۳ گام تا یک آگهی فروش موثر داشته باشیم

آگهی فروش موثر

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

آگهی فروش موثر می تواند به فروش بیشتر و سهم بازار کمک شایانی کند. پرسش این جاست که برای داشتن آگهی خوب برای جذب مشتری و فروش اثر بخش چه راهکارهایی موجود است؟

در شرایط چالش‌برانگیز فعلی اقتصاد، جذب مشتری برای پرداخت نقدی یا با کارت‌های اعتباری یک فرایند آهسته و سخت است. دقیقا به این دلیل ترغیب خریداران بالقوه از طریق آگهی مهم است و همیشه نیز مهم خواهد بود.

زمانی که تبلیغات به درستی انجام ‌شود، با فراهم‌کردن انگیزه‌ی لازم برای اقدام عملی پیش از اتمام زمان محدود پیشنهادها، می‌تواند مشتریان را جذب کسب و کار شما ‌کند.

آنچه شما باید برای یک آگهی فروش موثر انجام دهید عبارت است از:

۱. روی تلاش‌ خود متمرکز شوید

آگهی فروش موثر می‎تواند مشتریان دائمی را به خرید دوباره ترغیب کند، و به خلق حلقه‌های جدید مشتریان و جذب مشتریانِ رقیبان، و همچنین تشویق مشتریان فعلی به خرید های متفاوت و کمک به کسب و کار در دوره‌های رکود اقتصادی کمک کند. اما یک فرایند تبلیغاتی کم تر می‌تواند همه‌ی آن اهداف را در یک بازه‌ی زمانی خاص تکمیل کند. در نتیجه، باید تصمیم بگیرید که کدام یک از موارد زیر مهم‌ترین اولویت شما قرار دارد، به طوری که شما بتوانید روی هدفتان تمرکز کافی داشته باشید:

*آیا می‌خواهید مشتری برای تکرار خرید به دفعات به شما مراجعه کند؟ یا خرید در حجم بیش‌تر و جذب پیشنهادهای جدید و متفاوت مد نظر شما است؟

*آیا می‌خواهید مشتریان جدیدی را به کسب و کار خود اضافه کنید؟

*آیا می‌خواهید مشتریان قدیمی و باسابقه تان دوباره به کسب و کار شما مراجعه کنند؟

*آیا افزایش کسب و کارتان در زمان رکود، روزهای آخر هفته و یا فصول خاص را مدنظر دارید؟

پس از شرح دادن دقیق و هوشمندانه‌ی مخاطبان و تغییر مدنظر از طریق آگهی  ، این سوال را باید از خودتان بپرسید:

اگر شما یک مشوق زمان محدود را ارائه بدهید‌، ممکن است که مشتریان مورد نظر شما، به آن واکنش نشان دهند؟

اگر چنین است‌، به مرحله‌ی بعدی می‌رویم.

بیشتر بخوانید: https://asabranding.com/چرا-باید-از-مشاور-تبلیغاتی-استفاده-کنی/

۲. برنامه‌ریزی بر روی فروش ویژه و مشوق ها

یک فرایند آگهی برنامه ریزی شده و متفکرانه، مشتریان را با ارائه‌ی یکی از فروش های ویٰژه یا مشوق‌های ذیل به اقدام عملی سوق می دهد:

*کاهش قیمت، از جمله اعطای کوپن، تخفیف، یا پیشنهادهای ارزش افزوده

*پیشنهاد اشانتیون‌ها یا امتحان محصولات برای تضمین محصولات یا خدمات جدید برای مشتریان و استفاده از آنها

*نشست ها یا تجربیات برای جذب جمعیت، شور و شوق، خرید و فروش، معرفی به عموم

وقتی در مورد مشوق‌های خود تصمیم گرفتید، باید این حقایق را نیز مدنظر داشته باشید:

مشوق‌های تخفیف قیمت‌ها

برای داشتن آگهی فروش موثربایستی برای ترغیب مشتریان به اندازه‌ی کافی جذاب باشد، اما این تخفیفات قیمت باید به کسب و کار شما لطمه‌ای وارد نکند. از تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی بدون انگیزه (ترغیب کننده) دوری کنید، همچنین از تخفیف بسیار زیاد نیز اجتناب داشته باشید مگر این‌که تخفیف‌ها در شکل گیری فروش چشمگیر بعدی یا این‌که در جذب مشتریان ارزشمند جدید به کسب و کار شما کمک کنند.

کوپن‌ها

همیشه به برگشت مشتریان (مخصوصا در شرایط فعلی که مشتریان با حساب و کتاب هزینه می‌کنند) مؤثر بوده است، به عبارتی دیگر در این دوره‌ی رکود اقتصادی بسیار پرطرفدار هستند. حتی مصرف‌کنندگان جوان و خریداران ثروتمند- گروهی که به طور سنتی از دریافت کوپن دوری می‌کردند- این روزها از این کوپون‌ها استفاده می‌کنند(از ۱ تا ۲ درصد به ۲۰ درصد رسیده است). کوپن‌های چاپ شده هم اکنون بیشتر از گذشته در جریان هستند. اما کوپن‌های قابل چاپ، توزیع‌شده در وب‌گاه‌ها و از طریق ایمیل، یک مسیر فوق‌العاده برای آزمون قیمت‌های کسب و کار موردعلاقه قبل از تحمیل هزینه‌های جانبی برای پخش شدن آن از طریق رسانه‌های دیگر، فراهم می‌کند.

اشانتیون ها یا نمونه ها

این دو مورد نیز به مشتریان امکان امتحان محصول را پیش از خرید آن ممکن می‌سازند. نکته‌ی مهم در مورد اشانتیون‌ها این است که اشانتیون نظر مشتری را جلب و به تکرار کسب و کار کمک کند.

کسب و کارهای آنلاین برای جذب پیوندهای وب‌گاه‌ها، بازدیدکنندگان، ثبت‌نام‌های وب‌گاه و آگهی ، نیاز به تبلیغ اشانتیون‌های رایگان دارند. این نوع تبلیغات به معنای آغاز یک رابطه‌ی موفق با مشتریان جدید است.

خرده‌فروشان قادر هستند استفاده از اشانتیون‌ها را به گردهم‌آیی‌های تبلیغاتی تغییر دهند. به عنوان مثال کاستکو در تعطیلات آخر هفته را در نظر بگیرید. مثال بزرگ دیگر: استی لادر با استفاده از کمک خرده‌فروشان به زنان پیشنهاد میکاپ جزئی رایگان را در کنار گرفتن عکس مشتریان ارائه داده است. این عکس‌ها در مرحله بعد برای استفاده در صفحات شبکه‌های اجتماعی مشتریان، از طریق پست الکترونیکی برای آنها ارسال می‌شد.

خدمات کسب و کارها این کار را به خوبی با ارائه نسخه‌های کوچک رایگان شکل می‌دهند. به عنوان نمونه، به ماساژ شانه پنج دقیقه‌ای یا یک ساعت مشاوره تزئینات خانه رایگان می‌توان اشاره کرد. درمورد کسب و کارهای حرفه‌ای‌تر، اشانتیون‌ها می‌توانند به صورت بسته‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه شوند و از طریق آن مشتریان آینده‌نگر را به تعامل سازنده و اعتمادکردن به کسب و کارها (در حین استفاده از خدمات) سوق دهد.

آگهی فروش موثر
آگهی فروش موثر

گردهم‌آیی‌ها و تجربیات، مشتریان را برای حضور در جشن‌ها، معرفی محصول، نمایشگاه‌های خاص یا سخنرانی‌ها و دیگر فعالیت‌های مربوط به برند و ارائه محصول، جذب می‌کند. هنگامی که میزبانی یک گردهم‌آیی را برعهده دارید، اطمینان پیدا کنید که همه‌ی جوانب را به خوبی انجام داده‌اید. یک گردهم‌آیی ضعیف توام با بی‌علاقگی بدتر از هیچ است. پس سعی کنید در آموزش و تعیین وظایف کارکنان و اطلاع‌رسانی عموم کوشا باشید.

بیشتر بخوانید: https://asabranding.com/تقویت-ابعاد-برند-از-طریق-محتوا/

۳. آنچه که شما برای رسیدن به آن از طریق تبلیغات و ارزیابی در نظر دارید، به طور کامل مشخص کنید.

زمانی که مصرف‌کنندگان احتیاج به یک مشوق برای خرید دارند، آگهی تبلیغات بسیار کارراه انداز است. فقط در مورد آنچه می‌خواهید بدست آورید شفاف عمل کنید. مقدار فروش، حجم مبادلات مالی، نام مشتری مورد نظر، الگوهای خرید که شما می‌خواهید تغییر دهید و یا هر هدف دیگری را که از طریق تبلیغات مد نظر دارید مشخص کنید. سپس آن تغییر مورد نظر را به لحاظ مالی برای کسب و کار خود مشخص کنید.

با علم به تاثیر بالقوه‌ی تبلیغات، شما اطلاعات موردنیاز برای اختصاص بودجه‌ی تبلیغات، اختصاص زمان مورد نیاز برای کارکنان و سرمایه‌گذاری در انرژی لازم برای انجام تبلیغات که نتایج مثبت کسب و کار را در دروه‌ی زمانی پوشش تبلیغاتی امکان پذیر می‌سازد، در اختیار خواهید داشت.

ارائه بهترین آموزش های کسب و کار از جمله ۳ گام تا یک آگهی فروش موثر داشته باشیم را در شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ تجربه کنید.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شماست!

در پایان هم اگر هرگونه سوال کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: