معایب اکانت تجاری اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

آیا می دانید معایب اکانت تجاری اینستاگرام چیست؟ بیش از ۲۰۰ میلیون حساب تجاری در اینستاگرام وجود دارد. تغییر نوع حساب خود به Business به کاربران اینستاگرام امکان دسترسی به طیف گسترده ای از ویژگی ها و ابزارهایی را می دهد که برای کاربران شخصی در دسترس نیستند. 

سوالی که بسیاری از کاربران اینستاگرام می پرسند این است که آیا باید اکانت اینستاگرام خود را نیز از شخصی به تجاری تغییر دهم؟ ‘. آیا جنبه های منفی برای آن وجود دارد؟ 

آیا میدانستید؟

کاربران حساب تجاری می توانند پست های اینستاگرام خود را با Hopper HQ برنامه ریزی کنند

در این مقاله، همه چیزهایی را که باید بدانید، از جمله مضرات پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. 

اکانت تجاری اینستاگرام چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام برای مشاغلی است که محصولات یا خدمات خود را از طریق اینستاگرام بازاریابی کنند. این به کاربران امکان دسترسی به تعدادی ویژگی را می دهد که کاربران حساب شخصی ندارند. 

به عنوان مثال، با یک حساب تجاری، می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را تقویت کنید، به استوری‌های اینستاگرام پیوند اضافه کنید، دکمه‌های Action را به پروفایل‌های خود اضافه کنید، به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید و غیره.

به طور خلاصه، یک اکانت تجاری اینستاگرام لایه‌ای از «حق بیمه» را به حساب شخصی معمولی شما اضافه می‌کند. 

و خوبی اینجا این است که دریافت اکانت بیزینس اینستاگرام رایگان است و برای دریافت این ویژگی ها لزوماً نیازی به راه اندازی کسب و کار ندارید. ادامه مطلب 

آیا اکانت تجاری اینستاگرام مانند یک حساب کاربری حرفه ای است؟

در ابتدا، اینستاگرام دارای دو نوع حساب کاربری اصلی است: شخصی و حرفه ای.

اگر شما فردی هستید که نیاز به تبلیغ در اینستاگرام دارید یا به یکی از این ویژگی های ذکر شده در بالا دسترسی دارید، باید از حساب شخصی به حساب حرفه ای تغییر دهید.

اکنون دو نوع حساب حرفه ای وجود دارد: حساب های تجاری اینستاگرام و حساب های Creator. 

در حالی که همپوشانی های زیادی با آنچه این دو حساب حرفه ای ارائه می دهند وجود دارد، تفاوت اساسی در این است – یک حساب تجاری برای مشاغلی است که می خواهند برند خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند، در حالی که حساب Creator در درجه اول برای هنرمندان، موسیقی دانان است. و سایر افرادی که می خواهند برند شخصی خود را تبلیغ کنند.

مزایا و معایب یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام چیست؟

همانطور که قبلاً در این مقاله اشاره کردیم، اکانت های تجاری اینستاگرام رایگان هستند و مزایای زیادی را به کاربر ارائه می دهند. 

بیایید نگاهی به دلایلی که حساب‌های تجاری اینستاگرام را جذاب می‌کنند و همچنین مضرات داشتن آن را بررسی کنیم. 

مزایای اکانت های تجاری اینستاگرام

زمان بندی پست های اینستاگرام

تغییر نمایه اینستاگرام خود به Business به شما امکان می دهد “پیوندهای کشیدن به بالا” را به استوری های خود اضافه کنید، پست های خود را تقویت کنید، پست های قابل خرید ایجاد کنید و غیره. مهمتر از همه، با یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام، می توانید پست های خود را از قبل با برنامه ای مانند Hopper برنامه ریزی کنید. مقر.

زمان بندی پست های اینستاگرام

بهترین ۱ دقیقه ای که تا کنون سپری شده است. امروز Hopper HQ را امتحان کنید

دسترسی به داشبورد حرفه ای

به عنوان یک کسب و کار، می خواهید بدانید که پست های شما چگونه کار می کنند. داشبورد حرفه ای به شما بینشی کامل از معیارهایی مانند تعداد حساب های به دست آمده با محتوای شما، تعداد تعاملاتی که پست های شما دریافت کرده است و همچنین سایر اطلاعات بینش مرتبط با تعامل برای پست ها، ویدیوها، IGTV، تبلیغات و داستان های شما می دهد. 

پیوند دادن مجوزها با صفحه فیس بوک

به عنوان یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام، باید پروفایل اینستاگرام خود را با صفحه فیس بوک خود پیوند دهید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، اکنون به همه ادمین‌ها و ویراستاران صفحه فیس‌بوک شرکت شما به‌طور خودکار اجازه داده می‌شود تا حساب کاربری اینستاگرام شما را نیز مدیریت کنند. هنگامی که یک تیم رسانه اجتماعی برای مدیریت حساب های مختلف دارید، بسیار مفید است.

از جمله اطلاعات تماس

اینستاگرام به کاربران اکانت تجاری این امکان را می دهد که دکمه تماس را به پروفایل خود اضافه کنند. در اینجا می توانید آدرس ایمیل، شماره تلفن یا مسیرهای خود را به فروشگاه خود اضافه کنید. 

یک برچسب دسته اضافه کنید

اکانت های کسب و کار اینستاگرام نیز این قابلیت را دارند که برچسب دسته بندی را به حساب خود اضافه کنند. این در اصل همان دسته ای است که شما به صفحه فیس بوک خود اضافه می کنید.

در حالی که اگر بخواهید ممکن است آن را پنهان کنید، یک مزیت بزرگ با برچسب دسته این است که به کشف کمک می کند. به طور بالقوه می توان به کاربران اینستاگرام اشاره کرد که بسیاری از مشاغل دیگر را در دسته بندی شما دنبال می کنند.

دسترسی به صندوق ورودی ثانویه

اینستاگرام تبدیل به کانال اصلی بازاریابی برای بسیاری از بوتیک ها و مشاغل کوچک شده است. این همچنین به معنای تعداد زیادی پیام بین تیم شما و خریداران بالقوه است. یک صندوق ورودی ثانویه – با برگه های اصلی و عمومی می تواند به شما کمک کند مکالمه خود را بهتر سازماندهی کنید و در نتیجه شلوغی را به حداقل برسانید.

مرتب سازی درخواست ها

این یکی از جالب‌ترین نکات مثبت داشتن یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام است. شما می‌توانید درخواست‌های فالو را بر اساس زمان یا بر اساس محبوبیت حساب مرتب کنید. اگر می خواهید اینفلوئنسرها و میکرو اینفلوئنسرها را از داخل شبکه خود شناسایی کنید ، این کار مفید است.

بیشتر بدانید: ۷ نکته مفید در مورد استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید

زمان‌بندی اینستا Hopper HQ برای شما شگفت‌انگیز است

همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود به نظر برسد که همه ما باید از یک حساب شخصی به یک حساب تجاری تغییر وضعیت دهیم. آیا اصلاً معایبی وجود دارد؟ 

مطمئنا، در اینجا چند مورد وجود دارد.

معایب اکانت تجاری اینستاگرام

نمی توان حساب را روی خصوصی تنظیم کرد

برخلاف اکانت های اینستاگرام Personal و Creator، یک حساب تجاری را نمی توان روی Private تنظیم کرد. اگر شما فردی هستید که می‌خواهید حساب خود را صرفاً به دلیل کنجکاوی در مورد ویژگی‌ها به Business تغییر دهید، لطفاً بدانید که حساب شما اکنون عمومی است. 

اشتراک گذاری محدود فیس بوک

به عنوان یک قاعده، حساب های تجاری اینستاگرام باید به یک صفحه فیس بوک متصل شوند. وقتی این کار را انجام می‌دهید، هر پستی که در اینستاگرام منتشر می‌کنید فقط می‌تواند از طریق این صفحه متصل در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شود. 

اگر صفحه دیگری در فیس بوک دارید که محتوای شما باید در آن به اشتراک گذاشته شود، تنها راه برای انجام این کار این است که حساب اینستاگرام خود را از Business به یک حساب شخصی برگردانید و حساب حرفه ای خود را دوباره با این صفحه دیگر فیس بوک راه اندازی کنید.

مجوزهای مشترک

قبلاً در مزایا به این موضوع اشاره کردیم – همه کاربرانی که به آنها اجازه دسترسی به صفحه فیس بوک شما به عنوان ویرایشگر یا ناظر داده شده است، به حساب تجاری اینستاگرام شما نیز دسترسی خواهند داشت. 

در حالی که این بیشتر یک مزیت است، اما اگر دلایل خاصی وجود داشته باشد که نمی خواهید این مورد وجود داشته باشد، می تواند یک نقطه ضعف نیز باشد.

پایه فالوور برای ویژگی ها

قبلاً اشاره کردیم که حساب‌های تجاری اینستاگرام می‌توانند لینک‌های سوایپ را در استوری اینستاگرام خود تنظیم کنند. با این حال، آنچه باید بدانید این است که ویژگی هایی مانند این فقط برای حساب های تجاری بزرگ با بیش از ۱۰۰۰۰ کاربر در دسترس است. اگر یک کسب و کار کوچک با تعداد دنبال کنندگان محدود هستید، ممکن است نتوانید به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنید.

دید کمتر

مدت‌هاست که بین بازاریاب‌های اینستاگرام بحث‌هایی درباره احتمال کمتر دیده شدن حساب‌های تجاری وجود دارد. در ابتدا، این منطقی است – اینستاگرام صرفاً از حساب‌های تجاری درآمد کسب می‌کند، و بنابراین پایین نگه داشتن دسترسی ارگانیک آن‌ها می‌تواند تعداد بیشتری از این حساب‌ها را برای خرج کردن پول در فهرست‌های تبلیغاتی تشویق کند. 

اما این ادعا توسط اینستاگرام تکذیب شده است و من شخصاً فکر نمی‌کنم اینطور باشد. با این حال، این بحثی است که فقط از بین نمی رود. و شما حق دارید اگر دیدید کمتر و به حساب تجاری خود دست پیدا کردید، احساس ناامیدی کنید.

نیاز به ارسال مداوم

تبلیغات اینستاگرام ممکن است گران باشد. و اگر دید کمتری دارید، پس تنها راه برای افزایش دسترسی ارگانیک خود پست کردن محتوای جدید به صورت مداوم است. برای یک فروشگاه تک نفره، این می تواند به معنای کار زیادی باشد. 

در اینستاگرام ثابت قدم باشید

از تقویم محتوایی Hopper HQ و زمان‌بندی پست‌ها استفاده کنید

مزایا بیشتر از معایب است

همه گفته‌ها و انجام‌ها، یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که اجرای کمپین بازاریابی اینستاگرام را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل می‌کند. اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و به اینستاگرام به‌عنوان پلتفرمی برای دستیابی به مشتریان نگاه می‌کنید، دلیلی وجود ندارد که به یک حساب تجاری تغییر ندهید و از تمام ویژگی‌های مختلفی که این نمایه ارائه می‌کند استفاده نکنید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال در مورد اینستاگرام برای هر کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

منبع: hopperhq

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: