۲۰ نشانه که همکار شما بهترین دوست شما است

همکار شما بهترین دوست شما

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

احتمالاً رفتن به محل کار در زندگی هر آدمی سختی‌های خودش را دارد. مگر اینکه شما در محل کارتان، کاری متفاوت و خارق العاده انجام دهید. به عنوان مثال اینکه حرفه شما نجات دادن زندگی دیگران باشد؛ کاری که یک جراح انجام می‌دهد. اما به هرحال هر فرد شاغل، همکارانی را هم دارد. همکار شما کسی است که به شما در طول روز کمک می‌کند تا بدون اینکه از سختی و شدت چالش‌ها مجبور به کندن موهای خودتان شوید، روزتان را به اتمام برسانید یا امکان دارد فردی باشد که دلیل کندن موهایتان هم باشد. امیدواریم که همکاران شما از آن دسته افراد حیرت آور و حتی تعدادی از آنها هم از دوستان نزدیک و صمیمی شما باشند. در این مطلب ۲۰ نشانه که همکار شما بهترین دوست شما است را با هم مرور می کنیم.

همکار شما بهترین دوست شما
همکار شما بهترین دوست شما

۱. دوستانی که بعید به نظر می‌رسیدند

اگر شما و همکارتان در یک شغل مشابه مشغول نشده بودید، احتمالاً رابطه دوستی بین شما دو نفر شکل نمی‌گرفت. در این صورت، شما بدون اینکه حتی متوجه شوید بهترین دوست کاریتان تا چه اندازه عالی و شگفت آور است، به زندگی خود ادامه می‌دادید.

۲. برای خود زبان کاری رمزی و ویژه دارید

وقتی در محل کارتان نیستید و مشغول حرف زدن با هم هستید، هیچ کس حتی نمی‌داند که شما در چه موردی با هم حرف می‌زنید. چون از اصطلاحاتی استفاده می‌کنید که فقط شما و همکارتان در محل کار، در جریان آن هستید. بنابراین، بیشتر کلمات قابل درک هستند. اما با رمز صحبت کردن همچنان جذاب و سرگرم‌کننده است.

۳. چالش‌ها و سختی کار کردن با عامه مردم را درک می‌کنید

اگر کار شما بگونه‌ای باشد که با عامه مردم سر و کار داشته باشید – مثلا یک در یک فروشگاه کار کنید – متوجه هستید که بدون اینکه با مشتری در ارتباط باشید نمی‌توانید هیچ کاری انجام بدهید. بنابراین زمانی که شما و همکارتان تلاش می‌کنید تا شیفت‌های کاری خودتان را لذت بخش و شاد کنید، مشتری‌ها این کار شما را بی‌ادبانه و غیرمسئولانه تعبیر می‌کنند.

۴. کار کردن با هم بسیار جذاب است

فرقی نمی‌کند که دارید با هم بحث می کنید یا به آخرین چیزی که در هنگام کار برایتان اتفاق افتاده است می‌خندید؛ شما همیشه با هم در حال لذت بردن هستید. خندیدن داروی بسیار با ارزشی است، مخصوصاً در محل کار!

۵. دائماً ساعت های کاری خود را چک می کنید

شما باید روزهایی را که آنقدر خوش شانس هستید که در یک شیفت کار می‌کنید را بدانید. حتی اگر تنها برای ۳۰ دقیقه بتوانید در کنار همدیگر باشید.

۶. جوک‌های خصوصی بسیاری دارید

این جوک‌ها بی‌انتها هستند. بعضی از آنها به کار مربوط می‌شوند اما اکثر آنها مربوط به چیزهایی دیگر است که با هم آنها را تجربه کرده اید. در نتیجه همکار شما بهترین دوست شما است.

۷. هریک از شما که مرتکب اشتباهی شد، دیگری او را قضاوت خواهد کرد

اگر شما در محل کار اشتباهی را در مقابل هر فرد دیگری انجام بدهید، بهترین دوست کاری شما آن را تشخیص می‌دهد و این کاری اجتناب ناپذیر است. زمانی که این اتفاق بیفتد، دیگر هرگز آن موضوع را رها نمی‌کند و دائم شما را قضاوت می‌کند.

۸. از این که از هم جدا شوید می ترسید؟

این بدترین احساس ممکن است که بدانید همکار شما و بهترین دوست شما در چند قدمی شما است. اما دیگر نمی توانید با هم کار کنید. در اینصورت، بعد از این چه کسی به جوک‌های حتی بی‌مزه شما خواهد خندید؟ چه کسی به مشکلات و مسائل شما گوش خواهد داد؟

بیشتر بخوانید: محتوا چیست؟

۹. در محل کار خود با هم قرار نهار می‌گذارید

زمان نهار بهترین ساعت روز در کنار بهترین دوستتان است. هنگام نهار بهترین فرصت برای صحبت در مورد موضوعاتی است که در هیچ جای دیگر به جز سالن غذاخوری نمی‌توانستید در مورد آنها با هم حرف بزنید.

۱۰. کارکنان دیگر از کار کردن با شما ناراحت می‌شوند

آن‌ها می‌دانند که شما دو نفر تمام وقت را به خندیدن می‌گذارنید و احتمالا آنها علت این خنده‌ها را هم نمی‌دانند.

۱۱. خوراکی هایی که دارید را با هم نصف می‌کنید

تقسیم به دو کردن یکی از بایدهای رابطه شما دو نفر است. شما نمی‌خواهید که تمام هزینه خوراکی‌ها یا غذایی که می‌خرید را بپردازید یا اینکه نمی‌خواهید دوستتان احساس دیده نشدن را تجربه کند.

۱۲. زمانی شما به کار نکردن با هم رضایت می‌دهید که دیگری کاری ناخوشایند انجام می‌دهد

که این اتفاق به ندرت اتفاق می‌افتد. در واقع این مربوط می‌شود به زمانی که یکی از شما دو نفر برای کاری ناخواسته مثل تمیز کردن دستشویی منصوب می‌شود و شما در همان وضعیت قبلی خود باقی می‌مانید.

۱۳. شما برای دیگر همکارانتان جوک یا نام مستعار می‌سازید

خب این تنها محدود به شما نمی‌شود بلکه تمام کارمندان یک شرکت این کار را می‌کنند. شاید دامنه جوک‌های شما وسیع تر از دیگران باشد.

۱۴. بطور اتوماتیک می‌فهمید که بهترین دوستتان روز خوب یا بدی را دارد

کافی است که دوستتان به محل کار برسد. شما از نحوه سلام و احوالپرسی او می‌فهمید که حال او چگونه است. اگر خوشحال باشد، با شادی و خوش رویی سلام می‌دهد. ولی اگر روز خوبی نداشته باشد حتی به سختی متوجه حضور شما هم می‌شود. و به این ترتیب شما می‌فهمید که وقتی دوست شما نگاهی تا این حد کشنده دارد پس برای تمام شرکت روز بدی خواهد شد.

۱۵. بد ترین روز شما روز مرخصی اوست

حالا باید با چه کسی حرف بزنید؟ مجبور هستید که به تنهایی نهارتان را میل کنید. تصور کنید که باید پول تمام غذایتان را هم به تنهایی پرداخت کنید. تاحالا هیچ وقت اوضاع برایتان این گونه نبوده است. مگر اینکه دوستتان فردا به سر کار برگردد.

۱۶. شما دو نفر از افراد یکسانی دوری می‌کنید

شما همیشه می‌توانید با هم توافق کنید که از چه کسی دوری کنید، با چه کسی معاشرت کنید یا با چه کسی صحبت کنید. بنابراین همکار شما بهترین دوست شما است.

۱۷. به طور خودکار متوجه می شوید که دیگری به چه چیزی فکر می‌کند

این اتفاق تنها در فضا های دوستی و کاری رخ می‌دهد. به احتمال بسیار زیاد، شما دو نفر در حال فکر کردن به موضوعی واحد بوده اید. این نشانه‌ای از دوستی واقعی است.

۱۸. همه می‌دانند که نباید درمورد شما دونفرغیبت کنند

هرگز نباید این کار را بکنند. در غیر اینصورت با عصبانیت شما روبه‌رو خواهند شد.

۱۹. برای هم توصیه‌های کاری فوق العاده‌ای دارید

وقتی یک سوال کاری دارید که کاملا مشخص است از پرسیدن آن احساس شرم و خجالت می‌کنید، می‌دانید که حمایت بهترین دوست خودتان را خواهید داشت. بنابراین همکار شما بهترین دوست شما است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ راه هوشمندانه برای جذب مشتریان جدید

۲۰. از آینده ترس دارید

آینده یعنی پیش رفتن؛ یعنی حرکت رو به جلو. آینده یعنی شغل‌های جدید و تغییراتی در زندگی. امکان دارد که در آینده دیگر با هم کار نکنید. اما می‌دانید که برای همیشه یک دوست واقعی خواهید داشت که بهترین دوست کاری و همکار شما هم بوده است.

ارائه بهترین آموزش های کسب و کار از جمله ۲۰ نشانه که همکار شما بهترین دوست شما است را در شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ تجربه کنید.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شماست!

در پایان هم اگر هرگونه سوال کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: