استوری موشن چیست؟

استوری موشن چیست؟

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

استوری موشن چیست؟ شاید تا به حال درباره این کلمه زیاد شنید باشید ، استوری موشن چیه که اینقدر در رابطه با اون تو فضای مجازی بحث میشه؟ قطعا یکی از راه های معرفی یا فروش محصول برای پیج های فروشگاهی تبلیغات اون داخل استوری اینستاگرامه که بهترین جذب مشتری رو داره اما حالا چه راه هایی برای جذابتز شدن این تبلیغ وجود داره ؟ اینجاست که بحث مهمی به نام استوری موشن مطرح میشه استوری موشن در واقع یک استوری تبلیغاتیه که اطلاعات داخلش به زیبایی حرکت میکنند و میتونه توی جذاب مشتری تاثیر به خصوصی بزاره

استوری موشن دوره کاسب حرفه ای

چگونه استوی موشن بسازیم؟

برای ساخت استوری موشن شما باید نرم افزار هایی مثل افترافکت و فوتوشاپ رو به خوبی فرا بگیرید و تا حد خوبی به اونها مسلط بشید.

افترافکت یکی از نرم افزار های شرکت آدوبیه که برای ساخت موشن گرافیک و تیزر های تبلیغاتی از اون استفاده میشه.

اولین قدم در ساخت استوری موشن بنر جذاب اونه که باید طراحی کنید و در این مرحله شما باید یک بنر با سایز ۱۹۲۰*۱۰۸۰ داخل نرم افزار فوتوشاپ طراحی کنید مرحله اول از اهمیت بالایی برخورداره و تاثیرش رو مستقیما توی خروجی شما میزاره. چراکه اگه بنر رو در سطح خوبی طراحی نکنید هرچقدرم که در ادامه موشن خوبی داشته باشه باز هم خروجی جذابی نخواهید داشت پس مرحله اول رو جدی بگیرید.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده موثر از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر

در مرحله دوم بعد از طراحی بنر داخل نرم افزار فوتوشاپ کافیه فایل لایه باز بنر رو به داخل افترافکت ببرید و کار موشن دادن رو شروع کنید که میزان تسلط شما به افترافکت در این مرحله تعین کننده است. هرچقدر در کار با افترافکت با تجربه تر باشید خروجی حرفه ای تری خواهید داشت دقت کنید بحث ما در رابطه با استوری موشن حرفه ای و لول بالاست در غیر این حالت شما با گوشی موبایل هم میتونید استوری موشن بسازید اما نمیتونید برچسب حرفه ای به کار تون بزنید.

استوری موشن دوره ادمینی شبکه های اجتماعی

قیمت های استوری به چه صورت تعیین میشه؟

استوری موشن ها قیمت مشخصی ندارند و نمیتوان یک قیمت مشخص رو به اونها اختصاص داد. قیمت استوری موشن ها بر اساس کیفیت و سطح استوری موشن تعیین میشه.

اگر استوری موشن با نرم افزار هایی مثل پریمیر یا نرم افزار های موبایل ساخته شوند از ۲۰۰ هزار تومن تا ۶۰۰ هزار تومن میتوان به آنها قیمت داد اما استوری موشن های حرفه ای و سطح بالا که به صورت تخصصی با افترافکت ساخته میشوند از ۷۰۰ هزار تومن تا ۱٫۵۰۰ تومن و بعضا ۲ ملیون هم قیمت دارند. حرف اول رو در استوری موشن کیفیت بالای اون میزنه ! در ویدئوی زیر یک نمونه از استوری موشن های ساخته شده توسط تیم آسابرندینگ رو ملاحطه می فرمایید:

برای یادگیری استوری موشن از کجا شروع کنم؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم بحث ما در رابطه به استوری موشن سطح بالا و حرفه ای است که جذابیت بالایی داره

برای یادگیری و ساخت استوری موشن حرفه ای شما به دو نرم افزار افترافکت و فوتوشاپ نیاز دارید

برای ساخت بنر استوری موشن از فوتوشاپ استفاده میکنید که مباحث طراحی و فوتومونتاژ رو داخل فوتوشاپ باید تا حد خوبی آموزش دیده باشید

بعد از طراحی باید فایل لایه باز بنر رو به داخل افترافکت ببرید و بعد از مرتب سازی نسبی لایه ها و نامگذاری دقیق ، تک تک لایه های موجود را به حرکت درآورید و موشن بدید.

دقت کنید در این مرحله پلاگین انیمیشن کامپوزر میتونه کمک شایانی برای موشن متن ها به شما بکنه همچنین میتونید از ترنزیشن های آماده هم برای استوری موشن خودتون استفاده کنید.

برای مشاهده نمونه کار ها اینجا کلیک کنید

استوری موشن جعبه ابزار پیج افترافکت لجند

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی صفر تا صد تبلیغات شما را با بهترین کیفیت انجام می دهیم، اگر علاقه مند به کار حرفه ای باشید، ادمین اینستاگرام حرفه ای شما خواهیم بود و در کنار یک تیم حرفه ای می توانید پیج اینستاگرام خود را راه اندازی و توسعه دهید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد است که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام می دهد. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همگی در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری صورت می پذیرد.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل گوناگون است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام نموده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام کنیم. خوشحال می شویم با ما همراه شوید.


شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

1 Comment

  1. […] بیشتر بخوانید : استوری موشن چیست؟ […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: