۲۰ ابزار برتر بازاریابی دیجیتال برای سال ۲۰۲۴

ابزار برتر بازاریابی دیجیتال

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

ابزار برتر بازاریابی دیجیتال

اگر شما یک بازاریاب دیجیتال هستید که به دنبال تقویت استراتژی های بازاریابی و بازگشت سرمایه خود هستید،حتما می خواهید در مورد ابزار برتر بازاریابی دیجیتال خاصی که می توانند کار را آسان تر کنند، بدانید. با ابزارهای دیجیتال مارکتینگی که امروز توسط تیم نویسندگان آژانس دیجیتال مارکتینگ آسابرندینگ برای شما در این مقاله معرفی می نماید، شما قادر خواهید بود استراتژی های مناسب را به شیوه ای صحیح اجرا کنید. این ابزارها به گونه ای طراحی شده اند که همه چیز را مرتب نگه می دارند و به شما امکان می دهند هر زمان که نیاز بود، سفارشی سازی های لازم را انجام دهید.

پس از مواجهه با چالش‌ها در سال‌های ۲۰۲۲-۲۰۲۳، باید روی ایجاد استراتژی‌های بهتر و نوآورانه‌تر در سال ۲۰۲۴ تمرکز کنیم. در این پست، ده تا از تاثیرگذارترین و خلاقانه‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال را که باید آنها را آزمایش کنید و امتحان کنید، به اشتراک می‌گذاریم.

ابزار برتر بازاریابی دیجیتال

۱٫ MailChimp

MailChimp یک ابزار تبلیغات اجتماعی و ایمیل مارکتینگ است که برای هماهنگی و خودکارسازی کمپین های بازاریابی دیجیتال طراحی شده است. این یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که می توانید برای بهبود کمپین های خود و ردیابی ترافیک ایجاد شده به دست آورید. علاوه بر این، این پلتفرم امکان ادغام چندگانه با شرکت های مختلف SaaS را فراهم می کند. این ابزار برای کمپین های ایمیلی بسیار کارآمد است و با استفاده از آن می توانید با مخاطبان خود درگیر شوید. MailChimp نامی مشهور در دنیای بازاریابی ایمیلی است.

ویژگی های MailChimp:

محتوای بهتری را با ابزارهای طراحی آسان برای استفاده ایجاد می کند
برای ایجاد طرح های سفارشی از دستیار مجهز به Ai-powered استفاده کنید.
ایمیل های شخصی سازی شده ایجاد کنید و با استفاده از اتوماسیون بازاریابی تا ۶ برابر سفارش بیشتری دریافت کنید
ابزارهایی برای دریافت بینش و تجزیه و تحلیل در یک مکان فراهم می کند
همچنین، یک طرح رایگان برای بازاریابان کوچک ارائه دهید.

MailChimp دارای اتوماسیون ایمیل از پیش ساخته شده و قابل تنظیم است که دسترسی به مخاطبان مناسب را در لحظه مناسب برای شما آسان می کند. بهترین بخش این است که می توانید برند خود را در ذهن خود نگه دارید و مشتریان خود را با پیام های تبریک تولد، اتوماسیون خوش آمدگویی و اعلان های سفارش خوشحال کنید.

کسب و کارهای خرده فروشی آنلاین و تجارت الکترونیک می توانند به طور قابل توجهی از MailChimp بهره ببرند، زیرا می تواند به شما در افزایش ترافیک، افزایش تبدیل و رشد فروش کمک کند.

۲٫ Google Analytics

Google Analytics یک ابزار دیجیتال مارکتینگ قدرتمند است که می تواند به شما در تصمیمات بازاریابی متعدد کمک کند. شما به راحتی می توانید تجارت الکترونیک خود و همچنین اهدافی را که می تواند به حفظ شرکت شما در مسیر درست کمک کند، ردیابی کنید. با استفاده از بینش‌های بی‌شمار داده‌ای که Google Analytics ارائه می‌کند، برای بازاریابان آسان است که مسیرهایی را که باید با تغییرات و تغییرات وب‌سایت انجام دهند، درک کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که Google Analytics را روی سایت خود نصب کنید و آماده کار هستید.

ویژگی های Google Analytics:

اطلاعاتی در مورد ترافیک وب سایت شما ارائه می دهد که بر اساس دستگاه ها، محصولات، صفحات و موارد دیگر تقسیم می شود.
به شما اجازه می دهد معیارها، ابعاد و داشبورد خود را برای دسترسی آسان به داده ها و اطلاعات ایجاد کنید.
به شما کمک می کند مخاطب هدف خود را به روشی بهتر درک کنید. به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره مشتریان وب‌سایت خود، از جمله صفحاتی که در حال حاضر در حال کاوش هستند، دریافت خواهید کرد. این می تواند به شما کمک کند تا با ارائه تجربه شهودی به مشتریان، صفحه فرود خود را جذاب تر کنید.
به شما این امکان را می دهد که اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد کسب و کار کشف کنید.
به شما اجازه می دهد با کمک ابزارهای گزارش دهی مختلف، بینش ها را به اشتراک بگذارید.
به شما این امکان را می دهد که داده ها را مطابق با نیازهای تجاری سازماندهی و تجسم کنید.
آخرین اما نه کم اهمیت، Google Analytics با هزاران ویژگی، قابلیت ها، توانایی ایجاد گزارش های سفارشی و داشبورد ارائه می شود

۳٫ Google Ads

تبلیغات Google Adsتقریباً برای هر کسب و کاری کار می کند. فرقی نمی کند کوچک باشد، متوسط یا بزرگ. در حالی که بسیاری از بازاریابان فکر می کنند که تبلیغات گوگل بسیار گران است، یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است که می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا به ارتفاعات جدیدی دست یابد.

ویژگی های Google Ads:

افزایش بازدید از وب سایت
تماس های مشتریان را از طریق دکمه کلیک به تماس افزایش دهید
ورود به مغازه های خود را افزایش دهید
مردم باید ابتدا Google Ads را بیاموزند تا بتوانند به طور موثر از آن استفاده کنند. در غیر این صورت پول خود را هدر خواهید داد (در اینجا نحوه ایجاد تبلیغات Google را بیاموزید).

بهترین بخش در مورد تبلیغات گوگل این است که اندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) نسبتا آسان است. علاوه بر این، ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید، استفاده از پلتفرم را بسیار سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. ویژگی‌های هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند در تبلیغات نمایشی سریع‌تر به نتایج برسید.

گزینه های هدف گذاری متعدد به شما این امکان را می دهد که پایگاه مشتریان خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی، حرفه و غیره هدف قرار دهید. این چیزی است که در سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتال نمی توانید پیدا کنید.

مهم‌تر از همه، می‌توانید به استراتژی حساب آژانس Google دسترسی داشته باشید، جایی که می‌توانید با آخرین ویژگی‌هایی که Google ارائه می‌کند آشنا شوید. علاوه بر این، دسترسی به این به معنای دسترسی به برخی آزمایشات بتا نیز هست.

۴٫ Canva Business

اگر در بازاریابی دیجیتال هستید، نیاز به یک ابزار طراحی با کیفیت را درک خواهید کرد که می تواند به شما در ایجاد پست های رسانه های اجتماعی چشمگیر و موارد دیگر در بازاریابی کمک کند. Canva یک ابزار طراحی برجسته است که به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی مؤثری را از طریق محتوای بصری ایجاد کنید که می تواند در وبلاگ ها، وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و سایر سیستم عامل های شما به اشتراک گذاشته شود. محتوای بصری ستون فقرات هر کمپین بازاریابی دیجیتال است. برای جذب پایگاه مشتریان هدف، باید پست های قانع کننده ای طراحی کنید.

ویژگی های Canva:

Canva به شما امکان ویرایش پست ها و ایجاد نمودار یا هر نوع و نوعی را می دهد.
این ابزار دارای قالب های متعددی است. این دارای یک کتابخانه عظیم از تصاویر استوک، عکس ها، طرح ها، نمادها و وکتورها است که می توانید از آنها برای ایجاد هر نوع محتوای بصری برای کمپین بازاریابی خود استفاده کنید.
این امکان را به شما می دهد تا از میان مجموعه عظیمی از طرح ها مانند کارت پستال، بروشور، جلد سی دی، کاغذ دیواری، جلد کتاب، رزومه، گواهی، جلد مجله، سربرگ، گرافیک ارائه، بنر وبلاگ، کارت، پوستر، بروشور، ارائه، لوگو انتخاب کنید. و رسانه های اجتماعی
طراحی ساده کشیدن و رها کردن آن به شما امکان می دهد تا با توجه به کمپین خود، قطعات بصری ایجاد کنید. بهترین بخش این است که برای ایجاد محتوای بصری برای کمپین بازاریابی دیجیتال خود نیازی به یک طراح با تجربه ندارید. به قدری ساده است که هر کسی بدون پیش زمینه طراحی می تواند از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید…

۵٫ Trello

اگر به دنبال ابزاری برای مدیریت محتوا هستید که به شما کمک می‌کند تا محتوا را برای کمپین بازاریابی دیجیتال خود در قالب طوفان فکری و استراتژی طراحی کنید، می‌توانید Trello را انتخاب کنید. این یکی از محبوب ترین ابزارهای مدیریت محتوا است که توسط صدها و هزاران بازاریاب دیجیتال در سراسر جهان برای ایجاد، زمان بندی و سازماندهی محتوا به صورت آنلاین استفاده می شود.

این پلتفرم کل تیم را در کنار هم نگه می دارد و ارتباط را بسیار آسان تر و قابل مدیریت می کند. می توانید چندین عضو از تیم خود را به یک کارت اختصاص دهید تا بتوانند با هم روی یک پروژه کار کنند. به این ترتیب، می‌دانید که چه کسی مسئول طراحی، نوشتن، ویرایش، ارسال و افزودن پیشنهادات دعوت به اقدام به یک پست است.

ویژگی های Trello:

به شما امکان می‌دهد کارت‌هایی ایجاد کنید و یادداشت‌هایی را در مورد موضوع کارت بگنجانید، در حالی که ضرب‌الاجل ایجاد می‌کنید و موضوعات را به تیم‌های خاص اختصاص می‌دهید.
کار از راه دور را تسهیل می کند که در آن تیم های شما می توانند به وظایف و پروژه های خود از هر نقطه دسترسی داشته باشند.
می توانید از Trello برای سازماندهی کمپین های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که هرگز کاری را که تیم شما انجام می دهد از دست نمیدهید.

۶٫ Slack

بازاریابان دیجیتال هر روز از Slack استفاده می کنند. با Slack می‌توانید درباره کار مشتری، مقالات جدید، پروژه‌های جدید، بلیط‌های پشتیبانی جدید، اشتراک‌گذاری محتوای مفید و ارسال پیام صحبت کنید.

اگر یک تیم متمایز از بازاریابان دیجیتال دارید، به یک رسانه قدرتمند برای برقراری ارتباط موثر با آنها نیاز خواهید داشت. اینجاست که Slack وارد بازی می شود.

ویژگی های Slack:

برقراری ارتباط با اعضای تیم از طریق وب در زمان واقعی را آسان تر می کند.
به شما اجازه دهید همه چیز مربوط به پروژه ها، تیم ها و کانال ها را دنبال کنید.
به شما اجازه می دهد پیام و کنفرانس ویدئویی نیز انجام دهید.
به تیم ها در همکاری از هر نقطه کمک کنید
در حالی که به نظر می رسد یک برنامه پیام رسانی است، اما خیلی بیشتر از این کار می کند. Slack به طور بالقوه می تواند کارایی سازمانی شما را افزایش دهد. این یک همکاری یا یک ابزار مدیریت پروژه نیست. این به عنوان یک پلت فرم پیام رسانی با مجموعه ای غنی از گزینه ها و تنظیمات عمل می کند. این به شما امکان می دهد مکالمات گروهی قابل جستجو و عمومی داشته باشید، از جمله مکالمات خصوصی. شما می توانید طرح رنگ رابط را تغییر دهید و گروه های مختلف ایجاد کنید.

۷٫ Yoast SEO

احتمالاً نام Yoast SEO را شنیده اید. این یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین افزونه های وردپرس است که به بازاریابان دیجیتال کمک می کند تا وب سایت های خود را برای عملکرد بهتر در نتایج جستجو بهینه کنند.

Yoast SEO به جزئیاتی که وردپرس نمی تواند انجام دهد کمک می کند: برای ارسال نقشه سایت، مدیریت کلمات کلیدی، ایجاد محتوا، و استفاده از ابزارهای وب مستر، در میان جنبه های دیگر.

ویژگی های Yoast SEO:

این ابزار دارای ویژگی های فراوانی است که به بهینه سازی وب سایت شما کمک می کند.

شامل تجزیه و تحلیل محتوای داخلی، مدیریت توضیحات، کلمات کلیدی متا، قطعه‌های غنی، ویژگی‌های اجتماعی، نقشه‌های سایت XML، و همچنین ویژگی‌هایی برای مدیریت محتوای تکراری.
به شما امکان می دهد محتوای بهتری برای کمپین های بازاریابی دیجیتال خود بنویسید. این افزونه به شما امکان دسترسی به متا باکس Yoast SEO را می دهد تا توضیحات متا و عنوان متا را برای محتوای خود اضافه کنید. علاوه بر این، نیازی به نصب افزونه شخص ثالث برای نقشه های سایت XML ندارید.
به طور خودکار نقشه های سایت XML را برای وب سایت ها تولید می کند و آنها را به موتورهای جستجو ارسال می کند.
بهترین بخش این است که می توانید از فید RSS خود در برابر سرقت ادبی و خراش های محتوا محافظت کنید. این از شما در برابر کپی کردن محتوای شما توسط وب سایت های دیگر و انتشار آن به عنوان مال خود محافظت می کند.

۸٫ Survey Anyplace

SurveyAnyplace بهترین ابزار برای متخصصان بازاریابی برای ایجاد آزمون‌ها، ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های سرگرم‌کننده و تعاملی برای پایگاه مشتریان هدف خود است. این یک ابزار بازاریابی دیجیتال عالی است که شما را قادر می سازد تا با مخاطبان هدف خود درگیر شوید و به ساخت هویت و شخصیت برند کمک کنید.

اگر از نظرسنجی های سنتی برای دانستن تقاضای فعلی برای یک محصول یا کسب و کار خسته شده اید، می توانید از این ابزار برای اجرای برخی نظرسنجی های با کیفیت برای کمپین های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید که در دراز مدت به شما کمک می کند.

ویژگی های SurveyAnyplace:

به شما امکان می‌دهد پرسشنامه‌هایی ایجاد کنید که بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهند
در ازای پاسخ دهندگان مشاوره شخصی ارائه می کند
به درک خواسته های بازار، آنچه مشتریان می خواهند، به دنبال چه ویژگی هایی هستند و موارد دیگر کمک می کند.
با SurveyAnyplace، می توانید برند خود را در پرسشنامه ها و نظرسنجی ها منعکس کنید و برند خود را بسازید. به زبان ساده، بر اساس تجربه کاربر، می توانید برند خود را ایجاد کنید که مطابق انتظارات مشتریان شما باشد. بهترین بخش این است که این پلتفرم به شما امکان می دهد سوالات خود را فرموله کنید و می توانید تصاویر را نیز در نظرسنجی های خود قرار دهید.

نظرسنجی هایی که ارائه می کنید به خوبی طراحی شده، ساده و با دستگاه های تلفن همراه سازگار هستند.

۹٫ Ahrefs

Ahrefs مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی موتورهای جستجو را ارائه می دهد که بهینه سازی وب سایت خود را بر اساس نیازهای بازاریابی برای شما آسان تر می کند. این ابزار در درجه اول برای بررسی بک لینک ها استفاده می شود، و با شاخص داده های عظیم خود، این ابزار قطعا یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتالی است که در بازار مورد توجه قرار گرفته است.

ویژگی های Ahrefs:

به شما اجازه می دهد وب سایت خود را بهینه کنید.
به شما اجازه می دهد وب سایت های مناسب برای محتوای خود را پیدا کنید و موضوعات محتوا را به صورت استراتژیک انتخاب کنید.
به تجزیه و تحلیل رقبا کمک می کند
این یک ابزار جامع SaaS است که تکه‌هایی از توصیفات، فهرست داده‌ها و یک آزمایش رایگان را نیز ارائه می‌دهد.
به شما اجازه می دهد پروژه های خود را مدیریت کنید.
به شما اجازه می دهد پیشرفت رتبه بندی خود را پیگیری کنید.

۱۰٫ SEMRUSH

SEMRUSH یک ابزار بازاریابی یکپارچه است که با SEO، بازاریابی محتوا، تحقیقات بازار، تبلیغات، مدیریت رسانه های اجتماعی و مدیریت شهرت موتورهای جستجو، به رشد دید آنلاین کسب و کار کمک می کند.

ویژگی های SEMRUSH:

به افزایش ترافیک ارگانیک با ابزارهای SEO و گردش کار کمک می کند
در ایجاد محتوایی که رتبه بندی می شود کمک کنید
استراتژی ها و تاکتیک های رقبا را آشکار می کند
به شما کمک می کند تا راه های دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتری را با هزینه کمتر کشف کنید
پشتیبانی در ساخت استراتژی های رسانه های اجتماعی.
طبق وب سایت رسمی خود، ۷ میلیون متخصص بازاریابی دوست دارند از SEMRUSH به عنوان ابزار بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنند. این ابزار جوایز بسیاری را به عنوان بهترین نرم افزار سئو کسب کرده است. استفاده از این ابزار بسیار آسان است، جایی که شما فقط باید استراتژی های کلمات کلیدی خود را جستجو کنید، آنها را اعمال کنید و شروع به ردیابی کنید. این ابزار برای آزمایش رایگان است، اما کاربر باید پس از هفت روز برنامه های پولی را انتخاب کند.

۱۱٫ Loomly 

Loomly یک تقویم بازاریابی دیجیتال و ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که به کاربران کمک می کند محتوا را در چندین پلتفرم برنامه ریزی، ایجاد و منتشر کنند. دارای نمای تقویم برای زمان‌بندی پست‌ها، کتابخانه محتوا برای ذخیره و سازماندهی دارایی‌ها، و ویژگی پیش‌نمایش پست برای بررسی نحوه نمایش محتوا در پلتفرم‌های مختلف. علاوه بر این، ابزارهای همکاری و تجزیه و تحلیل را برای ردیابی عملکرد و تعامل ارائه می دهد.

رابط کاربری ساده و ساده برای استفاده ساده است و از کاربرانی استقبال می کند که ممکن است از همه فن آوری آگاه نباشند. قیمت این پلتفرم برای شرکت های کوچک و کارآفرینان انفرادی که می خواهند حضور خود را در رسانه های اجتماعی مدیریت کنند جذاب است.

۱۲٫ Audeinse

Audiense که قبلا با نام SocialBro شناخته می شد، یک پلتفرم تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی و هوش مخاطب است. بینش و داده هایی را در مورد کاربران رسانه های اجتماعی از جمله جمعیت شناسی، علایق و رفتار ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد مخاطبان رسانه های اجتماعی خود و همچنین مخاطبان رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و تأثیرگذاران کلیدی را شناسایی کنید. همچنین ابزارهایی را برای تقسیم‌بندی، هدف‌گیری و تعامل، مانند ایجاد بخش‌های مخاطب سفارشی و ارسال پیام‌های مستقیم خودکار فراهم می‌کند. کسب‌وکارها، آژانس‌ها و بازاریابان از آن برای درک و تعامل با مخاطبان رسانه‌های اجتماعی و بهبود استراتژی رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

۱۳٫ Hubspot

Hubspot شامل یک سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، یک ابزار اتوماسیون بازاریابی و یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به کسب و کارها اجازه می دهد محتوای وب سایت و وبلاگ خود را ایجاد، مدیریت و بهینه کنند. علاوه بر این، ابزارهایی برای بازاریابی ایمیلی، مدیریت رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل و گزارش ارائه می کند. همچنین شامل یک نسخه رایگان و چندین نسخه پولی با ویژگی ها و قابلیت های اضافی است.

۱۴٫ Lemlist

Lemlist یک پلت فرم اتوماسیون اطلاع رسانی ایمیل است که به کسب و کارها کمک می کند تا تلاش های فروش و بازاریابی خارجی خود را افزایش دهند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا کمپین‌های ایمیل خود را با درج خودکار تصاویر و ویدیوهای شخصی‌شده در ایمیل‌ها، با استفاده از داده‌هایی مانند نام گیرنده، شرکت و موارد دیگر در مقیاس شخصی‌سازی کنند. همچنین ویژگی‌های مختلفی مانند ردیابی ایمیل، امتیازدهی سرنخ و پیگیری خودکار را ارائه می‌دهد. Lemlist عمدتاً توسط تیم‌های فروش، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار برای خودکار کردن فرآیند دسترسی، شخصی‌سازی ارتباطات خود و افزایش نرخ پاسخ استفاده می‌شود.

۱۵٫ Clearscope

Clearscope یک پلت فرم بهینه سازی محتوا است که از پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی محتوا برای سئو و خوانایی استفاده می کند. این به کاربران کمک می کند تا مرتبط ترین کلمات کلیدی، عبارات و موضوعات موجود در محتوای خود را شناسایی و بهینه سازی کنند، همچنین هر گونه مشکل در خوانایی، دستور زبان و سبک را شناسایی و برطرف کنند. Clearscope عمدتا توسط بازاریابان محتوا، متخصصان SEO و کپی رایترها برای بهبود عملکرد محتوای آنلاین خود و افزایش ترافیک ارگانیک استفاده می شود. می توان آن را با سیستم های مدیریت محتوای مختلف (CMS) مانند WordPress، Hubspot و غیره ادغام کرد.

۱۶٫ Unbounce

Unbounce یک صفحه فرود و پلت فرم بهینه سازی وب سایت است که به کسب و کارها اجازه می دهد بدون نیاز به منابع IT یا توسعه وب، صفحات فرود، پاپ آپ ها و نوارهای چسبنده ایجاد، منتشر و آزمایش کنند. این یک ویرایشگر بصری ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد صفحات فرود و پاپ آپ های سفارشی ایجاد کنند و همچنین شامل قالب های از پیش طراحی شده است. همچنین شامل ویژگی هایی مانند تست A/B، تجزیه و تحلیل تبدیل، جایگزینی متن پویا و ادغام با ابزارهای بازاریابی مختلف مانند ارائه دهندگان خدمات ایمیل، CRM و موارد دیگر است. Unbounce عمدتا توسط بازاریابان دیجیتال، تبلیغ‌کنندگان و کسب‌وکارها برای بهبود نرخ تبدیل، ایجاد سرنخ و افزایش فروش استفاده می‌شود.

۱۷٫ Optimizely 

Optimizely با تمرکز بر آزمایش‌های صفحه فرود، ابزارهایی را برای هدف‌گیری مخاطب و طراحی گرافیکی ادغام می‌کند تا آزمایش‌ها را در بخش‌های مختلف مخاطب به سرعت انجام دهد.

با استفاده از یک پلت فرم بدون کد، بهینه سازی سایت شما برای عملکرد نیازی به یک فرآیند پر زحمت نیست. می توانید تغییرات مهم و کوچک را در صفحات خود آزمایش کنید.

۱۸٫ Clearbit 

Clearbit یک شرکت داده و API است که داده‌های مربوط به شرکت‌ها و افراد را به مشاغل ارائه می‌دهد. خدمات مختلفی را ارائه می دهد از جمله:

داده های شرکت: Clearbit داده هایی را در مورد شرکت ها مانند اندازه، مکان، پشته فناوری و موارد دیگر ارائه می دهد.
غنی‌سازی: Clearbit می‌تواند داده‌های مشتری موجود یک شرکت را با اطلاعات اضافی، مانند فیرموگرافیک و فناوری، غنی کند.
تولید سرنخ: Clearbit می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا با شناسایی و شناسایی مشتریان بالقوه جدید، سرنخ‌های جدیدی ایجاد کنند.
مدیریت ریسک: Clearbit می تواند به کسب و کارها کمک کند تا با ارائه اطلاعات در مورد شرکت ها و افراد، تقلب را شناسایی و کاهش دهند.
داده های Clearbit توسط تیم های فروش و بازاریابی برای بهبود تولید سرنخ و بازاریابی مبتنی بر حساب، توسط تیم های موفقیت مشتری برای بهبود حفظ مشتری و توسط تیم های انطباق و ریسک برای جلوگیری از تقلب و رعایت مقررات استفاده می شود. می توان آن را با پلتفرم های مختلفی مانند Salesforce، Marketo و غیره ادغام کرد.

۱۹٫ Typeform

Typeform یک نظرسنجی مبتنی بر وب و نرم افزار ساخت فرم است که به کاربران امکان می دهد فرم ها، نظرسنجی ها و آزمون های تعاملی و جذاب ایجاد و به اشتراک بگذارند. این یک رابط کاربر پسند کشیدن و رها کردن، و طیف گسترده ای از قالب های قابل تنظیم و گزینه های طراحی را ارائه می دهد. همچنین شامل ویژگی هایی مانند منطق شرطی، اعتبارسنجی داده ها و تجزیه و تحلیل بلادرنگ است. Typeform می تواند برای اهداف مختلفی مانند جمع آوری بازخورد، انجام تحقیقات، تولید سرنخ، ثبت رویداد و غیره استفاده شود. می توان آن را با ابزارهای دیگری مانند Google Sheets، Salesforce، Mailchimp و موارد دیگر ادغام کرد.

۲۰٫ Visme

Visme یک پلتفرم تولید محتوای بصری مبتنی بر ابر است که به کاربران امکان می دهد محتوای بصری متنوعی مانند اینفوگرافیک، ارائه، گرافیک رسانه های اجتماعی و غیره ایجاد و طراحی کنند. طیف گسترده ای از قالب های طراحی و یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد طرح های خود را سفارشی و ویرایش کنند. علاوه بر این، کتابخانه ای از تصاویر استوک، نمادها و تصاویر را فراهم می کند. Visme همچنین شامل ویژگی هایی مانند ابزارهای تجسم داده ها، انیمیشن و عناصر تعاملی است و به کاربران اجازه می دهد محتوای خود را در پلتفرم های مختلف مانند رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و وبلاگ ها منتشر کرده و به اشتراک بگذارند. عمدتاً توسط بازاریابان، مربیان و متخصصان تجارت برای ایجاد محتوای جذاب بصری استفاده می شود که می تواند برای برقراری ارتباط مؤثر اطلاعات و ایده ها استفاده شود.

با این ابزارها قادر خواهید بود کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را بهتر درک کرده و مدیریت کنید. با این حال، باید بدانید که در حالی که برخی از آنها یک آزمایش رایگان ارائه می دهند، همه آنها پولی هستند. اما، ارزش سرمایه گذاری را دارد. این برنامه گسترده به شما کمک می کند تا پیچیده ترین مفاهیم را درک کرده و آنها را به شیوه ای مرتبط با صنعت به کار ببرید.

نتیجه

در نتیجه، از آنجایی که بازاریابی دیجیتال حوزه ای است که به طور مداوم در حال تغییر است، سازمان ها باید با جدیدترین تکنیک ها و الگوها همگام شوند. این مهم است که به یاد داشته باشید که ابزارهای مختلف بسته به اهداف خاص و مخاطبان هدف، برای مشاغل مختلف بهتر کار خواهند کرد. نکته کلیدی این است که آزمایش کنید و ترکیب مناسبی از ابزارهایی را بیابید که بهترین کار را برای شما دارند. علاوه بر این، اطلاع از روندها و پیشرفت‌های جدید در دنیای بازاریابی دیجیتال نیز مهم است تا بتوانید فرصت‌های جدید را با آنها سازگار کنید و از آنها استفاده کنید.

—————————————————————————–

آسابرندینگ علاوه بر شرکت مشاوره تبلیغاتی، یک شرکت مشاوره اقتصادی هم هست که به شما کمک می‌کنه تا از ابتدا تا انتها تبلیغات رو برای کسب و کارهای مختلف با حرفه‌ای و تضمینی انجام و حمایتشون کنیم. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه‌گذاری، همشون توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری ما انجام میشه و همیشه پشتیبانی میشود

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال در مورد اینستاگرام برای هر کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

م

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: