چگونه در اینستاگرام فالوور واقعی بگیریم؟

جذب فالوور واقعی رایگان اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

مقدمه

شبکه اجتماعی اینستاگرام با داشتن بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه، یک الگوریتم فوق‌العاده هوشمند و هزاران اکانت خلاق، به روز و متنوع،  پلتفرمی کاملا رقابتی برای شما وکسب و کار شما می باشد. پس اگر شما هم مانند کاربران دیگر اینستاگرام به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و کسب درآمد از اینستاگرام هستید تا انتهای این مقاله را که توسط تیم نویسندگان شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ آماده شده است، مطالعه کنید.

چگونه فالوور واقعی داشته باشیم؟

برای افزایش فالوور اینستاگرام شما باید اصولدقیق و صحیح راه اندازی یک پیج اینستاگرام را بدانید و با توجه به روش هایی که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد به دنبال جذب فالوور واقعی در اینستاگرام باشید.

  برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام ، اگر واقع بین باشید، نیازی نیست که به دنبال خرید فالوور باشید. هدف اصلی تان باید جمع آوری فالوورهای هدف و در واقع مشتری های مناسب کسب و کار شما باشد. وقتی فالوور های واقعی جمع می کنید می توانید تحول عظیمی در کسب و کار اینترنتی تان ایجاد کنید و جمع بزرگی از مخاطبان را به مشتری های خود تبدیل کنید.

شما از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌توانید محصولات و خدماتتان را به افرادی که نیاز به محصولات و خدمات تان دارند بفروشید. می توانید از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به یک برند کاملا حرفه‌ای تبدیل شوید. در ادامه برخی از روش هایی که به شما کمک میکنند تا جذب فالوور داشته باشید را معرفی میکنیم.

جذب فالوور واقعی رایگان اینستاگرام

اول از همه یک پروفایل جذاب برای پیج خود درست کنید

سعی کنید تصاویر و ویدئوهای جذاب،مفید و قابل استفاده برای عموم مخاطبینتان بسازید و در پروفایل خود به اشتراک بگذارید. خلاصه بهتر است خلاقیت زیادی به خرج دهید به گونه ای که دنبال کننده با نگاه کردن به پروفایل شما مجذوب شود و به دنبال کردن پیج شما تشویقو ترغیب شود. همچنین می‌توانید عکسی زیبا و نیز یک بیوی جذاب و عالی برای تاثیر بیشتر بر روی پروفایلتان بگذارید.

اگر می‌خواهید افراد روی لینک شما کلیک کنند، پس بهتر است ابتدا خود را به خوبی معرفی کنید،مزیت های خود را بگویید و در ادامه آن‌ها را تشویق به کلیک و انتخاب خود کنید. اینکه چه لینکی را قرار دهید کاملا به استراتژی بازاریابی اینستاگرامی شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: نکاتی درباره ادمین اینستاگرام

برخی لینک صفحه اصلی وب‌سایت خود را قرار می‌دهند و برخی دیگر به صفحه خاصی که برای کاربران اینستاگرام مناسب‌ است لینک می‌دهند و برخی دیگر به صفحه‌ای که به طور اختصاصی برای کاربران اینستاگرامشان طراحی کرده‌اند. مثلا می توانید پس از طراحی یک کمپین تبلیغاتی به صفحه فرود کمپین خود لینک دهید و همه را به آن صفحه ارجاع دهید.

در نهایت نکته مهم این است که سعی کنید که آیدی و نام کسب‌وکار شما خیلی طولانی نباشد و نوشتن آن نیز برای همه راحت و ساده باشد و به گونه‌ای نباشد که هر کاربر نام شما را به روش خودش و با املای خودش بنویسد. به طور خلاصه آیدی و نام کوتاه، ماندگار در ذهن و با قابلیت تایپ و جستجوی راحت داشته باشید و سعی کنید از اعداد و کارکترهای خاص در آیدی اینستاگرام خود استفاده نکنید تا مخاطبین شما در سرچ دچار مشکل نشوند.

محتوای خوب شاه کلید اینستاگرام

بهترین و اثربخش ترین محتوا برای افزایش فالوور در پیج اینستاگرام چیست؟  محتوا یا به طور دقیق تر محتوای خوب یکی از نکات و ابزارهایی است که این روزها همه ما به دنبال آن هستیم و کارفرماهای بسیار زیادی در سرتاسر دنیا که دارای کسب و کار شخصی هستند، به دنبال تولید کننده محتوایی هستند که تمام اصول و ضوابط محتوای اینستاگرام را آشنا باشد و بتواند متناسب با آن قواعد دقیق و علمی برای آنها تولید محتوا کند. اما این بدین معنا نیست که شما حتما باید تولید کننده محتوا استخدام کنید و در این راستا هزینه کنید!

برای اشنایی با نحوه نوشتن محتوا یا در اصطلاح کپشن پست می توانید چند ساعتی در اینستاگرام به صورت هدفمند تحقیق و جستجو کنید و از پیج های پربازدید استفاده کنید که قطعا با مشاهده چندین پست می توانید اصول خاص را در این راستا به خوبی متوجه شوید. اما اگر از کپشن بگذریم، به محتوای اصلی و مهم در اینستاگرام یعنی تصویر یا ویدیویی هست که در حال به اشتراک گذاشتن آن هستیم، خواهیم رسید.

افزایش فعالیت خود در اینستاگرام

روش دیگری که برای گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام می توان اجرا کرد که در واقع باید اجرا کرد، افزایش فعالیت و حضور در اینستاگرام می باشد. شما با انتشار مطالب جدید در صفحه اینستاگرام خود و همینطور استفاده از هشتگ های پر مخاطب می توانید شانس دیده شدن خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید. در کنار این فعالیت ها اگر فالوو کردن افراد جدید را در دستور کار خود قرار دهید می توانید به سرعت افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید. چون بسیاری از افرادی که شما فاوو می کنید حتما شما را فالوو نیز خواهند کرد.

جذب فالوور واقعی رایگان اینستاگرام

راز مهم پیشرفت دراینستاگرام چیست؟

 انتشار مطالب جدید به صورت پیوسته و مداوم + استفاده از هشتگ های پر مخاطب + فالو کردن افراد جدید. مزیت استفاده از این روش ، گرفتن فالوور اینستاگرام به صورت کاملا واقعی و مشتری محور می باشد. فالوور هایی که از این طریق به صفحه شما اضافه می شوند ، به مطالب شما علاقمند بوده و همیشه با اشتیاق آن ها را دنبال خواهند کرد. مواظب باشید تا با عملکرد ضعیف خود آن ها را از دست ندهید.

برای شما کامنت می گذارند ، لایک می کنند و خودشان با فعالیتی که در صفحه شما انجام می دهند باعث جذب کاربران جدیدتر به صفحه شما خواهند شد. اما بزرگ ترین عیب این روش این است که نیاز به صرف زمان بسیار زیادی دارد. زیرا فالو کردن افراد جدید ( مخصوصا با توجه به محدودیت های اینستاگرام ) بسیار وقت گیر خواهد بود.

افزایش فروش در اینتساگرام با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

افزایش مهارت های مهم عکاسی و ویرایش عکس

برای افزایش فالوور اینستاگرام، کیفیت پست هایی که می گذراید بسیار بسیار مهم است. فالوورهای توییتر ممکن است چند توییت بد را ببخشند، اما یک عکس بد در اینستاگرام خیلی چیز بدی است و برای اهالی اینستاگرام قابل قبول نیست.

این به این معنی نیست که حتماً باید دوره های عکاسی را به صورت تخصصی بگذرانید تا عکس های اینستاگرام خوبی داشته باشید.یا به این معنی نیست که هفته ها قبل از شروع کار باید تمرین سخت داشته باشید. اما باید با نکات اساسی عکاسی و برنامه های ویرایش عکس  آشنا باشید. در این مورد آموزش های بسیار زیادی در اینستاگرام و همچنین در سایت های مختلف وجود دارد که حتما باید استفاده کنید.

استفاده از هشتگ های پربازدید در کپشن ها

دقیقاً همانند توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی، کاربران اینستاگرام نیز از تگ ها (هشتگ) برای نشان دادن موضوع و حوزه های مورد بحث در ویدئوها و عکس های خود از هشتگ استفاده می کنند. بنابراین برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام، حتما از هشتگ های مفید و دقیق استفاده کنید.

(حداکثر تعداد هشتگی که مجاز به استفاده در اینستاگرام می باشید ۳۰ عدد است) اینستاگرام یک میلیارد کاربر ماهانه و ۸۰۰ میلیون کاربر روزانه دارد پس به علاوه هر هشتگ می تواند پُلی بین شما و گروهی از مخاطبین مرتبط با شما ایجاد کند، ولی به یاد داشته باشید که هشتگ ها باید مرتبط با پست های ارسالی شما باشد و در صورتی که یک گروه هشتگ را به صورت ثابت و بدون تغییر برای هر پست خود استفاده کنید اینستاگرام شما را Shadow Ban خواهد کرد. پس هوشمندانه و عاقلانه استفاده کنید.

سریال IGTV بسازید

یکی از پیش‌بینی‌های مارکترها برای سال ۲۰۲۰ این بود که ویدیوهای IGTV محبوب می‌شوند. با شیوع کرونا و قرنطینه تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی برای سرگرم شدن به اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی آمدند. با دسترسی آسان کاربران به تب IGTV، جذب مخاطبان به ویدیوهای IGTV بسیار آسان‌تر از قبل شده است.

ایجاد یک مجموعه IGTV یک روش خلاقانه برای برقراری ارتباط با جامعه فالوورهایتان است و در عین حال شبکه گسترده‌تری برای دسترسی به مخاطبان جدید ایجاد می‌کند. IGTVها را به صورت سریالی بسازید تا مخاطبان منتظر محتوای شما باشند و با اشتیاق آن را دنبال کنند.

تبادل های مفید

پیج های هم حوزه با فعالیت خودتان را پیدا کنید و آنها را فالوو کرده و فعالیتشان را به خوبی پیگیری کنید و با آنها ارتباط مستمر برقرار کنید. سعی کنید هر چندوقت یکبار با این پیج ها تبادل داشته باشید. این کار امکان اینکه در لیست Suggestion آن ها قرار بگیرید را با احتمال بسیار زیادی بوجود می آورد و فالوور‌هایتان هرچه سریع‌تر افزایش پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: طرح ویژه طراحی سایت عید غدیر خم

گر صبر کنی …

قطعا هر شغل و بیزنسی فراز و نشیب های خاص خود را دارد و با یک شب نمی توان راه چند ساله را پیمود…! از این رو با چند پست ساده نمی توان در طی چند ماه به محبوبیت خاصی رسید و شما باید برای ماندگاری بیشتر خود تلاش کنید. تلاشی که شما باید بکنید این است که حتما اصول را به خوبی آموزش ببینید و بر اساس اصول و ضوابط پایه، پیش بروید تا به مرور زمان به جایگاهی که مدنظرتان است برسید و موفق شوید.

با این حال مهم ترین اصلی که باید در ذهن خود برای ماندگار بودن داشته باشید، صبر است که یک مولفه حساس و ضروری می باشد که باید از آن پیروی کرد. بنابراین زحمتی که برای پیج اینستاگرامی خود می کشید را نباید با رها کردن و عدم صبر و تلاش از بین ببرید. بهترین راه این است که روزانه چند ساعت بر روی پیج خود وقت بگذارید و به مرور این زحمت را بیشتر کنید.

یکی از خدماتی که توسط آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ ارائه می گردد مدیریت،تبلیغات و تولید محتوای تخصصی برای شبکه های مجازی مانند اینستاگرام است. آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان و خبرگان اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

در پایان هم اگر هرگونه سوال کسب و کاری و استارتاپی داشتید، حتما از کارشناسان آسابرندینگ بپرسید. آموزش های آسابرندینگ رو در صفحه اینستاگرام آسابرندینگ و همچنین صفحه آپارات آسابرندینگ دنبال کنید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: