بهترین شیوه های بازاریابی شرکت حقوقی

شیوه های بازاریابی شرکت حقوقی

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

خرج کردن بودجه خوب برای شیوه های بازاریابی شرکت حقوقی همیشه عالی است، اما همیشه مهم ترین کلید موفقیت نیست. اگر از چند اصل مهم پیروی نکنید، تمام دلارهای بازاریابی در جهان به رشد شرکت حقوقی شما کمک نمی کند. بنابراین، قبل از اینکه هزاران دلار در یک وب سایت جدید براق، یک متخصص سئو و تبلیغات رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید، لحظه ای را به این فکر کنید که چه چیزی موفقیت شما را هدایت می کند.


شیوه های بازاریابی شرکت حقوقی


۱٫ رویکرد مشتری محوری در بازاریابی داشته باشید

شرکت‌های حقوقی مانند سایر شرکت‌ها تجارتی هستند و مشتریان اکنون انتظار دارند که تجربه آنها با وکلای خود با تجربه‌ای که با شرکت‌هایی مانند آمازون دارند، باشد. شرکت های رقابتی که رویکرد مشتری محوری را در عملیات و بازاریابی خود در نظر می گیرند، در موقعیتی قرار می گیرند که برجسته و موفق شوند.

این چگونه به نظر میرسد؟ هنگام ایجاد پیام برای وب سایت خود، نکات دردناک مشتری خود را در نظر بگیرید و به جای تمرکز بر خدماتی که ارائه می دهید، روی نشان دادن همدلی و رسیدگی به آنها تمرکز کنید. سرنخ‌ها را به سرعت پیگیری کنید ، به طوری که مشتریان بالقوه بدانند شما برای کمک کردن در آنجا هستید. یک وب سایت خوب طراحی شده به رویکرد مشتری محور نیز کمک می کند: یک سایت با استفاده آسان به مشتریان نشان می دهد که شما در مورد نیازهای آنها فکر کرده اید و چگونه در سایت شما حرکت می کنند.

مشتریان خود را در اولویت تلاش های بازاریابی خود قرار دهید و نه تنها اعتماد و حسن نیت ایجاد خواهید کرد، بلکه در موقعیتی قرار خواهید گرفت که مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید و سرنخ ها را سریعتر به مشتریان پرداخت کنید.


۲٫ با دقت سرمایه گذاری کنید

وقتی نوبت به بازاریابی شرکت حقوقی می‌رسد، نیازی به افزایش بیش از حد خود نیست. در واقع، احتمالاً بازدهی بهتری از چند استراتژی متمرکز نسبت به تلاش برای انجام همه آن خواهید دید.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری کنید، سعی نکنید در همه شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید. به دقت در مورد اهداف و حوزه تمرین خود فکر کنید، یک یا دو شبکه را برای تمرکز بر روی آنها انتخاب کنید و استراتژی هایی ایجاد کنید که منعکس کننده منابعی باشد که باید روی آنها سرمایه گذاری کنید. اگر می‌خواهید یک وبلاگ راه‌اندازی کنید، در مورد اینکه چقدر زمان می‌توانید به آن اختصاص دهید صادق باشید (اگر واقعاً پهنای باندی برای پست کردن در ماه دارید، یک بار در هفته برنامه‌ریزی نکنید).

بیشتر بدانید: هر آنچه که باید در مورد بازاریابی مبتنی بر جامعه بدانید (از جمله تاکتیک ها و مثال ها)


۳٫ در صورت نیاز، پشتیبانی اضافی را استخدام کنید

شما در وکالت متخصص هستید، و همچنین یک تجارت دارید که باید اداره کنید. اگر بازاریابی حوزه ای نیست که در آن تجربه زیادی دارید (یا حوزه ای که مایلید در مورد آن بیاموزید)، ارائه کمک می تواند گزینه خوبی باشد. بسته به اهداف و بودجه بازاریابی خود، سرمایه گذاری در یک مشاور بازاریابی، طراح وب، متخصص سئو یا سایر انواع خدمات بازاریابی را برای کمک به نیازهای شرکت خود در نظر بگیرید – فقط مطمئن شوید که قبل از امضای قرارداد در خط نقطه چین، سؤالات سخت زیادی بپرسید.

همچنین ممکن است بخواهید در مورد ابزارهایی برای کمک به بازاریابی شرکت حقوقی خود فکر کنید (اطلاعات بیشتر در مورد آن در زیر).


۴٫ اندازه گیری، اندازه گیری، اندازه گیری

ما یک بار دیگر می گوییم: اندازه گیری موفقیت تلاش های بازاریابی شرکت حقوقی شما برای اطمینان از اینکه تمام کار سختی که انجام می دهید در واقع به رشد شرکت حقوقی شما کمک می کند، کلیدی است. مطمئن شوید که می دانید مشتریان چگونه در مورد شما اطلاعات پیدا می کنند، چه تعداد از مردم از وب سایت شما بازدید می کنند و به مشتریان پولی تبدیل می شوند، چند نفر روی تبلیغات رسانه های اجتماعی شما کلیک می کنند، یا هر معیار دیگری که به کمپین های بازاریابی شما مرتبط است. راه اندازی شد.

به‌جای استفاده از داده‌ها، به راحتی می‌توان با دل و جرات همراه بود، اما صرفاً باور به اینکه وب‌سایت شرکت شما زیبا است و مشتریان آن را دوست دارند، کافی نیست – برای تأیید این فکر باید به اعداد نگاه کنید.


ابزار و خدمات برای کمک به بازاریابی شرکت حقوقی

کارها را بیش از آنچه که باید دشوارتر نکنید: به برنامه ها و سرویس های موجود برای کمک به تلاش های بازاریابی خود نگاه کنید. با فناوری مناسب، همه، از شاغلین انفرادی گرفته تا مدیران شرکت های متوسط ​​می توانند یک برنامه بازاریابی شرکت حقوقی موفق را اجرا کنند.

در اینجا چهار مثال آورده شده است:

۱٫ بازاریابی ایمیلی: Mailchimp

خواه به دنبال ارسال یک خبرنامه ماهانه یا ارسال ایمیل های تولد به مشتریان قبلی برای حفظ ارتباط باشید، یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی می تواند به آسان تر کردن کارها کمک کند – به خصوص در دوره ای که وکلا باید مراقب باشند تا با قوانین کلی اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشند. مقررات حفاظت از داده ها (GDPR) . گزینه‌های زیادی وجود دارد، اما Mailchimp اغلب توصیه می‌شود، یک طرح رایگان ارائه می‌دهد و منابعی برای کمک به بازاریابی شما برای حفظ GDPR دارد.

۲٫ مدیریت رسانه های اجتماعی: Hootsuite

آیا به طور ناگهانی مشغول تنظیم تبلیغات فیس بوک و حفظ یک نمایه فعال توییتر هستید؟ استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی شرکت خود نباید به این معنی باشد که شما باید ۵۰ بار در روز وارد سایت های رسانه های اجتماعی شوید. با Hootsuite یا سایر ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی مشابه، می توانید تمام رسانه های اجتماعی شرکت خود را از یک مکان متمرکز مدیریت کنید – پست ها را برنامه ریزی کنید، پاسخ ها را بررسی کنید و حتی موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود را زیر نظر داشته باشید تا ببینید مشتریان قانونی بالقوه به چه مواردی علاقه دارند. که در.

۳٫ تحقیق: Google Trends

این را تصور کنید: شما یک وکیل خانواده هستید که به دنبال راه اندازی یک وبلاگ هستید. آیا باید زمان بیشتری را روی یک پست وبلاگ در مورد پنج کاری که باید بلافاصله پس از طلاق انجام دهید، یا پستی که تفاوت بین طلاق و جدایی قانونی را در کشورتان توضیح می دهد، اختصاص دهید؟ کمی تحقیق می‌تواند تصمیم شما را راهنمایی کند، و Google Trends می‌تواند کمک کند—از آن برای کشف علاقه به موضوعات خاص، از جمله موضوعات مرتبط و جستجوهای مرتبط، استفاده کنید.

ابزارهایی مانند Moz و SEMrush همچنین در حال بررسی تعداد افرادی هستند که به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با یک موضوع خاص هستند.


نتیجه

جذب مشتریان جدید به شرکت حقوقی شما نباید یک چالش بزرگ باشد – وقتی نوبت به بازاریابی شرکت حقوقی می رسد، بهترین نکته این است که صرفاً شروع کنید. یک سرمایه گذاری کوچک انجام دهید، چیز جدیدی را امتحان کنید، موفقیت خود را بسنجید و آنچه را که آموخته اید برای بهبود بکار بگیرید. به جای افزایش بیش از حد خود، روی چند حوزه کلیدی تمرکز کنید، بودجه بازاریابی متفکرانه ای ایجاد کنید (و به آن پایبند باشید)، و از فناوری برای حمایت از تلاش های خود استفاده کنید.

با در نظر گرفتن اهداف خود و اتخاذ یک رویکرد عملی، در موقعیتی قرار خواهید گرفت که بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید.

هر روش بازاریابی را که انتخاب می کنید، به خاطر داشته باشید که مشتریان خود (و مشتریان بالقوه) را در همه چیز در اولویت قرار دهید – برای منافع متقابل. شرکت‌های حقوقی که در تلاش برای ارائه یک تجربه باورنکردنی برای مشتری هستند، ذاتاً خود را به چالش می‌کشند تا به منظور ارائه خدمات عالی، کارآمدتر عمل کنند، که نتیجه نهایی آنها را افزایش می‌دهد و شانس ارجاع آنها را افزایش می‌دهد.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال در مورد اینستاگرام برای هر کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

منبع این مطلب: clio

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: