۵ راه برای افزایش فروش جواهرات

افزایش فروش جواهرات

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

صنف طلا و جواهر فروشان همیشه به دنبال افزایش فروش جواهرات و طلای خود هستند؛ بنابراین کسی که می خواهد مشتریان جدیدی جذب کند و فروش های نکاتی را لازم است رعایت کند.

افزایش فروش جواهرات

نکات افزایش فروش جواهرات

هر جواهرفروشی می خواهد مشتریان جدیدی را جذب کند و فروش بیشتری به دست آورد. چند توصیه مهم وجود دارد که هر فروشگاهی باید برای تشویق تردد و افزایش درآمد از آنها پیروی کند. 

در حالی که برخی از این نکات برای هر فروشگاه خرده فروشی ضروری و بی زمان هستند، برخی دیگر بر اساس روندهای سال های اخیر هستند . با افزایش حضور فروشگاه‌های آنلاین و تأثیرات نسل جدید، تغییرات عمده‌ای در بازار خرده‌فروشی جواهرات ایجاد شده است. در اینجا ۵ روش برای ماندن در صدر روندها و جذاب نگه داشتن فروشگاه خود برای مشتریان وجود دارد.

۱٫ از حضور فیزیکی فروشگاه خود استفاده کنید 

یکی از مهم ترین تفاوت های فروشگاه اینترنتی با خرده فروشی آجر و سیمان، حضور فیزیکی فروشگاه است. واضح است که خرده‌فروش این مزیت را دارد که می‌تواند جواهرات را شخصاً به نمایش بگذارد . اگرچه جواهرات می توانند به صورت آنلاین یا در اینستاگرام عالی به نظر برسند، اما واقعاً هیچ مقایسه ای در مورد اینکه بتوانید درخشش جواهرات را به صورت حضوری ببینید، وجود ندارد. 

اما در حالی که جواهرات عالی به نظر می رسند، مهم است که مطمئن شوید فروشگاه شما به همان اندازه شگفت انگیز به نظر می رسد . اگر محیط فروشگاهی نه چندان درخشان، با فرش های فرسوده، قفسه های درهم و برهم و دیوارهایی دارید که سال هاست رنگ آمیزی نشده اند، تصور اشتباهی برای مشتریان شما ایجاد می کند. 

رنگ به طور خاص نقش اساسی در کمک به شکل‌گیری نظر مشتری دارد، بنابراین مطمئن شوید که رنگ‌بندی فروشگاه شما سازگار، مناسب است و به القای احساساتی که می‌خواهید مشتریانتان احساس کنند کمک می‌کند.

۲٫ یک برنامه فروش استراتژیک ایجاد کنید

زمانی که صحبت از توسعه یک استراتژی فروش موفق می شود، ایجاد رابطه شماره یک است. اگر فروشندگان شما به سادگی آموزش دیده اند که به مشخصات الماس و حقایق سخت بپردازند، این کار کمک زیادی به حذف محصولات از قفسه های شما نخواهد کرد.

به همین ترتیب، اگر تیم فروش شما فقط بر روی “بستن” معامله متمرکز باشد و نه بر روی شناخت واقعی خواسته ها و ترجیحات مشتری شما، این به نفع شما نخواهد بود. مصرف‌کنندگان مدرن به تاکتیک‌های فروش سخت‌گیرانه واکنش نشان نمی‌دهند، مخصوصاً در یک محیط لوکس، و باید احساس کنند که فضایی برای تصمیم‌گیری دارند. همانطور که گفته شد، شما همیشه می خواهید که آنها هر قطعه ای را که به آن توجه دارند امتحان کنند و از نزدیک تحسین کنند.

۳٫ کد لباس و فضای فروشگاه خود را تغییر دهید.

اگرچه ممکن است عالی به نظر برسند، کت و شلوارها و کراوات‌های فانتزی مد نیستند و معمولاً دیگر در خرده‌فروشی مناسب نیستند، مخصوصاً وقتی مشتریان هزاره را هدف قرار می‌دهند. این نوع لباس‌ها ممکن است تصاویری از فروشندگان یا کسب‌وکارها را تداعی کند، چیزی که شما نمی‌خواهید مشتریانتان درباره آن فکر کنند. بیزینس کژوال یک ظاهر مناسب است. 

این به ویژه برای زوج هایی که در حال مرور حلقه نامزدی یا خرید هستند صدق می کند. در بیشتر موارد، شما نمی خواهید که زوج ها به این فعالیت به عنوان یک معامله تجاری نگاه کنند و می خواهید خرید آنها تا حد امکان لذت بخش باشد. به فروشندگان، جواهر فروشان و حتی نگهبان خود آموزش دهید تا همیشه هنگام تعامل با مشتریان، رفتاری صمیمی و دوستانه داشته باشند.

بیشتر بدانید: ۵۰ نکته که به شما در افزایش ثروت و درآمد و کسب موفقیت کمک می کند

۴٫ ارزش و قدمت را با الماس های بدون درگیری و غیره نشان دهید. 

در حالی که درست است که بسیاری از فروشگاه‌های تجارت الکترونیکی جدید به دلیل راحتی، کسب و کار خود را به ارمغان می‌آورند، عوامل دیگری نیز در بازی وجود دارند. بسیاری از برندهای جدید چشم انداز شرکت خود را بر ارزش هایی استوار می کنند که هزاره ها به شدت روی آنها تمرکز دارند ، مانند پایداری، شیوه های تجارت منصفانه، توانمندسازی زنان و غیره.

اگر جواهراتی را ذخیره می‌کنید یا تولید می‌کنید که این روش‌ها را در خود جای داده است، حتماً بر این موضوع تأکید کنید. اگر این کار را نکردند، ممکن است بخواهید جواهراتی برای فروش پیدا کنید تا در صورتی که مشتری درخواست «حلقه نامزدی با الماس‌های بدون درگیری» کند.

۵٫ انواع جواهرات را پیشنهاد دهید

در حالی که جواهرات عروس کریستالی همیشه مورد تقاضا هستند، برای رقابتی ماندن باید موجودی خود را تغییر دهید . اگر فقط روی حلقه های نامزدی تمرکز کنید، بیشتر مردان جوانی را هدف قرار می دهید که ممکن است هرگز جواهرات دیگری نخرند.

بی توجهی به بازاریابی محصولات خود برای خریداران زن مستقل می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. در سال‌های اخیر، هم زنان Millennial و هم Gen X علاقه‌مندی به خرید جواهرات زیبا برای خود نشان داده‌اند، بنابراین ایده خوبی است که حداقل بخشی از موجودی و تلاش‌های بازاریابی خود را به جواهرات غیر عروس اختصاص دهید. 

بی توجهی به بازاریابی محصولات خود برای خریداران زن مستقل می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. در سال‌های اخیر، هم زنان Millennial و هم Gen X علاقه‌مندی به خرید جواهرات زیبا برای خود نشان داده‌اند، بنابراین ایده خوبی است که حداقل بخشی از موجودی و تلاش‌های بازاریابی خود را به جواهرات غیر عروس اختصاص دهید. 

این ۵ نکته می تواند به کسب و کار جواهرات شما کمک کند تا مکان جذاب تری برای مشتریان از هر نوع باشد. ضروری است که از مزایای تجربه خرده فروشی حضوری استفاده کنید، در حالی که با تغییرات در چشم انداز جواهرات سازگار شوید.

شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ، یک شرکت تبلیغاتی در مشهد است که با ارائه انواع مشاوره کسب و کار و سرمایه گذاری و همچنین خدمات مختلف تبلیغاتی از صفر تا صد به شما و کسب درآمد شما کمک می کند. ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیازبرای رشد سریعتر کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

حتما از سیستم مشاوره سرمایه گذاری آنلاین و هوشمند آسابرندینگ که برای مدت محدودی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است استفاده کنید!

منبع: cadcamnyc

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: