مشاور کسب و کار و کوچینگ دکتر مهدی ثابت

مشاور کسب و کار و کوچینگ دکتر مهدی ثابت

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

مشاور کسب و کار و کوچینگ

مشاوران کسب و کار بدون دانش گسترده و سال ها تجربه تبدیل به یک کوچ حرفه ای کسب و کار نمی شوند. با این حال، برخی هستند که در به دست آوردن فرصت ها موفق تر از دیگران هستند. این به خاطر سابقه کاری آنها نیست، بلکه به دلیل ویژگی های آنها است. ویژگی های خاصی وجود دارد که مشاور کسب و کار موفق را از یک مشاور معمولی متمایز می کند. اگر به طور طبیعی آنها را ندارید، می توانید آنها را از طریق آموزش و تلاش آگاهانه به دست آورید.

۱. صداقت

صداقت در مشاوره فراتر از اصل آشکار «دروغ نگو» است. بیشتر در مورد عقب نماندن با مشتری است. ما دیده‌ایم که مشاوران کسب و کار در مورد آنچه که می‌بینند با مشتریان خود صحبت نمی‌کنند، زیرا این موضوع به نفع شخصی آنها نیست. وقتی با یک مشتری کار می کنید، او و شرکتش در اولویت هستند.

در حالی که این حقیقت دارد که مشتریان جذب کسانی می شوند که دارای اعتبار چشمگیر هستند، اما این بدان معنا نیست که شما باید در مورد دستاوردهای خود دروغ بگویید یا آنها را به سمت خود بکشید. اغراق در تجارب و مهارت‌های کاریتان ممکن است شما را به مشتری تبدیل کند، اما شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که صلاحیت برخورد با آن را نداشته باشید یا در حین یادگیری زمان بیشتری را صرف کنید و باعث ایجاد مشکلاتی برای مشتری شما شده و به اعتبار شما آسیب می‌رساند. در مورد توانایی های خود صادق باشید و مشتریان مناسب را پیدا خواهید کرد که برای شما مناسب است.

۲. مهارت های ارتباطی خوب

مهارت های ارتباط کلامی و نوشتاری خوب برای موفقیت یک مشاور مهم است. آنها باید بتوانند نیازهای مشتریان خود را درک کنند و بتوانند به طور موثر افکار و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. داشتن دانش پیچیده از شرکت و صنعتی که با آن کار می کنید، توانایی شما را در برقراری ارتباط با مشتریانتان افزایش می دهد.

۳. دانش کافی

یکی از دلایل اصلی که مشتریان به شما مراجعه می‌کنند تخصص شماست، که آنها انتظار دارند بیشتر از آن چیزی باشد که هر شخصی در داخل دارد. به دلیل محدودیت‌های زمانی، آنها برای عیب‌یابی مشکلات از شما کمک می‌گیرند و زمانی برای یادگیری در مورد آن ندارند. دانش ما باید به اندازه کافی گسترده باشد تا بدانیم چه سوالاتی بپرسیم، کجا برای یافتن راه حل تحقیق کنیم و چه زمانی مشاوران دیگر را درگیر کنیم.

یکی از دلایل اصلی که مشتریان به شما مراجعه می‌کنند تخصص شماست، که آنها انتظار دارند بیشتر از آن چیزی باشد که هر شخصی در داخل دارد. به دلیل محدودیت‌های زمانی، آنها برای عیب‌یابی مشکلات از شما کمک می‌گیرند و زمانی برای یادگیری در مورد آن ندارند. دانش ما باید به اندازه کافی گسترده باشد تا بدانیم چه سوالاتی بپرسیم، کجا برای یافتن راه حل تحقیق کنیم و چه زمانی مشاوران دیگر را درگیر کنیم.

اگر به نقطه‌ای رسیدید که گیر کرده‌اید و فکر نمی‌کنید بهترین گزینه برای حل این مشکل هستید، در شبکه خود مخاطبینی داشته باشید که می‌توانید برای کمک و مشاوره با آنها تماس بگیرید. دانش شما نیز باید به روز باشد. می توانید از طریق مجلات، آموزش و شبکه سازی با دیگر متخصصان این صنعت به روز باشید. تخصص و نقطه عطف خود را بشناسید.

مشاوره شغلی

۴. شهرت

شهرت یک مشاور بسیار مهم است. آنها باید مراقب باشند که آن را بالاتر از هر چیز دیگری حفظ کنند زیرا تعمیر یک آسیب دیده بسیار سخت تر است. اگر با موقعیتی مواجه شدید که می تواند به شما آسیب برساند، آن را ترک کنید.

۵. تحلیلی

مردم کاملاً به مشاورانی که راه‌حل‌هایی را از هوا می‌سازند اعتماد ندارند. حتی اگر به توانایی های خود اطمینان دارید، باید زمان صرف برنامه ریزی و تحقیق کنید. توانایی حل مشکلات بر اساس حقایق و تحقیقات محکم به شما کمک می کند تا تصمیمات درستی بگیرید. تجربه نیز بسیار سنگین است و اگر مقدار زیادی از آن را داشته باشید، می تواند یک دارایی عالی در تصمیم گیری های کسب و کار هم برای شما و هم برای مشتری شما باشد.

۶. انعطاف پذیر

از آنجایی که یک مشاور یا فریلنسر یک کارفرما ندارد، باید انعطاف پذیر باشد تا بتواند به نیازهای چندین مشتری در سراسر جهان پاسخ دهد. آنها باید با شرایط و خواسته های مختلف سازگار شوند. مشتریان در مکان های مختلف و از شرکت های مختلف ارزش ها، اولویت ها و نگرش های متفاوتی دارند. مشاوران باید مهارت های مردم مداری داشته باشند که به آنها اجازه دهد نیازهای مشتریان خود را درک کنند و به آنها خدمت کنند.

۷. اجتماعی

اگر شما آن شخصی هستید که بدون قصد دوستی با کسی وارد دفتر می شوید، فقط کار کنید، حقوق خود را بگیرید و به خانه بروید این شغل برای شما مناسب نیست. مشاوره نیاز به مهارت های مردمی دارد. شما باید حس شوخ طبعی و اعتماد به نفسی داشته باشید که باعث شود مردم بخواهند در اطراف شما باشند و به راحتی به شما اعتماد کنند. توانایی راحت کردن مشتریانتان به شما این امکان را می دهد که از آنها اطلاعات بگیرید و به شما کمک می کند موقعیت آنها را بهتر درک کنید. زمانی که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید و مشاور باشید، داشتن اعتماد به نفس یک پیش‌نیاز است.

۸. حرفه ای بودن

برای مشاوران بسیار مهم است که رابطه حرفه ای با مشتریان خود حفظ کنند. برای آنها می تواند آسان باشد که از نگرش کارمندی که با مشتریان خوشایند نیست عقب نشینی کنند. اگر به عنوان یک بازیکن تیمی کار کنید و با هم همکاری کنید، روند کار روان و ارتباط شفاف خواهد بود. با یادگیری از سایر اعضای تیم به یک عضو خوب تیم تبدیل شوید و واقعاً برای تخصص و اطلاعات آنها ارزش قائل شوید.

این مشاوره به شما کمک می کند تا کسب و کارتان را به سطح بالاتری برسانید و موفقیت آن را تضمین کنید. برای مشاوری حرفه ای با تجربه در کسب و کار و کوچینگ، دکتر مهدی ثابت، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای راهنمایی و مشاوره در کسب و کار خود است. دکتر مهدی ثابت با سابقه کاری گسترده و تخصص در زمینه مشاوره کسب و کار و کوچینگ، می‌تواند به شما در ایجاد استراتژی‌های موفقیت و توسعه کسب و کارتان کمک کند.

دکتر ثابت با توانایی‌های ارتباطی برتر، دانش کافی و تجربه حرفه‌ای، شما را در تحلیل مسائل کسب و کارتان، افزایش صداقت و شهرت، بهبود مهارت‌های ارتباطی، و ارتقاء دانش کسب و کارتان هدایت می‌کند. او با درک عمیق از نیازهای شما و تیمتان، به شما راه حل‌های سفارشی و موثر ارائه می‌دهد.

اگر به دنبال یک مشاور کسب و کار حرفه‌ای با تجربه و توانایی‌های بالا هستید، دکتر مهدی ثابت می‌تواند شریک ایده‌آلی برای توسعه کسب و کار شما باشد. از تجربه‌اش بهره ببرید و با اعتماد به او، به موفقیت در کسب و کار خود دست یابید.

با استفاده از تمامی این ویژگی‌ها و توانایی‌ها، می‌توانید کسب و کار خود را به سطح بالاتری ارتقاء دهید و به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید. از خدمات مشاوره و کوچینگ دکتر مهدی ثابت بهره مند شوید و مسیر موفقیت خود را با اطمینان بیشتری پیش ببرید.

———————————————————–

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی تمامی انواع خدمات تبلیغات شما را با بهترین کیفیت انجام می دهیم، اگر علاقه مند و خواستار کارهای حرفه ای تر باشید، می توانیم مشاوره های تخصصی کسب و کار و کوچینگ حرفه ای هم برای شما با بالاترین سطح کیفیت انجام دهیم. در آسابرندینگ، جناب دکتر مهدی ثابت به عنوان یک کوچ کسب و کار در مشهد در کنار شما خواهد بود تا با مشاوره های حضوری یا مجازی کسب و کار مسیر موفقت را سریع تر و دقیق تر طی کنید و هزینه کمتری در این مسیر پرداخت کنید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهتری ها …

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد:

5راه برای کسب درآمد در اینستاگرام

۵راه برای کسب درآمد در اینستاگرام

۵راه برای کسب درآمد در اینستاگرام اینستاگرام تنها راه کسب درآمد آنلاین نیست. اگر در بازار ایده‌های تجاری جدید هستید ، می‌توانید: (۵راه برای کسب درآمد در اینستاگرام)با این حال، اگر تصمیم

ادامه مطلب