۱۳ اشتباه رایج در اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

در این مطلب به ۱۳ اشتباه رایج در اینستاگرام اشاره خواهیم کرد که می تواند پیج شما را از نابودی و آسیب های جدی محافظت کند.

اشتباهات اتفاق می افتد. اشتباهات اینستاگرام متاسفانه در عموم اتفاق می افتد.

برای جلوگیری از تحقیر بی‌نظیری که با استفاده از مجوزهای تقلبی اینستاگرام همراه است، در ادامه بخوانید تا ۱۳ اشتباه رایج مارک‌ها را در پلتفرم اجتماعی کشف کنید – و مهمتر از آن، نحوه اجتناب از آنها.

۱٫ اولین اشتباه رایج در اینستاگرام: خرید لایک و فالوور

یک میانبر برای به دست آوردن لایک و فالوور بیشتر وجود دارد: به خرید بروید.

درست است. شما در واقع می توانید برای اکانت اینستاگرام خود دوستانی بخرید، درست مانند اینکه می توانید برای عروسی ژاپنی خود مهمان کرایه کنید .

مشکل این است که وقتی شما لایک و فالوور می‌خرید، کمیت دریافت می‌کنید، نه کیفیت. مطمئناً، اعداد شما ممکن است خوب به نظر برسند، اما اگر مخاطبان شما فقط پر از روبات‌هایی هستند که هیچ چیز ارزشمندی نمی‌گویند، چه فایده‌ای دارد؟ (بدون توهین، روبات ها – لطفاً در شب به دنبال من نیایید.)

همین امر در مورد پرداخت کامنت های خروجی خودکار نیز صدق می کند . اگر ارتباط واقعی با طرفداران خود ندارید، چه فایده ای دارد؟

برندهای موفق رسانه های اجتماعی آنهایی هستند که با افراد واقعی ارتباط برقرار می کنند. پول شما بهتر است برای هدف قرار دادن تبلیغات به سمت مخاطبان مشابه ، یا اجرای مسابقه ای برای تقویت دنبال کنندگانی که واقعاً به کاری که شما انجام می دهید علاقه مند هستند، استفاده شود.

۲٫ استفاده از تصاویر بی کیفیت

اینستاگرام یک رسانه تصویری است. بنابراین اگر می‌خواهید چیزی پست کنید، باید زیبا باشد – یا حداقل جالب!

برای مثال: نه یک عکس کلوزآپ از لوبیا.

عکس نزدیک از لوبیا اشتباه اینستاگرام

حتی اگر به مهارت های عکاسی حرفه ای یا دوربین درجه یک دسترسی ندارید، سعی کنید با نور طبیعی یا در پس زمینه های خنثی عکاسی کنید.

شما واقعا بهتر است که هیچ عکسی ارسال نکنید تا یک عکس بد. اما با وجود ابزارهای بسیار عالی برای ویرایش عکس و طراحی گرافیکی، واقعاً هیچ بهانه ای برای پست کردن چیزهای شلخته وجود ندارد.

۳٫ ارسال بیش از حد یا خیلی کم

تعیین تعداد مناسب پست در اینستاگرام – یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی، واقعاً – یک رقص ظریف است. پست‌های خیلی کم، و شما در خطر به نظر می‌رسید که غیر قابل لمس باشید یا فراموش شوید. تعداد پست‌ها زیاد است و ممکن است ناامید یا آزاردهنده به نظر بیایید.

به یاد داشته باشید که با تکامل عادات کاربر، نقطه شیرین با گذشت زمان تغییر می‌کند. این به برند شخصی و طرفداران شما نیز بستگی دارد.

برای یک رسانه خبری، ارسال چندین بار در روز مناسب است، اما برای یک برند آرایشی، چند بار در هفته ممکن است منطقی تر باشد.

بنابراین، زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند، مراقب باشید، به تجزیه و تحلیل ها توجه کنید و با برنامه زمان بندی پست خود آزمایش کنید تا متوجه شوید نقطه اوج محتوای آنها چیست.

۴٫ نادیده گرفتن تجزیه و تحلیل

صحبت از تجزیه و تحلیل : یکی دیگر از اشتباهات بزرگ بازاریابان در اینستاگرام نادیده گرفتن داده ها است.

شما باید معیارهای مهم را با وسواس دنبال کنید تا بتوانید روندها و رشد را شناسایی کنید.

مثل بازیکنان فوتبال در حال تماشای نوار بازی برنده خود به آن فکر کنید. چگونه می‌خواهید دفعه بعد با مشکل مواجه نشوید؟ چگونه می خواهید آن را تکرار کنید، ام، میدان بزرگ… غوطه ور شدن؟

اگر در تلاش برای افزایش نرخ تعامل خود هستید، اما آمار خود را زیر نظر ندارید، چگونه می توانید موفقیت های خود را تکرار کنید؟ همچنین آیا تا به حال بازی فوتبال را تماشا کرده ام؟

۵٫ استفاده از هشتگ های زیاد

هر کسی که تا به حال به یک بار سوشی با همه چیز می‌تواند رفته باشد، می‌داند که ممکن است چیزهای بسیار خوبی را تجربه کند.

هشتگ ها راهی عالی برای کاربران اینستاگرام برای یافتن محتوای شماست. آنها همچنین یک راه عالی برای اینکه محتوای شما مانند هرزنامه مستقیم به نظر برسد.

شما می توانید تا ۳۰ هشتگ استفاده کنید، اما رایج ترین تعداد هشتگ هایی که در اینستاگرام می بینید بین یک تا سه در هر پست است. AdEspresso پیشنهاد می کند که تا ۱۱ قابل قبول است . شما باید آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

۶٫ ارسال مطالب خسته کننده

در دادگاه عمومی اینستاگرام، بزرگ‌ترین جرم اینستا، انتشار محتوای کسل‌کننده یا اسپم است.

اگر می‌خواهید کاربران با برند شما درگیر شوند، باید به آنها چیزی بدهید تا با آن درگیر شوند. فقط به خاطر ارسال پست پست نکنید. پست‌هایی ایجاد کنید که به آن‌ها اهمیت می‌دهند – چیزی جذاب، آموزنده یا سرگرم کننده.

به دنبال کنندگان خود ارزش قائل شوید تا آنها نظر بدهند، لایک کنند و به اشتراک بگذارند… و در حالت ایده آل، رابطه عمیق تری با برند شما ایجاد کنید. ارائه محتوای با کیفیت همچنین به افراد جدید دلیلی می‌دهد تا شروع به دنبال کردن شما کنند.

برای مثال، این اکانت جعلی شرکت آبپاش که من در اینجا ایجاد کردم، با این نوع محتوای بی مزه خیلی دور از ذهن نخواهد بود. درعوض، مدیر شبکه های اجتماعی جعلی باید سؤال بپرسد، یک مسابقه را میزبانی کند، با استفاده از مطالب ارسالی به اشتراک بگذارد یا یک الگوی رفتاری با مضمون آبپاش ایجاد کند.

Instagram : comment ouvrir une boutique et vendre ses produits

۷٫ نداشتن برنامه استراتژیک

آیا می خواهید ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید؟ آیا امیدوار هستید که فالوورهای خود را افزایش دهید؟ در فروشگاه اینستاگرام خود فروش بیشتری داشته باشید؟

رسیدن به موفقیت سخت است اگر ندانید برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید.

اگر برای یک سفر جاده‌ای بدون مقصد در ذهنتان سوار ماشین می‌شوید، ممکن است ماجراجویی شگفت‌انگیزی داشته باشید… اما ممکن است در شهری ترسناک با یک پمپ بنزین و هتلی که به شما ساس می‌دهد بگذرید.

یک هدف را برای شروع انتخاب کنید و یک برنامه استراتژیک برای رسیدن به آن ایجاد کنید. به این ترتیب، چیزی برای هدایت هر تصمیم و راهی برای اندازه گیری رشد خود خواهید داشت.

۸٫ نام تجاری ناسازگار

حساب اینستاگرام شما تنها بخشی از اکوسیستم کل برند است.

شما احتمالاً یک وب سایت، سایر صفحات رسانه های اجتماعی، و شاید حتی یک ویترین فروشگاهی دارید. همه این عناصر باید یک رشته ثابت داشته باشند که آنها را به هم پیوند دهد تا مطمئن شود که برند شما قوی و واضح است.

لوگوی شما باید در هر نمایه باشد. هر عنصر باید سبک بصری و لحن سردبیری مشابهی داشته باشد.

تصور کنید که چقدر گیج کننده خواهد بود اگر برند لوکس لویی ویتون وب سایت مجلل خود (عکس در سمت چپ) را با یک حساب اینستاگرام مانند تصویر سمت راست جفت کند:

بسته به مخاطبان شما برای هر پلتفرم، ممکن است در انواع محتوایی که به اشتراک می گذارید یا تعاملات شما تغییرات ظریفی وجود داشته باشد – شاید شما همه چیز در مورد میم های توییتر باشید – اما به طور کلی، همه پلتفرم های شما باید احساس کنند که مرتبط هستند.

۹٫ تصاویری ناسازگار

اما شما کتاب ها را به خاطر دارید، درست است؟ خوب، با هر پستی که می گذارید، یک صفحه دیگر به داستان کلی برند خود اضافه می کنید.

وقتی به صفحه پروفایل برند خود در اینستاگرام نگاه می کنید، آیا این داستان منطقی است؟ “شبکه” به طور کلی چه می گوید؟

در اینجا دو نسخه مختلف از پروفایل اینستاگرام یک بوتیک لباس بسیار تقلبی آورده شده است.

در سمت چپ، این مجموعه‌ای از تصاویر است – برخی از عکس‌های شرکتی، برخی عکس‌های سهام، برخی عکس‌های محصول، همه در سبک‌های مختلف. در سمت راست، تصاویر همه دارای یک پالت رنگ هستند و با هم کار می کنند تا یک نمایش بصری یک برند را ایجاد کنند.

اگر چندین نفر دارید که در محتوای اجتماعی مشارکت دارند، یک راهنمای سبک ایجاد کنید که به همه کمک می کند تا ماموریت بصری را درک کنند.

۱۰٫ غلط املایی

اشتباهات تایپی بخشی از زندگی در اینترنت است. حتی نویسندگان حرفه ای هم می توانند گاهی اشتباه داشته باشند.

اما یک اشتباه کوچک املایی یا دستوری می تواند باعث شود که یک پست صیقلی شده بی دقت به نظر برسد. بنابراین یک تصحیح سریع در فرآیند پست‌های اجتماعی خود ایجاد کنید، و یک سری دوم به پست‌های خود نگاه کنید  قبل از اینکه بالا بروند تا اینطور به نظر نرسند

۱۱٫ عدم استفاده از استوری اینستاگرام

می دانم که بازاریابان رسانه های اجتماعی به اندازه کافی در ظرف خود دارند. اما اگر از استوری‌های اینستاگرام استفاده نمی‌کنید، فرصتی را برای دسترسی به ۵۰۰ میلیون کاربر که از این بخش از پلتفرم اینستاگرام استفاده می‌کنند از دست می‌دهید.

۱۲٫ عدم تعامل با فالوورها

قبلاً گفته‌ام و باز هم می‌گویم: شبکه‌های اجتماعی یک پخش نیست، یک گفتگو است.

اگر با فالوورهای خود درگیر نباشید، پلتفرم خود را هدر داده اید. هر بار که یک کاربر نظر می دهد یا سوالی می پرسد، این فرصتی است برای ایجاد ارتباط و ایجاد یک تجربه مثبت. زمان صحبت کردن است

۱۳٫ به اشتراک گذاری لینک های ناخوشایند

اینستاگرام آدرس‌های اینترنتی را در کامنت‌ها پیوند نمی‌دهد، بنابراین ارسال یک لینک طولانی و غیرقابل تحمل به نظر کثیف می‌رسد و انگار نمی‌دانید چه کار می‌کنید. به علاوه، بیایید واقعی باشیم: هیچ کس قرار نیست آن را در مرورگر خود تایپ کند.

برندهایی با ۱۰۰۰۰ فالوور می توانند لینک هایی را در استوری اینستاگرام خود قرار دهند. کسانی که این تجمل را ندارند اغلب از ترفند “لینک در بیو” استفاده می کنند.

یکی دیگر از گزینه‌های برندهایی که به طور مکرر به لینک‌ها مراجعه می‌کنند، ایجاد یک پیوند catchall است. این URL است که همه پیوندهای اخیراً ارجاع شده شما را در یک مکان نشان می دهد.

سایت هایی مانند Campsite یا Linktree دو گزینه عالی هستند. همچنین می توانید یک صفحه خاص درست در وب سایت خود بسازید که خانه همه پیوندهای موضوعی شما باشد.

منبع: HOOTSUITE.COM

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل گوناگون است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام نموده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: