معرفی بهترین دوره آموزش اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

تا حالا از کسی پرسیده اید معرفی دوره آموزش اینستاگرام داشته باشد؟ چرا وقت خود را در اینستاگرام به عنوان یک تجارت آموزشی صرف کنید؟ استفاده از اینستاگرام برای تعامل تجاری یک روند رو به رشد است، به طوری که در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون پروفایل تجاری در اینستاگرام در سراسر جهان وجود دارد و ۶۰٪ از مردم می گویند که محصولات جدیدی را در اینستاگرام کشف می کنند. این به سرعت تبدیل به مکانی برای کسب‌وکارها می‌شود تا صدای شرکت، برند و ارزش‌های خود را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و متفاوت در دیگر کانال‌های اجتماعی به نمایش بگذارند.

کسب و کارهای آموزشی که به طور سنتی به لینکدین ، فیس بوک و توییتر برای نسل پیشرو خود متکی بوده اند ، شروع به معرفی اینستاگرام در مجموعه اجتماعی خود کرده اند.

چرا از اینستاگرام برای کسب و کار آموزشی خود استفاده کنید؟

با پایگاه مشتری خود ارتباط واقعی برقرار کنید – نتیجه مطلوب هر پست رسانه اجتماعی، زمانی که به آن خلاصه می شود، ایجاد ارتباط با انسانی است که آن را می خواند. ایجاد یک رابطه و در نهایت فرصتی برای فروش محصول یا ایده شما. این در اصل چیزی است که اینستاگرام در مورد آن است. اتصال در سطح انسانی، به انسان های دیگر. با بیش از ۱ میلیارد کاربر در اینستاگرام ، این ۱ میلیارد انسانی است که شما پتانسیل تعامل و آموزش با آنها را دارید. 

از رقبای خود متمایز شوید – نشان دادن جنبه شخصی تر کسب و کار آموزشی شما می تواند حلقه مفقوده ای باشد که به یک استراتژی بازاریابی اجتماعی جامد در سال ۲۰۲۰ می رسد، زیرا دنبال کنندگان به طور فعال به دنبال پیام های معنی دار هستند، در بازاری که از هرزنامه های بازاریابی عمومی اشباع شده است! شاید به همین دلیل است که اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ از توییتر و لینکدین پیشی گرفته و دومین پلتفرم پرکاربرد رسانه های اجتماعی است و اکنون ۶۶ درصد از بازاریابان از اینستاگرام استفاده می کنند. 

کسب و کار خود را رشد دهید  – اگر با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید و از رقبای خود متمایز هستید، تنها مسیری که می خواهید بالا بروید! اینستاگرام همچنین دارای ویژگی‌های زیادی برای کمک به جابجایی فالوورها در خط لوله فروش شما است، مانند CTA استوری و برچسب‌گذاری محصول.

پس برای چی منتظری؟ در اینجا ۹ نکته برتر ما برای استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای کسب و کار آموزشی شما آورده شده است. 

معرفی دوره آموزش اینستاگرام

۹ نکته برای استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار آموزشی


برای آموزش متخصصانی که آماده برداشتن مراحل بعدی ادغام اینستاگرام در استراتژی بازاریابی شرکت خود هستند ، در اینجا چند نکته برای به حداکثر رساندن حساب اینستاگرام شما آورده شده است.

۱٫ آن را با کانال های دیگر خود متفاوت کنید

اینستاگرام کاملاً متفاوت از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین است. این فرصتی است تا جنبه انسانی کسب و کار خود را به مردم نشان دهید، بنابراین پست های خود را متفاوت از سایر پلتفرم های خود قرار دهید. از آنجایی که اینستاگرام تماماً جنبه بصری دارد، آن را خیلی پرمخاطب نسازید – همانطور که می گویند “یک تصویر هزاران کلمه را بیان می کند”.

نکته برتر: اینستاگرام فقط برای بازاریابی محصولات و خدمات شما نیست، بلکه با نشان دادن فرهنگ شما و اینکه واقعاً کار کردن برای سازمان شما چگونه است، ابزاری عالی برای استخدام است!

۲٫ آن را شخصی کنید

به یاد داشته باشید که اینستاگرام تماماً برای برقراری ارتباط با مردم است و بهترین راه برای انجام این کار این است که به آنها نشان دهید که شما نیز مردمی هستید، بنابراین از مشتریان و کارمندان خود حمایت کنید. ما عاشق این مثال از @fileeds هستیم که دانش‌آموزان خوشحال خود را به نمایش می‌گذارند!

راه دیگر برای انجام این کار نشان دادن آنچه در پشت صحنه می گذرد است. روزهای خارج از تیم؛ poultectraining از مردم می خواهند با افراد مرتبط دیگر کار کنند، نه شرکت های سرد. تیم خود را تشویق کنید تا عکس ها را از طریق هشتگ به اشتراک بگذارند، این یک راه عالی برای تولید محتوای بی پایان است. این مثال حساب کاربری از  @poultectraining  بینشی از روز و رویدادهای سازمان را ارائه می دهد!

نکته برتر: از استفاده از ایموجی ها در پست های خود نترسید! ایموجی ها روشی واقعا عالی برای نشان دادن شخصیت برند شما و انتقال پیام شما هستند. 

۳٫ تعامل را تشویق کنید

از نمایندگان خود و شرکت کنندگان در رویداد بخواهید که شما را در تصاویر روز تمرین خود تگ کنند تا بتوانید آنها را مجدداً در صفحه خود ثبت کنید. ReGrammer  یک برنامه مفید و رایگان برای به اشتراک گذاری عکس های اینستاگرام از حساب های دیگران است. شروع مکالمه پیرامون تصاویر به اشتراک گذاشته شده؛ در مورد اینکه روز آنها چگونه گذشت یا چیزهای دیگری را که می‌توانید بنویسید و غیره سوال بپرسید… تعامل تشویقی به دنبال‌کنندگان شما نشان می‌دهد که شما پاسخگو هستید و احتمال اینکه دیگران پست شما را ببینند بیشتر می‌کند.

نکته برتر: یادگیرندگان و مربیان خود را در هر پستی که شامل آنها می شود تگ کنید تا تعامل را تشویق کنید! 

۴٫ هشتگ، هشتگ، هشتگ!

هنگام استفاده از هشتگ در اینستاگرام، نیازی به رزرو نیست. مردم هشتگ ها را دنبال می کنند، بنابراین هر چه از هشتگ های بیشتری استفاده کنید، دید بیشتری ایجاد می کنید. روش استاندارد این است که گروه بندی هشتگ های خود را به پایین فشار دهید. بنابراین، در بالا تیکه یا نظر بدهید (چند ایموجی برای جلب توجه آن)، سپس از نقاط یا خطوط برای ایجاد چند ردیف فضا قبل از افزودن هشتگ خود استفاده کنید. روش خوب دیگر این است که همیشه به دنبال واضح ترین هشتگ ها نباشید – هدف گسترش شبکه است، بنابراین برای اندازه گیری خوب، چند هشتگ مبهم (اما مرتبط) وارد کنید.

در اینجا یک مثال توسط @crisis_uk آورده شده است که به ما نشان می دهد چگونه از هشتگ ها استفاده کنیم! 

نکته برتر: علاوه بر استفاده از هشتگ‌ها برای افزایش قابلیت شناسایی، موقعیت مکانی خود را اضافه کنید و حساب‌های مربوطه را تگ کنید که به نشان دادن پست شما برای کاربران آن مناطق و با علایق مشابه کمک می‌کند.

بیشتر بدانید: معایب اکانت تجاری اینستاگرام

۵٫ ویدئو کار می کند! 

پست های ویدیویی بالاترین نرخ تعامل کلی را در اینستاگرام دارند. (38 درصد بالاتر از پست های تصویری) . و گزارش شده است “۶۳٪ از بازاریابان از محتوای ویدئویی در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنند.” بنابراین، اگر بتوانید ویدیوهای کوتاه (یا حتی ویدیوهای زنده) را در فید خود قرار دهید، ابزاری عالی برای جلب توجه و فالوورها است. بومرنگ یک راه سرگرم کننده برای ایجاد ویدیوهای حلقه فوری مستقیماً از برنامه اینستاگرام شما است.  

برای کسب و کارهای آموزشی که در آنها سمینارها، کارگاه‌ها و جلسات حضوری در این دوره یکسان هستند، مطالب زیادی در اختیار دارید تا محتوای ویدیویی جذابی را ارائه دهید تا به شما در ترویج دوره‌های آینده کمک کند. 

نکته برتر: ویدیوهای شما نیازی به تولید در سطح جهانی ندارند! کاربران دوست دارند زندگی واقعی را ببینند، بنابراین هر چیزی که در تلفن هوشمند شما شلیک می شود، برنده است. 

۶٫ مسابقات را اجرا کنید 

یکی دیگر از راه‌های عالی برای تشویق فالورهای خود، اجرای مسابقات است. این تکنیک کاربران را تشویق می‌کند که پست‌های شما را لایک کنند، دنبال کنند و روی آن‌ها نظر بدهند تا دسترسی شما به یک شبکه گسترده‌تر افزایش یابد. حتی می‌توانید مکانی را در یک دوره به عنوان جایزه خود در نظر بگیرید تا به برنده مزه نتایجی را که ارائه می‌دهید بچشید که به نوبه خود می‌تواند منجر به رزرو مجدد شود . 

نکته برتر: با استفاده از هشتگ هایی مانند: 

#Instacompetition 

#instagiveaway

#اینستاوین

#Instawinners

#اینستاخوشبختی

۷٫  رویدادها را تبلیغ کنید و تبلیغات را ارائه دهید

از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، تبلیغ رویدادها و تبلیغات یک رویا است. داده های اینستاگرام نشان می دهد که ۷۲ درصد از مشتریان بر این باورند که دیدن تصاویر یک محصول در اینستاگرام شانس خرید آن را افزایش می دهد.  فقط مراقب باشید که پست های تبلیغاتی را در کنار سایر محتوای عالی خود اضافه کنید تا فالوورهایتان شما را خاموش و فالو نکنند. 

این مثال از @cityacademyuk دارای یک طرح رنگی چشم نواز است، کلمات کلیدی را برجسته کرده است و دستورالعمل های واضحی در مورد نحوه اعمال تخفیف ارائه می دهد. 

نکته برتر: اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد مستقیماً از ویدیوها پیوندهایی را به صفحه مورد نظر خود اضافه کنید تا بتوانید دنبال کنندگان را مستقیماً به صفحه رزرو دوره خود هدایت کنید. 

۸٫ همیشه ارزش اضافه کنید 

حتی اگر اینستاگرام نشان دهد کسب و کار شما چیست، اما کلیدی است که فقط آن را در مورد شما ایجاد نمی کند! با افزودن محتوای مفید و بینش های آموزنده، شما همچنان به ارائه ارزش به دنبال کنندگان خود ادامه می دهید و تمام تعاملات مهم را تشویق می کنید. 

این مثال از @yogateacherscollege مزه‌کننده‌ای را از دوره‌ای که آنها ارائه می‌دهند به اشتراک می‌گذارد.

۹٫ مانند این حساب های کاربری نباشید!

حساب‌های زیادی در اینستاگرام وجود دارد که عمداً افراد یا مشاغل را دنبال می‌کنند تا زمانی که دوباره فالو شوند. سپس آنفالو می کنند. این یک راه اب زیرکانه برای ایجاد تعداد “فالوور” شما و در عین حال پایین نگه داشتن تعداد “دنبال کننده” شما است (حتی برنامه هایی برای آن وجود دارد). همه اینها کاملاً قانونی است، اما خیلی خوب فکر نشده است. شما باید هدف خود را افزایش دهید که یک فالوور سالم و ارگانیک داشته باشید که به شما مربوط باشد و از رقابت برای تعداد فالوور خودداری کنید. ۱۰۰ فالوور مناسب بهتر از ۱۰۰۰ فالوور بی علاقه و غیر وابسته هستند.

ابزارهای جدید کسب و کار در اینستاگرام

در سال ۲۰۱۶، اینستاگرام اعلام کرد که از الگوریتمی استفاده خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که افراد مرتبط‌ترین پست‌ها را برای خود می‌بینند. این بدان معناست که مهم نیست که چند نفر یا هشتگ را دنبال می کنید، اینستاگرام مطمئن خواهد شد که آنهایی را که فکر می کند بیشتر دوست دارید ببینید. علیرغم ترس اولیه برخی از بازاریابان مبنی بر اینکه این امر می تواند کل نظرات آنها را محدود کند. این در واقع پتانسیل ایجاد یک مجموعه بسیار مرتبط از فالوورها و سرنخ ها را برای مشاغل B2B و خاص دارد، زیرا تعداد حساب های تجاری در اینستاگرام سال به سال به طور پیوسته افزایش می یابد.

چه چیز دیگری برای مشاغل در اینستاگرام جدید است؟

هشتگ ها و لینک های پروفایل

اینستاگرام امسال قابلیت های # و @ را در بخش بیو معرفی کرد . این بدان معناست که علاوه بر داشتن لینک به وب سایت خود، می توانید افراد را به پروفایل های دیگر یا صفحات هشتگ هدایت کنید. استفاده از هشتگ منحصر به فرد خود یک راه عالی برای شروع مکالمه و به اشتراک گذاری تصاویر با افراد و مشاغل دیگر است. @LimitlessLearningTT از هشتگ #LearnforALifetime استفاده کرده است، جایی که می تواند سایر مشاغل همسو و مشتریان بالقوه آینده را دنبال کرده و با آنها ارتباط برقرار کند. تشویق مشتریان و کارمندان به استفاده از هشتگ شما می‌تواند به برند شما فراتر از صفحه شما دسترسی پیدا کند.

زمان بندی پست ها

بله، بالاخره می توانید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید! اینستاگرام قابلیت‌های زمان‌بندی پست را برای صفحات تجاری (فقط) باز کرده است. این یک پیروزی آشکار برای هر شرکت آموزشی است که یک کمپین اجتماعی را اجرا می کند.

استوری های اینستاگرام

استوری اینستاگرام اکنون توسط ۴۰۰ میلیون کاربر هر روز استفاده می شود. مانند اسنپ چت، استوری های اینستاگرام فقط ۲۴ ساعت دوام می آورند و برای همیشه ناپدید می شوند. شما همچنین می توانید – و اکنون این نکته واقعاً خوب است – همچنین می توانید پیوندهایی به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید، به این معنی که این ابزار عالی برای “تماس برای اقدام” برای رویداد آموزشی یا سمینار شما است. نه تنها ماهیت محدود یک Insta-story احساس فوریت را ایجاد می‌کند، بلکه اکنون می‌توانید سرنخ‌های خود را دقیقاً به جایی که می‌خواهید با دکمه «بیشتر ببینید» هدایت کنید.

همچنین می‌توانید داستان‌ها را بر اساس دسته‌بندی به صفحه نمایه خود پین کنید، به این معنی که دسترسی شما به محتوا حتی بیشتر از همیشه است. این مثال توسط @northcoders محتوای فارغ‌التحصیلی (یادگیرندگان خوشحال)، جامعه (نمایش ارزش‌های سازمان)، NC Life (ابزاری عالی برای استخدام) و پروژه‌ها (برای نمایش کارشان به مشتریان بالقوه) را نشان می‌دهد. 

استفاده از اینستاگرام برای رشد کسب و کار آموزشی و ترویج رویدادها 

اینستاگرام دیگر فقط برای برندهای بزرگ نیست. در سال ۲۰۲۰، شرکت های آموزشی فرصت های مشابهی برای پیوستن به شبکه و دستیابی به مخاطبان بیشتری دارند. در واقع، اینستاگرام به سرعت در حال تبدیل شدن به یک رهبر در ارتباطات تجاری معنادار است. بنابراین، امسال چگونه اینستاگرام را در استراتژی اجتماعی خود قرار می دهید؟

راهنمای بازاریابی محتوای ما را دانلود کنید که به‌طور خاص برای آموزش کسب‌وکارها ساخته شده است تا بفهمید اینستاگرام چگونه می‌تواند با استراتژی بازاریابی کلی شما مطابقت داشته باشد.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل گوناگون است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش اینستاگرام نموده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.

منبع: accessplanit

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: