همه چیز در مورد آژانس تبلیغات

آژانس تبلیغاتی

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

آژانس تبلیغاتی چیست؟

یک آژانس تبلیغاتی، بنگاهی خدماتی است که متخصص در برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و اجرای انواع برنامه های تبلیغاتی برای مشتریان و صاحبان بنگاه های کسب و کار است. ساخت یک آگهی معمولا یک روند طولانی دارد که شامل فعالیت متخصصان در حوزه های مختلف می باشد. آژانس های تبلیغاتی معمولا شرکت های مستقلی هستند که کار های هنری و تبلیغاتی ارائه می دهند و به سازمان ها یا افراد کمک می کنند تا مخاطبان مورد نظر خود را از طریق انواع تبلیغات صوتی/ تصویری جذاب به دست آورند. آژانس های تبلیغاتی، ساخت، تحقیق، مدیریت و اجرای انواع مختلف آگهی در سیستم عامل های مختلف رسانه ای را برای تبلیغ کننده طراحی و تولید می کنند.

مهم ترین وظایف یک آژانس تبلیغاتی

یک آژانس تبلیغاتی طیف گسترده ای از وظایف را از طریق طراحی و تحقق یک ایده، تجاری سازی یک محصول یا خدمات جدید به منظور توسعه روابط عمومی اثر بخش آغاز می کند. با این حال، برخی از عملکرد های مهم آژانس تبلیغاتی عبارتند از:

  • ایده و پیام تبلیغ کننده را پذیرفته و آن را به یک ارتباط موثر و اثربخش تبدیل کند.
  • برای افزایش فروش تلاش زیادی کند.
  • خدمات یکپارچه، حرفه ای و با کیفیت عالی ارائه دهد.
  • رشد اقتصادی را سرعت ببخشد و آگاهی عمومی ایجاد کند.
  • بازخورد مشتریان و دیگر مخاطبان را برای بهبود در آینده سازمان جمع آوری نماید.

اهمیت آژانس تبلیغاتی

یک آژانس تبلیغاتی یک راه حل یکپارچه و تا حدی مشخص، را به مشتریانش (یا به عبارتی همان تبلیغ کنندگان) ارائه می نماید. آن ها دارای شرایطی حرفه ای هستند که متخصص در حوزه های مربوط به تبلیغات می باشند. به عنوان مثال، کپی رایترها (copywriters)، نویسندگان جنجالی، برنامه ریزان، محققان، فیلمسازان، مدیران و غیره در اختیار آن هاست.

بیشتر بخوانید: ۵ ایده فوق العاده برای ساخت کمپین های تبلیغاتی خلاقانه

ویژگی های یک آژانس تبلیغاتی :

  • آژانس های تبلیغاتی معمولا ارتباطات اجتماعی و شبکه های تبلیغی و ارتباطی بزرگ دارند.
  • استفاده بهینه از هر منبع موجود را برای ما به وجود می آورند.
  • کارهای تبلیغاتی را با کیفیت بالا و به صورت تخصصی ارائه می دهند.
  • تا حد زیادی در هزینه های شرکت صرفه جویی می کنند و سرعت رشد مجموعه را بسیار بالاتر می برند.

انواع آژانس های تبلیغاتی

بر اساس اندازه و نوع عملکرد ، موارد زیر مهم ترین انواع آژانس تبلیغاتی هستند:

  • آژانس تبلیغاتی خدمات کامل: یک شرکت بزرگ بوده و دارای طیف وسیعی از تبلیغات و راه حل های مارکتینگ است.
  • آژانس تبلیغاتی تعاملی: یک آژانس تبلیغاتی هوشمند است که از جدیدترین تکنولوژی های دیجیتال استفاده می کند. این آژانس ها راه حل های تبلیغاتی بسیار خلاق و تعاملی ارائه می دهند.
  • آژانس تبلیغاتی خلاق: یک شرکت کوچکتر که در انواع خدمات تبلیغاتی خلاق متخصص است.
  • آژانس های خرید رسانه: این نوع آژانس ها مکان های تبلیغاتی و سایر کمپین ها را خرید و مدیریت می کند. همچنین برنامه زمان بندی را با رسانه ها مدیریت می کند تا آگهی را به نمایش بگذارد و آگهی را نظارت کند تا ببیند آیا در زمان مناسب پخش می شود یا خیر و یا چه عملکردی داشته است.
  • آژانس داخلی: یک آژانس خدمات کامل است، در داخل یک سازمان ساخته شده و برای رفع نیاز آن سازمان مخصوص کار می کند.

آژانس تبلیغاتی تخصصی

برخی از آژانس های تبلیغاتی وجود دارند که تنها یک نوع خاص از خدمات تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. آنها به عنوان یک موسسه تخصصی شناخته میشوند و معمولا متخصصان خبره هستند. برای مثال، یک آژانس تبلیغ مالی، یکی تبلیغات دارویی و دیگری تبلیغات مربوط به مسائل اجتماعی و سیاسی و غیره را ارائه می دهند.

آژانس تبلیغاتی

بیشتر بخوانید: چگونه یک آژانس تبلیغاتی به بیزینس شما کمک می کند؟

خدمات ارائه شده در آژانس تبلیغاتی:

یک آژانس تبلیغاتی طیف وسیعی از تبلیغات و راه حل های بازاریابی یا مارکتینگ را ارائه می دهد. مهمترین آن ها عبارتند از:

  • خدمات یکپارچه تبلیغات: ارائه انواع مختلف خدمات از طریق برنامه ریزی استراتژیک، طراحی و توسعه خلاق، تحقیق جامع و انتخاب رسانه ی مناسب برای تبلیغ موثر.
  • خدمات یکپارچه رسانه ای: ارائه خدمات جامع هم برای تبلیغ کنندگان و هم برای رسانه، از جمله رسانه های چاپی، رسانه های الکترونیکی و رسانه های دیجیتال. این یک واسطه بین تبلیغ کنندگان و رسانه است.
  • ارائه خدمات بازاریابی: مجموعه ای از راه حل های بازاریابی شامل تبلیغات، ارتقاء فروش، مبارزات انتخاباتی، تحقیقات بازار، بازاریابی محیطی، روابط عمومی و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد.
  • خدمات محتوا: محتوا را برای انواع مناسبت ها، برنامه های مختلف تلویزیونی، انیمیشن ها و همچنین سرگرمی ارائه می شود .
  • راه‌ حل های الکترونیکی: طیف وسیعی از راه‌ حل‌ های الکترونیکی را در اختیار مخاطب می‌گذارد. به عنوان مثال، خدمات یکپارچه‌ سازی سیستم، بازاریابی موتور جستجو، مشاوره کسب‌ و کار الکترونیکی، مدیریت ارتباط مشتری، تبلیغات الکترونیکی و دیجیتال .
  • خدمات یکپارچه سازی برند: اطمینان حاصل می کند که تبلیغ کنندگان و مشتریان آنها، سرویس های تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت دریافت و استفاده می کنند.

آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ؛ تلاش می کند تا همواره به عنوان یک برند معتبر در میان تمام آژانس های تبلیغاتی و خلاق؛ بهترین و حرفه ای ترین خدمات تبلیغاتی را با بهره گیری از تیم های اقتصادی، فنی و بازاریابی به مشتریان خود عرضه نماید. برای شروع با مشاوران آسابرندینگ مشورت کنید.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: