۲۸ راهکار به دست آوردن مشتریان وفادار آرایشگاه

راهکار به دست آوردن مشتریان وفادار آرایشگاه

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

راهکار به دست آوردن مشتریان وفادار آرایشگاه تان چیست؟ چه کارهایی باید انجام داد؟ موفق‌ترین آرایشگاه‌ها می‌دانند که شما باید همه مشتریان خود را به دست آورید، چه برای اولین بار و چه برای بار دهم. اگر به همان ترفندهای بازاریابی اتکا می کنید که ۱۰ سال پیش انجام دادید، وقت آن است که همه چیز را تغییر دهید! هم صنعت و هم فناوری در حال تغییر هستند، و این به شما بستگی دارد که با آنها همگام باشید تا عقب نمانید. برای کمک به درخشش آرایشگاه شما، ما ۲۹ استراتژی اثبات شده را بیان می کنیم که هر کدام به پنج دسته تقسیم می شوند: داخلی، کارکنان، رسانه های اجتماعی، وب سایت و تبلیغات آنلاین. آماده اید که سالن شما یک برشی بالاتر از بقیه باشد؟

راهکار به دست آوردن مشتریان وفادار آرایشگاه

برای اکثر مردم، کوتاه کردن مو فقط یک کار برای بررسی لیست کارهایشان نیست. این یک تجربه است یک مدل موی عالی می تواند روز کسی را بسازد. لذت بردن از تجربه سالن تا حد امکان می تواند باعث شود که شخصی احساس خوبی نسبت به مدل موی خود و سالن شما داشته باشد. اگر نگران هستید که تجربه سالن داخلی شما ممکن است کمی ضعیف باشد، در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید کمی ذوق و سلیقه به آن اضافه کنید:

۱٫ چیزهای کوچکی که تفاوت بزرگی ایجاد می کنند:

برای اکثر مردم، کوتاه کردن مو یا قرار ملاقات ناخن فقط یک وظیفه برای بررسی لیست کارهایشان نیست. این یک تجربه است، و یک مدل مو، مانیکور یا صورت عالی می تواند روز کسی را بسازد. توجه بیشتر به جزئیات جزئی می تواند باعث شود که شخصی احساس خوبی نسبت به تجربه و خدمات شما داشته باشد. به مشتریان خود چای یا قهوه بدهید، فضای انتظار خود را راحت تر کنید و خدمات اضافی مانند ماسک مو، درمان دست و ماساژ ارائه دهید. می‌توانید اینها را افزایش دهید، یا هر چند وقت یکبار خدمات جایزه ارائه دهید، مانند آرایش رایگان همراه با کوتاه کردن مو برای افزودن یک رنگ نهایی به ظاهر جدید مشتری!

۲٫ نمونه محصولات را پیشنهاد دهید:

مشتریانی که برای کوتاه کردن موی گران قیمت می پردازند ممکن است همیشه بودجه لازم برای خرید پوماد، شامپو، نرم کننده و ماسک مو را نداشته باشند. ارائه نمونه‌های رایگان به آن‌ها اجازه می‌دهد آن را امتحان کنند و از آن‌ها دعوت می‌کند تا بعداً برای خرید نسخه کامل بازگردند. اگر نگران استفاده مشتریان از نمونه‌های رایگان به جای خرید محصولات با اندازه کامل هستید، به خاطر داشته باشید که افرادی که درآمد قابل تصرفی برای خرید نسخه کامل دارند، بعداً از خرید آن چشم پوشی نمی‌کنند. افرادی که این کار را نمی کنند از نمونه به عنوان یک مزیت اضافی که سالن های دیگر ارائه نمی دهند قدردانی می کنند.

۳٫ رویدادهای تبلیغاتی داشته باشید:

اگر می خواهید هر چند وقت یکبار سرگرمی را تقویت کنید، چرا یک رویداد تبلیغاتی را میزبانی نکنید ؟ ارائه یک کلاس آموزشی در مورد یک تکنیک یا محصول رنگ به شما کمک می کند تا فروش محصول را افزایش دهید. تبلیغات با مضمون تعطیلات ایده خوبی است و ممکن است افراد را به این ایده که موهایشان را برای تعطیلات آرایش کنند علاقه مند کند. به عنوان مثال، میزبانی یک رویداد با مضمون جدید در نزدیکی کریسمس ممکن است به برخی از مشتریان کمک کند تا متوجه شوند که می‌خواهند موهایشان را برای آن مهمانی شیک اداری که در راه است انجام دهند!

۴٫ ارائه خدمات آرایشی جایزه:

پس از یک مدل موی جدید، مشتری شما (امیدوارم) احساسی مانند یک میلیون دلار را ترک کند. آیا می خواهید به آنها احساس یک میلیاردی بدهید؟ هر چند وقت یکبار خدمات آرایش پاداش را ارائه دهید! حتی اگر بعد از اینکه موهایشان را درست کردند، به جای شیک نروند، آرایش کردن به آنها کمک می‌کند بعد از کوتاه کردن مو، احساس یک فرد کاملاً جدید را داشته باشند. اگر آرایش می‌فروشید، می‌تواند فروش محصولات آرایشی را نیز تشویق کند و مشتریان را وادار کند که برای هر خدمات آرایش حرفه‌ای که ارائه می‌دهید، فکر کنند.

۵٫ فروش محصول خود را تقویت کنید:

اگر به نظر می رسد که برخی از محصولات شما فقط روی قفسه می نشینند در حالی که برخی دیگر از آنها خارج می شوند، وقت آن است که مراقب نحوه حرکت آنها باشید! با ردیابی خریدهای مشتری، می‌توانید این حس را پیدا کنید که چه کسی آنها را می‌خرد – چه خدماتی منجر به خرید چه محصولی می‌شود؟ آیا یک آرایشگر خاص محصولات بیشتری می فروشد؟ یا اینکه برخی از محصولات فقط محبوبیت کمتری نسبت به سایرین دارند؟ با پیگیری این داده‌ها، می‌توانید تشخیص دهید که آیا باید استراتژی بازاریابی خود را تغییر دهید یا نه یا وقت آن رسیده است که برخی از محصولات خود را با مارک‌های مختلف جایگزین کنید.

۶٫ تقویم خود را مرتب نگه دارید:

زمان‌بندی سالن می‌تواند زمانی پیچیده باشد که قرار ملاقات‌های مشتری و شیفت‌های کارمند را به چالش بکشید. اگر سازماندهی نشده باشید، ممکن است ناخواسته مشتریان را در انتظار قرار ملاقات بگذارید، و کارکنان خود را بیکار یا بیش از حد برنامه ریزی کرده اند – دستوری برای روحیه پایین. استفاده از ابزار زمان‌بندی آنلاین مانند vcita با همگام‌سازی تقویم کاری خود با ابزار زمان‌بندی و یادآوری زمان‌های قرار ملاقات مشتریان از طریق پیامک، به کاهش لغو و خطاهای زمان‌بندی کمک می‌کند. شما همچنین می توانید عملکردهای خصوصی را برنامه ریزی کنید، بنابراین می توانید از vcita هم برای جلسات کارکنان و هم برای قرار ملاقات مشتری استفاده کنید. بسیاری از مدیران نمی دانند که چگونه به درستی برنامه ریزی کنند، و انجام صحیح آن به شما کمک می کند تا به عنوان یک کارفرمای عالی برجسته شوید.

۷٫ استخدام برای مجموعه های مختلف مهارت:

دفعه بعد که استخدام می‌کنید، به دنبال فردی باشید که تخصص‌هایی را داشته باشد که ممکن است سایر کارکنان قبلاً آن را نداشته باشند. برای مثال، اگر آرایشگری دارید که علاقه خاصی به مدل‌های کوتاه پیکسی دارد و آرایشگر دیگری که در زمینه موهای مردانه تخصص دارد، شاید به دنبال فردی متخصص در رنگ باشید تا همه چیز را با هم ترکیب کند. نه تنها به آنها کمک می کند تا از یکدیگر یاد بگیرند، بلکه می توانید به مشتریانی که به دنبال چیزی خاص هستند بگویید که می توانید آنها را با شخصی که در آن نوع برش یا رنگ تخصص دارد رزرو کنید.

۸٫ ایجاد یک محیط آرام و خلاق

هنگامی که اصول اولیه را به درستی دریافت کردید – مطمئن شوید که استایلیست ها دستمزد منصفانه می گیرند، زمان کافی بین قرار ملاقات ها اختصاص می دهند، یک اتاق استراحت راحت داشته باشید – در مورد امتیازات کمی اضافی نیز برای ارائه به کارکنان خود فکر کنید. بهترین آرایشگاه ها به سمت بهترین کارفرمایان جذب می شوند، پس مطمئن شوید که شما هستید. برخی از مزایایی که می توانید ارائه دهید عبارتند از: آموزش توسعه حرفه ای، تخفیف کارکنان در محصولات مو، یا مشوق ها و پاداش برای کار برجسته. حتی چیزهای کوچک، مانند پذیرایی های رایگان گهگاهی در اتاق استراحت، به کارکنان خود کمک می کند که به راحتی آنها اهمیت دهید. داشتن کارکنان شاد به سالن شما فضایی دوستانه می دهد و به نوبه خود به مشتریان شما کمک می کند احساس کنند که در خانه هستند!

۹٫ از کارکنان ایده ها و بازخوردشان را بخواهید

یکی از راه‌های آسان برای کمک به کارکنان خود این است که به طور مرتب ایده‌ها و بازخورد آنها را بپرسید. هنگامی که ایده های بازاریابی جدید را امتحان می کنید، فراموش نکنید که یک تیم خلاق در اختیار دارید! از تخصص محصول گرفته تا مهارت‌های رسانه‌های اجتماعی، آرایشگران شما ممکن است دانش صنعتی داشته باشند که شما ندارید. آنها همچنین بهترین منبع شما برای اطمینان از شاد بودن محل کار شما هستند، و در حد منطقی، اجرای بازخورد آنها در مورد مواردی مانند برنامه ریزی، ابزارها، محصولات و فضای کاری می تواند به شما کمک کند کارکنان راضی و مشتریان راضی نگه دارید.

۱۰٫ یک جلسه ماهانه (سرگرم کننده) داشته باشید:

می توانید از جلسه ماهانه خود برای تجلیل از کارکنانی که در ماه گذشته کار بسیار خوبی انجام داده اند، استفاده کنید یا ایده هایی در مورد محصولات و خدمات ارائه دهید. شاید بتوانید هر ماه یک فرد متفاوت از تیم خود را برای رهبری یک کارگاه انتخاب کنید، یا با هم برای رسیدن به اهدافی برای سالن همکاری کنید تا همه احساس کنند روی آنها سرمایه گذاری بیشتری می کنند. آنچه مهم است این است که چیزی سرگرم کننده و فراگیر است. ملاقاتی که بیش از حد رسمی باشد احتمالاً برای افراد خلاق خیلی خفه کننده و غیر جذاب خواهد بود. ایجاد رابطه بین کارکنان باید هدف اصلی شما باشد، زیرا کارکنانی که به خوبی با یکدیگر کار می کنند به احتمال زیاد خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهند.

 11. آلبومی از کوتاهی موی کارکنان موفق بسازید:

اگر می‌خواهید به کارکنان انگیزه دهید و به مشتریان خود در این فرآیند کمک کنید، یک راه عالی برای انجام این کار این است که از مدل‌های موی موفق عکس بگیرید (البته با اجازه مشتریان خود) و آنها را در آلبومی جمع‌آوری کنید تا مشتریان در حین مشاهده آن‌ها را ببینند. آنها منتظر هستند به این ترتیب، مشتری می‌تواند به جای محدود شدن به مجلات مد، پیشنهادات شما را مرور کند و به شما یادآوری می‌شود که با گنجاندن آن در کتاب، وقتی کار بزرگی انجام داده‌اند، بازخورد مثبت بدهید.

استراتژی های رسانه های اجتماعی

داشتن یک حساب کاربری در رسانه های اجتماعی هنجار جدیدی برای اکثر مشاغل است، بنابراین اگر سالن شما از قبل در فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر نیست، وقت آن است که یک حساب کاربری ایجاد کنید! اگر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی دارید، با پست‌های منظم از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید تا به مشتریان خود یادآوری کنید که در آنجا هستید.

۱۲٫ دهان به دهان:

علاوه بر روش‌های آفلاین برای اطلاع رسانی، رسانه‌های اجتماعی مکانی عالی برای شروع زمانی است که به دنبال مشتریان جدید هستید—علاوه بر تبلیغات در صفحه فیس بوک خود، می‌توانید برای تبلیغات فیسبوکی که بر اساس جمعیت شما بازاریابی می‌شوند، هزینه کنید. یا به گروه‌های فیس‌بوک جایی که مشتریان شما ممکن است باشند بپیوندید . از خلاقیت نترسید! همچنین می توانید در فیدهای اینستاگرام استایلیست های مورد علاقه خود یا در وبلاگ های صنعتی نظر دهید. پلتفرم های دیگر را نیز فراموش نکنید: توییتر، پینترست، تامبلر، اسنپ چت، تیک تاک و یوتیوب راه های عالی برای شناخته شدن خود هستند.

۱۳٫ بهترین برش های خود را در رسانه های اجتماعی به نمایش بگذارید:

وقتی یکی از استایلیست‌های شما کار خیره‌کننده‌ای انجام می‌دهد، مطمئن شوید که فالوورهای شما آن را می‌بینند! سعی کنید طیف وسیعی از خدمات را برای ویژگی‌ها در نظر بگیرید تا افرادی که به فید اینستاگرام یا عکس‌های فیس‌بوک شما نگاه می‌کنند، از انواع خدماتی که ارائه می‌دهید، از قیطان‌ها گرفته تا رنگ‌ها، آپدیت‌ها و داغ‌ترین برش‌ها، ایده بگیرند. پلتفرم های دیگر را نیز فراموش نکنید – توییتر، پینترست، تامبلر، اسنپ چت، تیک تاک و یوتیوب راه های عالی برای شناخته شدن خود هستند.

۱۴٫ رسانه های اجتماعی خود را ساده کنید:

حتی اگر متخصص بازاریابی نباشید، به احتمال زیاد یک ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی به شما کمک زیادی می کند. با استفاده از برنامه‌هایی مانند Hootsuite یا Loomly ، می‌توانید یک پست ایجاد کنید و بدون نیاز به کپی و پیست کردن متن، آن را در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی قرار دهید و می‌توانید پست‌های رسانه‌های اجتماعی را از قبل برنامه‌ریزی کنید. اگرچه ایده خوبی است که در نهایت یک وب سایت داشته باشید، اگر هنوز آن را ندارید، ابتدا سعی کنید از رسانه های اجتماعی خود حداکثر استفاده را ببرید!

۱۵٫ سایر سالن ها، آرایشگاه ها و اینفلوئنسرها را دنبال کنید:

خوشحالی این است که بدانید چه چیزی در مو مد روز است – و یک راه آسان برای حفظ مد روز این است که از دیگران پیروی کنید که مد روز هستند! با گسترش تاثیرگذاران ترویج خود در نمایش مشخصات عمومی ، آن را یک ایده خوب کسی را انتخاب کنید که سبک را دوست دارید و به دنبال آنها، و یا دیگر دنبال مدل مو و یا سالن های شما می خواهم به تقلید است. همچنین عاقلانه است که رقابت را در منطقه خود دنبال کنید، زیرا به شما کمک می کند تا ایده ای در مورد تبلیغات، کوتاه کردن مو، و استراتژی های رسانه های اجتماعی آنها و نحوه مقایسه شما با آنها پیدا کنید.

۱۶٫ برای اطلاعات در مورد علاقه مندان به تجزیه و تحلیل خود نگاه کنید:

صفحات کسب‌وکار رسانه‌های اجتماعی در توییتر، اینستاگرام و فیس‌بوک همگی دارای تجزیه و تحلیل رایگان هستند که در اختیار مدیران قرار می‌گیرد، بنابراین می‌توانید بگویید که جمعیت‌شناسی مخاطبان شما چیست و کدام پست‌ها بیشترین علاقه را ایجاد می‌کنند. سپس می توانید از این اطلاعات برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه چه خدمات و محصولاتی با نیازهای پایگاه مشتری شما مطابقت دارند، استفاده کنید. اگرچه ممکن است مخاطبان رسانه‌های اجتماعی شما کمی متفاوت از افرادی باشد که واقعاً از در می‌روند، اما در نظر گرفتن تحلیل‌های شما می‌تواند به شما کمک کند برای افرادی که بیشتر به شما علاقه دارند بازاریابی کنید.

۱۷٫ محتوای ویدیویی ایجاد کنید:

بیشتر از هر رسانه دیگری، ویدیو بیشترین توجه را به صورت آنلاین به خود جلب می کند. اگر ایده ایجاد ویدیو شما را می ترساند، نگران نباشید: لازم نیست طولانی باشند. در واقع، ویدیوهای کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای که به مشتریان گوشه‌ای از زیبایی‌شناسی شما، نکته‌ای در مورد استفاده از محصولات مو یا نگاهی اجمالی به فرهنگ موجود در سالن ارائه می‌دهد، تنها چیزی است که نیاز دارید. ویدیوهای ارسال شده در رسانه های اجتماعی باید غیررسمی و سرگرم کننده باشند و بهترین آنها به بینندگان احساس شخصیت پشت آن ها را می دهد. مشتریانی که نگاهی اجمالی به فرهنگ سالن می‌بینند یا از شما برای راهنمایی‌ها و ترفندها پیروی می‌کنند، احتمالاً دفعه بعد که به کوتاه کردن موهایشان نیاز دارند، شما را به یاد خواهند آورد.

۱۸٫ با عنوان متا و توضیحات قابل کلیک در گوگل متمایز شوید:

توضیحات متا و عنوان برچسبی در کد HTML صفحه وب شما است که به موتورهای جستجو توضیحی از سایت شما می دهد. اغلب این چیزی است که موتورهای جستجو به عنوان توضیحات وب سایت در نتایج جستجو استفاده می کنند، و آن را به اولین چیزی که مردم در مورد شما می خوانند تبدیل می کند. این یک جزئیات کوچک است، اما جزئیاتی است که به مشتریان شما قبل از اینکه روی لینک سایت شما کلیک کنند، احساس حرفه ای بودن می دهد. مطمئن شوید که جذاب است، با کلمات کلیدی جستجوی محبوب و دعوت به اقدام – هر چه افراد بیشتری روی سایت شما کلیک کنند، برای رتبه شما بهتر است!

۱۹٫ یک وبلاگ در وب سایت خود راه اندازی کنید:

داشتن یک وبلاگ در وب سایت شما به دو دلیل عالی است: باعث می شود مشتریان شما به وب سایت شما بازگردند و همچنین رتبه شما را در نتایج جستجو بهبود می بخشد، به خصوص اگر پیوندهایی به صفحات وب محصول و مقالات دیگر اضافه کنید. به این فکر کنید که چه نوع پست هایی توجه مشتریان شما را جلب می کند. چه این یک وبلاگ چگونه باشد یا یک تفسیر در مورد مدل موی افراد مشهور، آن را به چیزی تبدیل کنید که با فرهنگ و سبک سالن شما مطابقت داشته باشد، بنابراین مشتریانی که وبلاگ شما را می خوانند در این فرآیند شما را بشناسند!

بیشتر بدانید: مدیریت سالن های زیبایی و آرایشگاه ها

۲۰٫ راه حل های رزرو آنلاین:

با ارائه راه هایی برای انجام آن به صورت آنلاین، رزرو نوبت را برای مشتریان آسان تر کنید. می‌توانید برنامه‌های هر آرایشگر و زمان‌های قرار ملاقات در دسترس آنها را نشان دهید و به مشتری اجازه دهید انتخاب کند برای چه خدماتی رزرو می‌کند. این همچنین در وقت پذیرش شما صرفه جویی می کند و به آنها زمان بیشتری برای تمرکز روی مشتریان در سالن می دهد.

۲۱٫ محصولات موی خود را به صورت آنلاین بفروشید:

برای افرادی که در نزدیکی زندگی نمی کنند، ممکن است آمدن به سالن عملی نباشد، حتی برای محصولی که واقعاً دوست دارند. با یک سبد خرید در وب سایت خود به آنها کمک کنید تا کار را آسان کنید! اگر آرایشگاه شما خط تولید محصولات موی خاص خود را دارد که در جای دیگری نمی توانند تهیه کنند، این گزینه بسیار خوبی است. اطمینان از در دسترس بودن آن برای سفارش آنلاین، احتمال اینکه مشتریان شما برند دیگری را برای جایگزینی آن پیدا کنند، کمتر می کند.

۲۲٫ با طراحی عالی UX پیدا کردن آن را آسان کنید:

طراحی عالی تجربه کاربری نباید پر زرق و برق باشد – در واقع، هر چه عملکرد آن به سایر صفحات وب شباهت بیشتری داشته باشد، پیمایش آن آسان تر خواهد بود. انیمیشن ها و تعداد زیادی تصاویر با کیفیت عالی هستند، اما مطمئن شوید که زمان بارگذاری وب سایت شما را خیلی کاهش نمی دهند. همچنین مطمئن شوید که یک منوی واضح و قابل دسترسی در صفحه اصلی خود دارید و شماره تلفن و آدرس شما به راحتی پیدا می شود. یک صفحه اصلی با گرافیک های خوب انتخاب شده ، یک صفحه بایوس کارکنان، یک صفحه رزرو، یک صفحه خرید محصول، یک وبلاگ و یک صفحه تماس، تمام اطلاعات و خدمات مورد نیاز مشتریان را در اختیار مشتریان شما قرار می دهد. مطمئن شوید که یک تماس برای اقدام در صفحه خود دارید که به مشتریان کمک می کند سریع و آسان به صفحه رزرو شما حرکت کنند.

۲۳٫ مطمئن شوید که کسب و کار شما دارای فهرست کسب و کار من در گوگل است:

افزودن کسب‌وکارتان به «Google برای کسب‌وکار من» به این معنی است که در Google Maps با اطلاعات تماس، ساعات کار و نظرات Google در کنار مکانتان فهرست می‌شوید. به‌علاوه، داشتن فهرست «Google برای کسب‌وکار من» باعث می‌شود کسب‌وکار شما در جستجوهای محلی نشان داده شود، که برای کسب‌وکارهایی مانند سالن‌هایی که به حمایت افراد محلی متکی هستند، بسیار مهم است. همچنین می‌توانید از طریق حسابتان به Google Insights برای کسب‌وکارتان دسترسی داشته باشید، که به شما تجزیه و تحلیل‌های زیادی درباره اینکه چه کسی از وب‌سایت شما بازدید می‌کند و از چه کلمات کلیدی برای رسیدن به آنجا استفاده می‌کند، در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲۴٫ تبلیغات PPC را امتحان کنید:

یکی از چیزهای عالی در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که رایگان است – اما اگر سالن شما بودجه تبلیغاتی دارد، می توانید تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) را امتحان کنید. تبلیغات PPC در حال حاضر تا ۵۰ درصد از ترافیک دریافتی از Google را جذب می کند. به این معنی که تبلیغات برای بسیاری از عبارات جستجوی رقابتی تر به طور فزاینده ای گران می شوند. اگر به دنبال مدل تبلیغاتی ارزان‌تر به ازای هر کلیک نسبت به بازاریابی جستجوی پولی هستید، ممکن است بخواهید به سایر شبکه‌های PPC مانند فیس‌بوک یا اینستاگرام سر بزنید.

ممکن است نخواهید کمپین های PPC را برای مدت طولانی اجرا کنید، زیرا ممکن است بسیار پرهزینه باشد. با این حال، برای بازه‌های زمانی محدود، آن‌ها روشی ویژه برای کمک به راه‌اندازی کسب‌وکار شما در زمانی که تازه شروع به کار کرده‌اید، یا برای رویدادهای تبلیغاتی خاص هستند.

۲۵٫ خبرنامه های ایمیلی بسازید که مشتریان بخواهند بخوانند:

بسیاری از کسب‌وکارها آدرس ایمیل شخصی را در صندوق پستی می‌خواهند، فقط برای بمباران صندوق ورودی خود با خبرنامه‌هایی که نخواسته‌اند. در تئوری، ایمیل مارکتینگ یک استراتژی خوب است، اما اغلب در عمل، ایمیل‌ها در پوشه هرزنامه شخصی فیلتر می‌شوند و تلاش‌ها به هدر می‌رود. اگر یک خبرنامه ایمیل دارید، مطمئن شوید که ارزش واقعی را برای خوانندگان خبرنامه خود ارائه می دهید تا در نهایت در پوشه هرزنامه آنها قرار نگیرید.

یک تمرین خوب، اگر وبلاگ دارید، این است که در پایان هر پست پیوندی برای ثبت نام در خبرنامه خود ارسال کنید. به این ترتیب، ایمیل‌های شما به افرادی می‌رسند که واقعاً آن‌ها را می‌خوانند، و شما در موقعیت بهتری برای سنجش افرادی که به استراتژی بازاریابی ایمیلی شما علاقه‌مند هستند، خواهید بود.

۲۶٫ هویت برند خود را ثابت نگه دارید:

برند سالن شما هر چه باشد، مطمئن شوید که حضور شما در وب سایت، رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و فضای داخلی شما ثابت است. از رنگ ها، آرم و صدای برند خود در کمپین های رسانه های اجتماعی و وب سایت خود استفاده کنید. اگر نمی دانید هویت برند شما چیست، لحظه ای به این فکر کنید که چه چیزی شما را از رقبایتان متمایز می کند: آیا شما عصبانی هستید؟ پیچیده؟ در روند؟ کاملا طبیعی؟ آیا محصول، خدمات یا ویژگی دیگری وجود دارد که شما را متفاوت کند؟ اگر چیزی وجود ندارد که بتوانید به آن فکر کنید، این نشانه آن است که شاید به یک برند قوی تری نیاز دارید! داشتن یک شخصیت خاص به ایجاد اعتماد کمک می کند که به نوبه خود مشتریان را وفادارتر می کند.

۲۷٫ از نرم افزار مدیریت CRM برای پیگیری مشتریان استفاده کنید:

با کار کردن در یک سالن برای مدت زمان طولانی، متوجه خواهید شد که مشتریان معمولاً چیزهای زیادی در مورد کار، سرگرمی ها، روابط و چیزهای دیگر خود می گویند. اکثر کسب و کارها نوعی برنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دارند، اما این برنامه به ویژه برای سالن ها بسیار مهم است. علاوه بر حفظ ارتباط با مشتریان، یک ابزار مدیریت CRM است که به شما امکان می دهد در مورد حساسیت های مشتریان، ترجیحات زیبایی شناختی و سایر جزئیات بسیار مهم که هر بار که می خواهید آنها را به خاطر بسپارید، یادداشت برداری کنید. به خاطر سپردن چیزهای کوچک به مشتریان کمک می کند احساس ارزشمند بودن کنند.

۲۸٫ شبکه سازی با مشتریان بالقوه

اگرچه بسیاری از شبکه‌ها به صورت آنلاین اتفاق می‌افتند، ارتباطات حضوری همچنان به یاد ماندنی‌تر و ماندگارتر هستند. اگر کسی با شما در یک نمایشگاه تجاری ، کارگاه یا رویداد دیگری ملاقات کرده باشد ، احتمالاً حساب فیس بوک شما را دنبال می کند ، بنابراین ببینید چه رویدادهای صنعتی در منطقه شما اتفاق می افتد و چند دست بدهید! مردم اغلب این اشتباه را مرتکب می‌شوند که فکر می‌کنند رازی در شبکه‌سازی وجود دارد، اما بهترین راه برای انجام آن این است که فقط به رویدادها بروید و صادق باشید. این تا حدی یک بازی اعداد است: هر چه تعداد دفعات بیشتری حضور پیدا کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که با کسی روبرو شوید که می تواند به شما کمک کند یا آنچه را که ارائه می دهید می خواهد.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال در مورد اینستاگرام برای هر کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

منبع: vcita

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: