تبلیغات با ساخت خلاقانه تیزرهای تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی آسابرندینگ

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از  بهترین روش های کنونی برای دیجیتال مارکتینگ است. با تولید ویدیو، فیلم و انواع آگهی های تبلیغاتی برای تلویزیون یا اینستاگرام و یا سایر رسانه ها مثل آپارات و یوتیوب جذب مخاطب بالایی خواهید داشت.

ساخت تیزر تبلیغاتی برای بسیاری از کسب و کارها نسبت به دیگر روش‌های جذب مشتری اولویت پیدا کرده است. یکی از دلایل این موضوع، باز بودن نامحدود دست به منظور تولید محتوایی ناب برای رساندن منظور خود به کاربران محسوب می‌شود. در مقایسه با تصویر و مخصوصا متن، تیزر تبلیغاتی قدرت بسیار بیشتری برای انتقال محتوا دارد. با استفاده از چند ترفند و ادغام آن‌ها با خلاقیت، یک فیلم و ویدیوی تبلیغاتی جذاب برای انتشار در تلویزیون یا اینستاگرام و یا سایر رسانه های تصویری خواهید ساخت.

تیزر تبلیغاتی در مقایسه با سال‌های قبل هم محبوبیت و هم توسعه بسیار بیشتری پیدا کرده، چرا که دسترسی به محتواهای ویدیویی امروز از همیشه راحت‌تر است. دسترسی همه به اینترنت پرسرعت خانگی و مخصوصا موبایل، محدودیت تماشای محتواهای ویدیویی که دارای مصرف حجم بیشتری نسبت به تصویر و به خصوص متن هستند را از بین برده است.

نگاهی به فهرست پربازدیدترین وب سایت‌ها در سراسر دنیا و حتی ایران نشان می‌دهد موارد متمرکز روی ویدیو رتبه‌های بالاتری از همه وب سایت‌های دیگر دارند. بعد از گوگل، یوتیوب پربازدیدترین وب سایت دنیا است. در ایران نیز بعد از گوگل، آپارات پربازدیدترین شناخته می‌شود. آیا هنوز به اهمیت بسیار زیاد ساخت تیزر تبلیغاتی به منظور جذب مخاطب و اولویت داشتن محتواهای ویدیویی نسبت به دیگر انواع رسانه ها شک دارید؟ بعید است که پایخ شما مثبت باشد!

تیزر تبلیغاتی آسابرندینگ

در سایر رسانه‌های محبوب و پرجمعیت نیز ویدیو ارجحیت دارد. به عنوان مثال باید اینستاگرام را در نظر گرفت که در ابتدا روی عکس متمرکز بود،‌ اما اکنون ویدیو را در اولویت قرار داده است. درست به همین دلیل اقدام به توسعه قابلیت آی جی تی وی کرد. در نتیجه به منظور جذب مشتری در پرطرفدارترین شبکه اجتماعی برای کاربرانی ایرانی، باید به فکر ساخت تیزر و فیلم تبلیغاتی با هدف انتشار در اینستاگرام، آپارت و یوتیوب، تلویزیون، تلگرام و … باشید.

به وسیله ساخت ویدیو یا تیزر تبلیغاتی و بارگذاری آن روی این پلتفرم‌های بسیار پربازدید، کسب و کار شما، محصولات و یا خدمات شما توسط بی‌شمار کاربر دیده خواهدشد. حال هر چقدر در تبلیغات تیزری خود خلاقیت بیشتری خرج کرده باشید و کیفیت و جذابیت بیشتری به آن بخشیده باشید، تعداد بیشتری از این تماشاچیان به مشتری واقعی تبدیل می‌شوند. از طرفی در مقایسه با محتوای متنی یا حتی تصویری، با دست بازتری قادر به تولید محتوا هستید. در نتیجه احتمال موفقیت در نفوذ به ذهن بیننده افزایش پیدا می‌کند.

امیدواریم از این مطلب مفید نهایت استفاده رو کرده باشید و از همین امروز به دنبال ساخت جذاب ترین تیزرهای تبلیغاتی برای کسب وکار خودتون باشید و اگر هم ساخت این تیزرهای تبلیغاتی رو خواستید به یک تیم حرفه ای و خلاق با قیمت مناسب بسپارید، دپارتمان رسانه و گرافیک آسابرندینگ در خدمت شماست.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: