اشتباه بزرگ مدیران کسب و کار

در این ویدئو دکتر مهدی ثابت در رابطه با اشتباهاتی که مدیران کسب و کار های بزرگ مرتکب میشوند نکات مهمی را در اختیر شما عزیزان قرار میدهد

یکی از بزگترین اشتباهات مدیران کسب کار اینه که وقتی ازشون سوال پرسیده میشه فروشت چقدر بوده مبگه تقریبا اینقدر..

چرا از کلمه تقریبا استفاده میکنید مگه شما مدیر یک کسب و کار نیستید؟

کلمه تقریبا رو برای همیشه حذف بکنید. امکان نداره شما مدیر یک کسب و کار حرفه ای باشید ولی آمار فروشتون رو ندونید.

شما به عنوان یک مدیر حرفه ای کسب و کار باید حداقل در ۱۵ روز یکبار آمار های دقیق رو برسی کنید که شامل آمار دقیق فروش ، امار دقیق هزینه و آمار دقیق سودتون میشود. به این شکل شما هر ماهی دو بار میتانید عملکرد سیستم کسب و کارتون رو برسی و ارزیابی بکنید و مشکلاتش رو برسی کنید

مدیران کسب و کار

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی صفر تا صد تبلیغات شما را با بهترین کیفیت انجام می دهیم، اگر علاقه مند به کارهای حرفه ای باشید، می توانیم مشاوره های تخصصی کسب و کار و کوچینگ حرفه ای هم برای شما انجام دهیم. در آسابرندینگ، جناب دکتر مهدی ثابت به عنوان یک کوچ کسب و کار در مشهد همراه شما خواهد بود تا با مشاوره های حضوری یا مجازی کسب و کار مسیر موفقیت را سریع تر و دقیق تر بپیمایید و هزینه کمتری در این مسیر پرداخت کنید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام میشود.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

آکادمی آسابرندینگ نیز در کنار مجموعه تبلیغاتی آسابرندینگ، با تمرکز بر موضوع آموزش کسب و کار اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی مانند آموزش دیجیتال مارکتینگ، دوره آموزشی تبلیغات، دوره آموزش بازاریابی و برندینگ، دوره آموزشی راه اندازی کسب و کار ، آموزش متقاعدسازی و جلب اعتماد مشتری، دوره آموزشی کاسب حرفه ای و دوره آموزش مدیریت شبکه های اجتماعی یا ادمین شبکه های اجتماعی نموده است. همچنین یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم ادمین برای پیج اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.ما در کنارتان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: