مشاور تبلیغاتی چه تاثیری در رشد کسب و کار شما دارد؟

مشاوره تبلیغاتی

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

مشاور تبلیغاتی کیست؟ در دنیای پر هیاهو امروز شاید شما هم به فکر تبلیغ کسب و کار خود افتاده باشید و حتما با این چالش مواجه شده اید که کسب و کارم را در کجا تبلیغ کنم که بییشترین بازدهی را داشته باشد چه تبلیغاتی برای کسب و کار من مناسب تر است و صدها چالش دیگر که شما ممکن است درگیر آن شوید.

پیشنهاد ویژه آسابرندینگ به مناسبت سال جدید. سال جدید رو متفاوت شروع کن

چرا باید مشاور تبلیغاتی داشته باشیم؟

حرکت در مسیر تبلیغات آسان نیست. تبلیغات یکی از مهم ترین راه های ارتباط با مشتری است. اگر شما فروشنده بهترین محصول دنیا هم باشید تا زمانی که مردم شما را نشناسند و به شما اعتماد نکنند از شما چیزی نمیخرند. در واقع تبلیغات پلی بین شما و مشتری نهایی است و مشاور تبلیغاتی به شما کمک میکند این پل را از ابتدا مستحکم بنا کنید.

هر فعالیت تخصصی نیاز به یک مشاور دارد کسی که تجربه و دانش لازم را در آن حوزه داشته باشد و مسیر درست را مشخص کند و تبلیغات یکی از مهمترین آنهاست اگر شما نتوانید پیام خود را در مکان درست، زمان درست و به شیوه ای مناسب به مخاطبانتان برسانید قطعا نمی توانید به آنها چیزی بفروشید.

داشتن مشاور تبلیغاتی چه میزان در رشد کسب و کار تاثیر دارد؟

برای اینکه تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد نیاز است که فعالیتهای تبلیغاتی بر اساس یک برنامه مناسب تبلیغاتی انجام پذیرد.

یک آژانس تبلیغاتی تخصصی بعد از تحلیل و بررسی کسب و کار شما بهترین شیوه های تبلیغاتی را طی یک برنامه مدون چند ماهه برای شما تعیین میکند و پس از اجرا نتایج آن را برای بهبود کارایی مجدد مورد تحلیل و بررسی قرار میدهد.

مدیران هر کسب و کاری ابتدا باید درک مناسبی از بازاریابی و تبلیغات داشته باشند و بدانند تبلیغات اساساً یک سرمایه گذاری هدف مند است. حرکت در این مسیر فقط با داشتن یک مشاور حرفه ای امکان پذیر می باشد.

مشاور تبلیغاتی در ابتدا، راهکارهایی را درقالب مشاوره به مشتریان خود می دهد. ابزارهای دقیق تبلیغاتی را برای محصول مورد نظر به مشتری ارائه می کند و نیز با ارائه یک قیمت تخمینی، مشتری را در جریان هزینه هایی که باید در این راه بپردازد قرار می دهد.

برای نمونه ممکن است مشاور تبلیغاتی تشخیص دهند که تبلیغات یک محصول در بعضی از شبکه های مجازی علاوه بر داشتن هزینه های بالا تاثیر زیادی در افزایش فروش شما ندارد

بعد از اجرای تبلیغات میزان بازخورد و اثر بخشی آن را مورد بررسی قرار می دهد، و در صورت نیاز، نقاط ضعف را تقویت نموده و نقاط قوت را حفظ می نماید تا کمپین مربوطه از ثبات کافی در بخش‎های مختلف برخوردار گردد.

مشاور تبلیغاتی

فرایند مشاوره تبلیغاتی در آسابرندینگ

  • شناخت کسب و کار، چایگاهش در بازار
  • اجرا یک فاز تحقیقاتی و تهیه فهرستی از رقبا، ضرفیت بازار، فرصت ها و تهدید ها، مخاطبان هدف و …
  • طراحی یک برنامه تبلیغاتی مناسب با موقعیت کسب و کار
  • تعیین بودجه بندی مناسب در سه حالت خوش بینانه، عادی و سختگیرانه
  • طراحی یک برنامه اجرای (Action Plan ) قابل استفاده برای اجرای دقیق کمپین ها و برنامه های تبلیغاتی
  • پیش بینی بهترین زمان اجرا کمپین های تبلیغاتی
  • نظارت بر اجرای برنامه با ابزار های مدرن
  • تحلیل و بررسی نتایج حاصل شده از هر کمپین و استفاده از آنها در کمپین های آینده

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: