چه کسب و کارهایی نیاز به طراحی سایت دارند؟

ادمین اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

طراحی سایت برای کسب و کار

امروزه با مجازی شدن بسیاری از کسب و کارها و فراهم آمدن فرصت استفاده از بازاریابی در فضای مجازی، بسیاری از کسب و کارها برایشان این سوال پیش آمده است که آیا طراحی سایت برای آن ها هم مهم است یا خیر؟! یعنی آیا فروش آنلاین مناسب کسب و کار آن ها هم هست یا خیر؟ امروز تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ، مطلب بسیار مهمی را در این مورد با شما در میان خواهد گذاشت.

شاید در ابتدا صاحبان کسب‌وکاری که به روش های معمول سنتی به تجارت خود مشغول هستند، نیاز به داشتن یک وب‌سایت را به خوبی حس نکرده و تلاشی برای به روز کردن و مدرن نمودن کسب و کار خود نداشته باشند و شاید اولین سوالی که ذهن آنها را به خود مشغول می‌کند این باشد که چرا داشتن یک وب‌سایت شرکتی یا سایت فروشگاهی به این اندازه مهم است. اما واقعیت این است که هر فردی که به دنبال خرید کالا و محصول و یا دریافت خدمات مشخصی است، در ابتدا جستجوی خود را در اینترنت آغاز می‌ نماید. سپس با تحقیق بیشتر اقدام به خرید می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی برخی از بهترین نرم افزار های طراحی لوگو در جهان

اما به راستی مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها چیست؟

۱. اقتصادی و به صرفه بودن طراحی سایت

داشتن وب‌سایت نیاز به سه مولفه بسیار به صورت همزمان دارد. این سه مولفه عبارتند از خرید هاست، ثبت دامنه و طراحی سایت. هاست و دامنه هزینه بسیار زیادی نداشته و به صورت سالانه و به صورت بسیار ساده قابل تمدید می‌باشد. شاید عمده هزینه‌ باید در قسمت طراحی سایت پرداخته شود. اما باید به این نکته توجه داشت که اگر به درستی شرکت طراحی سایت خود را انتخاب نمایید، این هزینه صرفا یک‌بار پرداخته می‌شود و تا سال‌ها نیاز به پرداخت هزینه نیست. قاعدتا بعد از گذشت چند سال، سایت احتمالا نیاز به طراحی مجدد داشته که این فرایند نیز هزینه‌ای کمتر از طراحی سایت دارد. لذا می‌توان گفت با یک هزینه اولیه معقول و به جا می‌توان صاحب سایتی شد که سال‌ها مشتریان را به سمت خود جذب کرده و باعث درآمدزایی بسیار زیادی برای شما خواهد شد. قطعا هزینه پرداخت شده بابت وب‌سایت در مدت زمان کمی با سود بالا به صاحبان کسب‌وکار باز می‌گردد به شرطی که نکات مهم در طراحی سایت رعایت شده باشد.

۲. فروشگاه شبانه‌روزی

یک وب‌سایت در حقیقت یک فروشگاه و یا یک شرکت شبانه روزی برای شما است که مشتریان در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با مراجعه به آن از خدمات و محصولات مطلع شوند و اقدام به خرید یا مشاهده خدمات شما نمایند. لذا می‌توان نتیجه گرفت داشتن یک وب‌سایت، به معنای شبانه‌روزی کردن کسب و کار است.

۳. حراجی‌های بزرگ

فرض کنید یک فروشگاه در یک شهر اقدام به حراج کردن بخشی از محصولات و کالاهای خود کند. قطعا سایر مشتریان در سایر شهر نه تنها از این حراجی مطلع نمی‌شوند بلکه امکان مشاهده کالا و خرید را به آسانی نخواهند داشت. اما در یک فروشگاه اینترنتی، محدودیت جغرافیایی به هیچ وجه معنایی ندارد. هر شخصی از هر کجای دنیا می‌تواند از طریق وب‌سایت سفارش خود را ثبت نموده و پرداخت و از طریق خدمات پست آن را دریافت کند.

۴. بازاریابی سریع و آسان

قطعا تبلیغات کسب و کار شما در دنیای اینترنت راحت‌تر، پربازده‌تر و سریع‌تر خواهد بود. همچنین با استفاده از خدمات گوگل ادز و سئو سایت  می‌توان به کسب‌وکارهای آنلاین رونق بیشتری داد.
خدمات گوگل ادز، سیستم تبلیغات در گوگل بوده که یک سایت با پرداخت هزینه و شارژ حساب کاربری خود، می‌تواند با کلمات کلیدی خود، در صفحه اول جستجوی گوگل قرار گیرد. تا زمانی که حساب کاربری شما دارای اعتبار باشد، این تبلیغات ادامه پیدا کرده و افراد بیشتری وارد وب‌سایت شما می‌شوند.

حال با یک طراحی سایت مناسب و همچنین یک گرافیک خوب و حرفه ای می‌توان اعتماد مشتریان را جلب کرد تا سفارشات خود را ثبت و اقدام به خرید نمایند. برای شروع تبلیغات از طریق خدمات گوگل ادز، انتخاب کلمات کلیدی مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده که مشاوران شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ در این زمینه می‌توانند مشتریان را راهنمایی کنند تا با یک انتخاب مناسب، با پرداخت کمترین هزینه به بهترین نتیجه دست یابند.
در کنار موارد ذکر شده و صدها دلیل دیگر که می‌تواند داشتن یک وب‌سایت خوب و حرفه ای را الزامی قلمداد کند باید توجه داشت که منظور از وب‌سایت، سایتی منطبق با استانداردهای واقعی و جهانی است که شامل یک طراحی استاندارد، گرافیک مناسب، کدنویسی‌های صحیح همچنین محتوای مناسب باشد و بتواند به خوبی دیده و شناخته شود. قطعا صاحبان کسب‌وکار باید به کیفیت مطالب و تولید محتوای ایجاد شده نظارت لازم، کافی و مناسب داشته باشند و مطالب قبل از انتشار به صورت دقیق بررسی شوند. تصاویر استفاده شده در یک وب‌سایت باید دارای کیفیت مناسب باشد و مشتری را به خوبی به خود جذب کند.
در کنار همه این موارد باید سرعت لود سایت نیز مناسب باشد تا مشتری برای مشاهده صفحات مختلف نیاز به صرف زمان زیادی نداشته باشد و از بازدید از سایت شما خسته نشود.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورد؟ ۱۲ تاکتیک برای رشد اینستاگرام

طراحی سایت برای چه کسب و کارهایی مورد نیاز است؟

امروزه می توان گفت که تقریبا تمامی کسب و کارها این امکان را دارند که از وب سایت اختصاصی و همچنین فروشگاه مجازی استفاده نمایند. ما در اینجا به عنوان نمونه وب سایت های مختلفی که برای آن ها سایت طراحی شده است را نام می بریم، اما اگر کسب و کار شما جزو موارد زیر هم نبود، شاید با خلاقیت شما بشود فروشگاه مجازی آن را هم ایجاد نمود.

طراحی سایت فروش لوازم خودرو، طراحی سایت لوازم یدکی خودرو، طراحی سایت قطعات یدکی لوازم خانگی، طراحی سایت نمایشگاه فروش خودرو، طراحی سایت نجاری، طراحی سایت فروش سوپر مارکت، طراحی سایت شیرینی فروشی، طراحی سایت بنگاه معاملات املاک، طراحی سایت شرکت صادراتی، طراحی سایت زعفران فروشی، طراحی سایت لوازم منزل، طراحی سایت لوازم الکترونیکی، طراحی سایت فروشگاه مبلمان و سرویس چوب، طراحی سایت فروشگاه لوازم شوینده و بهداشتی، طراحی سایت فروشگاه لوازم صوتی و تصویری، طراحی سایت لباس فروشی، طراحی سایت آرایشگاه زنانه، طراحی سایت مزون زنانه، طراحی سایت خیاطی زنانه، طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی، طراحی سایت چاپ و بسته بندی، طراحی سایت فروشگاه کیف و کفش، طراحی سایت فروشگاه قصابی، طراحی سایت بقالی، طراحی سایت فروشگاه شال و روسری، طراحی سایت کتاب فروشی، طراحی سایت عینک فروشی، پزشک عمومی، طراحی سایت دانشگاهی، طراحی سایت پزشک متخصص، طراحی سایت کلینیک درمانی، طراحی سایت کلینیک پوست و مو، طراحی سایت آموزشگاه کنکور، طراحی سایت فروشگاه مواد غذایی، طراحی سایت رستوران و آشپزخانه، طراحی سایت فروشگاه خرازی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت لوازم التحریر، طراحی سایت شرکت خدمات ساختمانی، طراحی سایت همایش، طراحی سایت مذهبی، طراحی سایت هنری

طراحی سایت و بهینه سازی حرفه ای انواع سایت را در شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ تجربه کنید. آسابرندینگ یک شرکت تبلیغاتی در مشهد و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تخصصی تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

آسابرندینگ همچنین یک شرکت فعال سئو در مشهد است که می توانید از خدمات سئو و افزایش بازدید گوگل آسابرندینگ هم استفاده نمایید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: