روند بازاریابی اینستاگرام

ثبت نام دوره آموزش حضوری ادمین اینستاگرام در مشهد

  • آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ، پس از برگزاری دوره های متعدد مجازی و غیر حضوری آموزش ادمین اینستاگرام، به علت استقبال و در خواست زیاد مخاطبین گرامی، اقدام به برگزاری اولین دوره آموزش حضوری ادمین اینستاگرام در شهر مشهد مقدس می نماید. این دوره به صورت حضوری به دو شیوه خصوصی و نیمه خصوصی برگزار گردیده و دانش پژوهان می توانند به صورت مستقیم با استاد دوره در ارتباط بوده و از نزدیک فعالیت حرفه ای در اینستاگرام را آموزش ببینند.

    شرکت کنندگان در این دوره امکان دریافت مدرک معتبر MPT اتریش و همچنین مدرک شرکت در دوره از آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ را خواهند داشت . علاوه بر این ها، امکان استخدام در مجموعه آسابرندینگ و همچنین معرفی فرصت های شغلی متنوع دیگر نیز برای شرکت کنندگان در دوره فراهم خواهد بود.

  • جهت حضور در دوره  آموزش حضوری اینستاگرام توسط آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ، می توانید با شماره ۰۹۳۷۵۰۱۷۰۹۸ از طریق تلگرام یا ایتا ارتباط برقرار نمایید و یا اینکه  فرم زیر را تکمیل فرمایید تا جهت انجام  هماهنگی های بیشتر با شما تماس بگیریم.
  • این دوره به صورت حضوری در مرکز شهر مشهد مقدس و با تدریس دکتر مهدی ثابت (دکتری اقتصاد و مدیر آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ) برگزار خواهد شد.
  • زمان برگزاری جلسات بر اساس زمان های مطلوب شما و با هماهنگی با زمان استاد خواهد بود.
  • بعد از برگزاری دوره، ثبت نام کنندگان دوره می توانند علاوه بر فرصت همکاری و استخدام در مجموعه آسابرندینگ، از فرصت های شغلی مختلفی که در دوره بیان خواهد شد جهت استخدام و اشتغال استفاده نمایند.
  • مهم ترین سرفصل های دوره آموزش ادمین اینستاگرام عناوین زیر می باشند:
آشنایی با مدرس دوره های تخصصی اینستاگرام

دکتر مهدی ثابت

- دکتری اقتصاد
- مدرس ، کوچ و مشاور ارشد کسب و کار
- نویسنده کتاب کاسبی در بحران
- مدیر آژانس تبلیغاتی و آکادمی آسابرندینگ
- مدرس دانشگاه و دوره های مخلف تبلیغات و کسب و کار مجازی

ثبت نام دوره حضوری اینستاگرام

نام و نام خانوادگی(ضروری)
YYYY slash MM slash DD
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.

آخرین مطالب آموزشی مرتبط با آموزش اینستاگرام

بانک ایده و طراحی برای پست

بانک ایده و طراحی برای پست

در این ویدیو دکتر مهدی ثابت (دکتری اقتصاد و مشاور کسب و کار) در آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ بانک ایده و طراحی های جالب برای پست ها معرفی می کنند. ۷

ادامه مطلب ...