ویژگی های بهترین دوره آموزشی اینستاگرام

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

اهمیت شبکه های اجتماعی روزبه روز بیشتر می شود. مخصوصا اینستاگرام که این روزها هر روز به مخاطبین آن افزوده می شود. اما ویژگی بهترین دوره آموزش اینستاگرام چیست؟ یک دوره آموزشی خوب چه مواردی را شامل می شود؟ در این دوره چه چیزهایی باید آموزش ببینید. چه چیزهایی باید فرابگیرید تا بتوانید به خوبی از اینستاگرام استفاده کنید و تجارت خود را گسترش دهید. با ما همراه باشید تا سرفصل های دوره آموزش اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.

بهترین دوره آموزشی اینستاگرام


۱٫ یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام بسازید

چرا بسیاری از برندها و وبلاگ نویسان در حال حاضر برای تجارت در اینستاگرام هستند؟

این پلتفرم رسانه اجتماعی در مقایسه با فیس بوک، توییتر و پینترست چقدر درگیر است ؟ و تفاوت بین حساب تجاری و شخصی چیست؟

مزایای اینستاگرام برای تجارت را کشف کنید و پروفایل خود را برای دسترسی به یک حساب تجاری تبدیل کنید:

  • تجزیه و تحلیل قدرتمند
  • یک دکمه تماس
  • ویژگی Swipe up در استوری ها
  • و بیشتر!

نکات و ایده هایی را در اینستاگرام برای کسب و کار در اینجا بیابید.

۲٫ اصول اولیه پروفایل اینستاگرام

یاد بگیرید که برای ایجاد یک فید منسجم اینستاگرام تنها در چند مرحله ساده چه چیزی لازم است.

زمان بهینه برای عکس گرفتن، نحوه ایجاد محتوای جدید، به علاوه ایده هایی برای سازماندهی فید خود و موارد دیگر را کشف کنید!

ایده هایی برای تم های اینستاگرام، ایده های فید، و همچنین بهترین برنامه ریز فید در اطراف کاوش کنید.

۳٫ ایده های محتوای اینستاگرام

ایده های پست های اینستاگرام را کاوش کنید – تا یک سال! 

یاد بگیرید که چگونه برای پست های خود کپشن اینستاگرام بنویسید. 

با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید و طرفداران را به مشتریانی متحیر تبدیل کنید، این راهنما شامل اعلان‌ها و نقل قول‌هایی برای الهام بخشیدن به خلاقیت و اقدام است.

با دنبال کردن این چک لیست کامل پست اینستاگرام برای سال ۲۰۱۹، نحوه ایجاد و مدیریت پست‌ها را بیاموزید تا در این پلتفرم رسانه اجتماعی عملکرد خوبی داشته باشند.

ایده آل برای حساب های شخصی و برای تجارت، ببینید چگونه چند ترفند کوچک از این چک لیست می تواند شما را از پست های اخیر به پست های برتر برساند!

برنامه‌های ضروری را که باید در تلفن خود دانلود کنید تا پروفایل و پست‌های اینستاگرام خود را ارتقا دهید، کشف کنید.

همه چیز را از برنامه‌های ویرایش عکس، نحوه برنامه‌ریزی پست‌های IG، بهترین زمان‌ها برای پست کردن دستی و حتی برنامه‌هایی برای برنامه‌ریزی فید خود بیابید!

با این فهرست نهایی از ابزارها و منابع دیجیتال، محتوای جذاب ایجاد کنید و دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

آیا می‌خواهید بدانید که چگونه همه در زیرنویس‌های IG خود آن خط‌های زیبا را شکست می‌دهند؟ دقیقاً در اینجا خواهید دید که چگونه این کار را انجام دهید و دیگر نیازی به اتکا به یک مولد شکست خط یا روش کپی و چسباندن مجدد نخواهید داشت!

یاد بگیرید که فضای سفید زیبایی ایجاد کنید تا هر پاراگراف زیرنویس خود را مستقیماً در برنامه یا در برنامه یادداشت های تلفن خود جدا کنید! تجربه ارسال پست خود را از هم اکنون ساده کنید.

۴٫ عکس برای اینستاگرام

ابزارها و محصولات دیجیتالی مورد استفاده توسط این سازنده محتوا و وبلاگ نویس را کاوش کنید

رسانه های اجتماعی و ابزارهای وبلاگ نویسی برای مبتدیان و همچنین قطعات کیت من را که من را از یک کاربر معمولی اینستاگرام به تولید کننده محتوا رساند، کاوش کنید.

با سرمایه گذاری روی ابزارهای مناسب از همان ابتدا، کسب و کار خود را رشد دهید یا به یک اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شوید.

وسایل استایل عکس با بودجه مضحک را پیدا کنید که می توانند در کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل شما تحویل داده شوند!

ما در این راهنما درباره ایده‌های پایه عکس اینستاگرام برای عکاسی برای رسانه‌های اجتماعی صحبت خواهیم کرد.

با این نکات و ترفندهای برتر یاد بگیرید که چگونه مانند یک حرفه ای عکس بگیرید و توجه سایر کاربران را به خود جلب کنید! در این ماژول به اصول عکاسی اینستاگرام می پردازیم.

با این راهنمای جامع گام به گام برای ایجاد تصاویر سفید تمیز، ویرایش عکس های اینستاگرام را مانند یک وبلاگ نویس یاد بگیرید – احتمالاً سرگرم کننده ترین واحد در کل دوره رایگان اینستاگرام!

نحوه استفاده از ویرایش عکس برای ایجاد یک فید سفید و درخشان زیبا را بیابید، که توسط برخی از محبوب ترین حساب ها استفاده می شود.

شروع به کار بر روی یک فید منسجم کنید و یاد بگیرید که چگونه عکس های خود را ویرایش کنید تا ظاهری مشابه زیبا داشته باشید!

۵٫ محتوای ویدیویی برای اینستاگرام

مزایای استفاده از یکی از آخرین ویژگی های IG را بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه با استفاده از این پلتفرم ویدیوی عمودی محتوا ایجاد و ارسال کنید.

نحوه استفاده از تلویزیون اینستاگرام، نحوه آپلود تلویزیون اینستاگرام (نحوه ارسال پست در IGTV از طریق تلفن)، ابعاد تلویزیون اینستاگرام، نحوه قرار گرفتن IGTV در پلتفرم و موارد دیگر را بیاموزید.

ببینید چگونه بازاریابی ویدئویی می تواند برای برند شما کار کند!

بیشتر بدانید: ۸ قانون ضروری اینستاگرام که باید درباره آنها بدانید

۶٫ بهترین هشتگ ها برای اینستاگرام

یک استراتژی هشتگ قدرتمند را تدوین کنید که به شما کمک می کند فالوورهای خود را افزایش دهید و در معرض دید قرار بگیرید. این پست موثرترین روش استفاده از هشتگ ها و انواع تگ هایی را که باید در پست های خود قرار دهید را بررسی می کند.

هشتگ‌های پرطرفدار امروز، نحوه جستجوی هشتگ‌ها و ۲۰۰ هشتگ محبوب اینستاگرام برای سال ۲۰۱۹ را کشف کنید – از جمله عکاسی، زیبایی، مادری، سبک زندگی و موارد دیگر فقط برای وبلاگ نویسان!

هشتگ ها را برای تمام هفت روز هفته کاوش کنید – با این راهنمای نهایی، دقیقاً خواهید فهمید که امروز چه هشتگ هایی در حال ترند هستند.

یاد بگیرید که پست های سرگرم کننده ای را با محوریت موضوعاتی ایجاد کنید که در واقع کاربران را جذب می کند!

هشتگ های آخر هفته، هشتگ های روز کاری را کاوش کنید و یاد بگیرید که چگونه در واقع از آنها با تعاریف برای تمام ۱۰۰ هشتگ ارائه شده استفاده کنید.

۷٫ نحوه استفاده از استوری اینستاگرام

با استفاده از این نکات آسان و موثر برای ارسال داستان هایی که دیده می شوند، دسترسی خود را گسترش دهید و کاربران را به بازگشت بازگردانید.

نحوه ایجاد الگوهای استوری اینستاگرام و نحوه ساخت استوری های عالی اینستاگرام که در واقع بازدید داشته باشند را کشف کنید!

تفاوت بین استوری ها و پست ها را ببینید و یاد بگیرید که چگونه اینفلوئنسرها و برندها از داستان های IG برای تبلیغ محتوای خود استفاده می کنند.

بیاموزید که چگونه کاورهای هایلایت اینستاگرام رایگان ایجاد کنید تا فید خود را برای مجموعه داستان های گذشته خود علامت گذاری کنید.

چه در بازار کاورهای هایلایت اینستاگرام مشکی یا مرمری باشید، وقتی یاد بگیرید که چگونه این کار را خودتان انجام دهید، گزینه های شما نامحدود است! 

لوگوها، نمادها، رنگ ها و موارد دیگر برند خود را انتخاب کنید تا نامی برای برند شخصی یا تجاری خود بسازید. برای نام های برجسته، طرح ها، ایده ها و موارد دیگر ایده بگیرید.

۸٫ چگونه فالوور اینستاگرام بیشتری داشته باشیم؟

بیایید ماژول دوره رایگان رشد اینستاگرام را با صدای بلند شروع کنیم.

این آموزش شامل استراتژی‌های واقعی است که من برای افزایش اکانت جدید اینستاگرام خود به ۱۰۰۰ فالوور بدون حضور وبلاگ یا رسانه‌های اجتماعی استفاده کردم. 

یاد بگیرید چگونه حساب اینستاگرام خود را سریع و رایگان رشد دهید!

این بخش دو مورد از بهترین ایده ها را برای چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای واقعی اینستاگرام ارائه می دهد !

ببینید چگونه سایر کاربران با این دو استراتژی که در میان بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام محبوب هستند، یک شبه فالوورهای واقعی و ارگانیک خود را دو برابر می کنند.

بیاموزید که چگونه با مشارکت در این دو روش تبلیغاتی محبوب برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر، بیشتر دیده شوید.

با این نکات و ترفندهایی که اینفلوئنسرها استفاده می کنند، یاد بگیرید که چگونه به سرعت فالوور و تعامل بیشتری در اینستاگرام داشته باشید!

ایده هایی را برای نحوه مشاهده بیشتر نمایه خود از همین الان پیدا کنید.

چه بخواهید ۱۰۰۰ فالوور در اینستاگرام داشته باشید و چه ۱۰۰۰۰۰ فالوور، همه چیز با دانستن اینکه چگونه خود را بیشتر دیده شوید شروع می شود.

۹٫ چگونه به طور مداوم در اینستاگرام پست کنیم؟

با این لیست از وظایف روزانه رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی، کار در رسانه های اجتماعی واقعاً چگونه است.

دفترچه یادداشت خود را آماده کنید! شما می خواهید ایده های این بخش از دوره رایگان اینستاگرام ما را یادداشت کنید.

این فهرست جامع از فعالیت‌های وبلاگ‌نویسی، کسب‌وکار و رسانه‌های اجتماعی، هر کاری را که می‌توانید در صف فروشگاه مواد غذایی یا زمانی که کودکتان چرت می‌زند، انجام دهید را پوشش می‌دهد!

یاد بگیرید که چگونه این وظایف کوچک را برای سازماندهی، رشد و جلب توجه تنها در ۳۰ دقیقه در روز اعمال کنید.

مقدمه ای عالی برای اصول اولیه رسانه های اجتماعی برای تجارت.

۱۰٫ نحوه کار با برندها در اینستاگرام

آیا آماده هستید که یاد بگیرید چگونه یک کیت رسانه ای بسازید که به طور موثر برند یا تجارت شما را تبلیغ کند؟

ببینید که اطلاعات شما باید حاوی چه اطلاعاتی باشد تا بتوانید توسط برندها استخدام شوید و شروع به کار روی محتوای حمایت شده کنید. خواهید دید که چگونه این ابزار فوق العاده قدرتمند می تواند به نمایش آمار برای باز کردن فرصت های شغلی کمک کند!

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل گوناگون است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش اینستاگرام نموده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.

منبع: nikkiblog

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: