۱۱ روش تبلیغاتی ارزان یا رایگان

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

۱۱ روش تبلیغاتی ارزان یا رایگان

برای تبلیغ کسب و کار کوچک خود به بودجه زیادی نیاز ندارید. حضور قوی آنلاین، استفاده استراتژیک از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و سئو و همچنین شبکه‌سازی منظم در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به انتشار اخبار کسب و کار شما با هزینه کم کمک کند.

شرکت های زیادی وجود دارند که خدماتی را برای تبلیغ کسب و کار شما به صورت آنلاین ارائه می دهند. اما با داشتن یک استراتژی تبلیغاتی موثر، می توانید بیشتر این تبلیغات را خودتان با هزینه بسیار کم یا حتی رایگان انجام دهید.

در اینجا ۱۱ روش تبلیغاتی ارزان یا رایگان برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما آورده شده است.

۱٫یک وب سایت عالی بسازی

هر کسب و کاری به یک وب سایت سخت کوش نیاز دارد. این اولین جایی است که مشتریان بالقوه وقتی به دنبال کسب‌وکاری مانند شما هستند، به آن می‌روند. وب سایت شما باید با عناوین واضح، تصاویر عالی و ناوبری ساده، تازه و جذاب به نظر برسد. مهمتر از همه، باید به سوالات کلیدی که ممکن است بازدیدکنندگان وب سایت داشته باشند پاسخ دهد و جزئیات تماس را برای کمک به آنها در یافتن اطلاعات بیشتر ارائه دهد. فراخوان برای اقدام و یک سیستم تجارت الکترونیک موثر به تبدیل مرورگرها به خریداران کمک می کند.

پس از راه‌اندازی، یک وب‌سایت ساده چند پوند در سال برای میزبانی و نام دامنه برای شما هزینه خواهد داشت. یک سایت تجارت الکترونیک کمی بیشتر هزینه می کند، اما با ایجاد یک جریان منظم از فروش، سود سهام را پرداخت می کند.

۲٫تبلیغات آنلاین

هر کسب‌وکاری می‌تواند با استفاده از تبلیغات طبقه‌بندی شده آنلاین در سایت‌هایی مانند Gumtree در معرض دید قرار بگیرد، و این می‌تواند بسیار ارزان – یا حتی رایگان باشد.

شما می توانید هر روز تبلیغات هدفمند برای کسب و کار خود را به صورت آنلاین قرار دهید و افراد از طریق جستجو آنها را پیدا خواهند کرد. شما می توانید هر چیزی را از یک رویداد یک روزه گرفته تا خدماتی مانند عکاسی، لوله کشی یا باغبانی را تبلیغ کنید.

۳٫بهینه سازی موتور جستجو

اگر بتوانید موتورهای جستجو مانند گوگل را متقاعد کنید که وب سایت شما مرتبط ترین سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر شما است، باید یک جریان ثابت از ترافیک دریافت کنید. بخشی از این ترافیک به طور طبیعی به درآمد تبدیل می شود. شما می توانید بهینه سازی اولیه را خودتان به صورت رایگان انجام دهید یا می توانید به یک متخصص سئوی فریلنسری پول بدهید تا این کار را برای شما انجام دهد.

۴٫بازاریابی محتوا

یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت می کند و به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می کند و می تواند کاملاً رایگان باشد. با این حال، نوشتن می تواند کار فشرده باشد، و شما باید یک نویسنده ماهر (و سریع) باشید.

شاید ارزش داشته باشد که یک نویسنده مستقل را در سایتی مانند Fiverr یا Upwork برای ایجاد وبلاگ های خوش نوشته، مطالعات موردی و سایر مقالاتی که کارهای شما را به نمایش می گذارد، استخدام کنید.

۵٫از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

بسیاری از کسب و کارها پایگاه مشتریان خود را تقریباً منحصراً با استفاده از رسانه های اجتماعی افزایش می دهند. فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و تیک تاک به شما این امکان را می دهند که با به اشتراک گذاری اخبار و ایده ها و با ارسال تصاویر و ویدئوها، فالوور ایجاد کنید و با مخاطبان هدف خود درگیر شوید. Engagement نام بازی است. اگر به نظرات پاسخ دهید، به سؤالات پاسخ دهید و به طور منظم با فالوورها و تأثیرگذاران ارتباط برقرار کنید، می توانید تجارت خود را از طریق دهان به دهان رشد دهید.

۶٫محتوای ویدیویی را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید

مردم تماشای ویدیوها را دوست دارند و می توانند راهی عالی برای زنده کردن برند شما و معرفی محصولات و خدمات شما و تیم پشت سر آنها به دنیا باشند. ارسال ویدئو در سایت هایی مانند YouTube و Vimeo – و همچنین در سایر سایت های رسانه های اجتماعی – می تواند یک جریان ثابت از ترافیک وب سایت را برای شما ارسال کند.

ارسال به این سایت ها رایگان است و سود بالقوه ترافیک از آنها نجومی است. برای به حداکثر رساندن نوردهی، مطمئن شوید که بیش از یک ویدیو ارسال می‌کنید. از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک استفاده کنید

۷٫تبلیغات آنلاین

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) می‌تواند پرهزینه باشد، اما اگر هدفمند باشد، می‌تواند ترافیک بالایی را به سمت سایت شما هدایت کند. شما باید تعادلی بین هزینه و درآمد پیدا کنید تا بهترین استفاده را از تبلیغات PPC داشته باشید، اما خبر خوب این است که می‌توانید محدودیت‌هایی برای هزینه‌ها تعیین کنید تا مجبور نباشید پول زیادی را به PPC اختصاص دهید تا متوجه شوید که آیا برای کسب و کار شما مناسب است.

شما می توانید تبلیغات PPC را تقریباً در تمام موتورهای جستجوی اصلی و همچنین در سایت هایی مانند فیس بوک خریداری کنید.

۸٫نظرات مشتریان را تشویق کنید

رتبه‌بندی‌ها و نظرات مشتریان می‌تواند اعتماد ایجاد کند و فروش دهان به دهان را به‌ویژه برای مشاغل محلی افزایش دهد. بررسی‌های بد بدیهی است که مضر هستند، اما فقدان نظرات نیز می‌تواند زنگ خطر را به صدا درآورد، بنابراین مهم است که مشتریان را تشویق کنیم تا بازخورد بدهند.

می توانید با استفاده از FeeFo یا TrustPilot نظرات خود را در وب سایت خود ارائه دهید. مشتریان شما همچنین در پلتفرم هایی مانند گوگل، آمازون، eBay و تریپ ادوایزر نظرات خود را می نویسند. همیشه به نظرات خوب یا بد پاسخ دهید، از مردم برای بازخورد مثبت تشکر کنید و با هر انتقادی به شیوه ای مثبت برخورد کنید.

۹٫بازاریابی ایمیلی

برای ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی مؤثر و قانونی، باید لیستی از مخاطبینی که فعالانه برای دریافت ایمیل از شما شرکت کرده اند، تهیه کنید. ممکن است لازم باشد چیزی را به افراد وادار کنید تا آدرس ایمیل خود را ارائه دهند و اجازه ارسال ایمیل به آنها را داشته باشید. این می تواند چیزی به سادگی گزارشی باشد که ارزش واقعی ارائه می دهد.

پس از اینکه لیست خود را ایجاد کردید، می توانید بازاریابی ایمیلی را شروع کنید. می‌توانید با ارسال پیام‌های بازاریابی ایمیلی با آدرس‌های ایمیل حرفه‌ای برای اعضای تیم یا گروه‌هایی مانند @yourdomain یا sales@yourdomain با Gmail از Google Workspace، اعتماد مشتری ایجاد کنید.

مهم است که به گیرندگان خود اجازه دهید هر زمان که بخواهند خود را از لیست شما حذف کنند.

۱۰در لیست مشاغل محلی ظاهر شوید

اگر یک شرکت آجر و ملات را تبلیغ می‌کنید، باید از فهرست‌های مشاغل محلی مانند Google My Business استفاده کنید. هنگامی که شخصی در منطقه شما جستجو می کند، وب سایت شما در صفحه اول نتایج Google با خدمات محلی مشابه قرار می گیرد. این می تواند راهی عالی برای به دست آوردن یک تجارت نوپا در مقابل هزاران مشتری بالقوه محلی باشد.

۱۱٫به دایرکتوری های آنلاین بپیوندید

درست است که برخی از دایرکتوری های آنلاین در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو کاربرد خود را از دست می دهند، اما همچنان می توانید از تبلیغات در فهرست های محلی که منطقه شما را هدف قرار می دهند، بهره مند شوید. ممکن است یک افزایش کوچک به رتبه صفحه خود و مقداری ترافیک از خود دایرکتوری دریافت کنید.

بسیاری از دایرکتوری های آنلاین، مانند Checkatrade و Rated People، به افراد اجازه می دهند مشاغل خاصی را تبلیغ کنند و با تاجران محلی مرتبط ارتباط برقرار کنند. در ازای پرداخت هزینه‌ای ناچیز، تجار می‌توانند برای مشاغلی که آگهی می‌شوند، پیشنهاد دهند.

بازرگانان همچنین می‌توانند نمایه‌ای درباره کسب و کار و خدماتی که ارائه می‌دهند اضافه کنند و از مشتریان رتبه‌بندی کنند.

راه های مختلفی برای معرفی نام کسب و کار شما وجود دارد. با هزینه های بسیار کم یا احتمالاً رایگان، می توانید با استفاده از مجموعه عظیم مشتریان آنلاین، پایگاه مشتریان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

۱۱ روش تبلیغاتی ارزان یا رایگان
(برای دیدن آژانش تبلیغاتی ما داخل اینستاگرام روی اینجا کلیلک کنید)

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهترین ها

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: