ارزان ترین انواع بازاریابی دیجیتال چیست؟

ارزان ترین انواع بازاریابی دیجیتال چیست؟

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

ارزان ترین انواع بازاریابی دیجیتال چیست؟

ارزان ترین انواع بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال به لطف ظهور رسانه های اجتماعی و طیف گسترده ای از پلتفرم های تبلیغاتی و پربازدید، ارزان تر و در دسترس تر از همیشه است. اما زمانی که یک حرفه ای کسب و کار می پرسد، “ارزان ترین انواع بازاریابی دیجیتال چیست؟” آنها به طور کلی به هزینه نیروی کار اجرای و نگهداری آن نیز اشاره می کنند.

ما فهرستی از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال ارزان را گردآوری کرده‌ایم که شرکت‌های کوچک بدون تیم بازاریابی داخلی می‌توانند به سادگی اتخاذ کنند. بیا شروع کنیم.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یک استراتژی است که بر محصولات قابل تحویل مشتری به عنوان روشی برای گسترش آگاهی از کسب و کار شما تمرکز دارد. فلسفه این است که اگر محتوای جالب و آموزنده ای ایجاد کنید که به صنعت شما مربوط می شود، مشتریان بالقوه با جستجوی ارگانیک و مصرف آن محتوا را کشف می کنند که آنها را با برند شما آشنا می کند.

با یک برنامه ارسال ماهانه محتوای غنی از سئو مانند وبلاگ ها، زمانی که مشتری کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کند، وب سایت شما به احتمال زیاد نزدیک به بالای جستجوی گوگل ظاهر می شود. لازم نیست این مقالات چند صفحه ای نیز باشند – ۲۵۰ تا ۵۰۰ کلمه برای بیان نظر شما و افزایش سئوی وب سایت شما کافی است.

اگر زمان یا منابع لازم برای جمع آوری وبلاگ ها را ندارید، می توانید در عوض بر روی محتوای خرد در قالب پست های رسانه های اجتماعی تمرکز کنید. نه تنها محتوای جالب می تواند به طور ارگانیک توجه را به خود جلب کند، بلکه حضور فعال در رسانه های اجتماعی می تواند به Google کمک کند که قابل اعتماد بودن شرکت شما باشد، که می تواند جایگاه شما را در موتور جستجو بهبود بخشد.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی رویکرد شخصی تری به بازاریابی محتوا ارائه می دهد و شما می توانید آن را نسبتاً ارزان انجام دهید. هدف بازاریابی ایمیلی ارائه اطلاعات ارزشمند و مرتبط با صنعت به مخاطبان هدف شما است که آنها را با برند شما نیز آشنا می کند.

دو وظیفه اصلی در بازاریابی ایمیلی وجود دارد: ایجاد محتوا و هدف گذاری مخاطب. اگر در حال حاضر با نوشتن وبلاگ از یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده می کنید، نیمی از کار در حال حاضر انجام شده است! ایمیل ها راهی عالی برای تبلیغ محتوای ارزشمند شما برای مخاطبانی هستند که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت شما هستند. محتوای ایمیل‌های شما می‌تواند مشتریان را ترغیب کند که پیوندی به وب‌سایت شما دنبال کنند تا بتوانند به طور ارگانیک درباره خدمات شرکت شما آموزش دهند.

اما چگونه آدرس های ایمیل را از مخاطبان هدف خود جمع آوری می کنید؟ در ازای اطلاعات تماس کاربر در وب سایت خود، یک محصول یا مشاوره رایگان، که در غیر این صورت به عنوان آهنربای سرب شناخته می شود، ارائه دهید. این فهرستی از سرنخ هایی را در اختیار شما قرار می دهد که قبلاً به خدمات شما علاقه نشان داده اند.

رسانه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی یکی از پایه‌های اصلی استراتژی بازاریابی دیجیتال هر شرکتی، روشی کم‌هزینه برای تشویق تعامل، ایجاد آگاهی از برند و تبلیغات خدمات شما هستند. با ارائه محتوای جالب و مرتبط (مانند محتوایی که برای دو استراتژی که قبلاً ذکر شد) ایجاد می‌کنید، می‌توانید جامعه‌ای از کاربران بسازید که به احتمال زیاد وقتی به خدمات شما نیاز دارند به شرکت شما فکر می‌کنند.

رسانه‌های اجتماعی همچنین گسترش عالی استراتژی بازاریابی ایمیلی شما هستند. می‌توانید ایمیل‌های کاربر بیشتری را با استفاده از آهن‌رباهای سرب که در وب‌سایت خود استفاده می‌کنید، جمع‌آوری کنید، بنابراین کل مخاطبان بالقوه را افزایش دهید.

۱GS راه حل های کم هزینه ای را برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی چشم نواز برای شرکت شما ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، صفحه SMM ما را بررسی کنید و نیمی از پست های ماه اول خود را دریافت کنید!

هدف گذاری مجدد تبلیغات در گوگل

هدف گذاری مجدد یک راه عالی برای تبلیغات آنلاین کسب و کار شما است و می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. این به این دلیل است که به شما امکان می‌دهد تا کاربرانی را که قبلاً به محصولات یا خدمات شما علاقه نشان داده‌اند، هدف قرار دهید و تبلیغات همان محصولات یا خدماتی را که قبلاً مشاهده کرده‌اند به آنها نشان دهید.

این یک راه عالی برای اینکه کاربران شما را به خاطر بسپارند، می‌تواند به شما کمک کند اگر مسدودکننده‌های تبلیغاتی را نصب کرده باشند. بیشتر از سایر انواع تبلیغات آنلاین روی تبلیغات هدف‌گیری مجدد کلیک می‌شود و بنابراین می‌تواند درآمد تبلیغاتی شما را افزایش دهد.

مهمتر از همه، مهم است که هزینه مالی بازاریابی دیجیتال خود را در مقابل هزینه نیروی کار در نظر بگیرید. امروز با یک استراتژیست ۱GS صحبت کنید تا یک مشاوره رایگان دریافت کنید و تعیین کنید که آیا استخدام یک تیم بازاریابی دیجیتال حرفه ای می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه کمک کند یا خیر.

…………………………………………………………………………………………………

ارزان ترین انواع بازاریابی دیجیتال چیست؟
(برای دیدن آژانش تبلیغاتی ما داخل اینستاگرام روی اینجا کلیلک کنید)

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهترین ها

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: