چگونه ادمین دوم را به صفحه اینستاگرام اضافه کنیم؟

ادمین دوم در اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

اینستاگرام بدون شک یکی از محبوب ترین سیستم عامل های آنلاین است. این می تواند یک شانس فوق العاده برای مشاغل باشد. زیرا معمولاً کاربران اینستاگرام بیشتر از کاربران دیگر شبکه های اجتماعی قصد خرید دارند. گاهی اوقات تنها برای یک نفر ادمین یا مدیریت صفحه اینستاگرام به تنهایی سخت خواهد بود. بنابراین، شما باید شخص دیگری را برای کمک به شما در مدیریت حساب حرفه ای اینستاگرام خود اضافه کنید.

حساب حرفه ای اینستاگرام چیست؟

حساب های حرفه ای اینستاگرام برای مشاغل طراحی شده است تا با سهولت و آرامش، کسب و کار و حضور آنلاین خود را توسعه دهند. این ویژگی های اضافی زیادی از حساب معمولی اینستاگرام شما دارد. 

اگر می خواهید یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید: تنظیمات> حساب> تغییر به حساب حرفه ای

حساب حرفه ای در اینستاگرام

مزایای حساب حرفه ای

صفحه IG حرفه ای دارای مزایای زیادی است. شما می توانید نحوه عملکرد پست های خود را به راحتی دریافت کنید. می توانید لینک هایی به استوری های خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان وب سایت (پس از ۱۰ هزار دنبال کننده) به دست آورند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با مرکز تخصصی عکاسی تبلیغاتی در مشهد

حساب حرفه ای در اینستاگرام

چگونه می توان مدیر/ناظر دوم را به حساب اینستاگرام خود اضافه کرد؟

دو راه وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:

روش مستقیم:

متأسفانه، اینستاگرام گزینه ای برای اضافه کردن ادمین دوم مانند فیس بوک ندارد که در آن بتوان مدیران، ویرایشگران و تعدیل کنندگان را برای کمک به شما اضافه کنید. بنابراین، راهی برای اضافه کردن ادمین وجود ندارد.

تنها راه برای به اشتراک گذاری مستقیم هر صفحه اینستاگرام با هر کسی، به اشتراک گذاشتن رمز حساب و نام کاربری است. اگر نمی خواهید رمز عبور حساب را به اشتراک بگذارید، می توانید از روش غیر مستقیم که در زیر نوشته شده است استفاده کنید.

روش غیر مستقیم:

با استفاده از “Facebook Business Suite” می توانید شخص دیگری را به راحتی به عنوان ادمین در حساب اینستاگرام خود اضافه کنید.

  1. “Facebook Business Suite” را از فروشگاه گوگل پلی بارگیری کنید.
حساب حرفه ای در اینستاگرام

۲٫ وارد حساب فیس بوک خود شوید و از نماد پایین سمت راست به تنظیمات بروید.

حساب حرفه ای در اینستاگرام

۳٫ در قسمت عمومی، روی Connect Instagram کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: ادمین اینستاگرام کیست و وظایف آن چیست؟

۴٫ اکنون صفحه فیس بوک و صفحه اینستاگرام خود را از طریق مجموعه تجاری فیس بوک متصل کرده اید.

ایجاد حساب کاربری دوم در اینستاگرام

۵٫ یک نفر را به صفحه فیس بوک خود اضافه کنید. او می تواند از طریق مجموعه تجاری به عنوان ادمین دوم به صفحه اینستاگرام شما دسترسی پیدا کند.

ایجاد حساب کاربری دوم در اینستاگرام

پایان کار

تبریک می گویم که یک ادمین دیگر برای صفحه اینستاگرام خود انتخاب کرده اید. به این ترتیب، می توانید هر تعداد ادمین/ ویرایشگر یا تعدیل کننده در حساب حرفه ای اینستاگرام خود اضافه کنید.

یکی از خدماتی که توسط آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ ارائه می گردد مدیریت،تبلیغات و تولید محتوای تخصصی برای شبکه های مجازی مانند اینستاگرام است. آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان و خبرگان اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: