مزایا و چالش های میکرو اینفلوئنسرها

مزایا و چالش های میکرو اینفلوئنسرها

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

مزایا و چالش های میکرو اینفلوئنسرها

مزایا و چالش های میکرو اینفلوئنسرها

یکی از بزرگترین نقاط قوت و مزایا و چالش های میکرو اینفلوئنسرها توانایی آنها در هدف قرار دادن بازارهای خاص است. محتوای آن‌ها اغلب بر اساس علایق، سبک زندگی یا ارزش‌های خاص تنظیم می‌شود و آن را بسیار مرتبط با پیروانشان می‌کند. میکرو اینفلوئنسرها فقط محتوا تولید نمی کنند. آنها جوامع می سازند. آنها با درگیر شدن با فالوورهای خود از طریق نظرات، پیام‌های مستقیم و محتوای تعاملی، حس اجتماعی را تقویت می‌کنند که می‌تواند برای برندهایی که به دنبال ایجاد جایگاهی در یک بازار خاص هستند، بسیار سودمند باشد.

همه ما یا مشتریانمان بودجه لازم برای کار با اینفلوئنسرهای معروف را نداریم که می تواند صدها هزار (و گاهی اوقات حتی میلیون ها دلار) هزینه داشته باشد. کار با میکرو اینفلوئنسرها معمولاً مقرون به صرفه تر از تعامل با تأثیرگذاران مشهور یا سرمایه گذاری در کمپین های تبلیغاتی با طیف گسترده است. این امر به ویژه برای برندها در بازارهای خاص که محدودیت های بودجه یک چالش رایج است مفید است.

اصالت در این نوع اینفلوئنسر نیز نقش دارد. نگاه کنید، همه ما می دانیم که چه زمانی یک مگا اینفلوئنسر کرم صورت یا یک جفت کفش جدید تولید می کند، نه تنها به این دلیل که آن را به عنوان یک تبلیغ برچسب گذاری کرده است، بلکه اغلب اوقات این پست ها در پس زمینه آنها غیراصیل یا غیرعادی به نظر می رسند. پست های معمولی میکرو اینفلوئنسرها با علاقه و تخصص واقعی خود در زمینه های خاص می توانند به عنوان مدافعان معتبر برند شما عمل کنند. تأییدات آنها اغلب قابل اعتمادتر و معتبرتر دیده می شود.

مزایا و چالش های میکرو اینفلوئنسرها

یکی دیگر از جنبه های مثبت استفاده از میکرو اینفلوئنسرها، تنوع پلتفرم های موجود است.

در حالی که اینستاگرام و یوتیوب ممکن است برای بسیاری از اینفلوئنسرها برجسته ترین باشند، پلتفرم های دیگری مانند

TikTok و pinterest و حتی LinkedIn بسته به مخاطبان هدف شما می توانند بسیار موثر باشند. هر پلتفرم دارای نقاط قوت و مخاطبان متفاوتی است که به ریز اینفلوئنسرها اجازه می دهد تا از آنها برای برقراری ارتباط موثرتر با مخاطبان خاص خود استفاده کنند.

برندها همچنین می توانند از تطبیق پذیری میکرو اینفلوئنسرها در تولید محتوا بهره مند شوند. آنها اغلب انواع مختلفی از محتوا را تولید می‌کنند، از وبلاگ‌ها و وبلاگ‌ها، و در نحوه ارائه محتوا خلاق می‌شوند و راه‌های متعددی را برای قرار گرفتن در معرض برند فراهم می‌کنند، در حالی که اینفلوئنسرهای بزرگتر ممکن است پارامترهای سخت‌گیری را تعیین کنند که برندها باید در آن بمانند. این تنوع در قالب محتوا، بخش‌های مختلف مخاطب را درگیر می‌کند و به انتشار پیام برند به روش‌های خلاقانه‌تر و جذاب‌تر کمک می‌کند.

گفته می شود، کار با میکرو اینفلوئنسرها، مانند هر چیز دیگری، می تواند چالش های خود را داشته باشد. به عنوان مثال، مخاطبان آن‌ها آنقدر بزرگ نیستند و می‌توانند بسیار پرطرفدار باشند، بنابراین پیام‌های شما به اندازه‌ای که از یک تأثیرگذار بزرگ‌تر استفاده می‌کنید، گسترده نخواهد شد. چالش دیگر در واقع یافتن یک میکرو اینفلوئنسر است که جایگاه برند شما را تکمیل کند. کار کمی بیشتر می‌طلبد، زیرا احتمال کمتری دارد که توسط آژانس یا شرکتی که استعداد اینفلوئنسر را تامین می‌کند، نمایندگی شوند. با این حال، این نباید برندها را از استفاده از میکرو اینفلوئنسرها باز دارد. فقط مهم است که تکالیف خود را انجام دهید تا تکالیف مناسب را پیدا کنید.

مزایا و چالش های میکرو اینفلوئنسرها

کار با میکرو اینفلوئنسرها

در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که در هنگام کار با میکرو اینفلوئنسرها مهمترین آنها را در نظر می گیرم:

• مخاطبان خود را بشناسید. 

این اولویت شماره یک برای تقریباً تمام تلاش های بازاریابی است. با این حال، هنگامی که به طور خاص به بازاریابی اینفلوئنسر صحبت می شود، شناخت مخاطبان هدف مورد نظر خود در هنگام یافتن منبع اینفلوئنسر برای اطمینان از همسویی مخاطبان شما مهم است.

• تحقیقات خود را انجام دهید. 

به‌عنوان یک بازاریاب با سابقه رسانه‌های اجتماعی، من واکنش‌هایی را از سوی برندهایی مشاهده کرده‌ام که در مورد تأثیرگذارانی که با آن‌ها همکاری می‌کنند، تحقیقات کمی انجام داده‌اند. تعداد و کیفیت آن فالوورها مهم است، اما مطمئن باشید که خود اینفلوئنسرها با اخلاق برند شما هماهنگ هستند. بارها شاهد دستگیری اینفلوئنسرها به دلیل خشونت، مشروبات الکلی و سایر فعالیت‌ها بوده‌ایم که آشکارا بازتاب ضعیفی از برندی است که با آنها کار می‌کند. حتی از قبل از تبدیل شدن به اینفلوئنسر، به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها نگاهی عمیق بیندازید. اگر چیزی برای شما به عنوان یک پرچم قرمز به نظر می رسد، مهم نیست که مخاطبان آنها چقدر برای برند شما جذاب هستند، بهتر است آن را کنار بگذارید.

• انتظارات و قابل ارائه های واضح را تعیین کنید. 

قرارداد امضا شده ای داشته باشید که به وضوح انتظارات و محصولات قابل تحویل را از هر دو طرف تعیین می کند – از زمانی که محصول ارسال می شود تا آنچه که محتوا باید به نظر برسد تا دریافت تجزیه و تحلیل در طول و بعد از کمپین. همه چیزهایی که انتظار می رود را به صورت مکتوب بنویسید و از همه طرف های مسئول بخواهید امضا کنند.

نتیجه

میکرو اینفلوئنسرها می توانند منبعی برای برندهایی باشند که در بازارهای خاص فعالیت می کنند. توانایی آنها برای برقراری ارتباط واقعی با مخاطبان هدفمند و بسیار درگیر، فرصتی بی نظیر برای برندها فراهم می کند تا حضور خود را در بخش های خاص تقویت کنند. چیزی که ضروری است، یافتن اینفلوئنسر مناسب است که دنبال‌کنندگانش آینه مخاطبان هدف شما باشند و همچنین تأثیرگذار که با ارزش‌ها و صدای برند شما همسو باشد. با استراتژی مناسب، میکرو اینفلوئنسرها می توانند کاتالیزوری برای رشد و موفقیت در هر بازاری باشند.

مزایا و چالش های میکرو اینفلوئنسرها

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی تمامی انواع خدمات تبلیغات شما را با بهترین کیفیت انجام می دهیم، اگر علاقه مند و خواستار کارهای حرفه ای تر باشید، می توانیم مشاوره های تخصصی کسب و کار و کوچینگ حرفه ای هم برای شما با بالاترین سطح کیفیت انجام دهیم. در آسابرندینگ، جناب دکتر مهدی ثابت به عنوان یک کوچ کسب و کار در مشهد در کنار شما خواهد بود تا با مشاوره های حضوری یا مجازی کسب و کار مسیر موفقت را سریع تر و دقیق تر طی کنید و هزینه کمتری در این مسیر پرداخت کنید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهتری ها …

(برای دیدن آژانش تبلیغاتی ما داخل اینستاگرام ،روی اینجا کلیلک کنید)

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: