برای استخدام ادمین اینستاگرام (یا دیگر شبکه های اجتماعی) به این ۱۰ مهارت توجه کنید

استخدام ادمین اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

آیا به دنبال استخدام ادمین اینستاگرام هستید یا می خواهید یکی شوید؟ این مهارت ها برای مدیران رسانه های اجتماعی عملاً الزامی است!

مدیران رسانه های اجتماعی می توانند دارایی عظیمی برای همه مشاغل، برندها و سازمان ها باشند. به هر حال، اکنون انتظار می‌رود که بیشتر برندها به طور منظم در هفت پلتفرم پست ارسال کنند، استراتژی‌های اجتماعی ارائه دهند، تعامل را مدیریت کنند و موفقیت را پیگیری کنند. و مدیران رسانه های اجتماعی باید همه این کارها را انجام دهند در حالی که با ویژگی ها و الگوریتم های رسانه های اجتماعی در حال تغییر همگام هستند.

برای یک شرکت که از یکی از اعضای تیم خود بخواهد با این موضوع مقابله کند، اگر آنها در هر نقش دیگری در آن شرکت باشند، خیلی زیاد است. اما آن‌ها برای کارهای بسیار خوبی که یک مدیر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند انجام دهد، به یکی نیاز دارند.

مدیران رسانه های اجتماعی به ارتباط برندها با مخاطبانشان، ترویج تجارت و ارائه مزایای بلندمدت قابل توجهی کمک می کنند که کاملاً شامل افزایش فروش می شود.

متأسفانه، مدیریت رسانه های اجتماعی اغلب چیزی است که یک شرکت با بودجه محدود اغلب با هزینه کم به یک کارآموز واگذار می کند. در واقع بسیار مهم است که یک شرکت این کار را انجام ندهد. یک سازمان به یک متخصص واقعی نیاز دارد که استراتژی و برندهای آن را درک کند. (در غیر این صورت، یک گام اشتباه در اینجا می تواند قبل از اینکه بدانید چه اتفاقی افتاده است، آن را در یک بحران روابط عمومی بزرگ قرار دهد .)

شرایط لازم برای استخدام ادمین اینستاگرام


۱٫ توانایی های استراتژی اجتماعی پیشرفته

استراتژی مهم است . این به راحتی مهم ترین دلیلی است که چرا یک شرکت نباید یک کارآموز در سن کالج را فقط به این دلیل که آن فرد در فضای اجتماعی بسیار فعال است استخدام کند.

چیزی که تعداد زیادی لایک برای یک صفحه شخصی به دست می آورد، لزوماً به احتمال زیاد در یک صفحه تجاری همان تعامل را ندارد. و حتی اگر قرار باشد تعداد زیادی تعامل داشته باشد (بعد از همه، همه عاشق عکس های بامزه توله سگ هستند)، به این معنی نیست که کاری برای ارتقای یک برند یا ایجاد نتایج معنادار انجام می دهد.

و تنها به اشتراک گذاشتن پست هایی که عملکرد خوبی دارند کافی نیست. یک شرکت می خواهد محتوایی داشته باشد که به صورت استراتژیک بهینه شده باشد تا نتایج واقعی را به دست آورد . این باید شامل…

  • گسترش دسترسی کلی
  • ایجاد آگاهی و شناخت برند
  • فروش محصول یا خدمات
  • پرورش یک جامعه درگیر

فردی که دانش استراتژی اجتماعی دارد باید بتواند استراتژی خاصی را برای کسب و کار شما توسعه دهد یا تغییر دهد. این شامل، برای مثال، توانایی دانستن اینکه از کدام هشتگ ها در اینستاگرام استفاده کنید (و چه تعداد)، چه زمانی یک مسابقه رسانه های اجتماعی را میزبانی کنید، و مخاطبان شما به چه نوع پست هایی پاسخ خواهند داد.

به همین دلیل، استخدام فردی با سابقه اثبات شده در مدیریت رسانه های اجتماعی ضروری است .

۲٫ آشنایی با ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی

ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی اغلب کار مدیر رسانه های اجتماعی را بسیار کارآمدتر می کند.

ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی نیز می توانند پتانسیل بازاریابی رسانه های اجتماعی را به میزان قابل توجهی گسترش دهند. به عنوان مثال، نرم افزار مسابقه به شما امکان می دهد به جای لایک، اطلاعات سرنخ را جمع آوری کنید. برخی از ابزارها می توانند به طور خودکار محتوای عالی را از سایر سایت های معتبر برای اشتراک گذاری در سایت خود پیدا کنند.

با استفاده از ابزارهای مناسب، مدیران رسانه‌های اجتماعی می‌توانند کمپین‌ها را تأثیرگذارتر کنند و فراتر از ویژگی‌های بومی یک پلتفرم باشند. (و اگر شرکتی با مدیر رسانه های اجتماعی آزاد یا قراردادی کار می کند، آن شخص باید با اشتراک همه این ابزارها از قبل همراه باشد و در هزینه ها صرفه جویی کند.)

۳٫ مهارت های ارتباطی قوی و مداوم

چه یک مدیر رسانه اجتماعی یک کارمند داخلی باشد یا یک پیمانکار خارجی، فرد باید یک ارتباط قوی باشد.

چرا بر ارتباطات تاکید می شود؟ زیرا مدیران رسانه های اجتماعی با بخش های مختلفی کار می کنند، از جمله:

  • تولید – محصول
  • خدمات مشتری
  • حراجی
  • پشتیبانی

آنها همچنین با مدیران ناظری که در زمینه های دیگر در زمینه بازاریابی کار می کنند برای همگام سازی تلاش های بازاریابی کار می کنند. یک مدیر رسانه اجتماعی همچنین ممکن است سایر اعضای یک تیم رسانه اجتماعی را مدیریت کند یا با طراحان گرافیک، ویرایشگران ویدیو و عکاسان برای دریافت محتوای بصری برای پلتفرم کار کند.

مدیر رسانه های اجتماعی یک برند همچنین به طور منظم و مکرر با مشتریان پشت نام صفحه ارتباط برقرار می کند و به نگرانی های مشتری می پردازد و سؤال می پرسد.

فردی با مهارت های ارتباطی قوی که به طور مداوم چک می کند برای این موقعیت ضروری است. (این ممکن است یکی از مهم ترین مهارت ها برای مدیران رسانه های اجتماعی باشد.)

بیشتر بدانید: ۷ نکته مفید در مورد استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

۴٫ خلاقیت برای تفکر خارج از چارچوب

رسانه‌های اجتماعی مانند سایر اشکال بازاریابی هستند… شما می‌خواهید راه‌های جدیدی برای متمایز شدن پیدا کنید و مردم را در مورد کمپین‌های خود هیجان زده کنید. وقتی محتوای رسانه‌های اجتماعی جالب و کمی خارج از چارچوب باشد، می‌تواند باعث ایجاد تبلیغات در اطراف یک برند شود.

در اینجا نمونه دیگری از خلاقیت کوچک است که راه طولانی را نشان می دهد. ایکس باکس به جای اینکه پست استاندارد خود را با عنوان «لطفا ماسک بپوشید» (اما هنوز هم بسیار مهم) بازنشر کند، ایده جالبی را ارائه کرد و از شخصیت‌های معروف بازی ویدیویی خود برای تقویت اهمیت ماندن در خانه در طول همه‌گیری استفاده کرد.

هنگامی که یک مدیر رسانه های اجتماعی در اصالت و منحصر به فرد بودن مهارت داشته باشد، این به برند کمک می کند تا در هر کانال رسانه اجتماعی که برند در آن حضور دارد، شتاب بیشتری پیدا کند.

۵٫ امکان نوشتن با صدای برند یک شرکت

اکثر برندهای بزرگ صدایی متمایز دارند، حتی اگر “سرگرم کننده و معمولی” باشد. برای برخی از برندها، برای مثال، شوخ طبعی مکرر یا حس شوخ طبعی بخش اصلی صدای برند آنها است .

یک شرکت باید یک مدیر رسانه اجتماعی استخدام کند که بتواند به طور طبیعی و کاملاً صدای برند شما را بپذیرد. این شخص در خط مقدم دستیابی به مشتریان خواهد بود و برای چندین پلتفرم اصلی رسانه های اجتماعی محتوا ایجاد می کند. بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی را مکانی می دانند که یک برند می تواند «معتبرترین» آن باشد. بنابراین اگر آنها در تلاش برای شناخت یک برند هستند، صدای محتوای اجتماعی چیزی است که آنها قضاوت می کنند.

قبل از استخدام شخصی یا اختصاص دادن او به این نقش، یک شرکت می تواند از او بخواهد چند پست نمونه برای شما ایجاد کند تا به آنها نگاه کنید. اگر آنها نتوانند صددرصد پس از بازبینی با بازخورد، صدا را ثابت کنند، ممکن است کاندیدای مناسبی نباشند که شما به آن نیاز دارید.

۶٫ مهارت های تحقیق برای بررسی واقعیت و به روز ماندن در مورد بهترین شیوه های اجتماعی

مدیر رسانه های اجتماعی به دو دلیل کلیدی باید مهارت های تحقیق قوی داشته باشد:

  1. برای تحقیق در مورد آنچه که آنها پست می کنند
  2. به طور کلی در مورد رسانه های اجتماعی تحقیق کنید

همه ما می دانیم که اطلاعات غلط در حال حاضر یک مشکل بزرگ در رسانه های اجتماعی است. مهم است که یک مدیر رسانه اجتماعی بتواند اطلاعات را قبل از به اشتراک گذاشتن مجدداً بررسی کند، صرف نظر از موضوع. آنها همچنین باید بتوانند به تنهایی تحقیق کنند تا هر اطلاعاتی را که ممکن است در مورد محصولات شما برای پاسخ به سؤالات مشتری نیاز داشته باشند، جستجو کنند.

همچنین توجه به این نکته ضروری است که رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تغییر هستند.

معمولاً چندین به روز رسانی با اهمیت متفاوت وجود دارد که ماهانه در پلتفرم های اصلی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر منتشر می شود. Pinterest مرتباً به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید را نیز منتشر می‌کند.

اگر یک مدیر رسانه های اجتماعی در صدر اخبار قرار نگیرد، این شخص یک به روز رسانی الگوریتم را که بی سر و صدا منتشر می شود و در نهایت باعث از بین رفتن دسترسی ارگانیک یک شرکت می شود، از دست می دهد. (مدیر رسانه های اجتماعی با حفظ روندها و اخبار، می تواند از قبل برای تغییرات الگوریتم آماده شود.)

۷٫ درک تجزیه و تحلیل و گزارش

همه بازاریاب ها باید به تحلیل ها و گزارش ها اهمیت دهند.

تجزیه و تحلیل به مدیر رسانه های اجتماعی می گوید که چه کمپین هایی روی هر پلت فرم اجتماعی کار می کنند. و با گذشت زمان، یک مدیر رسانه های اجتماعی قادر خواهد بود روندها و الگوهایی را که اطلاعات عملی به دست می دهند، شناسایی کند. می‌توانید از این داده‌ها برای بهینه‌سازی کمپین‌های خود در حرکت رو به جلو استفاده کنید و تأثیر رسانه‌های اجتماعی خود را به حداکثر برسانید.

یک مدیر رسانه اجتماعی باید با تجزیه و تحلیل و گزارش بومی نیز آشنا باشد.

در صورتی که با ابزارهای تجزیه و تحلیل شخص ثالث نیز آشنا باشند، امتیازهای اضافی دریافت می کنند . آنها علاوه بر درک چگونگی یافتن اطلاعات مورد نیاز خود، باید بتوانند گزارش هایی ایجاد کنند که جزئیات پیشرفت در راستای اهداف کسب و کار شما را نشان دهد.

(اگر یک شرکت به طور خاص به دنبال یک استراتژیست رسانه های اجتماعی است، این چک لیست ۲۰ سوالی که باید از استراتژیست های رسانه های اجتماعی بپرسد می تواند به بررسی رزومه ها کمک کند و مطمئن شوید که فردی را انتخاب می کنید که به شدت روی استراتژی و تجزیه و تحلیل تمرکز دارد.)

۸٫ توانایی های برنامه ریزی قوی

مدیران رسانه های اجتماعی معمولاً چندین هدف تجاری را به طور همزمان در چندین پلت فرم رسانه اجتماعی متعادل می کنند. آنها باید از قبل به اندازه کافی فکر کنند تا کمپین ها را راه اندازی کنند.

بنابراین، یک مدیر رسانه های اجتماعی باید مطمئن شود که تمام محتوا (بصری و نوشتاری) ایجاد، تایید شده و آماده کار است. برای همه پلتفرم های مختلف درگیر در کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی.

بیایید بگوییم که یک مدیر رسانه اجتماعی می خواهد یک هدیه رسانه اجتماعی انجام دهد. این شخص می خواهد از سه کسب و کار دیگر در منطقه جایزه بگیرد.

برای انجام این کار، چندین مرحله درگیر است.

  • گرفتن تاییدیه
  • ارتباط با سایر مشاغل
  • جمع آوری هر جایزه از هر کسب و کار
  • ایجاد صفحات فرود و قوانین مسابقه
  • تبلیغ مسابقه

اگر کسی نتواند یک تقویم محتوا را از قبل برنامه ریزی کند، به خصوص با ویژگی های فعلی رسانه های اجتماعی مانند Stories که باید به موقع آپلود شوند، همه چیز کاملاً از دست می رود.

۹٫ آگاهی از کمپین های اجتماعی PPC

یک نام تجاری ممکن است (یا ممکن است) مدیر رسانه اجتماعی خود را مجبور به انجام کمپین های تبلیغاتی پولی کند. در هر صورت، مدیر باید درک اساسی از نحوه کار این کمپین ها داشته باشد.

تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام ، تبلیغات توییتر، تبلیغات لینکدین و پین های تبلیغاتی همگی ارزش استثنایی را نشان داده اند. حتی اگر یک مدیر رسانه های اجتماعی کمپین های PPC را اجرا نمی کند، مدیر باید نحوه عملکرد آنها را بداند.

به عنوان مثال، مدیر رسانه های اجتماعی ممکن است کسانی باشند که پست های ارگانیک را برای تقویت ایجاد می کنند یا شناسایی می کنند. آنها همچنین ممکن است مسئول پاسخگویی به سوالاتی باشند که مشتریان در بخش نظرات یک آگهی می‌گذارند .

دانستن اینکه این کمپین های تبلیغاتی چگونه کار می کنند و معنی آن چیست، بسیار مهم است، حتی اگر مدیران رسانه های اجتماعی خودشان تبلیغات را اجرا نکنند.

۱۰٫ تجربه خدمات به مشتری

رسانه های اجتماعی، قبل از هر چیز، همیشه در مورد ایجاد جامعه و ایجاد رابطه خواهند بود.

از این گذشته، رسانه‌های اجتماعی به طور فزاینده‌ای به جایی می‌رسند که مشتریان ابتدا برای یادگیری یک نام تجاری یا رسیدن به بخش خدمات مشتری روی می‌آورند . به همین دلیل است که می بینید افرادی در مورد عرضه موجودی، مواد تشکیل دهنده محصول، زمان ارسال و موارد دیگر سوال می کنند. همچنین به همین دلیل است که مشتریان عصبانی را می‌بینید که در پست‌ها، آگهی‌ها و پیام‌های خصوصی از گم شدن یا شکسته شدن سفارش‌ها شکایت می‌کنند.

انتظارات زیادی از خدمات فوری و عالی در رسانه های اجتماعی وجود دارد. این درست است چه کاربران به صورت عمومی در صفحه کسب و کار یا به صورت خصوصی از طریق پیام مستقیم ارتباط برقرار کنند.

هر شرکت و برندی می خواهد که مدیر رسانه های اجتماعی خود نوعی تجربه مشتری را داشته باشد. این به آنها اجازه می دهد تا با این چالش دشوار به خوبی مقابله کنند و اطمینان حاصل شود که مشتریان شما به سرعت از آنها مراقبت می کنند.

تجزیه و تحلیل بازاریابی امری بسیار مهم و ضروری است که در تقویت و رشد کسب و کار شما تأثیر فراوانی دارد. استفاده از این داده ها موجب بهینه شدن فروش و بازاریابی شما می شود. ما در شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ آماده همکاری با شما در این زمینه هستیم.

شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ، یک شرکت تبلیغاتی در مشهد است که با ارائه انواع مشاوره کسب و کار و سرمایه گذاری و همچنین خدمات مختلف تبلیغاتی از صفر تا صد به شما و کسب درآمد شما کمک می کند. ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیازبرای رشد سریعتر کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

حتما از سیستم مشاوره سرمایه گذاری آنلاین و هوشمند آسابرندینگ که برای مدت محدودی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است استفاده کنید!

منبع: agorapulse

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: