هر چند وقت یکبار باید آگهی تبلیغاتی خود را تغییر دهید؟

هر چند وقت یکبار باید آگهی تبلیغاتی خود را تغییر دهید؟

آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:

هر چند وقت یکبار باید آگهی تبلیغاتی خود را تغییر دهید؟

هر چند وقت یکبار باید آگهی تبلیغاتی خود را تغییر دهید؟

(هر چند وقت یکبار باید آگهی تبلیغاتی خود را تغییر دهید؟) این سوالی است که هر صاحب کسب و کار، مدیر ارشد اجرایی و مدیر عاملی در مقطعی با آن روبرو می شود: چند وقت یکبار باید خلاقیت را در کمپین های تبلیغاتی جایگزین کنید؟ هیچ پاسخ آسانی وجود ندارد، اما برخی از عوامل وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید تا به شما کمک کند بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید.

چه چیزی باعث خستگی خلاقانه تبلیغات می شود؟

خستگی خلاقانه تبلیغات زمانی رخ می دهد که یک تبلیغ توانایی خود را برای جلب توجه مخاطب از دست می دهد زیرا آنها آن را اغلب دیده اند. تصور کنید هر روز همان داستان را برای دوست خود تعریف می کنید – به زودی، آنها احتمالاً هر زمان که شروع به گفتن آن کنید، آن را تنظیم می کنند، درست است ؟ در مورد تبلیغات هم همینطور است. هنگامی که یک شرکت از یک تبلیغ برای مدت طولانی استفاده می کند، مردم شروع به نادیده گرفتن آن می کنند و قدرت خود را در علاقه مند کردن یا هیجان زده کردن آنها به یک محصول یا خدمات از دست می دهد. این بدان معناست که آگهی دیگر کار خود را انجام نمی دهد و پولی که برای قرار دادن آن در مقابل مردم صرف می شود، برای کسب و کار مفید نیست.

مقصر اصلی خستگی خلاقانه تبلیغات، تکرار است. هنگامی که مخاطب تصاویر مشابهی را می بیند، پیام های مشابهی را می شنود، و مکرراً همان تصاویر را تجربه می کند، تبلیغ قابل پیش بینی و غیر جالب می شود.

برای جلوگیری از این امر، برای مشاغل حیاتی است که تبلیغات خود را تازه و جذاب نگه دارند. این ممکن است به معنای تغییر تصاویر، تغییر پیام یا امتحان یک قالب جدید باشد. کسب و کارها با متنوع و جالب نگه داشتن محتوای تبلیغاتی خود شانس بیشتری برای حفظ توجه مخاطبان خود و به اشتراک گذاری موفقیت آمیز پیام خود دارند.

هر چند وقت یکبار باید آگهی تبلیغاتی خود را تغییر دهید؟

هر چند وقت یکبار باید خلاقیت تبلیغاتی خود را جایگزین کنید؟

هنگام تلاش برای پاسخ به این سوال باید چند فاکتور را در نظر گرفت. اولین مورد، نوع محصول یا خدماتی است که ارائه می دهید. برای مثال، اگر اقلام فصلی مانند تزیینات کریسمس یا لباس‌های هالووین را می‌فروشید، کمپین‌های تبلیغاتی‌تان احتمالاً باید بیشتر به‌روزرسانی شوند تا زمانی که چیزی را بفروشید که به سرعت از مد نمی‌افتد، مانند مبلمان.

عامل دیگری که باید در نظر بگیرید این است که صنعت شما چقدر رقابتی است. اگر در یک صنعت بسیار رقابتی هستید که در آن محصولات و خدمات جدید به طور مداوم معرفی می شوند، مهم است که تبلیغات خود را تازه نگه دارید تا بتوانید جلوتر از منحنی ها بمانید. از سوی دیگر، اگر در یک صنعت کمتر رقابتی هستید، ممکن است بتوانید از اجرای یک کمپین تبلیغاتی برای مدت زمان طولانی تری فرار کنید.

در نهایت، شما همچنین می خواهید به بودجه خود فکر کنید. اگر منابعی برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی جدید به طور منظم دارید، پس حتماً این کار را انجام دهید! با این حال، اگر با منابع محدود کار می کنید، ممکن است لازم باشد در مورد تجدید خلاقیت خود استراتژیک تر باشید.

به‌عنوان بهترین روش، توصیه می‌کنیم که مفاهیم تبلیغات اجتماعی پولی باید با تصاویر جدید تازه‌سازی شوند و هر ۴ تا ۶ هفته یکبار یک آگهی کاملاً جدید کپی یا جایگزین شوند. این امر زمان کافی را برای الگوریتم های کانال اجتماعی فراهم می کند تا از تبلیغات شما یاد بگیرند و بهینه سازی کنند و زمان کافی برای مخاطبان هدف شما ظاهر شوند و در عین حال از خستگی تبلیغات جلوگیری کنند.

با این حال، اگر بعد از ۴ تا ۶ هفته، تبلیغ همچنان در بین مخاطبان شما خوب عمل می کند و نتایج مورد نظر شما را ارائه می دهد، اشکالی ندارد که تبلیغ را تا زمانی که شاهد کاهش عملکرد هستید ادامه دهید. تازه کردن خلاقانه تبلیغات اجتماعی پولی شما همچنین فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با پیام برند خود و توضیح مزایا، تبلیغات، محصولات یا اخبار جدیدی است که ممکن است برای مخاطبان شما مرتبط و هیجان انگیز باشد و در نتیجه باعث جذب بیشتر شود!

هر بار که خلاقیت تبلیغاتی جدیدی ایجاد می کنید، فرصتی برای یادگیری از موفقیت ها یا کاستی های محتوای تبلیغات قبلی است.

مراحل بعدی

وقتی زمان تصمیم گیری فرا می رسد که آیا خلاقیت تبلیغاتی خود را تازه کنید یا نه ، پاسخ آسانی وجود ندارد. با این حال، با در نظر گرفتن نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهید، میزان رقابتی بودن صنعت و بودجه خود، می توانید بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید.

هر چند وقت یکبار باید آگهی تبلیغاتی خود را تغییر دهید؟

………………………………………………………

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ علاوه براینکه به عنوان یک شرکت تبلیغاتی تمامی انواع خدمات تبلیغات شما را با بهترین کیفیت انجام می دهیم، اگر علاقه مند و خواستار کارهای حرفه ای تر باشید، می توانیم مشاوره های تخصصی کسب و کار و کوچینگ حرفه ای هم برای شما با بالاترین سطح کیفیت انجام دهیم. در آسابرندینگ، جناب دکتر مهدی ثابت به عنوان یک کوچ کسب و کار در مشهد در کنار شما خواهد بود تا با مشاوره های حضوری یا مجازی کسب و کار مسیر موفقت را سریع تر و دقیق تر طی کنید و هزینه کمتری در این مسیر پرداخت کنید.

آسابرندینگ یک شرکت مشاوره تبلیغاتی و همچنین یک شرکت مشاوره اقتصادی در مشهد به شمار میرود که صفر تا صد تبلیغات را به صورت حرفه ای و تضمینی برای کسب و کارهای مختلف انجام و حمایت می کند. مشاوره های کسب و کار و مشاوره شغلی و مشاوره سرمایه گذاری همه و همه در آسابرندینگ توسط کارشناسان خبره اقتصادی و فناوری انجام و پشتیابنی می شود.

ما در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ با ارائه انواع مختلف مشاوره تبلیغات و بازاریابی و همچنین تولید انواع محتوای بصری و متنی مورد نیاز کسب و کار شما را از طراحی سایت گرفته تا ساخت تیزر و ویدئو و بقیه روش های تبلیغات آنلاین و آفلاین و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ آماده کمک به کسب و کار شما برای افزایش و چند برابر شدن درآمد شما هستیم!

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود عرضه میکنیم تا با رشد چند برابری شغل مواجه شوند ، ادمین برای پیج های اینستاگرام مشاغل مختلف است. در همین راستا برای ارائه خدمات بهتر و حرفه ای تر به مشتریان خود اقدام به برگزاری دوره آموزش ادمین اینستاگرام کرده ایم و به این وسیله از میان هنرجویان دوره آموزش، همکاران جدید خود را نیز استخدام می کنیم. خوشحال می شویم در کنار شما این مسیر را بپیمائیم ، ما در کنار شما هستیم برای رسیدن به بهتری ها …

(برای دیدن آژانش تبلیغاتی ما داخل اینستاگرام ،روی اینجا کلیلک کنید)

شرکت تبلیغاتی و آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ

همین الآن برای مشاوره کسب و کار و یا ارتباط با آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احتمالا مقالات زیر هم برای شما مفید باشد: