آموزش رایگان اینستاگرام؛ کپشن نویسی

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

آیا به دنبال آموزش رایگان اینستاگرام هستید؛ در این نوشته به بحث مهم کپشن نویسی می پردازیم. می دانید که اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی رو به رشد است که دارای مجموعه ای خیره کننده از تصاویر عالی است. برای برقراری ارتباط با مشتریان در سطوح شخصی، با ویژگی‌های خلاقانه برای مخاطبان شما، عالی است.

اما یکی از جنبه‌های مهم این پلتفرم است که چیزهای نادیده گرفته می‌شود، کپشن‌های اینستاگرام شماست. آنها به بصری شما ارزش می بخشند و افراد را در پست های شما قفل می کنند، بنابراین ارزش انجام درست را دارند. در این مقاله، نحوه نوشتن و کپشن پست‌های اینستاگرام را به گونه‌ای بررسی می‌کنیم که با مخاطب هدف شما همخوانی داشته باشید.

ایجاد یک پست اینستاگرام عالی به زمان و نیاز دارد. این شش اشتباه بزرگ اینستاگرام باید در هنگام ایجاد پست بعدی اینستاگرام خود را از دست بدهید، بررسی کنید.

محتویات پنهان می شوند اولین جمله خود را با یک قلاب بارگذاری کنید برای ارزش گذاری در کپشن های اینستاگرام خود جستجو کنید مراقب هشتگ های اینستاگرام خود باشید و در نظر بگیرید آیا می‌خواهید مقالات عالی‌تری مانند این را مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید؟ بهترین کپشن های اینستاگرام با دقت برنامه ریزی شده اند مدتی را صرف یافتن ایموجی های مناسب کنید سعی کنید تا حد امکان به طول کاراکتر بهینه برسید هر عنوان را مرتبط و مرتبط کنید از CTA خود با دقت استفاده کنید مثل یک انسان واقعی بنویس.

آموزش رایگان اینستاگرام؛ ۱٫ کپشن نویسی

اولین جمله خود را با یک قلاب بارگذاری کنید

جمله از کپشن اینستاگرام شما کاملاً حیاتی است.

به طور پیش فرض، اینستاگرام زیرنویس ها بعد از چند خط کوتاه می کند، حدود سه یا چهار. اگر می‌خواهید کپشن‌های خوبی در اینستاگرام بنویسید، باید اولین جمله خود را با قلابی بارگذاری کنید که فالوورهای شما را جذب کند.

این پست رقابتی از برند مسافرتی Expedia نمونه کاملی از جمله آغازین درخشان است:

آن را جالب و غیرقابل تحمل کنید – به عنوان مثال، یک پیشنهاد رقابتی مانند Expedia، یا وعده رایگان. این پست شما باعث می‌شود فالوورهای شما را در حین پیمایش در فید خود مکث کنند، اولین خط شما را وادار می‌کند تا روی دکمه «بیشتر مشاهده کنید» کلیک کنید تا عنوان را گسترش دهید.

برای ارزش گذاری در کپشن های اینستاگرام خود جستجو کنید

در حالی که اولین جمله شما باید فالوورهای شما را جذب کند، بقیه کپشن شما باید آنها را محبوس نگاه دارد. زمانی که توجه آنها را جلب کرد، باید با ارائه چیزی با ارزش واقعی فالوورهای خود را درگیر نگه دارید.

زیرنویس‌های سطوحی که هیچ چیز مفید یا جالبی ارائه نمی‌دهند، در نهایت افراد را به ادامه خواندن نمی‌کنند. اما اگر چیزی با ارزش ارائه دهید، به آنها دلیلی برای ماندن، مشارکت و اشتراک گذاری پست خود می دهید.

ارزشی که برای شما به نظر می رسد بسته به تجارت و صنعت شما متفاوت است. ممکن است شامل نکات، راهنماها، ترفندهای مفید یا حتی یک داستان باشد. می‌توانید با کپشن خود اطلاع‌رسانی کنید، به‌روزرسانی کنید، آموزش دهید، یا حتی سرگرم‌سازی کنید – تا زمانی که فالوورهای شما را به اندازه‌ای از وسایل نقلیه بسازید که آنها را مطالعه کنند، ارزشمند هستند.

نکته حرفه ای: مهم نیست که عنوان شما در مورد چه چیزی است و چگونه برای مخاطبان شما ارزش ایجاد می کند، باید مطمئن شوید که علائم نگارشی صحیح وجود دارد و اشتباهات دستوری وجود ندارد. ترکیبی از کلمات آسان خوان، ایده های جذاب و کلمات انتقالی بدون هیچ گونه غلط املایی و املایی، ظاهری حرفه ای به توضیحات می دهد و توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

مراقب هشتگ های اینستاگرام خود باشید و در نظر بگیرید

هشتگ ها مهم از نحوه نوشتن کپشن های اینستاگرامی هستند که مورد توجه قرار می گیرند. آنها را با موضوعاتی مناسب می‌دانید که در مورد آنها پست می‌شوند درگیر می‌شوند، مشاهده می‌کنند. این بدان معناست که شما باید تحقیقات کاملی در مورد هشتگ انجام دهید .

مانند سایر جنبه های نوشتن کپشن بهتر در اینستاگرام، یک عدد جادویی برای استفاده از هشتگ در پست های شما وجود دارد. ۱۱ عدد بهینه و حداقل ۹ عدد است.

اما اگر واقعا میخواهید از کپشنهای خود بیشترین بهره را ببرید، باید از ترکیبی از هشتگهای متنوع اما مرتبط استفاده کنید.

تنوع از نظر هشتگ به معنای استفاده از هشتگ های خاص (مثلا #کریسمس) و موارد خاص تر (مثلا #دستورالعمل های کریسمس) است. این به شما کمک می کند تا ترافیک متنوعی داشته باشید. با این حال، از نظر ارتباط، هشتگ های شما باید در واقع به چیزی که پست می کنید مربوط باشد. اگر کسی به پست شما برسد و انتظار چیزی را داشته باشد اما چیز دیگری را می آورد، او را از دست می دهد.

بهترین کپشن های اینستاگرام با دقت برنامه ریزی شده اند

بهترین کپشن های اینستاگرام آنهایی که همان جا نوشته می شوند. همه برندهای حرفه ای برای بهترین نتیجه، زمان خود را فقط پیش نویس، ویرایش و بازنویسی زیرنویس های اینستا خود می کنند.

برای این منظور، تقویم اینستاگرام خود را از قبل برنامه ریزی کنید. ایده‌های تقریبی برای ارسال در ابتدای سال بیاندیشید – چند ایده کلی پشت شما را در طول سال پوشش می‌دهد، و می‌توانید بعداً در سال به جزئیات بیشتری بپردازید.

این امر به شما اجازه می‌دهد تا برای شکل‌گیری تقویم اینستاگرام خود در قالب شبکه‌های نظارت باشید، بعلاوه باعث می‌شود تیم شما به راحتی هر کپشن را در فرآیند ویرایش اجرا کند و برای ایجاد کامل اینستاگرام با همکاری کند.

همچنین ارزش دارد از این فرصت برای برنامه ریزی هشتگ های خود نیز استفاده کنید. برای تهیه و جمع آوری هشتگ های بالقوه ای که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد، از تحقیقات هشتگ که قبلا ذکر شد استفاده کنید. این باعث می‌شود که هشتگها را جمع‌بندی و مدیریت کنید و ببینید چه چیزی را می‌کند و چه چیزی، خود را بهتر می‌بخشد.

مدتی را صرف یافتن ایموجی های مناسب کنید

ایموجی ها یک چیز سرگرم کننده اما قطبی هستند. برای برخی، آنها روشی خلاقانه برای زنده کردن کپشن اینستاگرام هستند. اما برای دیگران، آنها یک اغراق هستند که حرفه ای هستند یک پست می توانند.

دانستن اینکه چگونه پست‌های اینستاگرام را با زیرنویس زیرنویس کنید به این معنی است که از چه تعداد ایمیل استفاده کنید. عدد جادویی برای ایموجی‌ها در زیرنویس‌های Insta شما بین ۲ تا ۳ است.

همچنین ارزش ایجاد مجموعه ای از ایموجی های تأیید شده را دارد که شما را در زیرنویس هایتان از آن استفاده می کند. داشتن بانکی از ایموجی‌های تأیید شده به شما کمک می‌کند تا بدانید که چگونه عکس‌های اینستاگرام را به گونه‌ای کپشن کنید که چه شخصیت‌هایی را برای شما مناسب می‌دانند.

به عنوان، برندهای سرگرم‌کننده یا نامتعارف ممکن است از شکل‌های گویاتری استفاده کنند که چهره‌ها یا افراد را می‌دهند، در حالی که یک کسب و کار هیجان انگیز ممکن است بیشتر به نمادها متکی باشد. این پست از فست فود زنجیره ای وندی:

در حالی که این برند فقط از یک ایموجی استفاده می کند، نماد شعله اشاره به غذاهای تند را بدون زیاده روی در آن تکرار می کند. به‌علاوه، از آنجایی که وندی دارای لحن زبانی است، ایموجی بخشی طبیعی از شخصیت‌های برند آن‌ها به نظر می‌رسد.

ذکر Emojipedia در اینجا قابل ذکر است. مواردی که از نام آن پیداست، Emojipedia یک دایره المعارف آنلاین است که به شما امکان می دهد تمام ایموجی های ایجاد شده را مرور کنید. همچنین به شما امکان می دهد که ایموجی ها را از دایره المعارف کپی کنید تا بتوانید آنها را در برنامه زمان بندی اینستاگرام یا صفحه گسترده کپشن قرار دهید.

بیشتر بدانید: ۹ مورد وظایف ادمین شبکه های اجتماعی

سعی کنید تا حد امکان به طول کاراکتر بهینه برسید

دانستن نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام به معنی دانستن عدد جادویی برای کاراکترها است.

البته، طول کاراکتر بهینه برای کپشن های خوب اینستاگرام بسته به اینکه از چه کسی بپرسید و در چه صنعتی متفاوت است، اما به عنوان یک قاعده کلی سعی کنید آن را بین ۱۳۸ تا ۱۵۰ نگاه دارید، برخی منابع می گویند که ۱۲۵ بهترین است. .

بسته به نوع پستی که می نویسد، این می تواند مشکل باشد. برای مثال، اگر در حال نوشتن پستی برای تبلیغ یک مسابقه هستید، باید از کاراکترهای بیشتر برای توضیح جزئیات استفاده کنید.

اما قوانین برای شکسته شدن ساخته شده اند. تا زمانی که زیرنویس‌های شما مختصر باشند و از کلمات بیشتر از حد لازم استفاده نکنید، مشکلی وجود ندارد.

همچنین ارزش دارد به این فکر کنید که عنوان به صورت بصری در صفحه به نظر می رسد. به جای نوشتن همه آن در تکه های ضخیم متن متراکم، آن را به یک یا دو جمله در هر خط تقسیم کنید. اگر چیزی را فهرست می‌کنید، از مکان‌های گلوله برای ترسیم آن و بهتر جلوه دادن آن استفاده کنید.

این کار علاوه بر زیباتر به نظر رسیدن، خواندن کپشن شما را در دستگاه های تلفن همراه آسان تر می کند.

هر عنوان را مرتبط و مرتبط کنید

بهترین کپشن های اینستاگرام آنهایی هستند که با آنها همراه هستند کار می کنند. کپشن شما باید با تصویر شما مرتبط باشید و تصویر شما باید با کپشن اینستاگرام شما مرتبط باشد.

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بخش اصلی دانستن اینکه چگونه پست‌های اینستاگرام را زیرنویس کنید، متوجه ارتباط آن می‌شوید. پست های اینستاگرامی که دارای کپشن عالی زیبا هستند اما مطلقاً هیچ ربطی به تصاویر و تصاویر کم نیست.

لازم نیست پیوند بین کپشن Insta و عکس شما چگونه باشد. اما تا زمانی که بیننده ارتباط معنی بین این دو نمی تواند، کافی است مرتبط باشد.

به عنوان مثال، اگر یک برند تشک را تبلیغ کنید، پست های اینستاگرام شما نه تنها حول لوازم خواب می چرخد، بلکه در مورد کیفیت خواب، خواب و نقش خواب در موفقیت افراد نیز خواهد بود . 

همه این موضوعات کاملاً مرتبط با هم هستند و حس همگام سازی را در اطراف اینستاگرام شما ایجاد می کنند. با این، اگر متوجه شدید که تعداد زیادی از مخاطبان هدف را چیزی مشترک را دوست دارند، به عنوان مثال، یک نوشیدنی یا یک محصول آرایشی یا هر چیز دیگری، به جای اینکه از زاویه ای ساده در آن صحبت کنید، سعی کنید. نحوه ارتباط آن را بیابید. در جایگاه شما پس از یافتن، آن را از زاویه برند خود منتشر کنید تا چیزها را برای مخاطبان خود به فرد و شخصی کنید. 

از CTA خود با دقت استفاده کنید

Call-to-action (یا CTA) نقش مهمی در استراتژی اینستاگرام شما دارد. کاربران CTA شما را در سفر تعیین می‌کنند تا شما را راهنمایی کنند و به آنها کمک کنند تا نیاز خود را برای انجام دادن انجام دهند.

اما فراخوان ها برای اقدام در وب سایت، صفحات محصول، صفحات فرود یا بازاریابی ایمیلی با کپشن های اینستاگرام شما متفاوت است. بنابراین چگونه می‌توان پست‌های اینستاگرام را به گونه‌ای کپشن کرد که CTAها واقعاً با فالوورهای شما مرتبط شوند؟

برای شروع، از CTAهای فروش مانند «اینجا کلیک کنید» یا «امروز خرید کنید» استفاده کنید. این الفاظ با ماهیت اجتماعی اینستاگرام، یک اثر خلاقانه جذاب را به یک بخش از فروش هدایت می‌کنند که کاربران را از خود دور می‌کند.

مهم است که به یاد داشته باشید که کاربران اینستاگرام از نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی را می شناسند. آن‌ها می‌دانند که باید روی لینک‌ها کلیک کنند و در استوری‌های اینستاگرام انگشت خود را به سمت بالا بکشند.

درعوض، فرض کنید که فالوورهای شما دانش لازم را دارند و در عوض آنها را به سمت راست اقدام نظرتان را راهنمایی کنید.

مثل یک انسان واقعی بنویس

مهمتر از همه، مانند یک انسان واقعی در کپشن اینستاگرام خود بنویسید.

اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی است و آنچه در شبکه های اجتماعی واقعا مهم است (و تنین می شود) اصالت دارد. پست‌های شما در کنار دوستان و خانواده فالوورهای شما ظاهر می‌شوند، بنابراین مهم است که با هم ترکیب شوید.

این معنی نیست که نمی توانید از زیرنویس های خود برای پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده کنید. اما این کار را باید انجام دهید که طبیعی و خواندنی باشد. تا جایی که ممکن است از اصطلاحات تجاری خودداری کنید و از کلمات ساده و معمولی استفاده کنید که همه آنها را بفهمند.

برند لوازم آرایشی Lush این کار را به خوبی در پست های اینستاگرام خود انجام می دهد:

با لحن دوستانه و زبان محلی غیررسمی، زیرنویس‌های این برند محاوره‌ای و قابل ربط هستند. اما این پست همچنین یک تبلیغ خوب برای ژل دوش مبارک است که محصول را به گونه‌ای جلوه می‌دهد که طبیعی و ارگانیک باشد.

اما، بسیاری از موارد موجود در این لیست، ممکن است به مخاطبان شما متفاوت باشد. اگر مخاطبان شما در یک زمینه خاص هستند (به عنوان مثال، استفاده یا منابع انسانی)، از کلمات یا عبارات اشکال خاص استفاده می شود. اما اگر برای مصرف معمولی می نویسید، آن را ساده و خوانا نگاه دارید.

در حالی که تصاویر شما مهم هستند، کپشن های اینستاگرام شما باید به دقت برنامه ریزی و نوشته شوند. از نکات ذکر شده در بالا استفاده کنید و پست های اینستاگرامی بهتری بنویسید که فالوورهای شما را با هر پستی درگیر کند.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل گوناگون است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش اینستاگرام نموده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.

منبع: kontentino

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: