چگونه (و چرا) از برندسازی برای افزایش هزینه تبلیغات خود استفاده کنید

چگونه (و چرا) از برندسازی برای افزایش هزینه تبلیغات خود استفاده کنید

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

چگونه (و چرا) از برندسازی برای افزایش هزینه تبلیغات خود استفاده کنید


(چگونه (و چرا) از برندسازی برای افزایش هزینه تبلیغات خود استفاده کنید)در دنیای دیجیتال مارکتینگ پولی، مؤلفه‌های مختلفی وجود دارد که تعیین می‌کند آیا تلاش‌های شما موفق بوده یا خیر. اما در پیچیدگی‌های فنی ساختار حساب، بهینه‌سازی کمپین، ردیابی تبدیل، و هدف‌گیری مخاطب (در میان بسیاری دیگر) جزئیات مهمی نهفته است که بسیاری از تبلیغ‌کنندگان – صرف نظر از تخصص – اغلب از آن غفلت می‌کنند. آن جزئیات برندسازی است.

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان بیشتر تمرکز خود را بر روی تبلیغات فردی و نتایجی که می‌خواهند از آن‌ها کسب کنند، معطوف می‌کنند. خیلی کمتر از این انرژی صرف تأثیر و نمایندگی برند آنها در همه این موارد می شود. و مشکل اینجاست.

پر کردن بالای قیف بازاریابی خود با سرنخ ها و ترافیک سایت ممکن است روی کاغذ پیشرفت داشته باشد، اما اگر سرنخ ها و ترافیکی که هدایت می کنید به طور خلاصه تشخیص ندهند که با چه کسی درگیر هستند، ممکن است هدر دادن زمان و منابع زیاد بنابراین در این پست توضیح خواهم داد که چرا باید بر روی برند خود تمرکز کنید و چگونه از آن برای بهبود استراتژی پولی خود استفاده کنید. پوشش خواهیم داد:

  • مزایای بلند مدت گنجاندن نام تجاری در تبلیغات شما.
  • نمونه هایی از مشاغلی که این کار را به درستی انجام می دهند
  • راه هایی که می توانید برند خود را در تبلیغات خود بگنجانید.

عواقب تبلیغات بدون برندسازی

همانطور که گفته شد، رویکرد رایج برای اجرای تبلیغات پولی اغلب صرفاً بر روی تولید نتیجه دلخواه تمرکز می‌کند، خواه کلیک، ارسال فرم، یا مشاهده ویدیو.  این استراتژی چریکی، بازاریابان و صاحبان کسب و کار را وادار می‌کند تا ثبات برند خود را به نفع چیزی که برنده سریع در پارامترهای هدف آنها باشد، قربانی کنند.

اما این تفکر محدود می‌تواند مشکلاتی را در مسیر ایجاد کند، به‌ویژه زمانی که افرادی که فرم‌ها را ارسال می‌کنند یا به صفحات فرود می‌رسند هیچ ایده‌ای از کسب‌وکار شما و کاری که انجام می‌دهد ندارند، یا در طول زمان نتوانسته‌اند آن حافظه را حفظ کنند.

اینترنت قلمروی از حلقه‌های بازخورد سیستم پاداش و محرک‌های محرک است. مغز تصاویر و کلمات را با سرعت رعد و برق پردازش می‌کند و تعیین می‌کند که کدام اطلاعات دارای ارزش هستند، خواه این ارزش، ارضای کنجکاوی باشد یا چیزی مستقیم‌تر مانند پیتزا پنیر. به همین دلیل است که  کلیک طعمه  وجود دارد.

اما این “هک ها” اغلب فقط میانبرهایی برای نتایج فوق العاده هستند. هنگام تلاش برای رشد واقع بینانه کسب و کار خود  از طریق تبلیغات، مهم است که نتایجی را که می خواهید به دست آورید و در عین حال از برند خود استفاده کنید تا تأثیری ماندگار بر کاربر بگذارد.

مزایای همسویی برندینگ و تبلیغات

شناسایی و حفظ برند در تمام مراحل فرآیند تبلیغات بسیار مهم است. اگر افرادی که شما بازاریابی می کنید با برند شما آشنایی ندارند، برای دستیابی به این هدف، تبلیغات و صفحات فرود شما همیشه باید  علاوه بر  ارزش محصول یا خدمات خاص ارائه شده، با ارزش پیشنهادی اصلی برند شما صحبت کنند .

اما همانطور که شناخت برند شرکت شما رشد می کند و شکوفا می شود، نیاز به هدایت ارزش پیشنهادی اصلی برند در هر کمپین تبلیغاتی از اهمیت کمتری برخوردار می شود – که چیز خوبی است زیرا این پیشنهاد اغلب می تواند در طول زمان پیچیده، مبهم یا ضمنی شود. بیایید از مثال بسیار گسترده کوکاکولا استفاده کنیم.

برای شرکتی که برای چندین دهه به پوسیدگی دندان و شروع زودهنگام دیابت کمک کرده است، بسیار زیباست، اما من از این موضوع دوری می کنم. به خاطر داشته باشید که کوکاکولا در این مرحله صاحب تعداد بی‌شماری شرکت دیگر است که به پیچیدگی ایجاد یک  بیانیه مأموریت الهام‌بخش کمک می‌کند . نکته این است که کوکاکولا  از آنجایی که آنها آگاهی و شناخت قوی از برند را ایجاد کرده اند، نیازی به بیان صریح پیام برند خود از طریق بیانیه ماموریت خود ندارد. با این حال، این لزوماً به این معنی نیست که آنها به بیان پیام برند خود از طریق تبلیغات خود ادامه نمی دهند

چگونه (و چرا) از برندسازی برای افزایش هزینه تبلیغات خود استفاده کنید

طرح‌های رنگی ، تصاویر، و لحن ثابت، تشخیص آنی کاربر را که محتوای آن‌ها را مشاهده می‌کند، نشان می‌دهد. این تبلیغ در مورد یکی از بزرگترین پیشنهادهای ارزش برند کوکاکولا نقش دارد: نوستالژی. این جزئیات ظریف انواع شکاف های اطلاعاتی را که قبلاً در مغز مشتری مرتبط با نام تجاری کوکاکولا ذخیره شده است را پر می کند. این به فرد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به انجام هر گونه حرکت شناختی سنگین، فوراً از اطلاعات مرتبط در ذهن خود استفاده کند. این قدرت یک برند قوی است.

این به فرد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به انجام هر گونه حرکت شناختی سنگین، فوراً از اطلاعات مرتبط در ذهن خود استفاده کند. این قدرت یک برند قوی است.

هم ترازی برند و تبلیغات برای مشاغل کوچک

اگرچه یک شرکت بزرگ که دهه‌ها موفقیت در بازاریابی آب شکر گازدار داشته است، مطمئناً هیچ مشکلی در شناخت برند نخواهد داشت، اما کسب‌وکارهای کوچک‌تر و ظریف‌تر این مشکل را خواهند داشت. به عنوان مثال، فضای فناوری B2B در حال شنا کردن با شرکت هایی است که انتخاب می کنند وجود حروف صدادار در نام خود را نادیده بگیرند. وقتی چشم‌اندازهای بالقوه در این فضا با انبوهی از ابزارهای B2B که ظاهراً زندگی آن‌ها را آسان‌تر می‌کند غرق می‌شوند، همه برندها شروع به ترکیب شدن با هم خواهند کرد. این واقعیت مشابه برای بسیاری از صنایع دیگر صادق است زیرا مشاغل برای توجه دیجیتال رقابت می کنند.

در این موارد، یک برند قوی شما را بالاتر از جملات پیشنهادی بیش از حد فنی یا مبتنی بر ویژگی قرار می دهد . یک مثال عالی از این شرکت فناوری دریفت مستقر در بوستون است. پلتفرم Drift به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا انواع فعالیت‌های مرتبط با فروش و بازاریابی را انجام دهند که همگی ذاتاً ارزش پیشنهادی مربوط به خود را دارند. با این حال، نام تجاری آنها به اندازه کافی گسترده است که قابل هضم باشد، اما به اندازه کافی خاص است که به وضوح با مخاطبان هدف آنها برخورد کند:

محصول آنها زمانی عمدتا حول جنبه “بازاریابی مکالمه” چت بات هایشان متمرکز بود، اما اکنون می توانید استفاده مجدد و تکرار کلمات “درآمد” و “شتاب” را مشاهده کنید.

تلاش آشکاری از سوی Drift برای تغییر نام تجاری، به یک معنا، دور شدن از بازار بیش از حد اشباع چت بات (که در بالای آن قرار دارند) وجود دارد تا نشان دهد که محصول آنها چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. ممکن است تغییر بزرگی به نظر نرسد اما این پیام در سراسر سایت آنها انجام می شود. کارکرد اساسی کسب و کار آن‌ها همچنان بازاریابی محاوره‌ای است ، اما نکته اصلی این است که داستان برند آن‌ها  همه جنبه‌های پلتفرم آن‌ها را در بر می‌گیرد و از تکرار در سراسر ویژگی‌های دیجیتالی خود استفاده می‌کند تا «تسریع درآمد» را مترادف با درک محصول خود کند. همانطور که توضیح خواهم داد، ثبات کلیدی است.

چگونه مشاغل کوچک می توانند از برندسازی برای بهبود موفقیت تبلیغات استفاده کنند

واضح است که کسب و کارهای بزرگ یا کوچک، تجارت الکترونیک یا تجارت الکترونیک باید همیشه برندسازی را در استراتژی تبلیغاتی خود برای رشد پایدار بگنجانند. در زیر چند نکته و دستورالعمل برای انجام این کار آورده شده است.

ثابت بماند

هنگام صحبت با مشتریان در مورد برندسازی، یکی از مهم ترین نکاتی که سعی می کنم به آن توجه کنم، «ثبات برند» است. این به این معنی است که مطمئن شوید صفحات فرود و تبلیغات شما از زبان ، لحن و پالت رنگی مشابه بقیه سایت شما استفاده می کنند. این ممکن است جنبه مهمی به نظر نرسد، اما بعید نیست که افراد قبل یا بعد از تبدیل تبلیغاتی که شما برایشان تنظیم کرده اید، درباره کسب و کار شما تحقیق کنند.

به عنوان مثال، فرض کنید شخصی روی یک تبلیغ کوکاکولا کلیک می کند و به صفحه ای با رنگ، فونت و لحن مک دونالد هدایت می شود. آن فرد مطمئناً گیج خواهد شد و معتقد است که روی پیوند اشتباهی کلیک کرده است. همین امر در مورد کسب و کار شما به روشی ظریف تر نیز صدق می کند. تصوری که از صفحه فرود شما بر جای می‌گذارد ممکن است در هنگام بازدید بعدی از سایت شما در بانک حافظه آنها استفاده نشود . شما می خواهید همه چیز سازگار باشد تا آشنایی را تقویت کنید.

………………………………………………………………

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی تمامی انواع خدمات تبلیغات شما را با بهترین کیفیت انجام می دهیم، اگر علاقه مند و خواستار کارهای حرفه ای تر باشید، می توانیم مشاوره های تخصصی کسب و کار و کوچینگ حرفه ای هم برای شما با بالاترین سطح کیفیت انجام دهیم. در آسابرندینگ، جناب دکتر مهدی ثابت به عنوان یک کوچ کسب و کار در مشهد در کنار شما خواهد بود تا با مشاوره های حضوری یا مجازی کسب و کار مسیر موفقت را سریع تر و دقیق تر طی کنید و هزینه کمتری در این مسیر پرداخت کنید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهتری ها …

(برای دیدن آژانش تبلیغاتی ما داخل اینستاگرام ،روی اینجا کلیلک کنید)

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: