولانی و ارائه پاسخ‌های واضح و مختصر به سؤالات رایج، بهینه شده است.

علاوه بر این، با ادامه پیشرفت فناوری جستجوی صوتی، ممکن است فرصت‌هایی برای ادغام دستیارهای صوتی در تجربه خرید وجود داشته باشد، مانند ارائه توصیه‌های شخصی یا اجازه دادن به مشتریان برای ثبت سفارش با استفاده از صدای خود.

? Sephora چگونه این کار را انجام می دهد؟

یک مثال خوب جستجوی صوتی ارائه شده توسط Sephora است. در سال ۲۰۱۷، یکی از اولین اقدامات دستیار گوگل را راه اندازی کرد که به کاربران امکان می داد خدمات زیبایی رزرو کنند، بازی های امتحانی انجام دهند و به پادکست های زیبایی گوش دهند.

کاربران Google Assistant اکنون می توانند از Sephora خرید کنند و کسانی که Google Home دارند حتی می توانند از ابزار Sephora’s Skincare Advisor برای یافتن فروشگاه های اطراف، دریافت نکات مراقبت از پوست و تعیین نوع پوست خود استفاده کنند. کاربران همچنین می‌توانند از Google Assistant بخواهند که آموزش آرایش Sephora را از طریق Google Home پخش کند.

۸- جستجوی تصویری

جستجوی بصری یکی دیگر از ویژگی‌های نوآورانه است که بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک به تدریج برای جذب مشتریان بیشتر معرفی می‌کنند. این شامل استفاده از هوش مصنوعی برای فعال کردن خریداران برای جستجوی آنلاین بر اساس تصاویر به جای متن یا کلمات کلیدی است.

برای افرادی که دقیقاً نمی دانند به دنبال چه هستند یا عبارت های جستجوی اشتباهی را در نوار جستجو تایپ می کنند، این برای کمک به آنها برای یافتن سریعتر و آسان تر محصولات مرتبط بسیار مفید است.

? Pinterest چگونه این کار را انجام می دهد؟

ویژگی لنز Pinterest یک مثال عالی از این موضوع است. با استفاده از آن، کاربران می توانند موارد موجود در عکسی را که با دوربین گوشی خود گرفته اند جستجو کنند یا تصاویر موجود را از رول دوربین خود آپلود کنند.

در سال ۲۰۲۰، موتور جستجوی بصری ۴۵۹ میلیون کاربر فعال ماهانه را ثبت کرد که به جای جستجوی معمولی، مارک ها یا محصولات جدید را از طریق جستجوی بصری جستجو می کردند.

۹- با نقدهای جعلی مقابله کنید

در دنیای خرید آنلاین، نظرات مشتریان برای ایجاد اعتماد بسیار مهم است. از آنجایی که کاربران قبل از خرید نمی توانند ظاهر محصولات را ببینند، آنها نظرات خود را بر اساس بررسی ها و رتبه بندی های خریداران یا کاربران فعلی و گذشته ایجاد می کنند.

طبق گزارش Fakespot، توسعه‌دهنده فناوری هوش مصنوعی که می‌تواند بررسی‌های جعلی را تشخیص دهد، تقریباً ۳۱٪ از بررسی‌های آنلاین تقلبی هستند. برای این تحقیق، Fakespot مطالعات بیش از ۲ میلیون فروشگاه آنلاین فعال در Shopify و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک پیشرو مانند Amazon، Walmart، BestBuy، eBay و Sephora را تجزیه و تحلیل کرد.

اما هوش مصنوعی خودآموز در شناسایی انواع نقدهای جعلی بسیار خوب شده است. این سیستم ها می توانند الگوهای متن، سبک های نوشتاری و قالب بندی را تجزیه و تحلیل کنند تا فوراً موارد مشکوک را علامت گذاری کنند.

آنها همچنین می توانند نظرات را در یک چشم به هم زدن مقایسه کنند و آنهایی را که جعلی به نظر می رسند پرچم گذاری کنند. این می تواند همان چیزی باشد که صنعت تجارت الکترونیک برای پیروزی در نبرد بی پایان علیه بررسی های جعلی در نهایت به آن نیاز دارد.

۱۰-موارد کلاهبرداری را کشف کنید

طبق گزارش دفتر آمار ملی بریتانیا (ONS)، نزدیک به ۶۳ هزار کلاهبرداری از مصرف کنندگان در نیمه اول سال ۲۰۲۰ گزارش شده است که حدود ۴۱ هزار مورد آن مربوط به خرید آنلاین و تقلب در حراج بوده است. نکته نگران‌کننده‌تر این است که در نیمه اول سال ۲۰۱۹ و نیمه اول سال ۲۰۲۰، خرید آنلاین و تقلب در حراج ۳۷ درصد افزایش یافته است.

از آنجایی که مشتریان به آرامی از فروشگاه به خرید آنلاین می روند، مشاغل تجارت الکترونیک به دلیل افزایش حجم تراکنش ها، سفارش ها و تحویل ها به ویژه در معرض این حملات هستند.

با این حال، ابزارهای تشخیص و پیشگیری از تقلب مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به بازرگانان کمک کنند تا دست برتر را کسب کنند. پس از تجزیه و تحلیل تمام داده های موجود و درک زمینه، ابزارهای هوش مصنوعی مشکل زیادی برای شناسایی و مسدود کردن تراکنش های مشکوک ندارند.

به عنوان مثال، یک کاربر ممکن است در مدت زمان کوتاهی سفارش های زیادی را ثبت کند، آدرس ناشناخته ای را در فیلد مربوطه وارد کند، یا از اطلاعات اولیه مورد نیاز برای تحویل صرف نظر کند. هوش مصنوعی می تواند تمام این موارد را شناسایی کند و صاحبان مشاغل را در مورد تلاش های احتمالی کلاهبرداری آگاه کند.

این موتورها همچنین می توانند چندین پارامتر شناسه یا کارت اعتباری را با استفاده از هوش مصنوعی برای مبارزه با استفاده از تقلبی تجزیه و تحلیل کنند. این فناوری همچنین می تواند از سوء استفاده از کد تبلیغاتی و برنامه وفاداری با جلب کاربران چندین حساب یا سرورهای پراکسی برای خریدهای مختلف جلوگیری کند.

۱۱-توضیحات محصول تولید شده به صورت خودکار

حتی برای کپی رایترهای باتجربه، نوشتن توضیحات محصول که هم متقاعد کننده و هم سئو دوستانه باشد، کار آسانی نیست. هر چه تعداد محصولات بیشتری را بفروشید، نوشتن توضیحات منحصر به فرد برای هر کدام بیشتر طول می کشد.

در مورد دسترسی به ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای این افراد چطور؟ البته، آنها در سطح کپی رایترهای حرفه ای نیستند، اما وقتی صحبت از توضیحات ساده محصول می شود، هوش مصنوعی می تواند به سرعت محتوای جذاب، منحصر به فرد و بهینه شده را بر اساس مشخصات ایجاد کند.

علاوه بر این، اکثر ابزارهای هوش مصنوعی در حال حاضر می توانند از اصول کپی رایتینگ مانند AIDA (توجه، علاقه، میل، عمل) برای نوشتن مانند یک انسان استفاده کنند و همچنین هوشمندانه کلمات کلیدی را متناسب با متن اضافه کنند. در حالی که توصیفات محصول تولید شده توسط هوش مصنوعی هنوز به طور گسترده توسط صنعت پذیرفته نشده است، احتمالاً صرفاً در نظر گرفتن سرعت بهبود چنین ابزارهایی که مجهز به پردازش زبان طبیعی هستند، فقط مسئله زمان است.

نتیجه

با وجود پتانسیل زیادی که در حال حاضر قابل مشاهده است، هوش مصنوعی برای صاحبان تجارت الکترونیک اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. این فناوری می تواند مزایای زیادی را ارائه دهد که سایر فناوری ها نمی توانند ارائه دهند – از صرفه جویی در وقت شما و تیمتان در کارهای مختلف گرفته تا افزایش تجربه مشتری شما بسیار فراتر از انتظارات.

کمک به مبارزه با افزایش تقلب، بهبود تدارکات داخلی، تغییر قیمت محصولات در حال حرکت، و ارائه داده های بسیار ارزشمندتر از همیشه به شما کمک می کند.

علاوه بر این فناوری‌های هوش مصنوعی، هوش مصنوعی مکالمه مبتنی بر GPT می‌تواند شیوه تعامل کسب‌وکارها با مشتریان خود را متحول کند.

آیا هنوز شک دارید که این امر دنیای تجارت الکترونیک و نحوه یافتن مشتریان محصولات را به صورت آنلاین تغییر دهد؟ اگر در حال حاضر از برخی از راه حل های ذکر شده برای تقویت کسب و کار خود استفاده نمی کنید، ممکن است اکنون زمان خوبی برای شروع باشد.

(منبع این مقاله)

———————————————————————————————————————————————————————
(برای دیدن صفحه آژانش تبلیغاتی ما در اینستاگرام اینجا کلیلک کنید)

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهترین ها

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: