راهکارها و روش های تبلیغات ارزان و رایگان کسب و کار

تبلیغات ارزان رایگان

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار باشید و برای موفقیت اون برنامه داشته باشید، حتما تا به حال ذهنتون به موضوع تبلیغات مشغول شده است. امروزه با توجه به گسترش رقابت میان کسب و کار ها، حتی اگر شما بهترین کالاها و خدمات رو با بهترین قیمت هم عرضه کنید، برای بزرگتر کردن بازار خودتون نیازمند تبلیغات خواهید بود. برای انجام بهترین تبلیغ هم حتما اول از همه به دنبال بهترین راهکارها و روش های تبلیغات ارزان و رایگان خواهید گشت. ما امروز راهکارها و روش هایی رو برای شما بیان خواهیم کرد که بتوانید به سادگی و با کمترین قیمت برای خودتون تبلیغات داشته باشید.

۱٫ استفاده از شبکه های اجتماعی

این ایده شاید بسیار واضح و جز اساسی ترین راهکارهای تبلیغاتی باشد، اما همه افراد نمی توانند از پتانسیل واقعی شبکه های اجتماعی در بازاریابی استفاده کنند. ایده اصلی این است که سعی کنید از تمام شبکه های اجتماعی قابل دسترس و قانونی در کشور مثل اینستاگرام، ایتا، روبیکا و … استفاده کنید. سعی کنید صفحه ای رسمی در اینستاگرام داشته باشید و آن را در اختیار افراد حاضر در صحنه کسب و کار کشور بگذارید، آن ها نیز افراد بیشتری می شناسند که مطالب شما را در اختیارشان قرار می دهند ،عکس و ویدئوهای آموزشی تهیه کنید و مطالبی جذاب بنویسید که توسط مردم دست به دست شود ، این راه آسان ترین و ارزان ترین راه برای معرفی کسب و کار جدید شماست. برای اینکه حرفه ای تر کار کنید و زودتر نتیجه بگیرید، از یک آژانس تبلیغاتی با تجربه هم می توانید کمک بگیرید تا در وقت و هزینه های خودتون هم صرفه جویی کنید.

۲٫ از لباس فرم های نام دار استفاده کنید

مردم در مواجه با لباس های فرم احساس بهتری از انسجام و مدیریت یک برند یا فروشگاه دارند و در فکرشان جایگاه بالاتری برای شما قائل می شوند.
اگر شما و کارکنان با لباس مناسب در محل کار حاضر نشوند شاید باعث تاثیر نامناسب بر مشتریان شما شود. حتی اگر تهیه لباس یونیفرم پر هزینه است میتوانید ترتیبی اتخاذ نمایید که کارکنان شرکت با لباس هم رنگ و یکنواخت و مشخصی در شرکت طاهر شوند. اگر این لباس های هماهنگ به نام و لوگوی شما هم مزین شود که بسیار عالی است. اینگونه مدام تبلیغ خواهید کرد.

۳٫ بسته بندی و ارائه محصول به مشتری همراه با تبلیغ


اگر جعبه یا بسته بندی خاصی برای محصول دارید، حتما باید تلاش کنید تا لوگوی شرکت و معرفی محصول همراه آن باشد و اگر هم ندارید بارائه یه کاغذ همراه محصول به مشتری می توانید خودتان و دیگر محصولاتتان را تبلیغ کنید. حتی می توانید بروشورها و آگهی‌های خود را در تمام محصولات ارسالی شرکت قرار دهید.

۴٫ بازاریابی مشترک به کمک همکاران

در صورتی که فکر می‌کنید به تنهایی قـادر بـه متحمل شدن هزینه‌ های بـازاریابی نیستید، به دنبال شریکی باشیدکه محصول او هم مناسب مشتری شما می باشد و یا اینکه محصـولات شـما مکمل یکدیگرند. با ارائه‌ی یک طرح بازاریابی مشترک و حرفه ای می‌توانید در هزینه ‌های بازاریابی تا میزان بسیار زیادی صرفه ‌جویی کنید. علاوه بر این، با این روش خدمات بهتری را هم به مشتریان خود ارائه خواهید داد. مثلا یکدیگر را می توانید در پیج و کانال مجازی خود تبلیغ کنید (تبادل) و یا در سایت خود کالاهای یکدیگر را نیز بفروشید.

۵٫ استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال استفاده از ابزارهای مختلفی هستند که می توانید به صورت رایگان یا با هزینه های بسیار کم و ارزان برای تبلیغات خود استفاده کنید. مثلا استفاده از ایمیل مارکتینگ، سامانه های هوشمند پیامکی، تبلیغات کلیکی، ویدئو مارکتینگ، تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و … انواع مختلف بازاریابی دیجیتال می باشند که برای تبلیغات کسب و کار خود می توانید از آن ها استفاده نمایید.

استفاده از این روش های تبلیغاتی و روش های متعدد دیگر تبلیغات، هم به صورت رایگان امکان پذیر هستند و هم با پرداخت هزینه. استفاده از هرکدام از این روش ها برای کسب و کارهای مختلف و نیازهای گوناگون آن ها متفاوت است. برای همین، جهت جلوگیری از اتلاف هزینه و صرفه جویی در زمان، بزرگان تبلیغات مشورت با یک شرکت تبلیغاتی با تجربه یا مشورت با یک مشاور کسب و کار را برای همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ پیشنهاد می کنند.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: