چرا دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار های کوچک و متوسط بهترین روش بازاریابی است؟

دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

چند سال است که شما از روش های سنتی بازاریابی استفاده می کنید؟ احساس می کنید دیگر آنها برای شما کارآمد نیستند؟ بدنبال راه هایی جدید هستید تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید؟ راهنمای شروع دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط همان چیزی است که شما نیاز دارید.

در این مقاله، ما توضیح خواهیم داد که چرا استفاده از دیجیتال مارکتینگ می تواند مهم ترین کاری باشد که کل طول عمر کسب و کار خود کرده اید

 

بیشتر بخوانید: مسئولیت اجتماعی چگونه به کسب و کار شما کمک میکند

 

چرا دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط مناسب است؟

اگر تا بحال نام دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین بگوشتان نخورده باشد حق دارید که درباره سرمایه گذاری روی آن تردید داشته باشید. در اینجا به مهمترین دلایلی که چرا دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار های کوچک و متوسط مناسب است اشاره میکنیم:

شهرت نام کسب و کار مهم ترین تاثیر دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

مهمترین دلیلی که باید از دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار خود استفاده کنید شهرت کسب و کار شما در بین مردم است.

اینکه مردم کسب و کار شما را بشناسند یک عامل حیاتی برای کسب و کار شماست. هرچه افراد بیشتری با شما آشنا باشند به احتمال زیاد موقع خرید برند شما را انتخاب می کنند.

زمانی که شما از دیجیتال مارکتینگ استفاده شانس دیده شدنتان بین مردم بیشتر می شود برای مثال زمانی که کمپین تبلیغات کلیکی ایجاد میکنید شانس دیده شدن شما تا ۸۰ درصد افزایش می یابد.

افراد زیادی ممکن است شما در در شبکه های اجتماعی دنبال کنند و یا تبلیغات شما را در اینترنت ببینند. شما همواره در معرض دیدشان هستید و اگر درست عمل کنید میتوانید آنها را به مشتری وفادار خود تبدیل کنید.

دسترسی ۲۴ ساعته مردم به شما از طریق دیجیتال مارکتینگ

یکی دیگر از بزرگترین فواید دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط دسترسی ۲۴ ساعته در تمام روز هفته می باشد. اگر شما برای مخاطبانتان دسترسی آنلاین نگذارید آنها مجبورند فقط در زمان کاری از شما خرید کنند یا سوالاتشان را بپرسند.

با استفاده از دیجیتال مارکتینگ به مخاطبانتان این امکان را می دهید که در هر زمانی که خواستند از شما خرید کنند یا سوالات و مشکلاتشان را با شما مطرح کنند

این یعنی مخاطبان شما در هر زمان و مکانی می توانند شما را پیدا کنند و از شما خرید کنند.

دیجیتال مارکتینگ مشتری واقعی را به سمت شما هدایت میکند

یکی از مهم ترین چالش هایی که در بازاریابی های سنتی مواجه بودیم بدست آوردن مشتری واقعی بود. وقتی شما یک بیلبورد برای تبلیغات اجاره میکردید یا در یک برنامه رادیویی تبلیغات می کردید. تبلیغات شما در معرض دید کسانی بود که شاید حتی مشتری شما نبودند و این باعث هدر رفتن بخشی از بودجه تبلیغات میشد.

با روش های جدید دیجیتال مارکتینگ شما می توانید تبلیغات خود را بدست مشتری واقعی برسانید. برای مثال زمانی که شخصی قصد خرید محصولی را داشته باشد به جستجو درباره آن در اینترنت و شبکه های مجازی می پردازد در این هنگام تبلیغات شما برای او به نمایش گذاشته می شود.

پس اگر برای تبلیغات خود بودجه محدودی در نظر گرفته اید و میخواهید بیشتری بازدیهی را از آن داشته باشید دیجیتال مارکتینگ بهترین راه است

رسیدن به فروش رویایی با اجرای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

با اجرای درست روش های جدید دیجیتال مارکتینگ مشتری تان حتی در خانه به شما دسترسی دارد و می تواند با کمترین تلاش از شما خرید کند. در واقع وقتی شما از این روش استفاده می کنید هم به سود شماست و هم به سود مشتری تان.

به سود شماست چون میتوانید در یک زمان به چند ده نفر محصول خود را بفروشید و به سود بالایی نصیب خود کنید و همچنین به سود مشتری است چون قبل از خرید از تمام امکانات و قابلیت های محصول مطلع می شود و میتواند محصول مورد نظر خود را با اطمینان خرید کند.

دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

بیشتری نرخ بازگشت سرمایه با دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

زمانی که شما بر روی یک روش بازاریابی سرمایه گذاری میکنید انتظار دارید که بهترین نتیجه را بگیرید. هیچکس نمیخواهد بودجه و توان خود را برای روش هایی که بازدهی بایینی دارند تلف کند.

در روش های سنتی خیلی سخت میتواند فهمید که استفاده از یک روش بازاریابی واقعا موثر بوده یا نه. برای مثال وقتی از مشتری تان می پرسید چطور با ما آشنا شدید ممکن است جواب دقیق ندهد.

درحالی که شما بعد از اجرای یکی از روش های بازاریابی آنلاین میتوانید اطلاعات دقیق از آن بدست آورید برای مثال:

۱- با تبلیغات کلیکی ۱۰۰۰ نفر به صفحه خرید محصول هدایت شده اند و ۱۰۰ نفر محصول را به سبد خرید اضافه کرده اند و ۶۰ نفر پرداخت نهایی را انجام داده و منتظر ارسال محصول اند

۲- یک کمپین بازاریابی محتوایی به مدت ۶ ماه ایجاد کرده اید و در این مدت بازدید کنندگان از وبسایت تان یا تعداد دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی تان ۳ برابر شده است.

اجرای درست دیجیتال مارکتینگ نه تنها به شهرت کسب و کارتان کمک میکند بلکه شما را به فروشی ورای تصورتان می رساند

 

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع استفاده از شبکه های اجتماعی در کسب و کار

 

یافتن موثرترین شیوه بازاریابی مناسب شما با دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

احتمالا شما تا به حال روش های بازاریابی متفاوتی را اجرا کرده اید و شاید ندانید که کدام یک موثر بوده و کدام یک نبوده یکی از چالش هایی که همواره در بازاریابی های سنتی وجود دارد این است که نمی توان فهمید که مشتری حاصل تاثیر کدام روش تبلیغاتی است.

ولی در دیجیتال مارکتینگ هیچ نقطه تاریکی وجود ندارد و براحتی میتوان فهمید که مشتری از چه راهی در چه زمانی با ما آشنا شده و به چه محصولاتی علاقه مند است و …  پس میتوانید بررسی کنید که با توجه به مخاطبان شما چه روش بازاریابی مناسب کسب و کار شماست و روی آن بودجه بیشتری بگذارید.

نتیجه گیری

اگر تا بحال از دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار خود استفاده نکرده اید به شما این اطمینان را میدهم که استفاده از آن میتواند نقطه عطفی برای کسب و کار شما باشد. در این مسیر اگر احساس کردید که به راهنمایی نیاز دارید میتوانید روی آسابرندینگ حساب کنید.

 

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: