دعوت به اقدام چیست به همراه مثال

دعوت به اقدام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

دعوت به اقدام یکی از عوامل بسیار موثر در جذب مشتری می باشد. فرض کنید فردی وب سایت مشاغل شما را بررسی می کند و در مورد خدمات شما اطلاعاتی را مطالعه می کند. او از نحوه کار شما خوشش می آید و می خواهد قدم بعدی را بردارد. اما وقتی به انتهای صفحه می رسد هیچ نشانه ای از نحوه ادامه کار پیدا نمی کند.

از آنجا که آن فرد نمی داند چگونه می تواند با شما تماس بگیرد با ناراحتی سایت شما را ترک می کند. شما فرصت های فروش را پشت سر هم از دست میدهید و از خود می پرسید که چرا کسی از شما خرید نمی کند.

آنجه در ادامه می خوانید:

  • دعوت به اقدام چیست؟
  • چرا شما نیاز به دعوت به اقدام دارید؟
  • چند نمونه از دعوت به اقدام

دعوت به اقدام چیست؟

دعوت به اقدام عبارتی است که وقتی شما مخاطبتان را به محصولات خود علاقه مند کردید مخاطب به وسیله آن عبارت متوجه میشود که در قدم بعدی باید چه کاری انجام دهد.

دعوت به عمل میتواند بصورت دکمه ای تعریف شود که مخاطب را به صفحه خرید محصول می برد یا بصورت متنی که به او بگوید چه کاری باید انجام دهد.  همچنین می تواند یک جمله طولانی یا فقط یک عبارت کوتاه باشد.

چرا به دعوت به اقدام نیاز دارید؟

داشتن یک دکمه دعوت به عمل یا استفاده از یک عبارت برای هدایت مخاطب به مرحله بعدی بسیار اهمیت دارد. شما باید مخاطبانتان را به انجام دادن کاری دعوت کنید و به آنها بگویید که چگونه قدم بعدی را بردارند.

فرض کنید شما یک مطلبی زیبا و جذاب برای یکی از محصولات خود می نویسید اگر در پایان آن خواننده را راهنمایی نکنید که چگونه این محصول را بخرد تلاش شما نتیجه ای نخواهد داشت.

نمونه هایی از دعوت به اقدام برای الهام بخشیدن به شما

برای اینکه تاثیر بی نظیر دعوت به عمل را درک کنید شما را با چند نمونه از آنها آشنا میکنیم:

۱٫ نماوا

دعوت به اقدام

اگر به سایت اشتراک فیلم و سریال نماوا رفته باشید در همان ابتدا به شما پیشنهاد عضویت و دریافت اشتراک رایگان می دهد. فرض کنید شما بدنبال فیلمی وارد این سایت شده اید پیشنهاد نماوا شما را به عضویت در سایت ترغیب میکند و با کلیک روی دکمه عضویت مستقیم به صفحه عضویت هدایت  میشود و میتوانید براحتی در سایت عضو شوید.

۲٫اسنپ فود

دعوت به اقدام

اگر به سایت اسنپ فود مراجعه کنید در در همان صفحه اول به چنین صفحه ای بر می خورید. شما با وارد کردن نام شهر و محله میتوانید منو رستوران های محله خود را ببینید. کسی که به سایت اسنپ فود مراجعه میکند احتمالا دو منظور دارد یا به دنبال غذا است یا میخواهد اپ موبایل اسنپ فود را دانلود کند که اسنپ فود به هردو این ها مشتری را بطور کامل راهنمایی میکند

دعوت به اقدام

۳٫ آسابرندینگ

دعوت به اقدام آسابرندینگ

اگر شما صاحب کسب و کاری باشید و بخواهید فروش خود را افزایش دهید پس از انجام تحقیقات وارد سایت آسابرندینگ می شوید بعد از بارگذاری سایت شما دکمه ارتباط با مشاور نمایش داده می شود پس شما دقیقا میدانید که قدم بعدی چیست

آیا برای کسب و کار خود وبسایتی دارید و هرچه تلاش میکنید نمی توانید از طریق آن مشتری جذب کنید پس همین حالا با ما تماس بگیرید تا متخصصان آسابرندینگ بصورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: