۶ ایده بازاریابی دندانپزشکی برای جذب بیماران جدید

ایده بازاریابی دندانپزشکی

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

ایده بازاریابی دندانپزشکی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.تبدیل کسب و کار شما به مطب دندانپزشکی برای بیماران، محلی بیش از مراقبت های درخشان نیاز دارد.اگر می دانید که بهترین کارکنان شهر را دارید، به یک استراتژی بازاریابی دندانپزشکی نیاز دارید که آن را ثابت کند و به طور فعال بیماران بالقوه شما را به سمت تجربه آن سوق دهد.

مراقبت از دندان ممکن است یک ضرورت جهانی باشد، اما درست مانند هر صنعت دیگری، بازار پر از رقبای است که برای جلب توجه مخاطبان هدف شما رقابت می کنند. متمرکز نگه داشتن بیماران فعلی و آینده خود بر روی مطب دندانپزشکی به یک برنامه بازاریابی موثر نیاز دارد که شما را متمایز کند – چه آنلاین و چه آفلاین.

در این مقاله ما شما را از طریق شش نکته بازاریابی دندانپزشکی راهنمایی می کنیم که می توانید از آنها برای بهبود کار خود استفاده کنید.

۶ مورد بهترین ایده بازاریابی دندانپزشکی

بازاریابی دندانپزشکی به سادگی گذشته نیست. بیماران در هر کجا که می روند به حجم بی پایانی از اطلاعات دسترسی دارند. برای شکستن سر و صدا، باید با بیماران احتمالی خود در جایی که به دنبال آن هستند، با ترکیب استراتژی های بازاریابی دیجیتال با روش های سنتی، ملاقات کنید.

۱٫ صفحات فرود ایجاد کنید

هنگامی که ۴۰ صفحه فرود اختصاصی یا بیشتر در سایت دندانپزشکی خود دارید، می توانید ۱۲ برابر بیشتر از پنج یا کمتر سرنخ ایجاد کنید.

صفحه فرود یک صفحه در وب سایت شما است که برای جذب و جمع آوری سرنخ ها از منابع خارجی طراحی شده است. هر صفحه فرود به بخش خاصی از مخاطبان هدف شما ارائه می شود و شامل یک تماس برای اقدام واضح (CTA) است که معمولاً بازدیدکنندگان ایمیل یا شماره تلفن خود را ارسال می کنند.

به طور خاص در وب سایت دندانپزشکی خود، می توانید صفحات فرود برای بیماران احتمالی ایجاد کنید که به خدمات دندانپزشکی خاصی علاقه مند هستند – مانند سفید کردن دندان ها یا تمیز کردن معمولی – یا در شهرهای خاصی در نزدیکی آنها قرار دارند.

این صفحات معمولاً با تاکتیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) جفت می‌شوند – مانند درج بک لینک ، سرصفحه و کلمات کلیدی در متن شما – یا از طریق تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) در Google AdWords تبلیغ می‌شوند. به این ترتیب، بیماران مورد نظر شما می توانند شما را در بالای نتایج جستجوی مرتبط بیابند.

۲٫ نظرات آنلاین درخواست کنید

برای بسیاری از بیماران، بررسی های دندانپزشک نشان دهنده سطح مراقبت یک پزشک است. بیماران دائماً به فیس‌بوک، صفحات Google My Business و حتی سایت‌های خاص صنعت مانند HealthGrades مراجعه می‌کنند تا تصمیم بگیرند که آیا شما مناسب هستید یا خیر.

علاوه بر نظرات مثبت، آنها به دنبال بررسی های اخیر و تعداد زیادی از آنها هستند. بیماران می‌خواهند از افراد واقعی در مورد تجربیات واقعی خود در مطب دندانپزشکی شما بشنوند، بنابراین دریافت نظرات ثابت با کلید حضور آنلاین اعتماد ایجاد می کند.

خوشبختانه، تنها کاری که برای ایجاد نظرات آنلاین خود باید انجام دهید این است که بپرسید. اکثر مصرف کنندگان، از جمله بیماران فعلی شما، مایلند در صورت درخواست، نظرات خود را برای مشاغل محلی ارسال کنند. اگر می‌خواهید بازی جمع‌آوری نظرات خود را تقویت کنید، همیشه می‌توانید به‌جای تعقیب دستی هر بیمار برای بازخورد، دعوت‌نامه‌های نقد خودکار ارسال کنید.

۳٫ محتوای ویدیویی بسازید

استفاده از ویدئو در استراتژی بازاریابی دندانپزشکی شما زمانی که این شکل از بازاریابی محتوا باعث می شود شما را به یاد ماندنی تر و مجهزتر برای تبدیل کند، بیهوده است. ویدئوها در واقع می توانند ۸۰٪ بیشتر از بازاریابی مبتنی بر متن به تبدیل منجر شوند و بیماران را روی شما متمرکز کنند.

محتوای ویدیوی شما نباید شیک باشد. فقط با ایجاد یک ویدیوی کمتر از دو دقیقه با تصاویر کوچک جالب، می توانید تقریباً در هر پلتفرم دیجیتالی بیماران را مجذوب خود کنید. چه آن را مستقیماً از طریق ایمیل برای بیماران ارسال کنید یا به سادگی آن را در وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید، پیام خود را به شیوه ای شخصی تر و بصری ارسال می کنید.

ویدئوها می توانند فرصتی برای شما برای نشان دادن تخصص خود در مورد هر موضوع دندانپزشکی باشند، شاید با پاسخ دادن به سوالات رایج بیماران یا بررسی نحوه عملکرد یک روش. به عنوان مثال، ممکن است به بیماران آموزش دهید که چه زمانی به بریس نیاز است تا ثابت کنید که شما در این موضوع صاحب اختیار هستید. در عین حال، دانش جدیدی که ارائه می‌دهید ممکن است الهام بخش یک بیمار فعلی یا جدید باشد تا به دنبال متخصص ارتودنسی در مطب دندان‌پزشکی شما باشد.

از طرف دیگر، می‌توانید از بیماران فعلی خود برای توصیفات ویدیویی بخواهید تا به بازدیدکنندگان صفحه خود نشان دهید که افراد واقعی از برند شما حمایت می‌کنند.

بیشتر بدانید: ۷ استراتژی بازاریابی بهداشت و درمان و دندانپزشکی

۴٫ از پست مستقیم استفاده کنید

بازاریابی دیجیتال تنها مسیری نیست که می توانید طی کنید. به عنوان یک کسب و کار وابسته به مکان، مطب دندانپزشکی شما می تواند از کمپین های چاپ محلی نیز سود زیادی ببرد. از طریق پست مستقیم – که ممکن است شامل کارت پستال، نامه و کاتالوگ باشد – می‌توانید توجه بی‌نظیر مخاطبان خود را به خود جلب کنید و ۱۳۰۰% بازگشت سرمایه دریافت کنید .

البته همه نامه ها به یک اندازه موثر نیستند. تلاش‌های بازاریابی ایمیلی مستقیم شما زمانی بهترین نتایج را به دست می‌آورد که فوراً توجه بیماران بالقوه خود را جلب کنید و به آنها انگیزه‌ای برای اقدام بدهید. برای مثال، شامل تخفیف یا کوپن در پست مستقیم شما می‌تواند گیرندگان را تشویق کند تا اولین قرار ملاقات خود را قبل از پایان معامله رزرو کنند.

پست مستقیم همچنین می تواند راهی موثر برای دستیابی به ساکنین کاملاً جدید باشد که احتمالاً به یک دندانپزشک جدید نیاز دارند، به محض اینکه به بازار هدف شما نقل مکان کردند.

۵٫ بازاریابی پیامکی را اجرا کنید

اکنون ۸۱ درصد از آمریکایی‌ها صاحب گوشی‌های هوشمند هستند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. در حالی که بسیاری از مطب های دندانپزشکی هنوز عمدتاً از طریق تماس های تلفنی و ایمیل با مشتریان ارتباط برقرار می کنند، شما می توانید با تبدیل شدن به مطب اول تلفن همراه، متمایز شوید.

از آنجایی که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از متن برای ارتباطات خود استفاده می کنند، بازاریابی پیامکی قطعاً کانالی است که مشاغل در سراسر صنایع در حال اتخاذ آن هستند. این یکی از راحت‌ترین و کم مزاحم‌ترین راه‌ها برای دسترسی و دریافت نرخ باز بسیار بالاتر از بازاریابی ایمیلی است – به طور دقیق، ۹۸٪ .

حتی اگر نمی‌خواهید کمپین‌های بازاریابی دندان‌پزشکی کامل از طریق پیامک ایجاد کنید، همیشه می‌توانید پیام‌های متنی ساده و شخصی‌سازی شده‌ای را ارسال کنید که بیماران شما در طول سال از آنها قدردانی کنند. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • یادآوری‌های قرار، برای کاهش نرخ عدم نمایش شما
  • معاملات با زمان محدود، برای بازگرداندن بیماران برای خدمات جدید دندانپزشکی
  • تبریک تعطیلات و تولد، برای نشان دادن توجه شما

۶٫ یک برنامه ارجاع بسازید

مطب های دندانپزشکی نیز می توانند از برنامه های ارجاع بسیار سود ببرند. با توجه به اینکه ۹۲ درصد از مصرف کنندگان بیشتر به دوستان و اعضای خانواده خود اعتماد دارند تا تبلیغات شرکتی، بازاریابی دهان به دهان به همان اندازه که همیشه مهم بوده است. برنامه های ارجاع انگیزه هایی را برای بیماران فعلی شما فراهم می کند تا فعالانه شما را به بیماران بالقوه جدید توصیه کنند.

برنامه های ارجاع می توانند اشکال مختلفی داشته باشند و حتی استراتژی های بازاریابی دیجیتال و آفلاین را با هم ترکیب کنند. به عنوان مثال، بسیاری از مطب های دندانپزشکی در ازای یک ارجاع موفق، تخفیف هایی را برای خدمات دندانپزشکی ارائه می دهند. در همان زمان، آنها ممکن است در ازای یک پست ساده در رسانه های اجتماعی که کسب و کارشان را توصیه می کند، یک کارت هدیه یا سایر امتیازات کوچک ارائه دهند.

برخی از برنامه‌های ارجاع حتی ممکن است مانند برنامه‌های وفاداری عمل کنند و بیماران را قادر می‌سازند تا هر چه ارجاعات بیشتری ارائه می‌کنند، جوایز بهتری دریافت کنند. در قلب آن هنوز سیستمی برای دریافت ارجاعات مداوم از بیماران فعلی، با تلاش محدود از سوی شما وجود دارد.

بر بازاریابی دندانپزشکی خود مسلط شوید

صدها ایده بازاریابی دندانپزشکی وجود دارد که می توانید آنها را در کسب و کار خود پیاده کنید، اما با لیست ما، می توانید برخی از موثرترین گزینه ها را بررسی کنید. هدایت بیماران جدید به مطب دندانپزشکی شما به معنای نشان دادن این است که شما انتخاب درستی هستید، خواه از طریق کمپین های جذاب، صفحات فرود مفید یا ارجاع بیماران فعلی شما.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال در مورد اینستاگرام برای هر کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

منبع مطلب: podium

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: