۷ ترفند افزایش بازدید استوری اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

استوری های اینستاگرام راهی عالی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر و ایجاد بازدید است. این تبدیل به روشی فوق‌العاده برای کسب‌وکارها شده است تا کمپین‌های بازاریابی بصری خود را اجرا کنند، تعامل فالوورها را تقویت کنند و داستان بگویند. اماراهکار و ترفند افزایش بازدید استوری اینستاگرام چیست؟

مردم محتوا را در رسانه های اجتماعی منتشر می کنند و نگاهی اجمالی به زندگی خود می اندازند تا به نوعی تأثیر بگذارند. از این رو، نباید تعجب آور باشد که برخی از کاربران واقعاً می خواهند بدانند که آیا چیزی که پست کرده اند واقعاً تأثیر داشته است یا خیر و آیا روشی در پس جنون داستان-نماها وجود دارد یا خیر.

استوری های اینستاگرام در واقع از نظر تعداد مخاطب از اسنپ چت پیشی گرفت و امروزه به بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه رسیده است.

چیزی که به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری تصویر شروع شد، اکنون به یک ابزار دیوانه کننده تجارت آنلاین تبدیل شده است. اینفلوئنسرها، کارآفرینان و حتی برندهای چند میلیاردی از اینستاگرام برای تعامل با مخاطبان هدف خود و جذب مشتریان جدید استفاده می کنند.

در حالی که فرد باید بداند چگونه از لیست بازدیدکنندگان و سفارش استوری اینستاگرام خود استفاده کند، باید برای افزایش این لیست نیز اقداماتی انجام دهد. در اینجا ترفندهای برتر برای افزایش دسترسی بینندگان استوری اینستاگرام به صورت ارگانیک آورده شده است.

بیشتر بدانید: ۱۳ اشتباه رایج در اینستاگرام

۷ ترفند افزایش بازدید استوری اینستاگرام


ترفند۱: استوری های خود را به نکات برجسته تبدیل کنید

وقتی افراد جدید پست‌ها و استوری‌های شما را مشاهده می‌کنند، طبیعتاً به بیوگرافی شما می‌روند تا درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

از بازدیدکنندگان نمایه جدید خود با یک بیوگرافی قوی و نکات برجسته داستانی جذاب استقبال کنید که نام تجاری شما را به تازه واردان معرفی می کند. این به شما کمک می کند فالوورهای مهم تری ایجاد کنید و دامنه داستان ها و نمایه خود را گسترش دهید.

ترفند ۲: محتوای با کیفیت ایجاد کنید

اینستاگرام تضمین می کند که تمام محتوای جدید در زمان مناسب به مخاطبان مورد نظر خود می رسد. با این حال، این تغییر در الگوریتم آن رقابت را در این پلتفرم برانگیخته است. در حالی که افراد بیشتری سعی می کنند الگوریتم اینستاگرام را هک و کرک کنند، ایجاد محتوای با کیفیت هسته اصلی یک استراتژی موفق است.

به جای اسپم کردن فیدهای فالوورهای خود برای بازدیدهای تصادفی، محتوای جذابی ایجاد کنید تا یک رابطه طولانی مدت با فالوورهای خود ایجاد کنید. اینستاگرام بهترین و مرتبط ترین محتوا را در اولویت قرار می دهد. محتوای شما باید با مخاطبان شما مرتبط باشد و آنها را متقاعد کنید که آنچه را که منتشر می کنید نظر بدهند، لایک کنند، مشاهده کنند، ذخیره کنند و به اشتراک بگذارند. هر چه فالوورهای شما بیشتر با محتوای شما درگیر شوند؛ داستان های شما به راحتی در فید آنها قابل دسترسی خواهد بود.

ترفند ۳: استوری ها را به طور مداوم ارسال کنید

باید بدانید که استوری های اینستاگرام شما پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند مگر اینکه آنها را در قسمت هایلایت اضافه کنید. اگر پس از ۲۴ ساعت استوری پست نکنید، نمایه شما از فید استوری دنبال کنندگان شما ناپدید می شود. برای فعال نگه داشتن نمایه خود در فید استوری فالوورهای خود، توصیه می شود به طور مداوم استوری ها را پست کنید.

جدیدترین استوری‌ها در فید دنبال‌کنندگان شما نزدیک‌تر به نشان‌واره نمایه کاربر نشان داده می‌شوند. از این رو، توصیه می‌شود به جای ارسال یک‌باره استوری‌ها در اسلات‌های مختلف پست کنید تا استوری‌های خود را در بالای فیدهای دنبال‌کنندگان خود نگه دارید.

ترفند ۴: با استفاده از نظرسنجی اینستاگرام و استیکرهای سوال سؤال بپرسید

فقط از نظرسنجی در استوری های خود استفاده نکنید، بلکه نظرسنجی های خود را طوری انجام دهید که همه بتوانند در آن شرکت کنند.

سوالات افراد بیشتری را تحریک می کند تا با استوری شما درگیر شوند و به اینستاگرام می گویند که شما یک تولید کننده محتوای ویروسی هستید و مردم می خواهند چیزهای بیشتری از شما ببینند.

سوالات درست را با استفاده از جعبه سوال استوری اینستاگرام به گونه ای بپرسید که تعامل را تقویت کند. برای جلب توجه بیشتر افراد به داستان های شما، به مردم فرصت دهید تا در مورد خودشان صحبت کنند نه اینکه فقط در مورد برند، محصولات و خدمات شما بپرسند.

ترفند ۵: از استیکرهای موقعیت مکانی و برچسب گذاری جغرافیایی استفاده کنید

برچسب‌های مکان و برچسب‌گذاری جغرافیایی راه‌های قدرتمندی برای افزایش فالوور و هدایت کاربران به مکان فیزیکی شما هستند. برچسب‌های موقعیت مکانی به شما امکان می‌دهند یک آدرس یا مکان فیزیکی را در استوری خود برچسب‌گذاری کنید.

استوری موقعیت مکانی اینستاگرام استوری شما را در جستجوی برچسب موقعیت مکانی برای کاربران جدید قابل کشف می کند. استوری های موقعیت مکانی اینستاگرام یک راه عالی برای قرار گرفتن در معرض محلی برای برند شما در اینستاگرام است. این برای کسانی که سعی دارند مخاطبان یک منطقه خاص را هدف قرار دهند بسیار عالی است.

ترفند ۶: قبل از اشتراک گذاری در استوری، عکس ها و ویدیوها را ویرایش کنید

قبل از افزودن آنها به استوری ها، جلوه های مناسبی را به تصاویر و ویدیوها اضافه کنید. انجام این ویرایش‌ها زمان زیادی نمی‌برد، زیرا قبل از ارسال داستان‌ها در برنامه انجام می‌شود.

ویژگی ویرایش یکی از عناصر ارزشمندی است که می تواند کاربران زیادی را به سمت استوری اینستاگرام شما جذب کند. اینستاگرام به شما امکان می دهد از فیلترهای AR، قالب ها، ایموجی ها، استیکرها و گزینه های مختلف دیگر برای بهبود استوری خود استفاده کنید.

ویرایش صحیح می‌تواند استوری‌های شما را منحصربه‌فردتر، جذاب‌تر یا جالب‌تر کند. این گزینه های ویرایش می توانند محصولات نمایش داده شده شما را برای جلوه بصری و تعاملی بهتر در اینستاگرام متمایز کنند. همچنین، الگوریتم‌های اینستاگرام وقتی از ویژگی‌های موجود در استوری‌های خود استفاده می‌کنید به جای پست کردن موارد خالی، آن را دوست دارند.

ترفند ۷: ارسال در بهترین زمان و برنامه‌ریزی داستان‌ها از قبل

ناگفته نماند که دانستن عادات اجتماعی مخاطبان، بیشترین میزان مشارکت ممکن را برای استوری شما به ارمغان می آورد. ساعات قبل از کار، استراحت های ناهار و ساعات آخر بعد از ظهر بیشترین بازدید را برای شما به ارمغان می آورد.

در حالی که مردم ترجیح می‌دهند استوری‌های بیشتری را در آخر هفته پست کنند، کمتر احتمال دارد که در آن زمان استوری‌های دیگران را مرور کنند. این باعث می شود داستان های زیادی تولید شود و تعداد کمی از آنها در آخر هفته بینندگان خود را به دست آورند.

بهترین روز برای ارسال استوری اینستاگرام روزهای هفته است. از ساعاتی که افراد مشغول کار یا خواب هستند خودداری کنید. ۷ تا ۹ بعد از ظهر معمولاً انتخاب خوبی است زیرا مردم کار نمی کنند و در حال استراحت هستند.

منبع: statusbrew

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل گوناگون است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام نموده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: