چرا کوچینگ برای موفقیت در تجارت مهم است؟

چرا کوچینگ برای موفقیت در تجارت مهم است؟

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

چرا کوچینگ برای موفقیت در تجارت مهم است؟

هر کسب و کاری هویت و انگیزه منحصر به فرد خود را دارد. چیزی دارد که آن را عجیب و غریب می کند. هدف و چشم انداز مشخص و پویایی دارد که برای پیگیری و تحقق آن تلاش می کند. اهدافی که آن را از بقیه در صنعت متمایز می کند. کسب و کار همچنین دارای ارزشی است که با آن شناسایی می شود و تجسم می یابد. اغلب اوقات، یک کسب و کار منعکس کننده دیدگاه ها و ارزش های بنیانگذار یا بنیانگذاران آن است.

به عنوان یک کارآفرین و یک صاحب کسب و کار، می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن به تمام اهداف تجاری خود برسید. برای داشتن و اداره یک کسب و کار نیاز به مقدار زیادی است، و به راحتی می توان در انبوهی از فعالیت های تجاری روزمره غرق شد و ارتباط خود را از دست داد. طراوت خود را از دست می دهید. 

مهم است که فردی در یک ظرفیت حرفه ای داشته باشید که مسئولیتش این است که اطمینان حاصل کند که تمرکز خود را از دست نمی دهید، مهم ترین کارهایی را که باید هر لحظه انجام دهید را از دست ندهید. یک متخصص کارکشته که همیشه در کنار شماست و شما را در برابر چشم اندازها و اهدافی که برای دستیابی به آنها در نظر گرفته اید، راهنمایی و پاسخگو می داند. اطمینان از اینکه همه اهداف و اهداف برآورده می شوند و در زمان مناسب محقق می شوند.

بیشتر کارآفرینان کار خود را به‌عنوان متخصص شروع کردند: حرفه‌ای‌هایی که در یک یا دو مجموعه از مهارت‌های مکمل تخصص دارند و در نهایت، این تمرین رشد کرد و تبدیل به یک تجارت کامل با نیازها و تعهدات فراوان شد. به دلیل رشد در کسب و کار، از دست دادن مسیر و کمی دور شدن از هدف یا نیروی محرکه در پس ایده و چشم انداز کسب و کار آسان است. تعیین اهداف و چشم انداز برای کسب و کارتان آسان است، اما اگر اقدامات عمدی به طور مداوم برای دستیابی به اهداف سرمایه گذاری نشود، دستیابی به آنها دشوار است.

و بنابراین کسب و کار شما برای بقا و موفقیت به کمک یک مربی کسب و کار نیاز دارد. شما به یک مربی کسب‌وکار شایسته، مجرب و با تجربه نیاز دارید که به شما کمک می‌کند تا هر اقدام، تصمیم یا شرایطی را که باعث از دست دادن تمرکز شما می‌شود و از مسیر منحرف می‌شود، کاهش دهید. او از آسیب های غیرضروری به شما و کسب و کارتان جلوگیری می کند. این رابطه ای است که بدون آن نمی توانید انجام دهید.

چرا کوچینگ برای موفقیت در تجارت مهم است؟

کوچینگ کسب و کار چیست؟

کوچینگ کسب و کار برای کارآفرینان و صاحبان مشاغلی که می خواهند به خودشان کمک کنند و کسب و کارشان را رشد دهند، مهم است. این یک نیاز اساسی برای کسب و کار شما است. 

کوچینگ کسب و کار یک رابطه قابل اعتماد بین یک کارآفرین، یک صاحب کسب و کار و یک مربی حرفه ای کسب و کار با هدف هدایت و رشد استراتژیک کسب و کارشان است. این یک ترتیب حرفه‌ای است که در آن کارآفرین با کمک و راهنمایی مربی می‌تواند گام‌ها و تصمیم‌هایی هدفمند و عملی بردارد که کسب‌وکار را در مسیر درستی برای رشد و موفقیت قرار می‌دهد.

با کمک مربی کسب‌وکار، اهداف و چشم‌اندازهای تجاری شما برای برآورده کردن نیازها، ظرفیت‌ها و جاه‌طلبی‌های کنونی شما دوباره طراحی می‌شوند – آنها را با ارزش‌های شما همسو می‌کند. ایجاد فضا برای سطح بالاتری از وضوح: حذف چیزهایی که خوب هستند اما برای سلامت، ثبات و رشد کسب و کار شما ضروری نیستند.

چرا به مربی کسب و کار نیاز دارید؟

کار با یک مربی برای کسب و کار شما و شما تجربه ای غنی، چشم گشا و با ارزش است. اگر فرد مناسبی را استخدام کنید که مناسب نیازهای تجاری شما باشد، هرگز از تصمیم خود پشیمان نخواهید شد و کسب و کار شما به خاطر آن از شما تشکر خواهد کرد، زیرا رشد می کند و شکوفا می شود. بله، تجارت سالم و قوی خواهد بود. 

بسیاری از کسب و کارها رشد می کنند، اما آنطور که باید سالم و قوی نیستند. بسیاری از چیزها از لحاظ داخلی اشتباه است و در کسب و کار آنها نادرست است، زیرا به خوبی ساخته نشده و ساختاری ندارد. کسب و کار شما مانند یک نوزاد تازه متولد شده است، برای پرورش و مراقبت از آن به زندگی و سلامتی نیاز دارید. اگر مراحل و فرآیندهای عمدی، عمدی و استراتژیک در ساخت و ساز یا راه اندازی درگیر نشوند، رشد خوبی نخواهد داشت. 

این فرآیندی است که مستلزم سطح بالایی از اعتماد و تجربه است. به سختی می توان به یک غریبه کاملاً در تجارت خود اعتماد کرد، اما شما به کمک نیاز دارید و باید به خودتان اعتراف کنید که شما و کسب و کار به کمک نیاز دارید. 

بنابراین باید یاد بگیرید که نه تنها به روش‌ها یا کیفیت آموزش‌هایشان اعتماد کنید، بلکه به رویکرد آنها به تجارت و زندگی نیز اعتماد کنید. کار با یک مربی یک تعامل عمیقا شخصی است. و در برخی سطوح، شما در حال خرید آنها هستید که چه کسانی هستند و چرا آنها کاری را که انجام می دهند انجام می دهند. شما در حال خرید تجربه چندین ساله آنها هستید. بنابراین شما مجبور نیستید همان اشتباهاتی را که آنها مرتکب شدند انجام دهید. اشتباهاتی که می تواند کسب و کار شما را ۵ تا ۱۰ سال به عقب برگرداند.

این ریسکی است که باید انجام دهید. زیرا به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید. شما به هر دو دست ماهر و غیر ماهر نیاز دارید تا به شما کمک کند تا کسب و کار خود را از روی زمین بلند کنید.

۶ روشی که یک مربی کسب و کار به کسب و کار شما کمک می کند.

سازمان و مدیریت

هیچ چیز به اندازه فقدان مدیریت صحیح یک کسب و کار را نمی کشد. اکثر صاحبان کسب و کار و کارآفرینان بر اساس آموزش مدیر نیستند. آنها بیشتر مبتکر و مخل بازار هستند تا مدیران. بنابراین، نیاز به یک مربی با تجربه و کارآمد کسب و کار است. 

یک مربی کسب‌وکار به شما کمک می‌کند یک سیستم و ساختار مدیریتی مناسبی راه‌اندازی کنید که به شکوفایی کسب‌وکار شما کمک می‌کند بدون اینکه شما کاری بیش از نظارت بر فرآیند انجام دهید. او همچنین شما را به گونه ای راهنمایی می کند که بتوانید آن مهارت تجاری را حداقل تا سطح متوسط ​​یا مناسبی توسعه دهید. او به شما یاد می دهد که چگونه سیستم ها و استراتژی های مدیریت زمان موثری را پیاده سازی کنید که عملکرد کلی کاری تیم شما را بهبود می بخشد. 

وظیفه او سازماندهی گردش کار شما با راه اندازی سیستم هایی است که ساده، آسان برای یادگیری و تکرار هستند. از طریق مربیگری او، شما و تیمتان ظرفیت و شایستگی را برای مقابله با چالش های تجاری دشوار و پویا هم اکنون و هم در آینده توسعه خواهید داد.

استراتژی و برنامه ریزی

استراتژی و برنامه ریزی برای بقا و موفقیت هر کسب و کاری در این دوران ضروری است. برای رسیدن به یک استراتژی برنده و برنامه ریزی در مورد چگونگی دستیابی به اهداف تجاری خود، نیاز به مقدار زیادی است. این یک کار دشوار است. یک مربی چشم انداز منحصر به فردی را ارائه می دهد و چشمان شما را به روی فرصت ها، ایده ها و واقعیت هایی باز می کند که کاملاً از آنها آگاه نبودید. 

با کمک یک مربی باتجربه و کارکشته، استراتژی منحصربه‌فردی را ارائه خواهید کرد که نه تنها شما را در کسب و کار رونق می‌دهد، بلکه شما را از بقیه رقبای خود در صنعت خود متمایز می‌کند. بعضی کارها وجود دارد که نمی توانید به تنهایی انجام دهید. دو سر خوب و درخشان بهتر از یک سر است.

ایده های بازاریابی

بازاریابی و فروش قلب هر کسب و کاری است. برای رشد و شکوفایی کسب و کار شما، استراتژی های بازاریابی و فروش شما باید درجه یک باشد. یک مربی خوب کسب و کار نه تنها به شما در توسعه استراتژی های بازاریابی عالی کمک می کند، بلکه به شما و تیم شما نیز نشان می دهد که چگونه برند تجاری خود را بسازید، و تاکتیک های تولید سرنخ را به شما کمک می کند تا به سرنخ های باکیفیت، فروش و افزایش کسب و کار کلی خود کمک کنید. درآمد و سود

فن آوری

به عنوان یک صاحب کسب و کار، نمی توان اهمیت استفاده از فناوری را به عنوان ابزاری برای موفقیت کسب و کار خود نادیده گرفت. یک مربی خوب بهترین فناوری را می‌داند که شما برای ادامه کسب‌وکارتان نیاز دارید تا نیازهای مشتریان و مشتریانتان را برآورده کند و در نتیجه اطمینان حاصل کند که آنها با موفقیت برای اجرای کارآمد و روان عملیات تجاری به کار گرفته می‌شوند. او به کسب و کار شما کمک می کند تا فناوری جدید را به دست آورد، ادغام ها را مدیریت کند و در مورد بهترین گزینه های منحصر به فرد برای نیازهای تجاری شما مشورت کند. 

چشم انداز تازه

آسان است که با معیاری از موفقیت رانده شوید، و شما راضی می شوید. گاهی اوقات یک کارآفرین ایده‌ها یا فرصت‌های تجاری دیگری دارد که شما می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، بدون اینکه مطمئن شوید که ایده‌ها یا فرصت‌هایی که در دست دارند کاملاً تثبیت شده و سالم هستند. شما درگیر بسیاری از فعالیت‌های دیگر هستید که ساده‌ترین و مهم‌ترین چیزهایی را که کسب‌وکارتان برای انجام آن‌ها بدون برخورد به سنگ‌ها نیاز دارد، نادیده می‌گیرید. 

یک مربی کسب و کار توجه شما را به این موارد جلب می کند. با یک مربی کسب و کار، انتقادات سازنده و بی طرفانه ای دریافت خواهید کرد – اصلاحاتی که هیچ فرد دیگری در دفتر شما نمی تواند به دلیل موقعیت ممتاز شما انجام دهد.

 او توجه شما را به راه‌حل‌ها و بینش‌هایی جلب می‌کند که شما و افرادتان نمی‌توانید آن‌ها را ببینید، و کسب‌وکارتان را در حال اجرا و پیشرفت نگه می‌دارد. او شما را خودآگاه تر می کند و نقاط ضعفی را که می توانید روی آنها کار کنید و بهبود ببخشید، اشاره می کند.

کسب و کار را رشد دهید

هدف هر صاحب کسب و کار (کارآفرین) رشد کسب و کار، تأسیس و سودآوری آن است. بنابراین نیاز به سرمایه گذاری منابع مورد نیاز برای تحقق آن است. 

مهم نیست کجا هستید و تا چه اندازه توانسته اید به اهداف کسب و کار برسید. اگر مایل به یادگیری باشید، کار کنید و پاسخگو بمانید، کسب و کار شما رشد سالمی خواهد داشت.

مربی شما به شما در مسیر دشوار موفقیت کمک می کند. از طریق مشاوره تخصصی او، کسب و کار را به سمت ثبات و رشد هدایت خواهید کرد. 

شما یک مربی کسب‌وکار استخدام می‌کنید تا به شما کمک کند تا سفر خود را سریع‌تر و دشوارتر کنید. با تجربه و تخصص گسترده او، شما با گوش دادن و انجام آنچه که او می گوید و چرا می گوید انجامش دهید، طول سفر را برای خود و کسب و کار کوتاه می کنید. شما باید از اشتباهات غیرضروری که می تواند پیشرفت کسب و کار را از بین ببرد یا کوتاه کند، اجتناب کنید. 

شما مسئول تجارت هستید؛ شما کسب و کار را اداره می کنید شما مسئول شکست ها و موفقیت های کسب و کار هستید. شما نباید مسئولیت خود را از خود سلب کنید زیرا مربی دارید. به او اجازه دهید کارش را انجام دهد. به توانایی آنها برای انجام کارشان به طور مؤثر تجاوز نکنید. فقط اگر این کار را بکنید به کسب و کارتان لطمه می زنید.

آنچه را که در تجارت قرار می دهید را دریافت می کنید.

اگر زمان، تلاش و منابع با کیفیت را سرمایه گذاری کنید؛ روی اهداف و اهداف کسب و کار متمرکز بمانید و در مقابل مربی خود پاسخگو باشید، شما و کسب و کارتان با هم رشد خواهید کرد. 

مسئولیت مربی شما این است که شما را در این فرآیند راهنمایی کند. او مسئولیت را از شما نمی گیرد. 

او آنجاست تا مطمئن شود تمرکزتان را از دست ندهید. 

یاد بگیرید که چیزهای کم اهمیت را به اعضای تیم خود محول کنید. و روی مهمترین جنبه های کسب و کار تمرکز کنید. روی چیزهایی بمانید که بقا، استقرار و رشد کسب و کار را تضمین می کند. این امر مستلزم بهبود مستمر تجربه مشتری و مشتری است: داشتن یک بخش مراقبت از مشتری قوی و ایجاد حجم بالایی از سرنخ ها و فروش با کیفیت.

چرا کوچینگ برای موفقیت در تجارت مهم است؟

در یک مربی کسب و کار به دنبال چه چیزی باشید

به عنوان یک صاحب کسب و کار و یک کارآفرین، مهم ترین نیاز شما این است که متمرکز بمانید و نسبت به اهداف و چشم اندازهای خود پاسخگو باشید. مسئولیت اصلی یک مربی کسب و کار این است که به شما کمک کند، شما را راهنمایی کند و شما را در قبال اهداف تجاری پاسخگو نگه دارد.

یک مربی کسب و کار به کسب و کار شما جهت می دهد: ابزارهایی که برای متمرکز ماندن به آن نیاز دارید، مانند وقت گذاشتن برای گوش دادن، ارائه بازخورد، و دیدگاه خودش در مورد وضعیت چیزها و اینکه چگونه می توانید از جایی که هستید، به جایی که می خواهید سفر کنید. به عنوان یک تجارت باشد.

نقطه قوت یک مربی کسب و کار توانایی گوش دادن و ارائه بازخورد با کیفیت است. قادر به تشریح یا تشخیص مسائل و چالش‌های خاصی است که بر عملکرد کسب‌وکار شما تأثیر می‌گذارد، و راه‌حل‌های پایداری ارائه می‌کند که نه تنها بیماری را حل می‌کند، بلکه هر احتمالی را برای عود مجدد ریشه‌کن می‌کند. 

یک مربی کسب و کار عالی به شما یاد می دهد که یک مدیر تجاری عالی باشید. او به آرامی و با صبر و حوصله به شما نشان می دهد که کسب و کار شما به شما پاسخ می دهد، زمانی که یاد می گیرید به شیوه ای درست با آن ارتباط برقرار کنید، به سمتی که می خواهید رشد خواهد کرد. 

کسب و کار شما، مانند همسر یا فرزندتان، با نحوه ارتباط شما با آن به شما پاسخ خواهد داد. این همان چیزی است که یک مربی کسب و کار برای آن کار می کند، او هم شما و هم کسب و کار را برای رشد و موفقیت ماما می کند. این شغل به صبر، تجربه و درک عمیق و گسترده از فرآیندهای تجاری نیاز دارد.

برای مقیاس‌پذیری در کسب‌وکار، به وضوح و حس جهت‌گیری زیادی نیاز دارید. با دانستن اینکه یک کوچ چقدر در رشد و موفقیت کسب و کار شما اهمیت دارد، باید در انتخاب خود و انتخاب چه کسی به عنوان مربی کسب و کار خود دقت کنید.

مهم است که داستان های موفقیت مربی ای که می خواهید استخدام کنید، سطح تجربه او را بیابید. او چند ساله است و برخی از شکست های او نیز. 

موفقیت تولدها موفقیت. کسی که بیشتر عمر خود را در تجارت موفق بوده است، قطعاً موفقیت زیادی برای شما و تجارت شما به ارمغان خواهد آورد. تا زمانی که توجه داشته باشید و هر آنچه او از شما می خواهد انجام دهید: مراقب نیازهای تجاری خود باشید، قطعاً با او در تجارت موفق خواهید شد.

یک مربی بزرگ فقط صبور و باهوش نیست، او باید دلسوز باشد. این یک ویژگی اصلی است که باید مراقب آن باشید. برای آنها، این موضوع به پول یا سودی که برای شما و از همکاری با شما خواهند داشت، نیست. این در مورد بقا و رشد کسب و کار شما است. آنها علاقه زیادی به رفاه کسب و کار شما دارند. آیا وقتی با شما کار می کنند، کسب و کار شما سالم خواهد بود و رشد خوبی خواهد داشت؟

یک مربی کسب و کار بزرگ سرشار از عشق و شفقت نسبت به مشاغل تحت مراقبت خود است. او با صبر و حوصله به سلامت، ثبات و سودآوری کسب و کار تمایل دارد و آن را پرورش می دهد. او احساس رضایت و رضایت خود را از این واقعیت می گیرد که نوزاد یا فرزندش (کسب و کار شما) به خوبی رشد می کند و قوی است.

آن را در چشمان آنها خواهید دید، وقتی صحبت می کنند در صدای آنها خواهید شنید. درست همانطور که دل مادر در عشق و مراقبت از فرزندش می سوزد، یا هر کودکی در اطراف او که در وضعیت آسیب پذیری قرار دارد – ناامیدانه از برآوردن نیاز کودک، در مورد یک مربی تجاری بزرگ و وفادار نیز چنین است.

چرا کوچینگ برای موفقیت در تجارت مهم است؟

(منبع این مقاره رو میتوانید از اینجا مشاهده کنید)

(برای دیدن آژانش تبلیغاتی ما داخل اینستاگرام روی اینجا کلیلک کنید)

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهترین ها

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: