راه های بازاریابی برای شرکت حقوقی

بازاریابی برای شرکت های حقوقی

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

راه های بازاریابی برای شرکت حقوقی چیست ؟ مشتریان نیروی محرکه هر رویه حقوقی هستند، و با این حال، تأمین مداوم پرونده های جدید می تواند به تلاش قابل توجهی نیاز داشته باشد. در حالی که تبلیغات دهان به دهان و حفظ شهرت آنلاین قوی مکان‌های خوبی برای شروع هستند، انجام یک کار عالی اغلب برای جذب مشتریان جدید کافی نیست. برای جذب مشتریان بالقوه به شرکت حقوقی خود، احتمالاً باید در بازاریابی شرکت کنید تا مورد توجه قرار بگیرید.

بازاریابی برای شرکت های حقوقی

اما، شما یک وکیل هستید، نه یک بازاریاب حرفه ای. از کجا شروع کنیم؟

وقتی نوبت به تبلیغ شرکت حقوقی شما می رسد، استراتژی های بی شماری وجود دارد که می توانید اتخاذ کنید – روش هایی مانند بازاریابی دیجیتال، سئو، وبلاگ نویسی یا حتی تبلیغات بیلبورد ممکن است به ذهنتان خطور کند. با این حال، بسیار مهم است که در هنگام توسعه برنامه خود استراتژیک باشید، زیرا بازاریابی شرکت حقوقی می تواند زمان و انرژی زیادی را مصرف کند. شما می خواهید مطمئن شوید که پول و تلاش خود را عاقلانه سرمایه گذاری می کنید تا بتوانید روی اداره شرکت حقوقی خود و تمرین وکالت تمرکز کنید.

در زیر، ما همه چیزهایی را که باید در مورد بازاریابی شرکت حقوقی خود بدانید – از SEO گرفته تا شبکه و همه چیزهایی که بین آنها وجود دارد، پوشش خواهیم داد. ما همچنین چند اصطلاح کلیدی بازاریابی را که باید بدانید، و همچنین نحوه اندازه‌گیری تلاش‌هایتان، آمارهای مفید برای اطلاع‌رسانی به انتخاب‌های بازاریابی و ابزارهایی که باید استفاده کنید، توضیح خواهیم داد.

بیشتر بدانید: تجزیه و تحلیل بازاریابی چیست؟ تعریف، نکات و ابزار

بازاریابی برای شرکت حقوقی

۷ اصطلاح بازاریابی که باید بدانید

یکی از دلایل اصلی که بسیاری از مردم از فکر بازاریابی شرکت حقوقی مرعوب می شوند این است که زبان و اصطلاحات بازاریابی منحصر به فرد وجود دارد که می تواند کاملاً گیج کننده باشد. ما این لیست از اصطلاحات کلیدی بازاریابی را جمع آوری کرده ایم تا به شما در جهت گیری کمک کنیم.

رهبری

سرنخ یک مشتری بالقوه برای شرکت شما است. این با کسی که به سادگی از وب سایت شما بازدید می کند متفاوت است. اگر فردی فرم “تماس با ما” را پر کند، با شرکت شما تماس بگیرد یا اطلاعات تماس خود را به روش دیگری ارائه دهد، واجد شرایط به عنوان سرنخ است.

تبدیل/نرخ تبدیل

نرخ تبدیل شما نسبت افرادی است که از یک صفحه وب یا تبلیغ خاص بازدید می کنند، به افرادی که در نهایت به یک سرنخ تبدیل می شوند یا به آنها تبدیل می شوند. می توانید به نرخ تبدیل یک صفحه یا کل وب سایت خود نگاه کنید. همچنین می‌توانید ببینید که فرآیند دریافت شما چگونه سرنخ‌ها را به مشتریان پرداخت‌کننده تبدیل می‌کند.

CTA

Call to Action یا CTA، درخواستی واضح از بازدیدکننده یا سرنخ سایت است تا گام بعدی را در سفر خود به سمت تبدیل شدن به مشتری پولی بردارد. به عنوان مثال، یک تماس برای اقدام می‌تواند دکمه‌ای باشد که به فرم «تماس با ما» شما متصل می‌شود، یا دکمه‌ای در یک تبلیغات پولی که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهد.

صفحه فرود

یک صفحه وب سایتی است که برای ترغیب بازدیدکنندگان به انجام یک اقدام خاص ساخته شده است. این ممکن است به معنای کلیک کردن روی یک دکمه، پر کردن فرم، رزرو مشاوره یا برقراری تماس تلفنی باشد.

سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO، به تمرین بهینه سازی وب سایت ها اشاره دارد به طوری که آنها در نزدیکی بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط ظاهر شوند.

کلمات کلیدی (گاهی اوقات عبارات کلیدواژه نیز نامیده می شوند) کلمات یا عباراتی هستند که نشان دهنده موضوعاتی هستند که صفحات خود را پیرامون آنها می سازید، مانند “وکیل طلاق لیورپول”. به زبان ساده، اینها عبارت های جستجویی هستند که کاربران اینترنتی در گوگل یا سایر موتورهای جستجو وارد می کنند. کلمه کلیدی شما – و/یا تغییرات معنایی مشابه آن – باید در مکان های کلیدی صفحه وب شما ظاهر شود تا به موتورهای جستجو نشان دهد که صفحه شما با آن موضوع مرتبط است.

بازگشت سرمایه

بازگشت سرمایه یا ROI یک معیار رایج عملکرد تجاری است، اما در مورد بازاریابی اهمیت ویژه ای دارد: برای اینکه شرکت حقوقی خود را رشد دهید و کسب و کار خود را سودآور نگه دارید، باید مطمئن شوید که نتایج خوبی را به ارمغان می آورید. بازده سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید

PPC

پرداخت به ازای کلیک یا PPC یک مدل تبلیغات آنلاین پولی است که در آن تبلیغ‌کنندگان هر بار که بازدیدکننده سایت روی تبلیغ خود کلیک می‌کند مبلغ مشخصی را پرداخت می‌کنند.

اصول بازاریابی شرکت حقوقی شما

چه یک کار انفرادی پایدار داشته باشید یا یک شرکت به سرعت در حال رشد، اهداف بازاریابی شرکت حقوقی شما منحصر به فرد است. با رویکرد درست، می توانید یک استراتژی بازاریابی شرکت حقوقی موثر تولید و اجرا کنید.

در اینجا مواردی است که هنگام بازاریابی شرکت خود باید در نظر بگیرید.

بودجه بازاریابی ایجاد کنید

برنامه ریزی دقیق بودجه بازاریابی جزء کلیدی طرح تجاری هر شرکت حقوقی است. برای اینکه بفهمید چقدر باید در بازاریابی شرکت خود سرمایه گذاری کنید، باید اهداف خود و میزان درآمدی که برای تحقق بخشیدن به آن نیاز دارید را روشن کنید. سپس، باید به چند مورد در سال برای دستیابی به آن هدف درآمدی نیاز داشته باشید (این میزان بسته به منطقه تمرین شما متفاوت است).

وقتی این موضوع مرتب شد، می‌توانید یک بودجه بازاریابی تهیه کنید که تعداد موارد مورد نیاز برای رسیدن به اهدافتان را در اختیارتان قرار دهد. این همچنین باید در نظر گرفتن مرحله ای که شرکت شما در آن قرار دارد (آیا شما تازه کار هستید یا تثبیت شده اید؟) و اینکه فضای شما چقدر رقابتی است (آیا شما یک وکیل تجاری هستید که در تلاش برای ایجاد پایگاه مشتری در شهری رقابتی مانند لندن هستید یا شما تنها وکیل خانواده در یک شهر کوچک هستید؟).

هنگامی که بودجه بازاریابی شما تعیین شد، بسیار مهم است که به آن پایبند باشید. به هر حال، اگر به نتیجه نهایی خود توجه نکنید، گرفتن پرونده های بیشتر به رشد شرکت شما کمک نمی کند.

یک وب سایت شرکت حقوقی با طراحی خوب بسازید

در عصر دیجیتال، وب سایت شرکت حقوقی شما اغلب اولین برداشت موکل شما از شما است، و این شانس شماست که ببینید بازدیدکنندگان سایتی که به دنبال استخدام وکیل هستند، در نهایت شما را استخدام می کنند.

با بهینه سازی وب سایت شرکت حقوقی خود شروع کنید تا مطمئن شوید که برای پیمایش مؤثر و آسان است – از عکس های با کیفیت استفاده کنید، هر گونه شناخت یا تجربیات مهم را برجسته کنید و اطلاعات تماس خود را به طور برجسته نمایش دهید.

موتورهای جستجو وب سایت شما را بهینه می کنند

این یک سوال قدیمی است: اگر درختی در جنگل بیفتد و کسی آن را نشنود، آیا صدا می دهد؟ با آوردن این تفکر به دوران مدرن، اگر یک وب‌سایت شرکت حقوقی برای بازاریابی شرکت خود ایجاد کنید، اما وقتی کسی آن را با جستجوی عبارات مرتبط با استفاده از Google یا موتور جستجوی دیگر پیدا نکند، آیا مشتریان بالقوه هرگز شما را پیدا خواهند کرد؟

برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری خود در وب سایت شرکت حقوقی، سایت شما باید بهترین شیوه های سئو را دنبال کند. همانطور که قبلاً گفته شد، اطمینان از طراحی خوب سایت شما شروع خوبی است (طراحی خوب چارچوبی برای محتوای مفید و با کیفیت ایجاد می کند، چیزی که موتورهای جستجو – و افرادی که از آنها استفاده می کنند – به دنبال آن هستند). همچنین باید مطمئن شوید که محتوای شما کلمات کلیدی طولانی را هدف قرار می دهد (به جای صرفاً “وکیل”، “وکیل آسیب های شخصی بیرمنگام” را در نظر بگیرید) تا بهترین شانس را برای رقابت با صفحات دیگر و یافتن توسط مشتریان بالقوه داشته باشید.

اگر مهم است که مشتریان بالقوه را در منطقه خود جذب کنید، مطمئن شوید که فهرست کسب و کار Google خود را نیز ادعا می کنید — و حتماً توضیح واضح و مفیدی از خدمات خود و همچنین اطلاعات تماس ارائه دهید.

پروفایل های آنلاین خود را ادعا کنید

فراتر از وب سایت شرکت حقوقی خود بروید تا به مشتریان بالقوه خود مکان های زیادی برای پیدا کردن شما ارائه دهید. یعنی، در حالی که وب سایت شرکت حقوقی شما مکانی است که مشتریان بالقوه می توانند شما را پیدا کنند، اما این تنها جایی نیست که ممکن است شما را پیدا کنند – از سایت های بررسی مانند Yell یا Google Reviews گرفته تا فهرست راهنمای وکیل انجمن حقوقی یا وب سایت های انجمن حقوقی منطقه ای شما. فرصت های زیادی برای ادعای پروفایل های آنلاین وجود دارد.

حضور در رسانه های اجتماعی را برای شرکت خود حفظ کنید

برای جذب مشتریان جدید با تبلیغات آنلاین، باید جایی باشید که مردم هستند. در عصر دیجیتال، مردم به طور فزاینده ای در رسانه های اجتماعی حضور دارند. در حالی که مطمئناً باید مراقب باشید تا با حضور در رسانه های اجتماعی حرفه ای خود را حفظ کنید ، با سرمایه گذاری و مراقبت سنجیده، تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند برای رشد شرکت حقوقی شما مفید باشد.

بررسی های آنلاین را به طور موثر مدیریت کنید

در حالی که داشتن پروفایل‌های آنلاین متعدد، یافتن شرکت حقوقی شما را برای مشتریان بسیار آسان‌تر می‌کند، این پروفایل‌های آنلاین نیز فرصت‌هایی را برای بررسی خدمات شما در معرض دید قرار می‌دهند. این بدان معناست که ممکن است توصیه‌های درخشان و همچنین بررسی‌های چالش‌برانگیزتر و منفی دریافت کنید.

عاقلانه است که بررسی های آنلاین خود را به طور مؤثر مدیریت کنید: مصرف کننده حقوقی امروزی قبل از انتخاب وکیل خود تحقیقات زیادی انجام می دهد، و در حالی که چند بررسی ضعیف ضرری ندارد، جریان مداوم بررسی های منفی می تواند به مشتریان بالقوه مکث کند.

توسعه فرآیندی در گردش کار می تواند به شرکت شما برای حضور آنلاین مثبت تر کمک کند. به عنوان مثال، درخواست بررسی آنلاین در پایان هر پرونده را به عادت تبدیل کنید – به خصوص اگر مشتری بسیار راضی باشد (حتماً تبلیغات را برای قوانین حوزه قضایی خود تأیید کنید تا اطمینان حاصل کنید که درخواست شما مطابقت دارد). اگر با یک بررسی منفی مواجه شدید، آن را نادیده نگیرید: در عوض، بهترین شیوه ها را برای پاسخ مستقیم به بازخورد مشتری خود دنبال کنید.

بازاریابی محتوا را در نظر بگیرید

ارزش دانش شرکت خود را دست کم نگیرید. از آن برای ایجاد برند و اقتدار خود استفاده کنید و تخصص خود را در یک زمینه خاص از طریق کلام نوشتاری نشان دهید.

وبلاگ نویسی، و به طور کلی، بازاریابی محتوا ، به شرکت شما اجازه می دهد تا پاسخ های مفیدی را به سوالات عمومی که کسانی که به دنبال استخدام شما هستند ارائه دهد. در پاسخ به این سؤالات، با مشتریان بالقوه اعتماد خواهید کرد و احتمال استخدام شما را بیشتر می‌کنید.

اگر وبلاگی را برای شرکت حقوقی خود راه اندازی می کنید (یا به روز می کنید)، یک رویکرد متفکرانه را با این دستورالعمل ها دنبال کنید:

  • تمرکز واضحی را ایجاد و حفظ کنید
  • به یک آهنگ منظم بچسبید
  • اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مفید و باکیفیت ارائه می دهید (البته بدون ارائه مشاوره حقوقی خاص)

برای توسعه شبکه و کسب و کار وقت بگذارید

به عنوان یک وکیل پرمشغله، خودداری از شرکت در مهمانی ها و رویدادهای شبکه می تواند وسوسه انگیز باشد. اما این می تواند فرصتی از دست رفته برای ایجاد ارتباطات مهم و ملاقات با مشتریان جدید باشد.

اگر می‌خواهید زمانی را صرف شرکت در شبکه‌های محلی کنید، سنجیده باشید. برنامه‌ریزی کنید که قرار است زمان خود را کجا سرمایه‌گذاری کنید، و آماده باشید تا مکالمات معنی‌داری داشته باشید که برند شما را بسازد و منجر به ارجاع شود.

ارجاعات وکلای همکار همیشه جزء کلیدی رشد هر شرکت حقوقی است، بنابراین ایجاد روابط ارجاع با سایر وکلا می تواند یک پیروزی برای آینده شغل شما باشد.

با این حال، شبکه سازی فقط به معنای اختلاط و دست دادن با سایر وکلا نیست: ممکن است بخواهید سخنرانی عمومی یا شرکت در رویدادهای جامعه خود را در نظر بگیرید تا با مشتریان بالقوه بیشتری ارتباط برقرار کنید.

بازاریابی سنتی را در نظر بگیرید

ممکن است فکر کنید: «یک دقیقه صبر کن! من هنوز هم تبلیغات بیلبوردی را در کنار بزرگراه می بینم! بازاریابی سنتی خوب و قدیمی چطور؟

این درست است: بسته به محل و منطقه عمل شما، بازاریابی سنتی (یعنی بازاریابی آفلاین) ممکن است برای شرکت شما مناسب باشد. با این حال، در عصر دیجیتال امروز، بازاریابی سنتی معمولاً به عنوان ابزاری مکمل برای بازاریابی آنلاین مناسب است. به هر حال، مشتریان شما به هر نحوی که درباره شما بشنوند، احتمالاً قبل از تصمیم گیری در مورد استخدام، شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند.

مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری برای انجام تحقیقات زیادی قبل از هر تصمیمی توانمند هستند، بنابراین به یاد داشته باشید که آن وب سایت خیره کننده را حفظ کنید و مدام از مشتریان خوشحال نظر مثبت بخواهید!

تلاش های بازاریابی شرکت حقوقی خود را اندازه گیری کنید

استفاده از داده‌ها، کار ساده‌ای است، اما صرفاً این باور که وب‌سایت شرکت شما زیبا است و مشتریان آن را دوست دارند، کافی نیست. برای تایید این فکر باید به اعداد نگاه کنید.

بدون اندازه‌گیری نتایج و بازده سرمایه‌گذاری تلاش‌های خود، نمی‌دانید کدام کمپین‌ها کسب‌وکار جدید را به ارمغان می‌آورند و کدام یک شکست می‌خورند. این مهم است، زیرا می‌خواهید سرمایه‌گذاری روی روش‌هایی را که کار نمی‌کنند متوقف کنید، و بر روی روش‌هایی که انجام می‌دهند افزایش دهید (مگر اینکه دلتان مشتاق داشتن یک رقصنده هوا در خارج از شرکت حقوقی‌تان باشد).

شاید بخواهید یک وب سایت جدید بسازید تا به جذب مشتریان بیشتر کمک کند. یا شاید در طول سال ها حسن نیت زیادی ایجاد کرده اید و نظرات مثبت زیادی از مشتریان قبلی دریافت کرده اید. فقط یک راه برای پیدا کردن وجود دارد – به اعداد نگاه کنید!

یک مکان با تکنولوژی پایین اما موثر برای شروع این است که از مشتریان بپرسید که چگونه در مورد شما شنیده اند. در حالی که این نتایج حکایتی می تواند شروع به شکل دادن تصویری از تأثیر بازاریابی شما کند، شما باید کارهای بیشتری را برای ارزیابی واقعی نحوه عملکرد بازاریابی خود انجام دهید.

بهترین راه برای ردیابی تلاش های بازاریابی دیجیتال خود، اجرای ردیابی وب سایت است. نسخه رایگان Google Analytics – یک ابزار تجزیه و تحلیل که به صاحبان وب سایت کمک می کند تا بینشی در مورد ترافیک سایت های خود داشته باشند – راه حل خوبی برای اکثر شرکت های حقوقی است.

گوگل آنالیتیکس به شما کمک می‌کند مواردی مانند وب‌سایتی که افراد قبل از ورود به سایت شما بازدید کرده‌اند (که «دامنه ارجاع» نیز نامیده می‌شود)، مدت زمانی که یک بازدیدکننده معین در سایت شما مانده است و البته تعداد بازدیدکنندگان سایت شما را ببینید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال در مورد اینستاگرام برای هر کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

منبع این مطلب: clio

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: