چگونه در اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ درآمد کسب کنیم (۵ ایده عملی)

چگونه در اینستاگرام در سال 2024 درآمد کسب کنیم

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

چگونه در اینستاگرام در سال 2024 درآمد کسب کنید

چگونه در اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ درآمد کسب کنید

شما نمی توانید در فید اینستاگرام خود پیمایش کنید بدون اینکه سازندگان مورد علاقه خود را در حال تبلیغ محصولات خود و برندهای دیگر مشاهده کنید. تا به حال به این فکر کرده اید که آیا می توانید وارد اکشن شوید؟ در حالی که حساب‌های سلبریتی با عملکرد برتر می‌توانند برای یک پست تبلیغاتی هفت رقمی دریافت کنند، برای کسب درآمد در اینستاگرام به میلیون‌ها فالوور آن‌ها نیاز ندارید.

در واقع، سازندگان Instragam با کمتر از ۱۰۰۰ دنبال کننده، چندین گزینه برای کسب درآمد دارند. چه بخواهید یک امپراتوری رسانه های اجتماعی بسازید یا از طریق یک کار سودآور، پول بیشتری به دست آورید، کسب درآمد در اینستاگرام راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

این راهنما با ۵ ایده قابل دستیابی از بازاریابی وابسته تا فروش کالا برای برند شخصی خود، به شما می آموزد که چگونه در اینستاگرام در سال ۲۰۲۴ درآمد کسب کنید. به‌علاوه، از نمونه‌های واقعی سازندگانی که بر فضا تسلط دارند الهام بگیرید.

چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم

۱- با برندها در زمینه محتوای حمایت شده همکاری کنید
۲- فروشگاه تجارت الکترونیک خود را باز کنید
۳- برای برند شخصی خود کالا طراحی کنید
۴- یک بازاریاب وابسته شوید
۵- قابلیت خرید اینستاگرام را فعال کنید

کسب درآمد در اینستاگرام همیشه به تعداد فالوورهای شما نیست. روش هایی که بهترین کار را برای شما دارند به برند منحصر به فرد محتوای اینستاگرام، مخاطبان هدف و میزان تعهد شما بستگی دارد. چندین ایده را برای به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد خود قرار دهید—تنوع جریان های درآمدی شما یک استراتژی مالی هوشمندانه است که در حال بررسی نحوه کسب درآمد در اینستاگرام هستید.

?نکته: قبل از اینکه به این ایده ها بپردازید، مطمئن شوید که یک حساب کاربری فعال در اینستاگرام دارید. برخی از این روش ها به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام نیز نیاز دارند.

۱- با برندها در زمینه محتوای حمایت شده همکاری کنید

اینفلوئنسر اینستاگرام خالق یا سلبریتی است که بر پایه وفاداری از طرفداران و فالوورها تأثیر می گذارد. اینفلوئنسرها از نظر مخاطبان خود، سلیقه سازان، روند سازها و کارشناسان مورد اعتماد در حوزه تخصص یا نفوذ خود هستند.

برندها اغلب نمی توانند اصالت یک شخص واقعی را که لحظات واقعی را به اشتراک می گذارد، تکرار کنند. در عوض، آن‌ها با مشارکت با سازندگانی که در اینستاگرام تأیید شده‌اند و مخاطبانی دارند که با مشتری هدفشان همپوشانی دارند، از این تأثیر سود می‌برند. برندها برای محتوای حمایت‌شده به اینفلوئنسرها پرداخت می‌کنند، جایی که این سازندگان محصولات را در استوری‌ها، پست‌ها و حلقه‌های اینستاگرام تبلیغ می‌کنند. خالق داپر در دیلی اغلب با دیزنی شریک می شود – یک همکاری هوشمندانه برای مخاطبان مادرانش.

برندهایی که از بازاریابی اینستاگرام استفاده می کنند، برای دسترسی به مخاطبان درگیر اینفلوئنسرهای مورد اعتماد غوغا می کنند. به‌عنوان یک خالق اینستاگرام، مهم است که هر فرصتی را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که به برند شخصی شما آسیبی نمی‌زند.

اگر برای کسب درآمد به بازاریابی اینستاگرام متکی هستید، در مورد برندهایی که با آن ها کار می کنید انتخاب کنید تا مخاطبان خود را از خود دور نکنید. به طور مشابه، برندها می خواهند در مورد سازندگان اینستاگرام که با آنها کار می کنند انتخابی باشند تا اطمینان حاصل کنند که با ارزش ها و مخاطبان مطابقت دارد.

درک اینکه به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام چه چیزی را شارژ کنید
به طور معمول، قراردادهای اینفلوئنسر شامل ایجاد محتوا می‌شود – پست‌ها یا استوری‌هایی که به عنوان تبلیغات اینستاگرام برای برند عمل می‌کنند – و گاهی اوقات شامل مجوز برای برند برای استفاده از محتوا برای اهداف خود (مانند تبلیغات در سایر پلتفرم‌ها) می‌شود.

در ازای این بازاریابی اینستاگرام، اینفلوئنسرها هزینه، محصولات یا خدمات رایگان، وعده قرار گرفتن در معرض یا ترکیبی از غرامت دریافت خواهند کرد.

نکات قیمت گذاری و مذاکره قرارداد برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام:

درک اینکه به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام چه چیزی را شارژ کنید

به طور معمول، قراردادهای اینفلوئنسر شامل ایجاد محتوا می‌شود – پست‌ها یا استوری‌هایی که به عنوان تبلیغات اینستاگرام برای برند عمل می‌کنند – و گاهی اوقات شامل مجوز برای برند برای استفاده از محتوا برای اهداف خود (مانند تبلیغات در سایر پلتفرم‌ها) می‌شود.

در ازای این بازاریابی اینستاگرام، اینفلوئنسرها هزینه، محصولات یا خدمات رایگان، وعده قرار گرفتن در معرض یا ترکیبی از غرامت دریافت خواهند کرد.

نکات قیمت گذاری و مذاکره قرارداد برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام:

محدودیت های خود را تعیین کنید.

مواظب قراردادهایی باشید که نوید افشاگری را می دهند یا ارزش شما را کم ارزش می دانند.

ارزش خود را درک کنید.

هنگام مذاکره، به یاد داشته باشید که شما فقط محتوا را ارائه نمی دهید، بلکه به مخاطبان و حقوق استفاده خود دسترسی دارید.

ببینید دیگران چه چیزی را شارژ می کنند.

به عنوان یک معیار، اینفلوئنسر متوسطی که بیش از ۱۰۰۰۰۰ فالوور اینستاگرام دارد تا ۵۰۰ دلار برای هر پست دریافت می کند.

مخاطب خود را بشناسید.

آنها چه کسانی هستند و میزان مشارکت شما (کل مشارکت تقسیم بر تعداد فالوورهای شما) چقدر است؟ این به شما کمک می کند تا زمانی که زمان مذاکره فرا می رسد آماده باشید.

پیدا کردن برندهای مناسب برای کار

اگر نفوذ کافی در اینستاگرام داشته باشید، به احتمال زیاد برندها شما را پیدا می‌کنند و به شما پیشنهادات حمایتی می‌دهند. اما همیشه می‌توانید در مورد برندهایی که با آن‌ها کار می‌کنید دقیق باشید و ابتدا با آنها تماس بگیرید.

سعی کنید جزئیات خود را در بازارهای اینفلوئنسر فهرست کنید تا به برندها نشان دهید که آماده همکاری هستید. Shopify Collabs یک بازار اینفلوئنسر است که سازندگان را با برندهایی که به دنبال قرار گرفتن در معرض مخاطبان جدید هستند مرتبط می کند.

قوانین در مورد محتوای حمایت‌شده متفاوت است، اما برای اینکه مطمئن باشید و به اعتماد مخاطبان خود احترام بگذارید، یک هشتگ #sponsored برای نشان دادن پست‌های حمایت شده اضافه کنید. می‌توانید نمونه‌هایی از پست‌های حمایت‌شده و نحوه ادغام برندها توسط سازندگان اینستاگرام را در استوری یا کپشن‌های خود با جستجو در هشتگ #sponsored در اینستاگرام بیابید.

در اینجا نمونه ای از مشارکت بین زوج @WpgEats و Travel Manitoba تأثیرگذار غذا آورده شده است.

چگونه در اینستاگرام در سال 2024 درآمد کسب کنید
اینستاگرام همچنین دارای یک برچسب “مشارکت پولی با” است که به طور برجسته پست های حمایت شده را در بالای محتوا مشخص می کند.

۲- فروشگاه تجارت الکترونیک خود را باز کنید

سازندگان از همه نوع در موقعیت خوبی برای فروش محصولات خود هستند – نه فقط محصولات سایر مارک ها. کالاهای فیزیکی، خدمات یا اقلام دیجیتالی می‌توانند بسط برند سازنده باشند، ارزشی را به مخاطبان ارائه دهند و به آن‌ها اجازه دهند تا بخشی از شخصیت‌های آنلاین مورد علاقه خود را خریداری کنند.

خطوط بین خالق و کارآفرین در حال محو شدن است و افراد بیشتری به دنبال استقلال خود و کسب درآمد از هنر خود هستند.

چند گزینه برای فروش محصولات و خدمات آنلاین شامل موارد زیر است:

خدماتی مانند عکاسی یا مشاوره را با هدایت کاربران اینستاگرام به وب سایت حرفه ای خود بفروشید.
محصولات دیجیتالی مانند دوره آنلاین، صداها، کتاب‌های الکترونیکی یا از پیش تنظیم‌های طراحی را ارائه دهید.
محصولات اصلی خود را بفروشید و آنها را خودتان یا از طریق یک انبار تکمیل ارسال کنید.
از dropshipping برای فروش محصولات بدون نیاز به مدیریت موجودی و حمل و نقل استفاده کنید.
?نکته: ایجاد محصولات سفارشی از ابتدا می تواند فرآیندی طولانی باشد، از توسعه و طراحی محصول گرفته تا برندسازی، حمل و نقل و ساخت. برای یک راه آسانسور پایین تر برای فروش محصولات به طرفداران، به ایده بعدی بروید.

۳- برای برند شخصی خود کالا طراحی کنید

کریس واکارینو، بنیانگذار Fanjoy، می‌گوید: «توانایی [سازندگان محتوا] برای فروش محصولات بسیار طبیعی است، زیرا محتوای فراوان آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا لحظاتی را در ارتباط با محصولات خود داشته باشند. Fanjoy کسب‌وکاری است که به سازندگان کمک می‌کند به راحتی کالاهای خود را تولید و به طرفداران بفروشند.

این روش به این معنی است که شما نیازی به ایجاد یک برند و محصولات جداگانه از ابتدا ندارید. شما به سادگی باید طرح های مربوطه را بیابید و با استفاده از یک شریک چاپ، آنها را بر روی کالاهایی مانند لیوان، تی شرت، و چاپ های هنری چاپ کنید.

چگونه در اینستاگرام در سال 2024 درآمد کسب کنید

چند راه برای ساخت و فروش کالای خود وجود دارد:

برای چاپ و ارسال مستقیم محصولات خود به طرفداران، از خدمات چاپ بر اساس تقاضا استفاده کنید.
محصولات موجود را با برند شخصی خود برچسب سفید بزنید. اینها باید محصولاتی باشند که با برند یا محتوای شما مرتبط باشند. نوارهای مقاومت مارک دار را برای تأثیرگذاران تناسب اندام در نظر بگیرید.
خودتان کالاها را با دست بسازید، مثلاً تی‌شرت‌هایی با طرح‌های خود را با صفحه ابریشم بپوشانید.

۴- یک بازاریاب وابسته شوید

یک بازاریاب وابسته، خالق یا ناشری است که پیوندهای منحصربه‌فردی را با برندها و محصولات به اشتراک می‌گذارد و هر بار که این کلیک‌ها به فروش می‌رسند، کمیسیون دریافت می‌کنند. برندها یک پیوند قابل ردیابی یا کد تبلیغاتی منحصربه‌فرد برای نسبت دادن پیوندها به سازنده ارائه می‌کنند. در حالی که اینفلوئنسرها معمولاً هزینه ثابتی را برای قرار گرفتن در معرض دریافت می‌کنند، شرکت‌های وابسته تنها زمانی کسب درآمد می‌کنند که تلاش‌هایشان به فروش کمک کند.

از ترکیبی از پیوندها در بیو اینستاگرام خود، در استوری اینستاگرام و صفحه پیوند در بیو خود استفاده کنید (به این ترتیب می توانید چندین برند را تبلیغ کنید). همچنین می‌توانید کدهای تبلیغاتی را در زیرنویس‌های پست به اشتراک بگذارید (زیرا لینک‌ها مجاز نیستند) تا فرصت‌های بیشتری برای جذب فروش ایجاد کنید.

اینفلوئنسر تناسب اندام اینستاگرام، کالن هادسون، برندهای متعددی مانند MVMT را در محتوای خود تبلیغ می کند و کاربران اینستاگرام را به صفحه پیوند در بیو خود، جایی که لینک های وابسته او در آن زندگی می کنند، سوق می دهد.

برنامه وابسته سیستمی است که توسط برندها برای مدیریت جزئیات روابط وابسته خود با کاربران اینستاگرام راه اندازی شده است. با برنامه های وابسته مستقیماً به برندها نزدیک شوید یا بازارهای وابسته محبوب مانند موارد زیر را امتحان کنید:

Rakuten Advertising یک شبکه وابسته محبوب با تبلیغ‌کنندگانی است که با دقت بررسی شده و ساختار پرداخت هفتگی دارد.
LTK یک شبکه تأثیرگذار مد و سبک زندگی فقط دعوت است که دسترسی به بیش از ۵۰۰۰ برند را ارائه می دهد.
Amazon Associates یک گزینه محبوب است که ۱۰٪ کمیسیون برای فروش واجد شرایط پرداخت می کند.
?نکته: از یک کوتاه کننده URL مانند Bitlyبرای کوتاه کردن لینک های وابسته استفاده کنید، به خصوص اگر از آنها در بیو اینستاگرام خود استفاده می کنید.

۵- قابلیت خرید اینستاگرام را فعال کنید

فروش اجتماعی همچنان به رشد خود ادامه می دهد و کاربران بیشتری از رسانه های اجتماعی برای کشف و خرید محصولات به پلتفرم های مورد علاقه خود روی می آورند. این یک خبر عالی برای برندهای تجارت الکترونیک و سازندگانی است که اکنون می توانند به دنبال کنندگان و طرفداران اینستاگرام در جایی که قبلاً پاتوق کرده اند دسترسی پیدا کنند. خرید اینستاگرام شامل تعدادی ویژگی بومی است که فروش اجتماعی را فعال می کند.

تیلور لورن، مدیر بازاریابی در Later، می‌گوید: «تگ‌های خرید اینستاگرام بسیار مؤثر هستند – و بیش از ۱۳۰ میلیون نفر در هر ماه روی برچسب‌های خرید ضربه می‌زنند – زیرا به افراد اجازه می‌دهند تا از الهام‌بخش محصول به اطلاعات محصول فقط با چند ضربه بروند.

همه چیز با یک فروشگاه اینستاگرام شروع می شود – ویترینی که در جلو و مرکز حساب اینستاگرام شما قرار دارد. پس از کلیک بر روی یک دکمه برجسته در صفحه نمایه خود، اینستاگرام کاربران را به یک تجربه بی‌نظیر هدایت می‌کند تا خریداران بتوانند محصولات شما را مرور و خریداری کنند.

برند پوشاک Miracle Eye دارای یک وب سایت مستقل است، اما از یک فروشگاه اینستاگرام نیز استفاده می کند تا به طرفداران امکان دسترسی یکباره به مجموعه های خود را بدهد.

چگونه در اینستاگرام در سال 2024 درآمد کسب کنید

می‌توانید با ایجاد مجموعه‌ها یا قرار دادن محصولات در قالب تم یا مناسبت‌های هدیه، فروشگاه خود را سفارشی کنید. فکر کنید: تازه واردها، هدایایی برای مادر، تزئینات تعطیلات، تفریحات تابستانی و غیره. فروشگاه اینستاگرام شما نسخه کوچکی از فروشگاه آنلاین شما است که شامل تصاویر محصول، قیمت و توضیحاتی مشابه وب سایت شما است. در اینجا، کاربران اینستاگرام امکان خرید مستقیم از پلتفرم را دارند.

فالوورها همچنین می توانند محصولات شما را در سراسر اینستاگرام خریداری کنند، به لطف ویژگی هایی مانند:

پست ها و داستان های قابل خرید. از برچسب های محصول برای نمایش اقلام از کاتالوگ خود در فیلم ها و تصاویر استفاده کنید.
تبلیغات با برچسب خرید. برچسب های محصول را به تبلیغات اضافه کنید و دامنه پست های قابل خرید خود را افزایش دهید. برای دسترسی به مدیر تبلیغات یا تقویت پست‌های موجود در اینستاگرام، یک حساب تجاری ایجاد کنید.
خرید زنده. برای استفاده از خرید لایو اینستاگرام، لایو بروید و محصولات برند خود را که در پخش خود به نمایش می گذارید برچسب گذاری کنید. محصولات در پایین صفحه ظاهر می شوند، جایی که بینندگان زنده می توانند برای خرید ضربه بزنند.
? نکته: حساب خود را با Shopify پیوند دهید تا محصولات و سفارشات خود را همگام کنید. ادغام Shopify اینستاگرام و فیس بوک به شما امکان می دهد پرداخت با یک کلیک را ارائه دهید و سفارشات را در یک مکان مدیریت کنید.

اکانت اینستاگرام خود را طلایی کنید

هیچ کمبودی در راه های کسب درآمد آنلاین با ابزارها و کانال های فراوانی که امروزه در دسترس سازندگان است وجود ندارد. اینستاگرام به تنهایی چندین گزینه برای کسب درآمد دارد که به اینفلوئنسرها، سازندگان و هنرمندان اجازه می دهد از طریق این پلتفرم درآمد کسب کنند.

برای شروع کسب درآمد با استفاده از ایده‌های مورد بحث در این مقاله، روی ایجاد محتوای جذاب و ثابتی که مردم می‌خواهند ببینند، کار کنید. این بهترین راه برای افزایش مخاطبان وفادار است که در نهایت می توانید از آن درآمد کسب کنید. برند خود را بسازید، یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید و راه های هیجان انگیزی برای کسب درآمد در اینستاگرام پیدا کنید!

(برای دیدن آژانش تبلیغاتی ما داخل اینستاگرام روی اینجا کلیلک کنید)

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهترین ها

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: