بازاریابی کسب وکار با سئو خارجی سایت

سئو خارجی سایت

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

بازاریابی کسب وکار با سئو خارجی سایت

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا وبسایت کسب و کار شما مخاطب کمی دارد درحالی که وبسایت کسب و کار رقیب، روزانه چندین هزار مخاطب دارد. جواب آن ساده است “سئو خارجی سایت” 

سئو یا بهینه سازی سایت دو مرحله دارد مرحله اول بهینه کردن خود سایت که در مقاله قبل به آن اشاره کردیم و مرجله دوم بازاریابی برای سایت یا سئو خارجی.

  • سئو خارجی چیست؟
  • انواع سئو خارجی

 

سئو خارجی سایت

 

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی به صورت کلی شامل گرفتن سیگنال از سایر سایت ها به سایت خود می شود از مهمترین روش های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی جز جدایی ناپذیر زندگی هرکسی شده اند و اغلب مردم عضو حداقل یکی از شبکه های اجتماعی می باشند. ۴ شبکه اجتماعی که بیشترین تاثیر را در سئو خارجی دارند فیس بوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس هستند.
هر ورودی که از این شبکه های اجتماعی به سایت شما بیاید امتیاز قابل توجهی از طرف موتورهای جستجو به شما تعلق میگیرد

اگر به دنبال افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو هستید، بهتر است که حتما در این ۴ شبکه عضو شوید و فعالیت کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای افزایش اعتبار سایت شما می باشد.

۲٫ تولید محتوا برای سایت

تولید محتوا  برپایه اصول سئو یکی از مهمترین کارها برای افزایش رتبه سایت است. با تولید محتوا با کیفیت و جدید شما علاوه بر اینکه می توانید بهانه ای برای برگرداندن کاربران خود به سایت ایجاد کنید موتورهای جستجوگر هم به دلیل اینکه سایت شما به روز رسانی می شود،  پیوسته از سایت شما بازدید می کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه محتوا جدید و با کیفیت تر باشد، شما از رتبه و اعتبار بالاتری ازگوگل دریافت خواهید بود.

نکته مهم این است که مقاله شما باید براساس اصول سئو نوشته شود و اگر با اصول سئو آشنا نیستید میتوانید تولید محتوای خود را به شرکت های مرتبط واگذار کنید.

۳٫ بازاریابی انجمن های آنلاین

انجمن آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را بیابید و در آن ها فعالیت کنید. به سوالات پاسخ دهید و در بحث ها شرکت کنید.  این به شما کمک می کند که به عنوان یک فرد متخصص شناخته شوید این باعث شهرت شما و کسب وکارتان میشود.

۴٫ ثبت نام در موتورهای جستجو

موتورهای جستجو همیشه سایت شما را بررسی می کنند اما ثبت مقالات شما در آنها ممکن است مدت زمانی به طول انجامد که به اصطلاح آن را ایندکس شدن می نامند.
اگر می خواهید که وبسایت شما خیلی زود توسط موتورهای جستجو ایندکس شود، بهتر است که خودتان بصورت دستی این کار را انجام دهید.

۵٫ بوک مارک کردن

یکی از تکنیک های سئو خارجی برای افزایش رتبه سایت بوک مارک کردن است. برای اینکار لازم است که آخرین پست و صفحات ایجاد شده خود را در سایت های بوکمارک مانند ردیت و غیره قرار دهید.
گوگل و سایر موتورهای جستجو به این نوع وبسایت ها علاقه فراوانی دارند و به هر لینک و مطلبی که داخل این سایت ها قرار داده می شود، امتیاز ویژه ای می دهند.

۶٫ اشتراک گذاری عکس

اگر در سایت خود برای محصولات یا هر قسمتی دیگر از عکس استفاده می کنید، می توانید این عکس ها را در وب سایت های به اشتراک گذاری عکس مانند فلیکر، پیکاسا، پینترست و غیره به اشتراک بگذارید.
با این روش سایر افراد می توانند تصاویر شما را مشاهده کنند و زیر آن ها کامنت بگذارند و اگر عکسی نظر آن ها را به خود جلب کرد، با لینکی که شما قرار دادید، وارد سایت شما شوند.

۷٫ بازاریابی ویدئو

همانطور که می دانید در بازاریابی اینترنتی، تاثیر ویدئو و عکس، خیلی بیشتر از متن می باشد. سایت هایی وجود دارند که شما می توانید ویدئو های مربوط کسب و کار خود را در آن قرار دهید مانند آپارات و یوتیوب.
علاوه بر این شما می توانید لینک صفحه مرتبط با ویدئو خود را در آن قرار دهید  (البته ممکن است لینک فعال نباشد و تنها متن آن نمایش داده شود)

۸٫ بررسی و نقد کسب و کار

در خصوص بقیه کسب وکارها نقد و بررسی بنویسید یا از کاربران خود بخواهید که در خصوص کسب وکار شما نقد وبررسی بنویسند و آن را در وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود قرار دهند. شما از این طریق می توانید لینک های زیادی را به سایت شما هدایت کند.

همچنین گوگل امکاناتی را در نقشه خود قرار داده است که نزدیک ترین کسب و کار ها را براساس موقعیت جستجو کننده نشان داده می شود. بنابراین بهتر است که کسب وکار خود را در نقشه گوگل ثبت نمایید.

۹٫ شبکه های فروش آنلاین

اگر شما دارای یک فروشگاه اینترنتی می باشد، برای افزایش سئو و فروش محصولات خود می توانید از شبکه های و سایت های فروش محصولات آنلاین استفاده کنید.
برای نمونه یکی از وبسایت هایی که می توانید محصولات خود را در آن معرفی نمایید، سایت دیجی آنلاین یا میهن مارکت می باشد. در این سایت ها شما امکان گذاشتن لینک های مستقیم سایت خود را دارید و این می تواند یک نوع بک لینک برای سایت شما باشد.

 

سئو خارجی سایت

 

نتیجه گیری

سئو خارجی مجموعه کارهای است که باید انجام دهید تا وبسایت کسب و کار خود را به موتورهای جست و جو و درنتیجه به مخاطبان به شناسانید.

آژانس مشاوره و تبلیغات آسابرندیگ با داشتن دانش تخصصی در زمینه سئو و بازاریابی دیجیتال سکوی پرتاپ کسب و کار شما به سمت موفقیت است

 

 

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: