راهنمای جامع اینستاگرام از صفر؛ آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها

راهنمای جامع اینستاگرام برای کسب و کار

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

سلام به همه شما دوستان گرامی!!! امروز هم ما از آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ به سراغ موضوع آموزش اینستاگرام اومدیم ولی اینبار می خواهیم از ابتدا و ساده ترین نکات رو برای مبتدی های اینستاگرامی بیان کنیم تا اصولی با اینستاگرام آشنا بشید لذا در این مقاله به یک راهنمای جامع اینستاگرام می پردازیم. در چند سال گذشته، اینستاگرام شاهد رشد تصاعدی بوده است – از یک میلیون کاربر در ابتدای راه اندازی به بیش از یک میلیارد در سال ۲۰۲۲ . اگر به داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام علاقه مند هستید یا به تازگی یک حساب کاربری ایجاد کرده اید اما نمی دانید که چگونه باید از آن استفاده کنید، خوش شانس هستید. در اینجا، ما تمام اصول اولیه را برای فعالیت خوب و عالی در اینستاگرام پوشش می‌دهیم، بنابراین می‌توانید بدانید که چرا اینستاگرام امروز برترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای تعامل است.

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که بر اشتراک گذاری عکس و ویدئو از طریق اپلیکیشن موبایل خود تاکید دارد. تا زمانی که حساب کاربری شما عمومی است، می‌توانید محتوای بصری را هم برای فالوورها و هم برای غیرفالوورها تهیه، ویرایش و منتشر کنید. کاربران می توانند از طریق لایک، نظر، اشتراک گذاری و ذخیره با محتوای شما ارتباط برقرار کنند.

به سختی می توان زمان قبل از اینستاگرام را به خاطر آورد.هرچه بیشتر می گذرد اینستاگرام تاکید بزرگتر و سنگین تری بر ویدئو داشته است. 

اگر جزء یک میلیارد کاربر اینستاگرام نیستید، بهتر است در این مورد تجدید نظر کنید. این برنامه فرصتی عالی برای تعامل با برندهای برتر و ماندن بخشی از زندگی دوستان است. وقتی می‌خواهم وضعیت دوستان دانشگاهی‌ام را ببینم، فیسبوک را چک نمی‌کنم، اینستاگرام را چک می‌کنم. به علاوه، می‌توانید افراد مشهور یا چهره‌های سیاسی مورد علاقه خود را برای دیدن عکس‌های صادقانه از زندگی روزمره آنها دنبال کنید.

علاوه بر این، این یک پلتفرم فوق‌العاده برای بررسی کارهایی است که برندهای دیگر انجام می‌دهند – به عنوان مثال، شرکت بزرگ نایک از ویژگی Instagram Stories برای تبلیغ داستان‌های الهام‌بخش ورزشکاران استفاده می‌کند که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

در آموزش های اینستاگرام آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ بیشتر بخوانید: نحوه استفاده موثر از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر

اگر آماده ثبت نام در اینستاگرام هستید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به سایت اینستاگرام روی دسکتاپ خود بروید یا برنامه اینستاگرام را از اپ استور (iPhone) یا فروشگاه Google Play (اندروید) یا نرم افزار ایرانی بازدانلود کنید.
  • اگر روی دسکتاپ هستید، روی «Log in with Facebook» کلیک کنید یا فرم را با شماره موبایل یا ایمیل، نام، نام کاربری و رمز عبور خود پر کنید. سپس روی “ثبت نام” کلیک کنید.
  • در اندروید، روی «ثبت نام با ایمیل یا شماره تلفن» کلیک کنید.
  • در iPhone، گزینه “Sign Up” را انتخاب کنید.
  • آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید، سپس روی “بعدی” کلیک کنید. از طرف دیگر، می توانید با حساب فیس بوک خود ثبت نام کنید.
  • هنگامی که نام کاربری و رمز عبور خود را پر کردید، به شما دستور داده می شود که اطلاعات نمایه خود را تکمیل کنید. سپس، روی «انجام شد» ضربه بزنید.
  • اگر در فیس بوک ثبت نام می کنید، اگر در حال حاضر از سیستم خارج شده اید، باید وارد حساب فیس بوک خود شوید.

اعلان های اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

وقتی حساب شما ایجاد شد، می توانید اعلان های خود را تنظیم کنید تا فقط اطلاعاتی را که می خواهید دریافت کنید. برای مثال، می‌توانید انتخاب کنید که وقتی از همه لایک دریافت می‌کنید، اعلان‌ها را دریافت کنید – اما، در عوض، ممکن است تصمیم بگیرید فقط زمانی اعلان‌ها را دریافت کنید که از کسی که دنبالش می‌کنید لایک دریافت کنید. یا، ممکن است اعلان‌های لایک‌ها را به‌کلی خاموش کنید.

برای دسته‌های زیر می‌توانید اعلان‌ها را روی «خاموش» “Off”، «از افرادی که دنبال می‌کنم» “From People I Follow”یا «از همه» “From Everyone” تنظیم کنید – نظرات Comments، لایک‌های کامنتComment Likes، لایک‌ها و نظرات روی عکس‌های شما Likes and Comments on Photos of You، درخواست‌های فالوور Follower Requests، درخواست‌های فالو پذیرفته شده Accepted Follow Requests، دوستان در اینستاگرام Friends on Instagram ، دایرکت اینستاگرام Instagram Direct، عکس‌های شما Photos of You، یادآوری‌ها Reminders، اولین پست‌ها و استوری‌ها First Posts and Stories، اعلامیه‌های محصول Product Announcements، تعداد بازدید View Counts، درخواست‌های پشتیبانی Support Requests، ویدیوهای زنده  Live Videos، ذکر در بیو Mentions in Bio، به‌روزرسانی‌های ویدیویی IGTV IGTV Video Updates و چت‌های ویدیویی Video Chats..

اگر مطمئن نیستید چه اعلان‌هایی را می‌خواهید دریافت کنید، می‌توانید با اعلان‌های خود در «از همه» شروع کنید، و اگر برخی اعلان‌ها شروع به آزار شما کردند، می‌توانید بعداً آن‌ها را خاموش کنید.

برای سفارشی کردن اعلان‌هایی که دریافت می‌کنید، این مراحل را دنبال کنید:

۱- اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید.

ابتدا برنامه اینستاگرام را روی دستگاه تلفن همراه خود باز کنید. در صورت تمایل می توانید از طریق دسکتاپ نیز به اینستاگرام نیز دسترسی داشته باشید. سپس با کلیک بر روی تصویر نمایه خود در پایین سمت راست به نمایه خود بروید.

نحوه تغییر تنظیمات اعلان اینستاگرام: دسترسی به پروفایل

۲٫ به «تنظیمات» دسترسی پیدا کنید.

بعد از اینکه به نمایه خود رسیدید، روی منوی سه خط در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

نحوه تغییر تنظیمات اعلان اینستاگرام: تنظیمات دسترسی

یک منوی پاپ آپ ظاهر می شود. روی «تنظیمات» ضربه بزنید.

نحوه تغییر تنظیمات اعلان اینستاگرام: روی تنظیمات ضربه بزنید

۳٫ روی «اعلان‌ها» ضربه بزنید.

در صفحه بعدی، روی “اعلان ها” کلیک کنید. 

نحوه تغییر تنظیمات اعلان اینستاگرام: تنظیمات اعلان ها را وارد کنید

در آنجا، می‌توانید تنظیمات اعلان را بسته به دسته تغییر دهید. این دسته بندی ها عبارتند از:

  • پست ها، داستان ها و نظرات
  • فالوور و فالوور
  • پیام ها و تماس های مستقیم
  • زنده و تصویری
  • جمع آوری کمک های مالی
  • از اینستاگرام
  • ایمیل و اس ام اس
  • خرید کردن
نحوه تغییر تنظیمات اعلان اینستاگرام: مشاهده تمام دسته های اعلان

همچنین می‌توانید با جابجایی گزینه Pause All در بالا، تمام اعلان‌ها را متوقف کنید.

۴٫ اعلان‌هایی را که می‌خواهید دریافت کنید بررسی کنید.

به هر دسته به صورت جداگانه دسترسی داشته باشید و اعلان هایی را که می خواهید دریافت کنید انتخاب کنید. در اینجا گزینه هایی برای مثال برای “پست ها، داستان ها و نظرات” وجود دارد:

نحوه تغییر تنظیمات اعلان اینستاگرام: تغییر تنظیمات اعلان

بسته به دسته بندی گزینه ها متفاوت خواهد بود.

بسیار عالی! در مرحله بعد، بیایید نحوه اتصال سایر اکانت های رسانه های اجتماعی را به اینستاگرام خود بررسی کنیم تا زمانی که تصویری را در اینستاگرام پست می کنید، بتوانید آن را همزمان با سایر مخاطبان آنلاین خود نیز به اشتراک بگذارید.

در آموزش های کسب و کار شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ بیشتر بخوانید: چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم؟ ۱۵ تکنیک افزایش فالوور بسیار موثر

آیا می شود اینستاگرام را به سایر شبکه های اجتماعی متصل کرد؟

بله، می‌توانید اینستاگرام را به توییتر، تامبلر و فیسبوک متصل کنید، اما دیگر مانند گذشته از طریق تنظیمات انجام نمی‌شود.

اکنون، شما این کار را بر اساس هر پست انجام می دهید .

اگر می‌خواهید یک پست را در پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارید، به پست واقعی مورد نظر برای انتشار متقابل در فیس‌بوک، تامبلر و توییتر بروید و سپس به صورت دستی آن را به این طریق به اشتراک بگذارید.

حب این کار چگونه است:

۱٫ اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.

۲٫ به نمایه خود بروید.

۳٫ روی پستی که می‌خواهید ارسال کنید ضربه بزنید.

۴٫ روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست کلیک کنید.

نحوه پیوند اینستاگرام به سایر حساب های اجتماعی: دسترسی به تنظیمات پست

۵٫ در منوی پاپ آپ، روی «اشتراک گذاری» کلیک کنید.

نحوه پیوند اینستاگرام به سایر حساب های اجتماعی: روی اشتراک گذاری روی پست ضربه بزنید

توجه : روی «اشتراک‌گذاری در» کلیک نکنید، که گزینه‌ای برای AirDrop یا اشتراک‌گذاری پست با مخاطبین به شما می‌دهد.

۶٫ حساب هایی را که می خواهید پست را در آنها به اشتراک بگذارید تغییر دهید. اگر قبلاً وارد نشده اید، باید این کار را مستقیماً در برنامه اینستاگرام انجام دهید.

نحوه پیوند اینستاگرام به سایر حساب‌های اجتماعی: اکانت‌های اجتماعی را تغییر دهید

هنگامی که حساب های خود را برای یک پست متصل کردید، می توانید بدون نیاز به ورود مجدد، گزینه های اشتراک گذاری را برای هر پست جدید تغییر دهید.

اگر اینستاگرام را به فیس بوک متصل کنید، می توانید استوری های خود را در هر دو حساب به اشتراک بگذارید. در زیر در مورد نحوه انجام این کار بیشتر صحبت می کنیم.

نحوه اتصال اینستاگرام به فیسبوک

از آنجایی که اینستاگرام و فیسبوک متعلق به یک شرکت متا هستند و هر دو دارای مالک و مرکز پشتیبانی مشترک هستند، می‌توانید این دو حساب را برای تجربه یکپارچه‌تر به هم متصل کنید. اتصال حساب های اینستاگرام و فیس بوک به شما امکان می دهد تا:

  • استوری ها را در اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک بگذارید
  • با فیس بوک وارد اینستاگرام شوید
  • نام و تصویر نمایه خود را در هر دو نمایه همگام کنید
  • از Facebook Pay در هر دو پلتفرم استفاده کنید
  • به فعالیت خرید خود در هر دو حساب دسترسی داشته باشید

اگر کاربر مکرر فیس بوک هستید، اتصال اکانت خود به پروفایل جدید اینستاگرام به شدت توصیه می شود. در اینجا چگونه است:

۱٫ اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید.

۲٫ روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.

۳٫ روی منوی سه خط در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

۴٫ روی «تنظیمات» ضربه بزنید.

۵٫ در زیر آرم متا، روی «Accounts Center» ضربه بزنید.

نحوه اتصال فیس بوک به اینستاگرام: روی Account Center در تنظیمات ضربه بزنید

۶٫ روی «تنظیم مرکز حساب‌ها» ضربه بزنید.

نحوه اتصال فیس بوک به اینستاگرام: روی set up accounts center کلیک کنید

۷٫ برای ورود به فیس بوک دستورات را دنبال کنید.

و تمااااااام! دو حساب شما اکنون به هم متصل شده اند. پس از اتمام کار به این صورت به نظر می رسد: 

نحوه اتصال فیس بوک به اینستاگرام: نتیجه نهایی

در بخش بعدی، بیشتر با کار کردن در اینستاگرام آشنا می شویم!

توجه توجه : آموزش صفر تا ۱۰۰ اینستاگرام آسابرندینگ: دوره آموزش حرفه ای اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم کاملا بصری است. بر خلاف فیس بوک که بر متن و عکس تکیه می کند یا توییتر که تنها بر متن متکی است، تنها هدف اینستاگرام این است که کاربران را قادر به اشتراک گذاری تصاویر یا ویدئوها با مخاطبان خود کند.

یک تصویر را آپلود، ویرایش و ارسال کنید

اکنون، در مورد مهمترین بخش اینستاگرام – نحوه آپلود و ارسال یک تصویر صحبت خواهیم کرد.

در فیس بوک، ممکن است انتخاب کنید که ۱۰۰ عکس در یک آلبوم پست کنید. در اینستاگرام، باید در مورد عکس هایی که پست می کنید، انتخاب بیشتری داشته باشید. چند دلیل برای این مورد وجود دارد – اول، شما نمی خواهید بیش از یک بار در روز پست کنید (معمولا). و نمی خواهید عکس های مشابه زیادی ارسال کنید.

به عنوان مثال، برای شما عجیب است که پنجاه عکس از یک تعطیلات ساحلی را در پروفایل اینستاگرام خود ارسال کنید. در عوض، ممکن است پنج یا شش مورد را انتخاب کنید و همه آنها را در یک پست قرار دهید.

(به این پست‌های چرخ فلک گفته می‌شود، و به شما امکان می‌دهند چند عکس را فقط در یک پست به اشتراک بگذارید. پست‌های چرخ فلک برای ارسال تصاویر مشابه در یک بسته عالی هستند و در عین حال زیبایی‌شناسی نمایه شما را متنوع نگه می‌دارند.)

اکنون که به سراغ این کار می رویم. یایید نحوه آپلود، ویرایش و ارسال یک تصویر را بررسی کنیم.

۱٫ روی نماد “+” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

وقتی روی نماد «+» ضربه می‌زنید، از شما خواسته می‌شود نوع پستی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید. از آنجایی که می خواهیم یک پست را مستقیماً در فید نمایه خود منتشر کنیم، روی «پست» ضربه بزنید.

نحوه آپلود تصویر در اینستاگرام: روی دکمه پلاس کلیک کنید

۲٫ فایل رسانه ای خود را انتخاب کنید.

در اینجا، شما سه گزینه دارید. می توانید از طریق کتابخانه عکس های خود در تلفن خود نگاه کنید، می توانید یک عکس جدید از داخل اینستاگرام بگیرید یا می توانید یک ویدیوی جدید بگیرید. برای اهداف ما، من از طریق کتابخانه عکس های خود نگاه کردم و تصویری از بوستون را پیدا کردم که می خواستم از آن استفاده کنم. سپس روی «بعدی» یا همان Next در بالا سمت راست کلیک کردم.

نحوه آپلود تصویر در اینستاگرام: رسانه را انتخاب کنید

۳٫ در صورت تمایل فیلترها را اضافه کنید.

دو دسته وجود دارد که می توانید برای ویرایش تصویر خود از آنها استفاده کنید: «فیلتر» و «ویرایش». اینستاگرام به طور خودکار ابتدا فیلترها را به شما نشان می دهد. می توانید در چرخ فلک پیمایش کنید و روی هر یک از فیلترها کلیک کنید تا آن را روی تصویر خود اعمال کنید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید از فیلتر استفاده کنید اما می‌خواهید آن را کاهش دهید، روی فیلتر دو بار ضربه بزنید و مکان‌نما را به سمت چپ حرکت دهید تا از شدت فیلتر کاسته شود.

نحوه آپلود تصویر در اینستاگرام: افزودن فیلتر

۴٫ در صورت تمایل تصویر خود را ویرایش کنید.

بعد، روی “ویرایش” کلیک کنید. در اینجا می توانید کنتراست، روشنایی، ساختار، گرما و موارد دیگر را تنظیم کنید. وقتی از تصویر ویرایش شده خود راضی هستید، یا اگر اصلاً نمی خواهید آن را ویرایش کنید، روی “بعدی” در بالا سمت راست کلیک کنید.

نحوه آپلود تصویر در اینستاگرام: ویرایش تصویر

۵٫ اکنون برای پست خود یک عنوان بنویسید و تنظیمات اشتراک‌گذاری را تغییر دهید.

اکنون می‌توانید یک کپشن اضافه کنید، افراد را تگ کنید (فقط در صورتی می‌توانید فردی را تگ کنید که یک حساب اینستاگرام هم داشته باشد)، و یک مکان اضافه کنید. علاوه بر این، روی دکمه کنار فیس بوک یا یک حساب رسانه اجتماعی مرتبط دیگر کلیک کنید تا تصویر خود را در آن پلت فرم نیز به اشتراک بگذارید. وقتی آماده انتشار شدید، روی «اشتراک‌گذاری» در بالا سمت راست کلیک کنید.

نحوه آپلود تصویر در اینستاگرام: اضافه کردن کپشن

اگر نمی خواهید از برنامه خود برای ارسال پست در اینستاگرام استفاده کنید، می توانید این کار را از رایانه خود نیز انجام دهید.

یک تصویر یا ویدیو را در استوری های خود آپلود کنید

استوری اینستاگرام قابلیتی است که به شما امکان می دهد ویدیوها یا تصاویری را که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند ارسال کنید. ویژگی استوری اینستاگرام از نظر محتوا شبیه اسنپ چت است – کاربران اغلب ویدیوها و تصاویر معمولی و صریح تری ارسال می کنند و اجمالی از زندگی روزمره خود را ارائه می دهند.

به عنوان مثال، در فید معمولی خود، ممکن است یک تصویر ویرایش شده به شدت از خود و دوستان خود در یک بازی بیسبال ارسال کنید. اما ممکن است یک ویدیوی صریح تری را در داستان استادیوم خود ارسال کنید.

برای یادگیری نحوه آپلود یک تصویر یا ویدیو در استوری خود ، این مراحل را دنبال کنید:

۱٫ روی عکس نمایه خود در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.

یا، روی فید خود به سمت راست بکشید یا روی دکمه «+» در نوار پیمایش بالا ضربه بزنید.

نحوه آپلود استوری در اینستاگرام: دسترسی به دوربین استوری

۲٫ رسانه خود را ضبط یا اضافه کنید.

هنگامی که در ویژگی Stories قرار گرفتید، می‌توانید مستقیماً از داخل برنامه عکس یا ویدیو بگیرید. از طرف دیگر، اگر تصویری در تلفن خود ذخیره کرده اید که می خواهید از آن استفاده کنید، می توانید آن را از کتابخانه رسانه خود انتخاب کنید.

نحوه آپلود استوری در اینستاگرام: ضبط رسانه

۳٫ برچسب یا فیلتر اضافه کنید.

در سمت چپ، چند ویژگی ویرایش متفاوت دارید.

دکمه “ایجاد” به شما امکان می دهد مکان، هشتگ، زمان، تاریخ و سایر تصاویر سرگرم کننده یا ایموجی ها را به عکس خود اضافه کنید.

نحوه آپلود استوری در اینستاگرام: استیکرها و فیلترها را اضافه کنید

گزینه “Boomerang” به شما امکان می دهد یک ویدیوی حلقه ای ایجاد کنید. و نماد “Aa” دکمه متن شما است. پس از کلیک بر روی “Aa”، می توانید فونت خود را تغییر دهید.

اگر روی نماد صورتک یا ایموجی کلیک کنید، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. به سادگی بر روی یکی از نمادها کلیک کنید تا آنها را به تصویر خود اضافه کنید. اگر آن را دوست ندارید، آن را به پایین بکشید و یک سطل زباله ظاهر می شود تا بتوانید آن را حذف کنید.

نحوه آپلود استوری در اینستاگرام: نظرسنجی را اضافه کنید

به عنوان مثال، من روی نماد صورتک کلیک کردم تا یک نظرسنجی به تصویر خود اضافه کنم. همچنین می توانید برای افزودن فیلتر به عکس یا ویدیوی خود، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید.

۴٫ استوری خود را منتشر کنید.

وقتی از محتوای خود راضی بودید، می‌توانید روی نماد فلش سفید در پایین سمت راست کلیک کنید، که به شما امکان می‌دهد استوری خود را با همه کسانی که شما را دنبال می‌کنند به اشتراک بگذارید، یا ابتدا «دوستان نزدیک» را انتخاب کنید تا فقط دوستان نزدیکتان ببینند.

اینجا کار شما تمام شد! داستان یا استوری شما بلافاصله منتشر می شود.

نحوه فالو کردن در اینستاگرام

یافتن و دنبال کردن کاربران بسیار آسان است. با استفاده از قابلیت جستجوی اینستاگرام، می توانید افراد مشهور، برندها و دوستان را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید «برچسب‌ها» یا «مکان‌ها» را جستجو کنید. «برچسب‌ها» به‌ویژه زمانی مفید است که بدانید چه نوع محتوایی را می‌خواهید پیدا کنید، اما مطمئن نیستید چه کسی درباره آن پست می‌گذارد.

برای مثال، می‌توانید « #آموزش_نقاشی » را در زیر برچسب‌ها جستجو کنید – نتایج شما شامل هر تصویری با آن هشتگ می‌شود. همانطور که مطالعه می کنید، ممکن است شخصی را پیدا کنید که محتوایی را پست می کند که واقعاً دوست دارید، و می توانید انتخاب کنید که او را دنبال کنید تا محتوای او در فید شما ظاهر شود.

برای دنبال کردن کسی، این سه مرحله آسان را دنبال کنید.

۱٫ روی نماد جستجو در پایین صفحه کلیک کنید.

به نظر می رسد یک ذره بین است و دقیقاً در کنار دکمه “Home” قرار دارد.

نحوه فالو کردن در اینستاگرام: روی نماد جستجو کلیک کنید

۲٫ سپس یک شخص، موضوع یا نام تجاری را تایپ کنید.

برای این مثال، «معماری» را جستجو کردم.

نحوه فالو کردن در اینستاگرام: مشاهده نتایج

اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که همه پست‌هایی را که حاوی کلمه «معماری» هستند یا «مشاهده همه نتایج» را جستجو کنید و برچسب‌ها و مکان‌ها را ببینید.

نحوه فالو کردن در اینستاگرام: نتایج را مرور کنید

۳٫ روی حسابی که می‌خواهید دنبال کنید ضربه بزنید.

هنگامی که در حساب شخص دیگری هستید، یک دکمه آبی رنگ “دنبال کردن” را در بالا خواهید دید. برای نمایه‌های عمومی، می‌توانید کلیک کنید و بلافاصله آن حساب را دنبال کنید. با این حال، اگر نمایه خصوصی است، ممکن است لازم باشد ابتدا منتظر بمانید تا آنها شما را بپذیرند.

نحوه فالو کردن در اینستاگرام: اکانتی را که دوست دارید فالو کنید

و بس! شما در راه تبدیل شدن به یک حرفه ای هستید. برای ارتقای حساب کاربری خود به سطح بعدی، پست های بعدی خود را با استفاده از مجموعه ای از ایده ها و قالب های محتوا برنامه ریزی کنید.

منبع

استفاده از اینستاگرام کلید رشد برند شخصی شماست

اگر می خواهید هم از نظر حرفه ای و هم از نظر شخصی رشد کنید، امروزه استفاده از اینستاگرام مهم تر از همیشه است. می توانید ابتدا با مشاهده شروع کنید، سپس با یادگیری راه خود در مورد انواع ابزارهای اینستاگرام شروع به ارسال پست کنید. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر، یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار ارزشمند برای پیوستن به آن است و با گذشت زمان به رشد خود ادامه خواهد داد. ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی صفر تا صد تبلیغات شما را انجام می دهیم، اگر علاقه مند به کار حرفه ای باشید، ادمین اینستاگرام حرفه ای شما خواهیم بود و در کنار یک تیم حرفه ای می توانید پیج اینستاگرام خود را راه اندازی و توسعه دهید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل گوناگون است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام نموده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: