چگونه یک برند شخصی بسازیم: ۱۰ نکته

چگونه یک برند شخصی بسازیم: 10 نکته

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

چگونه یک برند شخصی بسازیم: ۱۰ نکته

اپل جهان را به چالش “متفاوت بیندیشید”. نایک مردم را صرف نظر از سن، جنسیت یا سطح آمادگی جسمانی تشویق کرد که «فقط انجامش بده». Dunkin’ Donuts متخصصان پرمشغله را متقاعد کرد که “آمریکا روی دانکین می دود”. در طول سال‌ها، این شعارهای قابل تشخیص به فریادهای تجمعی تبدیل شده‌اند و لحن را برای نحوه ارتباط هر شرکت و شناسایی خود در بازار تعیین می‌کنند. تنها در چند کلمه، این شعارها داستانی را بیان کرده و بر نحوه درک مردم از سازمان های پشت سر آنها تأثیر گذاشته است. آنها با هم نشان دهنده قدرت و پتانسیل برندسازی هستند. دکتر شان گرش، یکی از اعضای هیئت علمی در برنامه کارشناسی ارشد علوم در شمال شرقی در برنامه ارتباطات سازمانی و شرکتی، می‌گوید: «برندینگ چیزی است که شرکت‌ها آن را نشان می‌دهند . “این در نحوه عملکرد آن شرکت، نحوه خدمت به مردم، ارزشی که شرکت به اشتراک می‌گذارد، و چگونه شرکت آن ارزش‌ها را پیش‌بینی می‌کند، منعکس می‌شود.”

چگونه یک برند شخصی بسازیم: 10 نکته

یک نام تجاری قوی در میان جمعیت برجسته می شود – و در نتیجه فروش بیشتر ، افزایش آگاهی و تجارب بهتر مشتری را به دست می آورد.

اما برندسازی فقط مختص شرکت ها نیست. حرفه ای ها هر کدام داستان خود را برای گفتن دارند و اهداف، مهارت ها و تخصص خود را برای به اشتراک گذاشتن دارند. در دنیای دیجیتالی امروزی، یک برند شخصی دیگر خوشایند نیست. انتظار می رود

برند شخصی چیست؟

گرش توضیح می دهد که یک برند شخصی از بسیاری جهات شبیه به یک برند شرکتی است. این است که شما چه کسی هستید، برای چه چیزی ایستاده‌اید، ارزش‌هایی که پذیرفته‌اید و روشی است که آن ارزش‌ها را بیان می‌کنید. همانطور که نام تجاری یک شرکت به انتقال ارزش آن به مشتریان و متمایز شدن از رقبا کمک می کند، یک برند شخصی نیز همین کار را برای افراد انجام می دهد و به انتقال هویت منحصر به فرد و ارزش واضح به کارفرمایان یا مشتریان بالقوه کمک می کند.

یا همانطور که گرش خلاصه می کند: “برندسازی شخصی داستان شخص است.”

چرا برندسازی شخصی مهم است؟

داستان شما می تواند نقش مهمی در ایجاد یا تقویت حرفه شما داشته باشد. در واقع، 85 درصد از مدیران استخدام گزارش می دهند که برند شخصی یک نامزد شغلی بر تصمیمات استخدامی آنها تأثیر می گذارد . برند شخصی شما باید نقاط قوت شما را برجسته کند، شهرت ایجاد کند، اعتماد ایجاد کند و ویژگی های منحصر به فردی را که به صنعت فعلی (یا دلخواه) خود می آورید، به اشتراک بگذارد. اگر به خوبی پرورش داده شود، برند شخصی شما به کارفرمایان پیام می دهد که آیا برای یک نقش باز مناسب هستید یا نه.

اگر به دنبال تغییر شغل و ورود به حوزه جدیدی هستید، برندسازی شخصی نیز بسیار مهم است . کارفرمایان می خواهند در مورد اینکه چرا این تغییر را ایجاد می کنید و چگونه مهارت ها و تجربه شما در صنایع مختلف ترجمه می شود، بیشتر بیاموزند. علاوه بر یک رزومه تاثیرگذار و نامه پوششی که مهارت های قابل انتقال شما را برجسته می کند ، برند شخصی شما به شما کمک می کند داستان خود را برای کارفرمایان بالقوه بگویید.

نمونه ای از برندسازی شخصی

برندسازی شخصی یک جنبه ضروری از زندگی حرفه ای است. برای مثال، یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار می‌تواند یک برند شخصی ایجاد کند:

  • مشارکت در پروژه های منبع باز
  • حفظ یک وبلاگ فناوری
  • به اشتراک گذاری بینش صنعت از طریق رسانه های اجتماعی

همه این تاکتیک‌های برندسازی می‌تواند به یک متخصص فناوری کمک کند تا یک برند شخصی توسعه‌یافته ایجاد کند و آنها را به عنوان یک متخصص در زمینه خاص خود معرفی کند. در این مورد، برند آنها با حضور آنلاین قوی و تعهد به اشتراک دانش در جامعه توسعه‌دهنده مشخص می‌شود.

در نتیجه، یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار با این برند شخصی به احتمال زیاد به دلیل تخصص خود، دریافت فرصت‌های شغلی هیجان‌انگیز و گسترش شبکه حرفه‌ای خود بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

توسعه یک برند شخصی ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد، اما این تنها یک مثال است. چندین مرحله افزایشی وجود دارد که می توانید برای ایجاد اعتبار در حوزه کاری خود بردارید. در اینجا ده نکته وجود دارد که به شما کمک می کند یک برند شخصی معتبر ایجاد کنید – و در این فرآیند حرفه خود را تقویت کنید.

چگونه یک برند شخصی بسازیم: 10 نکته
Stand out from the crowd and different creative idea concepts , Longest light ladder glowing and aiming high to goal target among other short ladders on green background with shadows . 3D rendering.

ده نکته برای توسعه برند شخصی

۱٫ بفهمید که کی هستید.

برای ساختن یک برند شخصی که هویت شخصی و حرفه ای شما را به درستی منعکس کند، ابتدا باید بدانید که چه کسی هستید. درون نگر باشید و فهرستی از نقاط قوت و ضعف شخصی خود تهیه کنید. از خودت بپرس:

  • در کدام زمینه های کاری برتر هستم؟
  • چه چیزی به من انگیزه می دهد؟
  • دیگران چه ویژگی هایی از من تعریف کرده اند؟
  • دیگران در کدام پروژه ها مجبور بوده اند به طور مکرر به من کمک کنند؟
  • به نظر می رسد کدام نقش ها انرژی من را تخلیه می کنند؟
  • برای کدام پروژه ها می توانم ساعت ها بدون احساس خستگی یا خستگی وقت صرف کنم؟

اگر برای پاسخ دادن به این سؤالات مشکل دارید، از دوستان، خانواده و همکاران بپرسید که چگونه شما را توصیف می کنند. هنگامی که از جنبه های مختلف شخصیت خود آگاهی بیشتری پیدا کردید، می توانید تصمیم بگیرید که چگونه آنها را به بهترین شکل برند کنید.

به خاطر داشته باشید که بسیاری از مردم برای انتخاب یک جایگاه خاص در تلاش هستند زیرا نمی خواهند خود را محدود کنند. متوجه باشید که برند شخصی شما، مانند بسیاری از برندهای شرکتی، با رشد شغلی شما تغییر خواهد کرد. بهترین استراتژی این است که حوزه خاصی را انتخاب کنید که می خواهید روی آن تمرکز کنید و اجازه دهید در طول زمان تکامل یابد.

۲٫ تعیین کنید که می خواهید با چه چیزی شناخته شوید.

برند شخصی شما بیش از انعکاس آن چیزی است که امروز هستید. این یک نقشه راه است از جایی که می خواهید بروید. گرش علاوه بر درک مهارت‌ها و شایستگی‌های موجود خود، ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود را به عنوان مرتبط با صنعت یا حرفه‌ای که می‌خواهید به آن وارد شوید، پیشنهاد می‌کند.

با انجام این کار، مهارت‌ها و ویژگی‌هایی را که شما را متمایز می‌کند و همچنین زمینه‌هایی را که برای پیشرفت در آن‌ها نیاز به بهبود یا کسب دانش جدید دارید، کشف خواهید کرد. پیش‌بینی جایی که می‌خواهید در پنج یا ۱۰ سال آینده باشید – و ویژگی‌هایی که می‌خواهید به آن‌ها شناخته شوید – می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر تعیین کنید برای رسیدن به آن چه اقداماتی را باید انجام دهید.

۳٫ مخاطب خود را تعریف کنید.

قبل از شروع ساختن برند شخصی خود، همچنین باید مشخص کنید که قصد دارید به چه کسی دسترسی پیدا کنید. آیا دیگر رهبران فکری صنعت هستند؟ فردی در یک شرکت خاص؟ استخدام کنندگان؟ هرچه زودتر مخاطب را تعریف کنید، ساختن داستانتان آسان‌تر خواهد بود، زیرا نوع داستانی را که باید بگویید (و جایی که باید آن را بگویید) بهتر درک خواهید کرد.

برای مثال، اگر هدف شما دستیابی به مدیران استخدام و استخدام‌کنندگان است، ممکن است با ایجاد یا به‌روزرسانی نمایه LinkedIn خود شروع کنید . چرا؟ زیرا ۹۲ درصد از استخدام‌کنندگان از رسانه‌های اجتماعی برای یافتن نامزدهای باکیفیت استفاده می‌کنند و ۸۷ درصد از آن‌ها از لینکدین استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر، اگر شما یک طراح گرافیک هستید که سعی در تحت تاثیر قرار دادن مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید دارید، ممکن است داستان خود را از طریق یک وب سایت شخصی یا نمونه کارها بیان کنید، جایی که بتوانید طیف وسیعی از استعدادهای خود را بهتر بیان کنید.

۴٫ در مورد صنعت مورد نظر خود تحقیق کنید و کارشناسان را دنبال کنید.

همانطور که شروع به ترسیم مشاغل مورد نظر خود می کنید، گرش توصیه می کند تحقیقاتی را در مورد متخصصان در آن نقش ها جمع آوری کنید.

او می‌گوید: «پیدا کنید که رهبران فکری در هر زمینه‌ای که به آن علاقه دارید چه کسانی هستند و فقط از آنها پیروی نکنید. «آنلاین شوید و بدانید که آیا آنها وبلاگ دارند یا در کجا به افکار خود کمک می کنند. به دنبال افراد موفق باشید و کارهایی که انجام می دهند را بررسی کنید. از آنها تقلید کنید و سپس یکی را بهتر انجام دهید.»

در ساختن یک برند شخصی، هدف شما برجسته شدن است – اما نمی‌توانید بدون فهرستی از افرادی که قبلاً در آنجا حضور دارند به اوج برسید.

۵٫ درخواست مصاحبه اطلاعاتی کنید.

همانطور که شروع به تشکیل لیستی از شرکت هایی می کنید که می خواهید برای آنها کار کنید و رهبران صنعتی که آنها را تحسین می کنید، برای درخواست مصاحبه اطلاعاتی با این متخصصان تماس بگیرید .

گرش می گوید: «آنها ۲۰ دقیقه زمان می برند، اما ارزش بالایی دارند. «از اینکه از کسی که می‌خواهید بیشتر از او بیاموزید بپرسید نترسید. از اینکه چقدر مردم اصیل و سخاوتمند هستند شگفت زده خواهید شد.»

هنگامی که با این افراد ملاقات می کنید، سؤالاتی بپرسید که می تواند به شما کمک کند تا بینش جدیدی در مورد رشته مورد نظر خود به دست آورید، مانند:

  • چگونه وارد این صنعت شدید؟
  • اگر بخواهید این انتقال را دوباره انجام دهید، چه اقداماتی را انجام می دهید؟
  • توسعه صنعت را چگونه می بینید؟
  • چگونه از روندهای صنعت به روز می شوید؟
  • آیا انجمن های حرفه ای یا تجاری وجود دارد که باید به آن بپیوندم؟

به گفته گرش، مصاحبه‌های اطلاعاتی یک مزیت اضافه به همراه دارد: «شما در مورد آنچه برای ورود به این حرفه نیاز است یاد می‌گیرید، اما در طول این گفت‌وگو کمی درباره خودتان نیز به اشتراک می‌گذارید. کاری که شما انجام می دهید ساختن برندتان است.»

اگرچه ممکن است در یکی از این مصاحبه ها شغلی وجود نداشته باشد، یک روز ممکن است وجود داشته باشد – و شما می خواهید که کارفرما زمانی که در حال تجسم نامزد ایده آل است به شما فکر کند.

۶٫ زمین آسانسور را آماده کنید.

همانطور که شروع به مفهوم سازی نام تجاری شخصی خود می کنید، مدتی را صرف ساختن یک طرح آسانسور کنید – داستانی ۳۰ تا ۶۰ ثانیه ای در مورد اینکه چه کسی هستید. چه در یک رویداد شبکه‌ای یا یک مهمانی غیررسمی شرکت می‌کنید، آماده‌سازی یک برنامه آسانسور به شما این امکان را می‌دهد که به طور مختصر توضیح دهید که چه کاری انجام می‌دهید و به کجا می‌روید (یا می‌خواهید بروید) در حرفه خود.

فرانک کوتیتا ، بنیانگذار مرکز برندسازی جهانی و یک استاد فارغ التحصیل دانشگاه نورث ایسترن که یک دوره آموزشی را تدریس می کند، می گوید: «شما باید چیزهای بسیار کوتاه و مختصری برای گفتن داشته باشید – داستان هایی برای گفتن – که ویژگی های شما را در نور مناسب تنظیم کند. در مورد برندسازی شخصی

با تمرکز بر چند نکته کلیدی که می خواهید بر آن تاکید کنید، صحبت آسانسور خود را مختصر نگه دارید. این می تواند شامل این باشد که شما به دنبال یک موقعیت جدید هستید، در یک جایگاه خاص دارای نقاط قوت هستید یا اخیراً ارزش بخش یا شرکت فعلی خود را افزایش داده اید.

۷٫ شبکه را در آغوش بگیرید.

همانطور که برند شخصی ایده آل خود را پرورش می دهید، مهم است که به طور منظم (و به طور موثر ) شبکه کنید تا حلقه حرفه ای خود را رشد دهید. با شرکت در رویدادهای رسمی و غیررسمی شبکه با همتایان و رهبران فکری صنعت ارتباط برقرار کنید.

هرچه ارتباطات بیشتری ایجاد کنید – و ارزش بیشتری در تعاملات خود ایجاد کنید – احتمال اینکه برند شخصی شما شناخته شود بیشتر است. و با توجه به اینکه ۸۵ درصد از تمام مشاغل از طریق شبکه پر می شوند ، حضور منظم در این رویدادها به شما کمک می کند نه تنها برند خود را بسازید، بلکه به طور بالقوه شغل خود را نیز ارتقا دهید.

در این رویدادها، از درخواست از دیگر شرکت کنندگان برای یک مصاحبه اطلاعاتی یا یک قهوه چت معمولی خجالت نکشید. و به یاد داشته باشید، اگر در این رویداد فرصتی برای برقراری ارتباط ندارید، از طریق ایمیل یا لینکدین تماس بگیرید تا یک گفتگو ایجاد شود.

۸٫ توصیه هایی بخواهید.

داشتن همکاران و مدیران فعلی و سابق که شما را تایید می کنند یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای تعریف برند شخصی شماست که به دیگران اجازه می دهد ارزش شما را برای شما بیان کنند. همانطور که یک کسب و کار ممکن است نظرات و تجربیات مشتریان را برای استفاده در وثیقه فروش و بازاریابی ایجاد کند، شما نیز باید نظرات خود را در قالب توصیه ها پرورش دهید.

لینکدین مکانی عالی برای درخواست تاییدیه است زیرا این توصیه ها احتمالاً چشم مدیران استخدامی آینده را به خود جلب می کند. اما فراموش نکنید که از افرادی که شما را تایید می کنند بخواهید که در طول جستجوی شغل شما به عنوان یک مرجع واقعی عمل کنند، مطمئن باشید که مایلند با یک کارفرمای بالقوه صحبت کنند یا در صورت نیاز توصیه نامه بنویسند.

مطمئن نیستید از چه کسی بپرسید؟ مدیران سابقی که از نزدیک شما را راهنمایی کرده‌اند، ایده‌آل هستند، اما سایر ارتباطات نیز می‌توانند توصیه‌های مؤثری ارائه دهند، از جمله اساتید و رهبران سازمان‌هایی که شما به آنها تعلق دارید.

۹٫ حضور آنلاین خود را افزایش دهید.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های برندسازی شخصی این است که مطمئن شوید حضور آنلاین شما برای استخدام مدیران ، همکاران و دیگران جذاب است – حتی اگر در جستجوی کار نباشید.

با وجود ابزارهای مختلف رسانه های اجتماعی که امروزه در دسترس هستند، بسته به رسانه ای که انتخاب می کنید، احتمالاً حضور آنلاین شما متفاوت خواهد بود. در حالی که داستان شما باید در همه پلتفرم ها مطابقت داشته باشد، هنگامی که بدانید مخاطبان هدف شما بیشتر به کجا خواهند رفت، می توانید تلاش خود را برای بیان بهترین داستان خود در آنجا مضاعف کنید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید یکی از سایت‌ها یا نمایه‌های شما منحصراً برای دوستان و خانواده باشد، تنظیمات حریم خصوصی خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که کارفرمایان بالقوه به هیچ اطلاعاتی که به طور بالقوه می‌تواند به شانس شما برای یافتن شغل آسیب برساند، برخورد نکنند. در اینجا چند نکته خاص پلتفرم وجود دارد که به شما کمک می کند تا به طور موثر برند شخصی خود را بصورت آنلاین بسازید.

چگونه یک برند شخصی بسازیم: 10 نکته

لینکدین

لینکدین به عنوان یک ابزار رسانه اجتماعی حرفه ای عمل می کند و سایت نهایی برای تعریف برند شما است. بهترین راه برای استفاده از این شبکه این است که در گروه ها شرکت کنید، با افرادی که به شما علاقه مند هستند معرفی کنید، و درخواست کنید (و توصیه کنید). برخی از نکات دیگر برای بیان موثر داستان خود از طریق لینکدین عبارتند از:

  • روی مهارت‌های کلیدی صنعت تمرکز کنید: استخدام‌کنندگان اغلب کلمات کلیدی مرتبط با نقشی را که می‌خواهند ایفا کنند، جستجو می‌کنند، بنابراین مهم است که اصطلاحات صنعتی را در نمایه خود درج کنید – چه در عنوان، خلاصه یا شرح شغل – و به صراحت بیان کنید مهارت ها. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک نقش ارتباطی هستید، در حوزه مورد علاقه و شرایط کلیدی خود، مانند روابط عمومی، رسانه های اجتماعی، یا ارتباطات بحرانی، توجه نکنید.
  • دستاوردهای خود را کمی تعیین کنید: گفتن اینکه شما “نتیجه گرا” هستید تقریباً به اندازه نتایج واقعی شما مؤثر نیست. دستاوردهای خود را در صورت امکان، تعداد مقالاتی که نوشته‌اید، دلارهایی که جمع‌آوری کرده‌اید یا معاملاتی که بسته‌اید، کمیت کنید.
  • نمایه خود را تکمیل کنید: اگرچه ممکن است این امر بدیهی به نظر برسد، برای کاربران غیرمعمول نیست که بخش‌هایی از پروفایل لینکدین خود را خالی بگذارند. استخدام‌کنندگان می‌خواهند تجربه کاری، سوابق تحصیلی و فهرست دقیق دستاوردها را ببینند، بنابراین مطمئن شوید که تصویر کامل را نشان می‌دهید. آنها را متقاعد کنید که شما فردی هستید که باید استخدام کنند.
  • از یک عکس حرفه ای استفاده کنید: کاربران لینکدین با هد شات حرفه ای ۱۴ برابر بیشتر از کاربران بدون عکس پروفایل مشاهده می کنند. یک عکس فعلی را که کاملاً روی صورت شما برش داده شده است آپلود کنید. به یاد داشته باشید، شما باید نقطه کانونی باشید، بنابراین از پس زمینه های شلوغ اجتناب کنید و لبخند بزنید. هر چه بیشتر خوشامد گویی کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که استخدام کنندگان با شما تماس بگیرند

توییتر

از این پلتفرم برای برجسته کردن و ایجاد تخصص در صنعت خود استفاده کنید. سعی کنید با استفاده از هشتگ‌ها برای تمرکز بر جایگاه خود، دنبال کردن رهبران حوزه خود و بازتوییت کردن داستان‌های برتر صنعت، نام تجاری شخصی خود را در بیوگرافی توییتر خود بگنجانید. فراموش نکنید: آنچه توییت می کنید هنوز بخشی از تصویر آنلاین شماست.

سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی

علاوه بر لینکدین و توییتر، البته پلتفرم های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید. پلتفرم هایی را انتخاب کنید که مخاطبان و شبکه ای که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید وقت خود را در آنجا سپری می کنند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی اضافی عبارتند از:

  • اینستاگرام : اگرچه ممکن است اینستاگرام را به عنوان یک ابزار شغلی تصور نکنید، این برنامه به افراد بستری می‌دهد تا برند حرفه‌ای خود را در قالبی خلاقانه و بصری بسازند. اینستاگرام یک منبع مفید ویژه برای کسانی است که در زمینه های خلاق و بازاریابی دیجیتال هستند.
  • TikTok : TikTok یک پلتفرم ویدیویی کوتاه است که اخیراً در بین Gen Z و Millennials محبوب شده است. برخی از بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای جهان در حال ایجاد حضور در TikTok هستند، بنابراین می‌تواند یک پلتفرم مؤثر برای ایجاد خلاقانه برند شما و تعامل با سازمان‌هایی باشد که به شما علاقه دارند.
  • اسنپ ​​چت : مانند TikTok، اسنپ چت مورد علاقه مخاطبان جوان است. می توانید از ویژگی هایی مانند جلوه های ویژه و ایموجی ها برای نشان دادن شخصیت و برند منحصر به فرد خود استفاده کنید.
  • Reddit : با داشتن بیش از ۵۲ میلیون کاربر روزانه ، Reddit یک پلت فرم خبری و گفتگوی محبوب است که در آن کاربران می توانند محتوا را ارسال کنند و با موضوعات ارسال شده توسط سایر کاربران تعامل داشته باشند. جوامع Reddit که subreddit نامیده می شوند، از افراد همفکری تشکیل شده اند که به یک موضوع خاص علاقه مند هستند. به همین دلیل، Reddit یک مکان عالی برای شما است تا بتوانید برند شخصی خود را بسازید و با دیگران در حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنید.

وب سایت یا نمونه کار شخصی

اگر در زمینه بازاریابی یا طراحی فعالیت می کنید، داشتن یک وب سایت یا نمونه کار شخصی که اطلاعات ضروری در مورد شخصیت شما را ارائه می دهد و به برجسته سازی بصری کار شما کمک می کند بسیار مهم است. شما می توانید سایت خود را با استفاده از Squarespace ، Wix یا WordPress و سایر موارد ایجاد کنید. برندهای کوچک و صاحبان مشاغل نیز می توانند از منابع طراحی مفیدی مانند الگوهای لوگوی Canva و Venngage برای شروع ایجاد محتوای خاص برند  استفاده کنند .

۱۰٫ به یاد داشته باشید که برند شخصی شما فقط آنلاین نیست.

برند شما چیزی بیش از یک شخصیت آنلاین است. این نحوه حمل و نقل شما در خانه، اداره، و حتی در رفت و آمد روزانه است.

گرش تأکید می کند: «شهرت شما همه چیز است. “کسانی که دیگران را ناامید یا آزار می‌دهند – اینها دوباره به دامشان می‌آیند. هر چه فرصت های بیشتری برای کار با دیگران، داوطلب شدن در پروژه ها و اثبات خود به عنوان یک رهبر داشته باشید، از آنها استفاده کنید. این بخشی از برند شماست.»

رهبری برای مدیران C-suite محفوظ نیست . رهبران قوی در هر سطحی از سازمان وجود دارند.

گرش می‌گوید: «رهبری از نحوه رفتار، نحوه عمل و نحوه تعامل ذاتی شما با مردم ناشی می‌شود. “این رهبری واقعی است.”

داستانی که می گویید، همراه با آن تعاملات روزمره، در نهایت برند شخصی شما را مشخص می کند.

همانطور که رشد می کنید، نام تجاری شخصی خود را دوباره اختراع کنید

همانطور که اکوسیستم دیجیتال تغییر می کند و حرفه شما تکامل می یابد، برند شخصی شما نیز تغییر می کند. وقتی با افراد مختلف ملاقات می‌کنید، فرصت‌های شبکه‌ای جدید پیدا می‌کنید و در حرفه خود رشد می‌کنید، شخصیت خود را بر این اساس تنظیم کنید. تا زمانی که زندگی حرفه ای شما را منعکس می کند، در ایجاد برندی که به شما اجازه می دهد بدرخشید تردید نکنید.

هنگام توسعه برند شخصی خود، به یاد داشته باشید که آنچه را که شما را از دیگران متمایز می کند، از جمله علایق منحصر به فرد، ارزش ها، تجربه حرفه ای و پیشینه تحصیلی خود برجسته کنید. به عنوان مثال، اگر مدرک پیشرفته ای دارید، این می تواند به شما کمک کند تا خود را از سایر متخصصان رشته خود متمایز کنید و تخصص خود را نشان دهید. یکی از ۲۰۰+ برنامه های مدرک و گواهی در Northeastern را در نظر بگیرید که برند شخصی خود را توسعه می دهید تا به شما کمک کند تا شما را از جمعیت متمایز کنید.

آژانس مشاوره و تبلیغات آسا برندینگ راه آسان برند شدن .تیم ما در برند شدن شما کمک خواهد کرد همچنین آژانس آسابرندینگ برای شما دوره هایی تحت عنوان (آموزش صفر تا صد اینستاگرام و تولید محتوا)گذاشته است.

(برای دیدن آژانش تبلیغاتی ما داخل اینستاگرام روی اینجا کلیلک کنید)

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهترین ها

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: