۵ راه برای بهبود کسب و کار، از طریق استراتژی بازاریابی مرکز داده (دیتا سنتر)

استراتژی بازاریابی مراکز داده

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

استراتژی بازاریابی مرکز داده

مراکز داده یا همان دیتا سنتر ها هسته اصلی هر کسب و کاری هستند. آنها برای مدیریت و سازماندهی تمام اطلاعات ورودی و خروجی وجود دارند. مهم نیست که در چه تجارتی هستید، باید یک مرکز داده داشته باشید. اما آیا می دانید که می توانید کسب و کار خود را از طریق استراتژی بازاریابی مرکز داده بهبود ببخشید؟ در این نوشته با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را از استراتژی بازاریابی مرکز داده دریافت نمایید.

مراکز داده اطلاعات تمام مشتریان بالقوه شما را حفظ می کنند. آنها سوابق بازدیدکنندگان از فروشگاه، وب سایت و پروفایل های رسانه های اجتماعی شما را جمع آوری و نگهداری می کنند. در نتیجه، آنها لیستی از افرادی دارند که ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشند. شما می توانید از همه این داده ها برای طراحی یک استراتژی بازاریابی شخصی برای کسب و کار خود استفاده کنید.

در این مقاله به ۵ روش برای بهبود استراتژی بازاریابی مرکز داده کسب و کار شما اشاره کرده ایم. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد برون سپاری مراکز داده نیز خواهید یافت.

۱٫ هدف قرار دادن مخاطب مناسب

هدف قرار دادن مخاطب مناسب اولین و مهمترین نیاز هر استراتژی بازاریابی است. شما نمی توانید به اهداف مورد نظر خود برسید بدون اینکه پیام خود را به مخاطب صحیح برساند.

در اینجا مراکز داده به کمک شما می آیند. مراکز داده سوابق هر فردی را که ممکن است به کسب و کار شما علاقه مند باشد نگهداری می کند. این داده ها از طریق تمام منابع مختلف تولید می شوند و سپس در یک لیست کامپایل می شوند.

شما می توانید ایده خوبی در مورد اینکه چه نوع افرادی به کسب و کار شما علاقه مند هستند به دست آورید. و استراتژی های بازاریابی شما در کدام منطقه موثرتر خواهد بود. به این ترتیب، استراتژی بازاریابی مرکز داده به شما در دستیابی به مخاطبان مناسب کمک می کند. که به نوبه خود به رشد و بهبود کسب و کار شما کمک می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سرمایه گذاری در ایران با تورم های بالا چیست؟

۲٫ بازاریابی رسانه های اجتماعی


بازاریابی شبکه های اجتماعی قدرتمندترین ابزار برای رشد کسب و کار شما در عصر حاضر است. این به شما کمک می کند پیام خود را در مدت زمان کوتاه تری به افراد بیشتری منتقل کنید. این سریع ترین و کارآمدترین استراتژی بازاریابی تا کنون است.

دیتاسنتر نه تنها به شما در شناخت مشتریان بالقوه خود کمک می کند، بلکه اطلاعات مرتبطی در مورد آنها نیز ارائه می دهد. می‌توانید از این اطلاعات برای سنجش پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی که ممکن است استفاده کنند یا به آن‌ها علاقه‌مند هستند، استفاده کنید. همچنین به شما در درک نکات دردناک مخاطبان هدفتان کمک می‌کند.

هنگامی که بدانید کجا می توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشید، کار بازاریابی شما نیمه تمام است. در مرحله بعد، می توانید از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مربوطه برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر مخاطبان هدف شما نوجوانان هستند، پلتفرم هایی مانند اسنپ چت و TikTok برای دسترسی به آنها ایده آل هستند. به همین ترتیب، اگر می‌خواهید افراد مربوط به دوران دهه ۸۰ و ۹۰ را هدف قرار دهید، فیس‌بوک مناسب‌ترین پلتفرم است.

۳٫ رهبری نسل


فقط شناخت مخاطبان هدف کافی نیست. شما باید خریداران بالقوه خود را به مشتریان واقعی خود تبدیل کنید. این به عنوان تولید سرنخ شناخته می شود.

برای تولید سرنخ، هدف شما یافتن راه هایی برای انتقال مستقیم پیام خود به یک شخص یا سازمان است. در اینجا، دوباره مراکز داده به کمک شما می آیند. این کار به استفاده از داده های موجود محدود نمی شود، بلکه نیاز به استخراج اطلاعات بیشتر است.

یک استراتژی بازاریابی مرکز داده باید برای جمع آوری تمام اطلاعات مرتبط مانند نام، آدرس ایمیل، موقعیت مکانی و جمعیت شناسی مشتری بالقوه طراحی شود. این اطلاعات به شما کمک می کند تا مستقیماً به آنها دسترسی پیدا کنید و آنها را متقاعد کنید که از خدمات شما استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: ۷ استراتژی بازاریابی که در سال ۲۰۲۱ نمی توانید نادیده بگیرید!

۴٫ ایمیل های سفارشی

هنگامی که تمام اطلاعات در مورد مشتری بالقوه خود را دارید، وظیفه بعدی شما این است که شخصاً به آنها دسترسی پیدا کنید. گاهی اوقات، ایمیل‌های سفارشی کاری دشوار به نظر می‌رسند. اما در واقع فقط به خلاقیت و لمس شخصی نیاز دارد.

ایمیل ها پرکاربردترین راه برای ارتباط با مشتریان بالقوه به صورت یک به یک هستند. اما متأسفانه بیشتر ایمیل‌ها به پوشه ناخواسته و هرزنامه ختم می‌شوند و هرگز به مشتری بالقوه نمی‌رسند. در حالی که، در عین حال، دیگران نادیده گرفته می شوند و اغلب حذف می شوند.

توصیه می‌شود ایمیل‌های سفارشی‌شده‌ای ارسال کنید که مستقیماً مخاطب را نشان می‌دهند. علاوه بر این، محتوای ایمیل باید به نقطه درد گیرنده پرداخته و راه حل یا ارزشی را به او ارائه دهد. ایمیل هایی که بر اساس علایق شخصی هستند بسیار موثر هستند.

مدیریت و ارسال ایمیل های شخصی سازی شده تنها از طریق استراتژی بازاریابی مرکز داده امکان پذیر است. این نیاز به استخراج داده های شخصی دارد که فقط از طریق مراکز داده امکان پذیر است.

استراتژی بازاریابی مراکز داده

۵٫ تجربه کاربری

تجربه کاربری در وب سایت شما، پلتفرم های شبکه های اجتماعی و امور پشتیبانی مشتری اهمیت دارد. روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد. یک پلتفرم کارآمد و پاسخگو تجربه کاربری بهتری را نسبت به پلتفرمی با پاسخ تاخیری ارائه می دهد.

سرعت پاسخگویی در وب سایت شما و سایر پلتفرم ها مستقیماً به مرکز داده شما مرتبط است. بستگی به این دارد که پرس و جوها با چه سرعتی در مرکز داده می رسند، پردازش می شوند و پاسخ داده می شوند. بنابراین یک مرکز داده با استراتژی بازاریابی پاسخگو نقش مهمی در بهبود کسب و کار شما دارد.

مکان یابی مرکز داده

دیتاسنتر فضای زیادی را مصرف می کند و سهم زیادی از منابع در هر سازمان را درگیر می کند، اما به دلیل نقش مهمی که در عملکرد و رشد کسب و کار دارند اجتناب ناپذیر هستند. علاوه بر این، باید کارآمد و ایمن باشد زیرا هسته اصلی تجارت است.

اکثر شرکت های کوچک و متوسط ​​منابع لازم برای نگهداری مراکز داده خود را ندارند. در اینجا مکان یابی مرکز داده به نجات آنها می آید.

مکان یابی مرکز داده مانند یک آژانس برون سپاری است. این یک ساختمان یا فضایی است که به خوبی با تمام منابع مورد نظر برای راه اندازی مراکز داده مانند سیستم های خنک کننده، امنیت، پهنای باند و غیره مجهز شده است. این یک ساختمان ۲۴/۷ بدون هیچ گونه خرابی عملیاتی است و به مشتریان شما اطمینان می دهد که بهترین تسهیلات را دریافت می کنند.

یک مرکز داده قابل اعتماد مانند TRG Datacenters یک راه حل مقرون به صرفه و ایمن برای تمام مدیریت داده های شما است. این امر مدیریت استراتژی بازاریابی مرکز داده شما را آسان تر، ایمن، قابل اعتماد و مقرون به صرفه می کند. و رشد کسب و کار خود را با عملکرد موثر آن افزایش دهید. علاوه بر این، مکان یابی مرکز داده نیز امکان جابجایی کسب و کار شما و یا حتی مجازی سازی آن را بدون هیچ گونه ناراحتی و تاثیری بر رشد کسب و کار آسان می کند.

به طور خلاصه، مراکز داده برای هر سازمانی ضروری هستند، صرف نظر از اینکه آنها داخلی هستند یا برون سپاری می شوند. آنها نقش مهمی در عملکرد روان، بهبود و رشد کسب و کار دارند.

شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ، یک شرکت تبلیغاتی در مشهد است که با ارائه انواع مشاوره های کسب و کار و سرمایه گذاری و همچنین خدمات مختلف تبلیغاتی از صفر تا صد به شما و کسب درآمد شما کمک می کند. ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مشاوره های مختلف تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محصولات مورد نیاز کسب و کارها از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و سایر روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای چند برابر شدن درآمد شما و کسب و کار شما هستیم!

حتما از سیستم مشاوره سرمایه گذاری آنلاین و هوشمند آسابرندینگ که برای مدت محدودی به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است استفاده کنید!

منبع این مطلب: سایت readwite

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: